Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2010, 23:11
Verwijderd
Maar goed, ik gooi alweer te veel privézooi op 't internet, dat is geen goed teken, dus ik ga. Doei!
Advertentie
Oud 30-01-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Kissed a girl and you liked it?
't Was wel grappig.
Batave
Batave is offline
Citaat:
't Was wel grappig.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
't Was wel grappig.
Oud 30-01-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Maar arthouse-films kunnen ook bestwel heftig en raar zijn ;
Ja maar, cultfilms hebben daar niet zo veel mee te maken hoor. Ik weet ook niet precies wat dan wél de definitie van cultfilms is.
In elk geval zijn ze vaak met een heel laag budget gemaakt, zijn ze controversieel en zijn ze zowel zeer gehaat als geliefd. Geloof ik.
Het is echt totáál iets anders dan arthouse! Veel 'slechte' horrorfilms zijn bijvoorbeeld cult, maar echt geen arthouse hoor.

Maar ik denk dat Uice en Paranoide enzo hier wel meer over weten dan ik.
Oud 30-01-2010, 23:13
Verwijderd
the taste of her cherry chapstick
Oud 30-01-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Het zijn twee heel verschillende dingen.
Dat dus
Heb jij nog iets toe te voegen of te weerleggen aan mijn verhaal over cultfilms en arthouse?
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Thuis ook! Ik weet alleen niet meer welke :') maar wel zeker weten dat we een film helemaal hebben gezien.
Ik raakte meestal op een bepaald moment in de film verveeld en dan ging het mis. :')
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maakt het écht uit hoe je het noemt? Het is toch gewoon wat het is, en of je het waardeert of niet zou daar toch los van moeten staan? Lijkt mij, in ieder geval...
Batave
Batave is offline
Citaat:
the taste of her cherry chapstick
(8)
Oud 30-01-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Maakt het écht uit hoe je het noemt? Het is toch gewoon wat het is, en of je het waardeert of niet zou daar toch los van moeten staan? Lijkt mij, in ieder geval...
Ik vind dat het uitmaakt hoe je het noemt ja.
Je zegt toch ook niet tafel tegen een stoel en stoel tegen een tafel
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik raakte meestal op een bepaald moment in de film verveeld en dan ging het mis. :')
Haha jaaa dat is wel herkenbaar.
Maar het is ook superfijn om onder een dekentje tegen hem aan te liggen.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat maakt het indelen van films alleen maar makkelijker. Mensen houden nu eenmaal van orde.
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt het indelen van films alleen maar makkelijker. Mensen houden nu eenmaal van orde.
En dat ja.
Oud 30-01-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dat dus
Heb jij nog iets toe te voegen of te weerleggen aan mijn verhaal over cultfilms en arthouse?
Ik heb begrepen dat cult zoiets is als al dan niet crappy low budgetfilm, die in eerste instantie slechts door een select gezelschap gewaardeerd wordt, maar jaren later een ''cultstatus'' heeft verworven, dan is 't ineens kunst zegmaar en moet iedere zichzelf respecterende filmliefhebber er tenminste een mening over hebben.
Oud 30-01-2010, 23:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind dat het uitmaakt hoe je het noemt ja.
Je zegt toch ook niet tafel tegen een stoel en stoel tegen een tafel
En als je een stoel een tafel noemt kun je er nog steeds prima op zitten. Zie onderstaande wat ik met mijn opmerking bedoelde.

Citaat:
Ja, maar op het moment dat je hele discussies moet gaan houden over wat een film nu eigenlijk is geeft het blijkbaar meer onduidelijkheid dan orde.
Oud 30-01-2010, 23:17
Verwijderd
Nou ging ik toch niet. Pfft ik ben vermoeiend.
Oud 30-01-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb begrepen dat cult zoiets is als al dan niet crappy low budgetfilm, die in eerste instantie slechts door een select gezelschap gewaardeerd wordt, maar jaren later een ''cultstatus'' heeft verworven, dan is 't ineens kunst zegmaar en moet iedere zichzelf respecterende filmliefhebber er tenminste een mening over hebben.
Ja, precies. En dat selecte gezelschap kan echt bestaan uit ziekelijke fans
Maar ik vraag me af wat dan precies die cultstatus is, en waarom die er ineens is.
Oud 30-01-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
En als je een stoel een tafel noemt kun je er nog steeds prima op zitten. Zie onderstaande wat ik met mijn opmerking bedoelde.

