Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2010, 13:17
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Kut, ze moet de volgende dag vroeg op. Hmm... Dat idee laat ik dan even ''varen''.
Advertentie
Oud 02-02-2010, 14:05
Halflight
Halflight is offline
Oh wat voel ik me verrot. Vannacht na het stappen in bed bij de jongen die ik zo leuk vind. Maar hij heeft een vriendin, en dus rende hij vanochtend de deur uit om naar haar toe te gaan en alles op te biechten. Inmiddels is hij weer thuis en ligt hij naar wat ik hoor jankend op de bank. Ik voel me zó lullig, tegen mijn vriendin, tegen zijn vriendin. Hij dreigt nu terug te gaan naar zijn ouders. Weg dus uit deze stad en uit het huis van mijn vriendin waar ze echt zo veel gezelligheid samen hebben/hadden. Het voelt echt als een hele slechte soap.
Oud 02-02-2010, 14:27
WAT
WAT is offline
yay, glijmiddel wat ik besteld had is binnen, en ik heb de site van het merk maar eens bezocht en kwam er achter dat dit spul best goedkoop is (in tegenstelling tot de variant die ze bij de Christine le duc verkopen van hetzelfde merk). Super heerlijk zacht en niet van dat vervelende kleverige naderhand of dat het ineens niet meer glad genoeg is om te masseren, ik ben helemaal blij ^^ (voordeel is ook dat het zowel glijmiddel als massageolie is ^^ )
Nu alleen nogsteeds mijn vriendje leren masseren Maarja dat moet wachten tot volgende week aankomend weekend moet ik naar adam voor IELTS toets.

@ halflight, domme zet....
Oud 02-02-2010, 14:51
metallica
metallica is offline
Citaat:
Nuff said
Was 't weer gezellig

Hij is jarig en lief. Vanavond komen zijn moeder, zus en een vriend en dan ga ik lekker koken
Oud 02-02-2010, 16:44
Roosje
Roosje is offline
Oee. <3 Het gaat echt goed, ik ben er helemaal tevreden mee.
Oud 02-02-2010, 17:37
Verwijderd
@grl: Ik zou het écht niet weten (maar moet stiekem wel aan mijn moeder denken, die zegt altijd: Bij twijfel niet doen), maar weet dat ik aan je denk. Knuffel!

ot: Fijn weekend gehad <3 Zaterdag familiedag in Den Haag en zondag werd mam vijftig. Hij is het hele weekend hier geweest, en al hebben we elkaar door de drukte niet veel gezien, het was toch fijn om hem in de buurt te hebben. Zaterdagnacht hebben we er bijna vier uur gedaan om thuis te komen, vanuit Den Haag. Mijn zusje lag achter in de auto te slapen en het was zo fijn, dat was echt een 'omgikhouechtvanje!' moment.

En zondag een hele tijd met een kennis staan praten. Hij heeft vijftien jaar een relatie met een nichtje gehad en ze zijn sinds een jaar of drie uit elkaar. Hij komt hier wel nog regelmatig over de vloer, en laatst heeft hij verteld dat hij graag als zij door het leven gaat. Compleet met makeuptips en al! Hij kwam zondag op een gegeven moment naar me toe en zei: 'Mooi jurkje, maar had iets korter gemogen!' En ik heb me helemaal scheef gelachen Afgesproken dat ik een keer met haar ga stappen in een of andere tent in A'dam. Ben benieuwd, ik zou het écht ontzettend gaaf vinden. Daarnaast ga ik komende zaterdag misschien met haar oorbellen kopen

Misschien niet echt superrelationeel, maar wel heel goed en hij (zij?) zorgt ervoor dat ik me goed voel, en dat is fijn
Oud 02-02-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
yay, glijmiddel wat ik besteld had is binnen, en ik heb de site van het merk maar eens bezocht en kwam er achter dat dit spul best goedkoop is (in tegenstelling tot de variant die ze bij de Christine le duc verkopen van hetzelfde merk). Super heerlijk zacht en niet van dat vervelende kleverige naderhand of dat het ineens niet meer glad genoeg is om te masseren, ik ben helemaal blij ^^ (voordeel is ook dat het zowel glijmiddel als massageolie is ^^ )
Nu alleen nogsteeds mijn vriendje leren masseren Maarja dat moet wachten tot volgende week aankomend weekend moet ik naar adam voor IELTS toets.

