Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn toetsenbord doet raar, en Shift, CTRL helpt niet ![]() Oh en nu doet ie weer normaal. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je moet niet doen of je altijd zo slim en verstandig bent. ![]() |
![]() |
|
Mensen, ik ga ervantussen. Morgen heb ik een tentamen waar ik nog geen fuck voor gedaan heb en hij is best tricky, dus ik ga maar eens slapen ofzo.
Of nee, EERST de HIGNFY aflevering kijken met Charlie Brooker (<33333333), Russell Brand (<3333) en Jack Dee (<3) en dán ga ik slapen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja klopt! Tenminste als je (en dat valt voor veel leraren tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had er een aantal niet omdat ik er niet op kon komen, een aantal omdat ik wel wist dat die hoofdstad bestond maar niet meer wist bij welk land en een paar omdat ik gewoon écht niet wist welke hoofdstad daar bij hoorde (andorra, liechtenstein, cyprus, moldavie, malta, montenegro en kosovo)
|
Verwijderd
|
Ik vind Arachnia meer het type 'Ik ben alto en ik roep heel hard dat alles wat commercieel is, kut is en dat ik verder een hele excentrieke smaak heb en dat ik van morbide houd en ondertussen roep ik vaak TETTEN zodat mensen ook nog denken dat ik humor heb, en dan vindt vast iedereen me heel cool op dit forum'. Ofzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, je moet wel een goede verteller kunnen zijn natuurlijk! Wat dat betreft lijken de vakken nog best veel op elkaar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik doe niet alsof ik altijd zo slim en verstandig ben, dus waar je dat vandaan hebt weet ik niet. Misschien verwar je me met Kazet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar niet lief ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, en zonder enige bescheidenheid denk ik ook best goed ![]() Eigenlijk waar ik nog écht écht aan moet werken is mijn organisatorische competentie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder: tof ![]() |
Advertentie |
|
![]() |