Ja, maar op het moment dat je hele discussies moet gaan houden over wat een film nu eigenlijk is geeft het blijkbaar meer onduidelijkheid dan orde.
Ik ben het niet met je eens
Oud 30-01-2010, 23:19
Batave
Batave is offline
Citaat:

Tja.. hokjesdrang is sterk
Oud 30-01-2010, 23:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is prima.

Citaat:
Tja.. hokjesdrang is sterk
True, maar ik heb het gevoel dat sommige mensen een film waarderen op het hokje waar hij instaat, en niet om de film zelf. Ah well.
Oud 30-01-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. En dat selecte gezelschap kan echt bestaan uit ziekelijke fans
Maar ik vraag me af wat dan precies die cultstatus is, en waarom die er ineens is.
Neem bijvoorbeeld Mars Attacks van Tim Burton. Die was, correct me if I'm wrong, vooral populair bij nerds en twaalfjarigen of een combinatie van die twee. Inmiddels is Tim Burton niet alleen bekend(er), maar ook populair, en is die van clichés aan elkaar geregen onzinfilm ineens cult. Het gaat ook nergens over, dat is. Anders zou zo'n film een klassieker worden.
Oud 30-01-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet.
Oud 30-01-2010, 23:22
Verwijderd
Wat hebben we toch een goddelijk leven
Oud 30-01-2010, 23:23
Verwijderd
Een aantal definities over de naam Eric op Urban Dictionary:

The most amazing person in the entire universe. Everything about him is perfect! He's charming, handsome, intelligent, strong, romantic, funny...everything you want in a guy. It's impossible not to fall in love with him! Once you lay eyes on him, you will know from that very moment that you will never stop loving him.

'did you see eric...damn that bitch is fine!'

"Eric" is code for weed, used when parents are around or when weed is needed to be kept on the down low.
"hey man, you wanna come over?? Eric is already here.."

"You guys wanna hang out with Eric later?"

Hypocritical, anorexic roommate who likes boys but tries to pretend he doesn't by constantly surrounding himself with the opposite sex. He even stalks them, but he always chooses the ugliest of the ugly to obsess over thus proving his homosexuality. He also constantly watches VH1 and Brothers and Sisters. It is a requirement for Eric to dress up for the simplest occasion such as eating at the 88. He likes to watch his roommates at night and touch their arm. We hope this is all he touches but we fear it isn't.

;\
Oud 30-01-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Dat is prima.

True, maar ik heb het gevoel dat sommige mensen een film waarderen op het hokje waar hij instaat, en niet om de film zelf. Ah well.
Het gaat helemaal niet over waardering
Ik kan er gewoon slecht tegen als mensen over films praten en de verkeerde termen gebruiken
Oud 30-01-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er gewoon slecht tegen als mensen over films praten en de verkeerde termen gebruiken
Jij bent dus heel erg kritisch lijkt mij?
Oud 30-01-2010, 23:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is Mars Attacks van Tim Burton!!!! woow
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik kan dit uitleggen maar ik ben moe en heb er eigenlijk geen zin in. Het kwam neer op dat ik vind dat sommige mensen ineens een hele mening hebben als een film ineens cult of wat dan ook genoemd wordt, ongeveer wat Quis zei.

En natuurlijk moeten mensen niet stom dingen de verkeerde namen gaan geven, dat bedoelde ik ook niet.
Verwijderd
Citaat:
Neem bijvoorbeeld Mars Attacks van Tim Burton. Die was, correct me if I'm wrong, vooral populair bij nerds en twaalfjarigen of een combinatie van die twee. Inmiddels is Tim Burton niet alleen bekend(er), maar ook populair, en is die van clichés aan elkaar geregen onzinfilm ineens cult. Het gaat ook nergens over, dat is. Anders zou zo'n film een klassieker worden.
Ja, dat is wel een helder voorbeeld ja, maar daarbij draait het wel om de regisseur die later ook echt commerciëel succes heeft gemaakt met zijn films. Er zijn ook cult'klassiekers' van nog steeds onbekende regisseurs, met nog steeds onbekende acteurs etc.
ik vind het maar een fascinerend gegeven. Ook met youtube enzo, hoe dat werkt met die films die ineens allemaal bekeken kunnen worden.
Oud 30-01-2010, 23:27
Batave
Batave is offline
So if you're lonely, you know I'm here waiting for you. I'm just a cross-head, I'm just a shard away from you. (8)
Oud 30-01-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Ik kan dit uitleggen maar ik ben moe en heb er eigenlijk geen zin in. Het kwam neer op dat ik vind dat sommige mensen ineens een hele mening hebben als een film ineens cult of wat dan ook genoemd wordt, ongeveer wat Quis zei.