@ halflight, domme zet....
Oh welke is dat? Want ik ben ook fan van de combi glijspul/massageolie (hoef je niet zo op te passen bij vervolgen van massages enzo ) maar dat spul bij de ClD is tyfusduur ja.

@Grl: Hmm ik zou ook niet weten wat echt verstandig is, maar ik denk dat alles gecombineerd, die relatie gewoon niet echt handig is. En het voelt altijd wel alsof iemand helemaal perfect bij je past, dat je daar dan maar voor moet gaan, maar er is ook altijd nog wel iemand anders die ook zo goed bij je past. Misschien op een iets andere manier, maar het is echt niet zo dat er maar 1 iemand met wie je zo 'compatible' bent.

(En dan nog, wat persoonlijkheid/interesses zijn jullie misschien zo compatible, maar wat woonplaats en ook situatie betreft niet bepaald, dus wanneer kun je zeggen dat iemand echt heel goed bij je past? Heb je niet meer aan iemand die er gewoon letterlijk voor je kan zijn? En leer je een nieuw iemand die wel in de buurt woont, niet snel genoeg even goed kennen als je hem nu kent?).

OT: Ik vind het fijn met hem
Oud 02-02-2010, 17:51
indigo
indigo is offline
Hihi, het was leuk want ik had hem vanochtend héél vroeg gedag gekust terwijl hij nog lag te slapen, toen fietste ik door de stromende regen terug en had ik geen zin om alleen te zijn, toen kwam ik hem nog even tegen toen hij naar de tram liep . Dus heb ik hem weggebracht. Straks nog even bijkletsen met vriendinnetje, zin in .
Oud 02-02-2010, 18:29
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Als algemene reactie:
''Bij twijfel niet doen'' vind ik het makkelijk gezegd en een negatieve insteek hebben. Je kan ook zeggen: ''bij twijfel wel doen''. Hoe vaak dat bij mij goed is uitgepakt, is net zo vaak als hoe vaak het niet goed is uitgepakt. Dat is het nadeel van de twijfel: you never know!

OT:
Ik haat onzekerheid en twijfel.
En het is rotweer. Niet zo zin om nu naar de kroeg te fietsen.
Oud 02-02-2010, 18:52
WAT
WAT is offline
@ trance, in het geval van een relatie voortzetten die om een reden uit gegaan is is twijfel niet een goed teken. Daar is waar dit commentaar op gebaseerd is.

OT, ik heb zin om em te zien :/
Oud 02-02-2010, 20:21
niña
niña is offline
Ik wil samenwonennnn
Oud 02-02-2010, 21:02
Verwijderd
Ah verdomme, wat nou telefoonrekening te hoog, ik klaag toch ook niet over de mijne
Oud 02-02-2010, 23:38
Dott
Dott is offline
<3
Oud 03-02-2010, 09:54
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik merk diep in mij dat ik een doorzetter ben en geen opgever ben.
Gevraagd of ze wilde lunchen bij mij thuis.
Dat gepraat over problemen, bla bla, onderzoeken, bla bla, gedoe ouders, ben ik zat en ik wil een wat positievere sfeer.

Deze situatie vreet energie.

@WAT:
Dat verandert deels de zaak natuurlijk als het eerder is uitgeweest.
Maar het hoeft niks te zeggen. Jullie ontwikkelen jezelf allebei nog en misschien vijf jaar later...Indeed zal ik er verder niet op hopen of wat dan ook als het eerder is uitgeweest.
Oud 03-02-2010, 09:57
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
helemaal prima!

mijn posts in dit topic zijn écht ALTIJD hetzelfde hé? I'm so boring
Oud 03-02-2010, 09:58
Verwijderd
Citaat:
helemaal prima!

mijn posts in dit topic zijn écht ALTIJD hetzelfde hé? I'm so boring
lang leve een relatie die saai is om over te vertellen, zo lang je het zelf maar niet saai vindt
Oud 03-02-2010, 10:05
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Ah leuk Vertel eens meer?
Citaat:
Hee, Calyx hier, wiewatwaarhoe?
Hahah Calyx en een liefdesleven, zo bijzonder .
Pm
Oud 03-02-2010, 11:32
Lorelei
Lorelei is offline
Nou.. het antwoord is er in ieder geval. Hij wil het niet nog een keer proberen.. in ieder geval niet nu. Dit zou het makkelijker moeten maken behalve dan dat hij ook zegt dat-ie niet zeker weet of hij wel 100% achter die beslissing staat. Nou zou ik genoeg zelfvertrouwen moeten hebben om te denken 'nja iemand die niet 100% zeker weet dat-ie bij mij wil zijn, is niet goed genoeg' maar dat gedeelte blijkt nog moeilijk. Een groot gedeelte van de tijd ben ik het wel met hem eens.. dat dit gewoon niet de goeie basis is om een relatie op te beginnen en wat dan ook. Maar het blijft pijn doen en m'n ogen doen pijn van het af en aan janken.
Positief puntje is wel dat ik gisteren een deel van de dingen die ik tijdens onze relatie heb moeten inhouden omdat hij ziek was, heb kunnen zeggen. Dat was hard nodig.
Oud 03-02-2010, 11:37
blauw engeltje
Citaat:
lang leve een relatie die saai is om over te vertellen, zo lang je het zelf maar niet saai vindt
er valt heel veel te vertellen, maar da's allemaal zo kwijlerig en verliefd dat ik het wel hou voor m'n dagboek mensen worden dat soort posts ook beu hé
Oud 03-02-2010, 12:49
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
er valt heel veel te vertellen, maar da's allemaal zo kwijlerig en verliefd dat ik het wel hou voor m'n dagboek mensen worden dat soort posts ook beu hé
Neuh hoor! ;-) Dan laat je precies weten hoe het wel MOET! |

OT:
Ik zag toevallig wat telefoonfilmpjes van onze vakantie! *zucht*
Net even diepe inzinking gehad.
Frisse neus gehaald en nu proberen dat klote ITUNES aan de praat te krijgen.
Oud 03-02-2010, 13:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik herinner me nog ene Menahem en Nala...

Voor de mensen die het niet mee hebben gekregen: ze kwamen allebei op het forum en liepen allebei van de meest kwijlerige berichtjes te posten in dit topic hoe geweldig ze wel niet waren samen, ze waren ook getrouwd... totdat het ineens ophield, beide waren ineens spoorloos verdwenen! Achteraf bleek dat er toen iets gebeurd was waardoor ze uit elkaar zijn gegaan. Maar het leek allemaal zo geweldig en sprookjesachtig, totdat het dus in een klap over was.
Oud 03-02-2010, 13:44
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:

Voor de mensen die het niet mee hebben gekregen: ze kwamen allebei op het forum en liepen allebei van de meest kwijlerige berichtjes te posten in dit topic hoe geweldig ze wel niet waren samen, ze waren ook getrouwd... totdat het ineens ophield, beide waren ineens spoorloos verdwenen! Achteraf bleek dat er toen iets gebeurd was waardoor ze uit elkaar zijn gegaan. Maar het leek allemaal zo geweldig en sprookjesachtig, totdat het dus in een klap over was.
Oh, ik wist niet dat zij uit elkaar zijn gegaan

Maar nee hoor blauw engeltje, blijf lekker verliefd posten! Over de voorbereidingen van je bruiloft bijvoorbeeld ;-)
Oud 03-02-2010, 13:46
blauw engeltje
hahaha, ja en als ik dan over drie jaar niet meer post omdat ik het zo druk heb met m'n vier koters en m'n man en ik heel erg aan het genieten ben van alle burgerlijkheid gaan ze zich hier allemaal lopen afvragen of het met mij - met al m'n kwijlerige posts - ook zo vergaan is als met Nala en Menenahemam-of-wat-was-het?! no way
Oud 03-02-2010, 13:52
blauw engeltje
maar hier gaat alles prima dus, we hebben allebei een job vlakbij huis nu, een leuke job, weinig stress, niet thuis werken en niet studeren, we hebben onze hobbies, eentje gezamenlijk en een boel apart, en als we samen zijn is het puur genieten (uiteraard af en toe ergernissen als hij een zeiknatte schotelvod (err, vaatdoek?) niet uitwringt of als hij zijn sleffers (err, teenslippers?) uitdoet en vlak voor de deur van zijn bureau parkeert en ik erover struikel, of als ik weer rommel laat slingeren in de living (err, woonkamer?), enz enz) en hij kan nog altijd zo heeeeeerrrrrrrrrrrlijk klef doen en dan vind ik hem zo cute, en samen in de zetel liggen filmpje kijken is echt het zaligste dat er is, en we mogen eind deze week onze trouwringen gaan passen, en hij kan zo lekker koken omg en ik krijg overdag leuke e-mailtjes van hem en dan is mijn dag steeds weer goed en alles gaat gewoon heel erg goed, alles is zo in de plooi aan het vallen en onze toekomst krijgt nu echt heel concreet vorm en dat is echt leuk
Oud 03-02-2010, 13:53
blauw engeltje
en dat was weer genoeg voor een half jaar ofzo, voor de volgende update moet je maar gaan zitten duimendraaien in het zwangerschaps- en babytopic, kom ik ooit wel iets aankondigen
Oud 03-02-2010, 13:54
WAT
WAT is offline
ik mis hem, ik ben moe en heb een slechte dag en we zijn vandaag 3 maandjes samen en ik kan em vandaag niet zien , tijd gaat snel zeg.....
Oud 03-02-2010, 14:46
Verwijderd
*diepe zucht* Ik ben het half-werkeloze vriendje meer dan zat. Het vriendje niet hoor, maar wel dat hij nog steeds op z'n reet zit en wss weer een zomerjob gaat doen... ja en dan wat. Ik denk da ik nog eens ga uitbarsten binnenkort want ik voel iets broeien.
Oud 03-02-2010, 14:51
Verwijderd
ik ben verliefd op het allermooiste meisje van de hele hele hele hele hele hele wereld!!!!!
Oud 03-02-2010, 15:17
Optima
Optima is offline
ik ga dit jaar voor de zoenrelatie!

het heeft wel wat om in een constante staat van opwinding te verkeren en niet toe te geven aan de onderste helft van je lijf
Oud 03-02-2010, 15:36
Luna
Luna is offline
Citaat:

hee dat wist ik ook niet! hoe weet je dat?
Oud 03-02-2010, 15:45
miekmuis
miekmuis is offline
Misschien niet helemaal relationeel, maar ik ben aan het bonden met mijn motor! Met een klein beetje hulp van de buurjongen wist ik de accu er toch al uit te krijgen en met een heleboel hulp van broertje en vader wist ik de oplader ook nog aan te sluiten. En nu wachten tot de accu vol is en ik de motor kan starten. En dan nog wachten op mijn rijbewijs voor ik erop mag rijden. :$

Nou en wel relationeel dan: de crisis tussen mijn zus en haar man is weer grotendeels voorbij. Probleem blijft spelen, maar mijn zus besluit het nog een tijd aan te kijken. Gelukkig maar. Oh en ik merk de laatste tijd dat ik mijn grenzen wat meer aan het opzoeken ben. Niet dat ik mijn relatie wil saboteren, maar ik verveel me wel te pletter en zoek wat spanning. Ik weet gelukkig wel dat ik nooit over die grens heen zal gaan.
Oud 03-02-2010, 16:45
Breg
Breg is offline
Ik ben zo blij met hem dat ik er zelf bijna misselijk van wordt .

We zien elkaar zo'n beetje elke dag en het blijft leuk, soms heb ik wel iets dat het misschien beter zou zijn om elkaar niet elke dag te zien omdat ik bang ben dat we elkaar anders helemaal zat worden, maar dan wil ik hem een dag later toch weel heel erg graag zien of belt hij mij om te vragen of ik samen iets wil gaan doen.
Gisteravond bij hem thuis film gekeken, blijven slapen, heerlijk rustige ochtend gehad, daarna samen een stuk langs de rivier bij zijn huis wezen wandelen, weer terug naar zijn huis en uiteindelijk was het weer halverwege de middag voor ik weg ging...
Oud 03-02-2010, 16:51
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ik ga dit jaar voor de zoenrelatie!

het heeft wel wat om in een constante staat van opwinding te verkeren en niet toe te geven aan de onderste helft van je lijf
iets met blauwe ballen
Oud 03-02-2010, 17:05
Changshan
Changshan is offline
Da's inderdaad gemeen, Optima.
Oud 03-02-2010, 17:18
Volk
Volk is offline
Ik houd bommetjes-veel van mijn lief.

Alles gaat nog steeds goed.
Ik hoor wel eens van die stomme verhalen achter mijn rug om, dat ik een slechte vriendin ben of dat hij een slechte vriend is. Maar als je dan gaat kijken naar waarom dat gezegd wordt... Blijkbaar ben je een slechte vriend als je niet meefietst met je vriendin als ze tijdens het stappen met hoofdpijn naar huis gaat. En blijkbaar ben ik een slechte vriendin omdat ik niet moeilijk doe als mijn vriend een halve week bij zijn maten blijft slapen. pff... Stomme mensen.

Ik lach ze allemaal uit met hun crappy relaties

Moest daar even mijn hart over luchten hart luchten.

Ik ben van plan contact op te zoeken met mijn broertjes in het buitenland. Ik weet alleen nog niet hoe ik het wil aanpakken. Ik weet hun adres niet helemaal en mijn vader wil ook niet dat ze van mijn bestaan weten. Want ik zou hun allemaal beheksen... Maar ik ga lekker toch contact met ze opnemen! Het is een beetje raar dat ik met hun wel contact wil en met de verdwaalde siblings in Nederland geen contact hoef omdat ik ze niet ken. Maar die ken dan ook alleen van foto's. Het stomme is dat ik met de broertjes waar ik wel contact mee wil helemaal geen foto's heb (want via foto's zou ik ze kunnen beheksen). Bah... Ik zal ze lekker toch vinden. Desnoods ga ik dreigen met beheksing
Oud 03-02-2010, 18:17
Lilium
Lilium is offline
Ik mis mijn vriendje als zo'n beetje altijd. Ik wou dat we dichterbij elkaar woonden.
Oud 03-02-2010, 18:33
IcedEarth
IcedEarth is offline
Volk, wauw, je vader denkt dat je een heks bent? .
Welk land als ik vragen mag?
Oud 03-02-2010, 18:50
Volk
Volk is offline
Spanje.

Ik weet niet hoe hij en zijn vrouw/vriendin op dat idee zijn gekomen. Maar blijkbaar staat het vast dat ik een heks ben met krachten die eropuit is hun te schaden.

Ik zou willen dat ik krachten had
Oud 03-02-2010, 19:01
wup
wup is offline
Citaat:
Ben beetje nieuwsgierig...

OT: Ik blijf maar eventjes weg, dus ga geen afscheidsfeesjtes doen enzo, maar zonet even nog met zus gegeten. Beetje raar idee dat ze misschien al bevallen is als ik terug kom en ze ineens van die dikke buik af is. Hoop echt dat het kind even wacht tot ik terug ben

Straks komt de ouwe op de koffie haha
Oud 03-02-2010, 19:24
Optima
Optima is offline
Citaat:
iets met blauwe ballen

hee! ik hoor de gekuste partij anders niet klagen hoor!

