Nouja, en ik zei je toch dat jullie schijterds waren
Wow wacht, ik begon niet met het proefgebeuren, dat was je zelf!! Prima dat je die info wil delen, maar de grens over wat ik op een forum post is hier wel bereikt.
Wow wacht, ik begon niet met het proefgebeuren, dat was je zelf!! Prima dat je die info wil delen, maar de grens over wat ik op een forum post is hier wel bereikt.
Dat is natuurlijk prima.
10-02-2010, 23:58
Verwijderd
Ik denk dat Rationeel ooit een (vrij) oud wijf heeft gedaan of juist alleen maar jonkies, en dat ie dat graag met ons wil delen. Dus mannen, wees eens wat opener dan kan Rationeel ook zijn zegje doen!
Ik denk dat Rationeel ooit een (vrij) oud wijf heeft gedaan of juist alleen maar jonkies, en dat ie dat graag met ons wil delen. Dus mannen, wees eens wat opener dan kan Rationeel ook zijn zegje doen!
Ik denk niet ouder dan 22!
10-02-2010, 23:59
Verwijderd
Oh, ik was weer traag. Rationeel heeft allang geantwoord
10-02-2010, 23:59
Verwijderd
Maar oudste in wat eigenlijk? Seks of zoenen of iets anders?
Die tel ik ook helemaal niet mee want die zijn niet echt. Hoewel die laatste wel. Maar met hem heb ik vaak genoeg wél echt gezoend buiten het toneel, dus