En natuurlijk moeten mensen niet stom dingen de verkeerde namen gaan geven, dat bedoelde ik ook niet.
Dat bedoelde ik wél.
Oud 30-01-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Jij bent dus heel erg kritisch lijkt mij?
Huh? Hoezo?
Oud 30-01-2010, 23:30
Batave
Batave is offline
Poe poe
Oud 30-01-2010, 23:34
Verwijderd
Pip: "oh, weet je wat ik nog heb!!!" (pakt breed glimlachend chocolade tevoorschijn)
"Hmm, eigenlijk niet zo'n zin in."
Oud 30-01-2010, 23:34
Batave
Batave is offline
Geen zin in chocola
Oud 30-01-2010, 23:35
Verwijderd
Kazet, vertel eens wat meer over je droom van afgelopen nacht
Oud 30-01-2010, 23:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou welterusten jongens!
Batave
Batave is offline
Citaat:
Batave
Batave is offline
Truzten
Oud 30-01-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Huh? Hoezo?
Je kan er niet tegen dat mensen slechte vaktermen gebruiken of foute Vandaar
Oud 30-01-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Je kan er niet tegen dat mensen slechte vaktermen gebruiken of foute Vandaar
En dat vind jij 'heel erg kritisch'? Ik vind het niet meer dan normaal om dat te eisen, in een geval als dat. Fizzle zegt dat arthouse óók vaak heel heftig en raar zijn. WTF, ze heeft echt geen idee waar ze het over heeft! (no offense Fizzle)
Oud 30-01-2010, 23:41
Batave
Batave is offline
Citaat:
En dat vind jij 'heel erg kritisch'? Ik vind het niet meer dan normaal om dat te eisen, in een geval als dat. Fizzle zegt dat arthouse óók vaak heel heftig en raar zijn. WTF, ze heeft echt geen idee waar ze het over heeft! (no offense Fizzle)
Geen zorgen. Ze slaapt al
Verwijderd
Citaat:
Hmm, nou het was een beetje een gekke droom. Volgens mij zouden we gaan neuken, maar toen kwam Pip binnen, alleen die had niks door. Daarna was ik bij een soort vreemd huis waar een soort van markt was, met een gang die onder water stond. Daar ging een oud-klasgenote van mijn middelbare school naakt in zwemmen, en dat werd gefilmd. Vervolgens ging ik levels ontwerpen voor een niet nader bepaald computerspel.
flyaway
flyaway is offline
Leuke droom xD
Oud 30-01-2010, 23:42
flyaway
flyaway is offline
Ik droomde dat ik mn darmen eruit had gekakt.
Verwijderd
ik dacht echt echt echt echt echt dat het 11 uur was maar toen was het opeens al kwart voor 1
Verwijderd
Citaat:
Hmm, nou het was een beetje een gekke droom. Volgens mij zouden we gaan neuken, maar toen kwam Pip binnen, alleen die had niks door. Daarna was ik bij een soort vreemd huis waar een soort van markt was, met een gang die onder water stond. Daar ging een oud-klasgenote van mijn middelbare school naakt in zwemmen, en dat werd gefilmd. Vervolgens ging ik levels ontwerpen voor een niet nader bepaald computerspel.
Sjonge
En wat vind Pip hier allemaal van?
En waar zat het zoenen dan in die droom? Voordat we 'zouden gaan neuken'?

flyaway
flyaway is offline
Haha Wow zo laat al weer
Oud 30-01-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Geen zorgen. Ze slaapt al
Ik ben niet bang voor Fizzle hoor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten