Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
D'66 wordt het
Advertentie
Oud 02-03-2010, 22:09
Rationeel
Rationeel is offline
d66 gaat het worden
Verwijderd
en nu ga ik de nieuwe 2,5 mannen kijken
Batave
Batave is offline
Citaat:
ik mag niet stemmen want ik heb geen geld voor een i.d. Kaart

Citaat:
d66 wordt het
Verwijderd
;d66 boks:
Verwijderd
Citaat:
Sukkeltje
ja echt he
Verwijderd
nicee hier ook. En de volmacht die ik vanavond kreeg ook.
Oud 02-03-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
ok!
Sherlock
Sherlock is offline
Ik wil eigenlijk nog wel een uitleg hoe Frans ooit beter zou kunnen zijn in de maatschappij dan Economie.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik ben docent en geef geschiedenis.

Dat staat garant voor een meesterlijk acteur
, mijn docent geschiedenis zie ik anders nog niet in een toneelstuk spelen.
Verwijderd
Citaat:
ja echt he
Volgens mij is dat een pure ecnelisactie
Verwijderd
Citaat:
Gast ik kom net van de middelbare school af en dat is echt niet zo. Ik heb ook gewoon vrienden die op basis zitten en ja het is echt makkelijk maar je onderschat het wel heel snel.
Ehh ja, ik heb ook middelbare school gedaan. En ja, ook de mensen die van het VWO afkomen snappen meestal niet stam plus tee. Ik heb het mezelf geleerd omdat het simpelweg geen significant onderdeel van het curriculum was. Belachelijk natuurlijk.
Rationeel
Rationeel is offline
hey archont, jij oermens, met je '
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik gaf een voorbeeld. Maar als je bijvoorbeeld nou niet weet hoe een hypotheek in elkaar zit dan ben je ook de sjaak.
Mwah. De meeste mensen in Nederland hebben geen idee van economie en kunnen toch best leven. Rekeningen betalen, belasting aangifte doen en huizen kopen. Economie is best nuttig hoor maar je gaat me niet vertellen dat mensen niet zonder kunnen. Ik heb er echt geen moment last van dat ik geen economie heb gehad. En voordat je het leeftijdsargument erin gooit: Mijn moeder heeft er ook geen moment last van dat ze geen economie heeft gehad.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik wil eigenlijk nog wel een uitleg hoe Frans ooit beter zou kunnen zijn in de maatschappij dan Economie.
Niet?
Verwijderd
Oh, en GroenLinks @Sann.
Verwijderd
Citaat:
, mijn docent geschiedenis zie ik anders nog niet in een toneelstuk spelen.
Maar dan heb je mij nog niet gezien

Ik heb gister even een kleine creatieve uitspatting gegeven in mijn gedichten maar ik ben nog in veel grotere dingen in staat
Oud 02-03-2010, 22:11
Verwijderd
ik mis het les hebben in echte vakken. Als in, hey, een uurtje economie. Hey een uurtje geschiedenis
Verwijderd
Citaat:
hey archont, jij oermens, met je '
Huh?
Verwijderd
Citaat:
Mwah. De meeste mensen in Nederland hebben geen idee van economie en kunnen toch best leven. Rekeningen betalen, belasting aangifte doen en huizen kopen. Economie is best nuttig hoor maar je gaat me niet vertellen dat mensen niet zonder kunnen. Ik heb er echt geen moment last van dat ik geen economie heb gehad. En voordat je het leeftijdsargument erin gooit: Mijn moeder heeft er ook geen moment last van dat ze geen economie heeft gehad.
Je hebt economieles nodig om een geïnformeerde stem uit te kunnen brengen.
Verwijderd
Citaat:

Welnee.
Verwijderd
Citaat:
Moeten kinderen dan elke keer als ze een factuur hebben een accountant erbij halen om het voor hun te ontcijferen? En hoe kan Frans in de maatschappij ooit belangrijker zijn dan Economie?
Ik heb bij economie nooit geleerd hoe ik een factuur moest ontcijferen Alleen maar marktwerking en winst en totale afzet en omzet en dat soort dingen.
Verwijderd
Citaat:
Welnee.
Bij mij wel
Verwijderd
Citaat:
Maar dan heb je mij nog niet gezien