Oud 03-02-2010, 19:32
Dott
Dott is offline
Ik hoop dat ie morgen idd komt (ik denk van wel ) en dat ie wil blijven om lasagne te eten, want hij wordt altijd blij van lasagne, en ik word blij als hij blij is.
Iemand.. schop mij alsjeblieft.. ik word zo vervelend van mijn eigen kleffe verhalen..
En het kan ieder moment ook weer voorbij zijn.. dus geniet zo lang het kan want hij = <3
Oud 03-02-2010, 19:48
indigo
indigo is offline
@iedereen: ach, ik vind kleffe verhalen wel schattig .

Dus dan ga ik er ook maar even mee door... vriendjelief is hier sinds vanochtend/vanmiddag en we vermaken ons uitstekend, ondanks dat ik heel hard moet leren. Hij zet thee en heeft gekookt en zit nu rustig achter mij verdiept in een boek nou, hij is gewoon de liefste .

Edit: hij zat mee te lezen .
Oud 03-02-2010, 20:31
Verwijderd
Sinds ik beter ben, ben ik weer echt op zoek naar aandacht en liefdes... En vooral nu, vlak na een andere relatie heb ik behoefte aan een nieuwe relatie. Het is alsof ik dan merk wat ik mis. Als het een tijdje stil is rond me, dan maakt het me niet zo uit. Maar nu, bah, ik word al jaloers als ik een film zie waarin ze kussen .

En dan wil ik aandacht die ik toch niet krijg. En dan moet het toch duidelijk zijn? Maar nee... wat een kutwijf ben ik toch.
Oud 03-02-2010, 20:48
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Aangevallen.
Mensen gaan me leuk zitten vinden, ik ga een mee in het geflirt om ze niet teleur te stellen ofzo, en omdat ik geen reden zie om chagrijnig tegen ze te gaan doen, nu vind ík iemand leuk en dan zijn ze teleurgesteld enzo.
En dan weet ik niet wat ik moet doen: Ik kan een goede vriend blijven, maar dan zitten ze weer stille hoop te krijgen, ik kan mijn eigen ding doen en ze keihard moeten teleurstellen.. het is zo kuttig.
Oud 03-02-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:

Oeh. Roddels. <3

Wie is er vreemd gegaan?
Oud 03-02-2010, 22:53
metallica
metallica is offline
Liefde <3 Ow, en ik ben blij met m'n lieve vriendjes in Utrecht. Is echt absurd hoe snel zoiets kan gaan, als je in een huis terecht komt waar je met het grootste gedeelte echt goed kan opschieten. Zelfs op de uni, waar ik het niet had verwacht, zitten twee mensen waarmee ik echt goed kan opschieten. Dusja, op sociaal gebied zit 't allemaal wel goed.
Ik ben trouwens wel nog aan het twijfelen of ik vrijdag naar de verjaardag van m'n exhuisgenootje in maastricht ga. We spreken elkaar anders ook niet, dusja... Maar aan de andere kant, kan ik dan weer wel bijkletsen met twee andere mensen die ik al heel lang niet meer heb gezien. Dus dilemma.
Oud 04-02-2010, 05:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oh, ik wist niet dat zij uit elkaar zijn gegaan
Citaat:
Citaat:
Oeh. Roddels. <3

Wie is er vreemd gegaan?
Ik weet het via via en meer ga ik er niet over uitweiden want dat vind ik niet netjes
Maar ik had wel verwacht dat de meeste regulars wel nieuwsgierig waren naar hoe het was afgelopen.
Oud 04-02-2010, 08:07
Qimm
Qimm is offline
Dusjcrib had toen ook met haar ge pb't, hoe het ging en waarom ze er nooit meer was. Ze zei toen niet expliciet wat er was, maar het liet niet veel aan de verbeelding over iig. Ook icm haar laatste posts in het ´hoe voel je je - topic´
Oud 04-02-2010, 08:11
Verwijderd
^ Dat vond ik altijd zo'n leuke meid.
Oud 04-02-2010, 09:21
Bright Blue
Bright Blue is offline
ik ben verliefd op de allerknapste jongen van de hele hele hele hele hele hele wereld!!!!!

Regels voor berichten