Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga vanavond sushi eten en stappen, maar ik heb morgenochtend om 10 uur een afspraak met een decaan, dus ik moet het een beetje rustig aan doen. ![]()
|
Verwijderd
|
Bij de AH hier is een VOETBALPLAATJES-BEDELPUNT om te voorkomen dat overál kinderen lopen. Het is een stuk van 5x5 meter met hekjes eromheen en tussen die hekjes zitten de kinderen. Ik kwam gister uit de AH met 2 pakjes en zei 'wie wil mijn plaatjes?' en al die kinderen gilden door elkaar heen, maar 1 jongen zei netjes 'ik graag alstublieft' dus die kreeg een pakje en het enige meisje stak alleen haar vinger op dus zij kreeg ook een pakje
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een keer boodschappen gedaan toen die gogo's van c1000 er waren. Als je al naar binnen ging stonden die kutkinderen te gillen "GOOOOGOOOOOOOS!!!!!!!11~!!'" en toen had ik er al geen zin meer in.
Ik heb overwogen om of die kutdingen in een prullenbak te gooien voor het oog van dat geteisem, of ze op straat te gooien en te kijken hoe al die kinderen er op afdoken en hoeveel er onder een auto kwamen, maar dat mocht niet van mijn vriend en toen heb ik ze toch maar aan het minst irritante kind gegeven. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|