Ik heb gister even een kleine creatieve uitspatting gegeven in mijn gedichten maar ik ben nog in veel grotere dingen in staat
Ik geloof er geen zak van.
Oud 02-03-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
ik mis het les hebben in echte vakken. Als in, hey, een uurtje economie. Hey een uurtje geschiedenis
Hey, twee uurtjes scientific computing in partial differential equations.
Verwijderd
Citaat:
Bij mij wel
Of een Pinter.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Huh?
je quote katje en verandert d66 in D'66
het is nu al 3 keer aan bod gekomen dat de ' in de jaren 80 al vervallen is
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Mijn docent geschiedenis was een lul die zichzelf heel erg begaafd vond op het gebied van verhalen vertellen, want hij wist vanalles over theaterdingen en schreef ook de school musicals (die allemaal echt belachelijk kut waren), en dan deed 'ie tijdens de les of z'n brillenkoker een telefoon was. Hahahihihohohilarisch!
Oh en dat was ook de lul die dacht dat ik te stom was voor 't VWO en me naar een of andere pedagoge stuurde om allerlei IQ en EQ testen te doen.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat een pure ecnelisactie
dat is volledig correct, ik heb sowieso deze week al voor dertig euro aan materiaal moeten inkopen dus die i.d. kaart zit er deze maand ook weer niet in! Oh oh oh verf en klei en geen brood!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ehh ja, ik heb ook middelbare school gedaan. En ja, ook de mensen die van het VWO afkomen snappen meestal niet stam plus tee. Ik heb het mezelf geleerd omdat het simpelweg geen significant onderdeel van het curriculum was. Belachelijk natuurlijk.
Dan hebben ze gewoon niet goed opgelet(wat ook ontzettend veel bij VWO klassen gebeurt) want het wordt zeker wel gegeven. Het telt zelfs als spelfout op het examen.
Oud 02-03-2010, 22:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je hebt economieles nodig om een geïnformeerde stem uit te kunnen brengen.
Dát ben ik dan weer wel gedeeltelijk met je eens. Op politiek gebied is het echt handig om enig verstand te hebben van economie. Maar nogmaals: je kunt prima leven zonder economie.
Verwijderd
Citaat:
je quote katje en verandert d66 in D'66
het is nu al 3 keer aan bod gekomen dat de ' in de jaren 80 al vervallen is
Ik ben van de oude stempel
Verwijderd
Citaat:
Hey, twee uurtjes scientific computing in partial differential equations.
mazzelaar! Mijn rooster is zo helemaal van 'hey, drie uur die docent. Oh, drie uur die docent. Oh, drie uur atelier uren. Oh hey crap, deadline'
Verwijderd
Citaat:
Of een Pinter.
Citaat:
Eeeuuuh...
Oud 02-03-2010, 22:14
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb bij economie nooit geleerd hoe ik een factuur moest ontcijferen Alleen maar marktwerking en winst en totale afzet en omzet en dat soort dingen.
Dat is dan verandert maar wij moesten echt al die verschillen in leningen etc uit ons hoofd kennen.
Verwijderd
@Archont ben je serieus docent?
Verwijderd
Citaat:
Dan hebben ze gewoon niet goed opgelet(wat ook ontzettend veel bij VWO klassen gebeurt) want het wordt zeker wel gegeven. Het telt zelfs als spelfout op het examen.
Natuurlijk wordt het gegeven, maar als het niet voldoende meetelt bij toetsen e.d. leren kinderen het natuurlijk alsnog niet.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Niet?
Dat dacht ik! Maar volgens mij kan ze het zelf ook niet bedenken
Verwijderd
Citaat:
Eeeuuuh...
Niet tot een Pinter.
Verwijderd
Citaat:
Mijn docent geschiedenis was een lul die zichzelf heel erg begaafd vond op het gebied van verhalen vertellen, want hij wist vanalles over theaterdingen en schreef ook de school musicals (die allemaal echt belachelijk kut waren), en dan deed 'ie tijdens de les of z'n brillenkoker een telefoon was. Hahahihihohohilarisch!
Oh en dat was ook de lul die dacht dat ik te stom was voor 't VWO en me naar een of andere pedagoge stuurde om allerlei IQ en EQ testen te doen.
Echt waar?

Ik ben ook heel erg begaafd
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
in opleiding
Oud 02-03-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat niet?
Verwijderd
Citaat:
mazzelaar! Mijn rooster is zo helemaal van 'hey, drie uur die docent. Oh, drie uur die docent. Oh, drie uur atelier uren. Oh hey crap, deadline'
Mijn rooster bestaat uit vier uur dat vak en voor de rest afstuderen.
Verwijderd
Even wat anders: hoe gaaf is deze pc echt! http://www.beautifullife.info/indust...schultzeworks/

Als mn mac stopt met werken ga ik weer overstap naar windows overwegen voor dit!
Verwijderd
Citaat:
Yep, onverwachts?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Natuurlijk wordt het gegeven, maar als het niet voldoende meetelt bij toetsen e.d. leren kinderen het natuurlijk alsnog niet.
Nee, je wordt er inderdaad eng van hoeveel universitair studenten nog steeds zulke fouten maken. Ook dingen als "s' avonds" en zo .
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat niet?
ik kom hier pas 3 weken weer
Oud 02-03-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
in opleiding
Afstuderend
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Grammatica toetsen heb je ook echt wel maar dat is één keer in het jaar. Meestal telt de toets dan ook maar als één punt terwijl bijvoorbeeld leestoetsen 3 punten zijn.
Verwijderd
Citaat:
Yep, onverwachts?
ja!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten