Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goede raad van mij, kwak alle kruiden en olien bij elkaar en lekker marineren ![]() Met je handen op je rug klinkt bijzonder simpel trouwens Latijn lijkt mij wel interessant en ik heb ook nog een tiramisu toetje en schaatsen begint zo ![]() |
![]() |
|
Nieuwe britcom crush #5894030:
Ik kijk nu Richard Herring's 'Of fuck, I'm forty!' en hij had 't net over dat alle kinderen dood moeten en nu over het pijpen van 50 jaar oude comapatienten. En dan vind 'ie 't gek dat 'ie niet meer op TV is. <3333
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij heb ik iets gecommuniceerd wat ik niet wilde communiceren want er klopt echt niets van... ![]() ![]() Aan de UU (en alle andere universiteiten in europa ![]() Het enige wat na een tijdje mee gaat spelen is dat je niet alleen 180 ects nodig hebt om je studie af te ronden maar dat je ook gewoon bepaalde vakken binnen je vakgebied moet hebben afgerond. Dus als ik ieder blok 3 vakken doe maar ik doe steeds vakken die niets met m'n major te maken hebben, dan heb ik na een tijdje wel een boel ects maar geen diploma. Maar nu was het dus zo dat ik wel 60 ects wil halen dit jaar en geen tweede vak had voor m'n major in blok 3. Toen heb ik besloten om een vak te kiezen en die in te vullen in m'n keuzeruimte (want niet alle 180 ects worden besteed aan majorvakken, er zijn ook een x aantal keuzevakken).
|
Verwijderd
|
Het lijkt me toch veel belangrijker dat je alle vakken van je studie haalt dan dat je elk jaar precies 60 ects haalt? Bij ons gaat het er in elk geval gewoon om dat je al je vakken binnen een bepaalde termijn haalt, en als je dan nominaal loopt haal je inderdaad 60 ects per jaar. Het is echter niet zo dat je ook ieder jaar die 60 ects moet gaan zitten opvullen als het allemaal iets anders loopt; mijns inziens is dit ook de juiste gang van zaken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een dag, wat een dag...
Het was zwaar en lang en veel, maar niet vervelend. ![]() Les ging goed, repetitie ging goed, vergadering was gezellig. En nu een wasje draaien en hopen dat ik wakker blijven tot het einde van de 5 km en dan hopelijk lekker als een blok in slaap vallen... Nu zat ik net wel in de trein met allemaal carnavalvierders die naar Oeteldonk gingen, en toen had ik echt zin om mee te doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|