Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2010, 11:15
Verwijderd
Nieuwe pagina!
Advertentie
Oud 03-03-2010, 11:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
pf ik ben moe, ik moet er niet aan denken dat ik nou tot halfnegen op een lunch moet teren en pffff
Oud 03-03-2010, 11:17
Missy
Missy is offline
Citaat:
aw waar hebben ze geen interesse voor?
Citaat:
ook stage horror?
Project. We moeten de interne communicatie van een bedrijf onderzoeken door middel van interviews met medewerkers. Veel bedrijven vinden dat blijkbaar te veel moeite.
Oud 03-03-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Project. We moeten de interne communicatie van een bedrijf onderzoeken door middel van interviews met medewerkers. Veel bedrijven vinden dat blijkbaar te veel moeite.
flauw van ze! Is toch juist leuk om geinterviewd te worden
Oud 03-03-2010, 11:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je mag ons wel bellen ik hou wel van interviews!
Oud 03-03-2010, 11:21
Verwijderd
Bedankt.

En Missy, hebben ze bij jullie geen mensen die jullie kunnen helpen met stages? Bij ons heb je op blackboard een afdeling voor stage-aanbiedingen, en er is zo'n man waar je naartoe kan als je niks kan vinden. Dan doet hij soms z'n magische envelop met stages open en zegt hij van 'psst bel anders hier even heen'. Een bedrijf dat wel geïnterviewd wil worden moet toch te doen zijn, zou je denken.
Oud 03-03-2010, 11:22
Verwijderd
Ik kom er naar 4 paragrafen achter dat ik het verkeerde hoofdstuk aan het lezen ben
Oud 03-03-2010, 11:22
Tink*
Tink* is offline
Hè bah, een mevrouw die een beetje mijn tweede oma is ligt op sterven.
Oud 03-03-2010, 11:23
Verwijderd
Oh en 'nelis, ik kwam laatst dit tegen:

Citaat:
Via de kunstacadieme St. Joost in Breda, bied ik een stageplek voor een animatiestudent van een MBO opleiding.

Omschrijving
Mijn afstudeerfilm is een korte 2d animatie over een relatie tussen een meisje en een kat.
Ik ben op zoek naar een animatiestudent die getekende 2d animatie beheerst en die realistisch kan tekenen en animeren.
Na de voltooiing van de film zal ik deze bij verschillende nationale en internationale film en animatiefestivals inzenden.
Meer informatie over mijn film kan je vinden op: http://sdejong.blogspot.com/

Periode
vanaf heden tot 1 juni 2010

Functie eisen
2d teken animatie.

Wat bieden wij?
Een onkostenvergoeding. De stagiaire kan lessen volgen op de academie st. Joost en zodoende nieuwe kennis vergaren. Het is een mogelijkheid tot meewerken aan een zelfstandige productie, die na de voltooiing bij verschillende nationale en internationale film en animatiefestivals ingezonden wordt.

Reageren / meer informatie
mocht je interesse hebben in dit project dan kan je contact met me opnemen via: sophieolgadejong@gmail.com, of via: 0630024593

Link bij dit bericht:
sophie de jong
En toen dacht ik nog 'ha misschien kent Manon die'.

Wat voor stage zoek je? Dan stuur ik wel dingen door mocht ik toevallig iets tegenkomen.

[edit] Misschien moet ik dit zo 'ns aanpassen, want flinke googlebaarheid
Oud 03-03-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Ik kom er naar 4 paragrafen achter dat ik het verkeerde hoofdstuk aan het lezen ben
En dat je het verkeerde voorzetsel gebruikt!
Oud 03-03-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
En dat je het verkeerde voorzetsel gebruikt!
Oeps

na 4 paragrafen kwam ik er dus achter
Oud 03-03-2010, 11:29
Verwijderd
Beste N00dles,

XXXXXX heeft een liefdes bericht voor u achtergelaten, bekijk hem snel, klik hier.

Veel plezier met het lezen van het liefdes bericht.

Deze email is verzonden door liefdeskadootje.nl namens XXXXXXX ,deze email ontvangt u eenmalig.

WTH, ik ken het email-adres, maar op de site moet ik mijn adres en wachtwoord invullen In de voorwaarden staat dat dan uit jouw naam een email wordt verstuurd naar iedereen in je contactlijst En daarin staat ook:

TOCH OVERTUIGT DAT WIJ ILLEGAAL HANDELEN?

Neem dan contact met ons op via het mail adres : contact@liefdeskadootje.nl.
Vermeld duidelijk uw argumenten in deze mail, dan kunnen we samen tot een juiste oplossing komen.

Die spelfouten ook, allemachtig.
Oud 03-03-2010, 11:29
Verwijderd
Oud 03-03-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Beste N00dles,

XXXXXX heeft een liefdes bericht voor u achtergelaten, bekijk hem snel, klik hier.

Deze email is verzonden door liefdeskadootje.nl namens XXXXXXX ,deze email ontvangt u eenmalig.

WTH, ik ken het email-adres, maar op de site moet ik mijn adres en wachtwoord invullen In de voorwaarden staat dat dan uit jouw naam een email wordt verstuurd naar iedereen in je contactlijst En daarin staat ook:

Vermeld duidelijk uw argumenten in deze mail, dan kunnen we samen tot een juiste oplossing komen.

Klinkt legitiem
Oud 03-03-2010, 11:30
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
netjes aan de rand?
dat kan best volgensmij hoor
ze keken wel raar, maar het was geen probleem. logisch ook wel, want een stempas is een stempas!
Oud 03-03-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Beste N00dles,

Oud 03-03-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Klinkt legitiem
Het valt me wel mee dat ze een beleid hebben waar het netjes instaat. Dus ze hebben wel gelijk dat ze niet illegaal zijn
Verwijderd
Citaat:
Oh en 'nelis, ik kwam laatst dit tegen:

En toen dacht ik nog 'ha misschien kent Manon die'.

Wat voor stage zoek je? Dan stuur ik wel dingen door mocht ik toevallig iets tegenkomen.

[edit] Misschien moet ik dit zo 'ns aanpassen, want flinke googlebaarheid [afbeelding]
ohja, die posters heb ik al wel eerder gezien maar ik ken haar niet in persoon. En uhm, ik zoek vooral mensen die mij kunnen beoordelen want qua stage ga ik vooral 'lekker mijn eigen ding doen' ( ) maar dat moet wel weer beoordeeld worden door illustrators en art directors en uitgevers en dat soort grappen. En een schaduwopdracht in de uitgeefwereld is ook nooit verkeerd maar dat krijg ik nog niet geregeld
Verwijderd
Citaat:
goeiemiddag paranoide, tof wijf
Oud 03-03-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
meh
Oud 03-03-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
ohja, die posters heb ik al wel eerder gezien maar ik ken haar niet in persoon. En uhm, ik zoek vooral mensen die mij kunnen beoordelen want qua stage ga ik vooral 'lekker mijn eigen ding doen' ( ) maar dat moet wel weer beoordeeld worden door illustrators en art directors en uitgevers en dat soort grappen. En een schaduwopdracht in de uitgeefwereld is ook nooit verkeerd maar dat krijg ik nog niet geregeld
Oh, oei, ja, dat lijkt me wel moeilijk. Stages waarbij je allemaal dingen moet doen zijn nu iets makkelijker te krijgen, want voor bedrijven is een stagiair gewoon een gratis arbeider. Die komen goed van pas in deze barre crisistijden. Of zo heb ik vernomen. Maar zo'n beoordeling, dan moeten zij juist tijd investeren, en dat kost ze geld, dus dat kan deels verklaren waarom 't voor jou nu zo moeilijk is om iets passends te vinden.

Ik ga over een maandje wat vrijwilligerswerk doen op een plaats waar ook veel uitgeverijvolk komt, dus als je tegen die tijd nog niks hebt zal ik eens rondvragen of iemand wat weet
Oud 03-03-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Oi, over deze post heen gelezen. Wat een narigheid, Tink
Oud 03-03-2010, 11:44
Tink*
Tink* is offline
Yes, vooral voor mijn moeder! Maarja, ze is iig al wel heel oud en haar kinderen zijn volwassen.
Oud 03-03-2010, 11:46
Verwijderd
Ja, dat scheelt. Of nouja, het is nog steeds naar en verdrietig natuurlijk, maar ze heeft tenminste een lang leven gehad. Wat heeft ze?

En pf, wat gaan er veel mensen dood de laatste tijd
Oud 03-03-2010, 11:54
Tink*
Tink* is offline
Ja ze had alleen iets aan haar hand, omdat ze was gevallen. Daarom was ze in het ziekenhuis. En ineen had ze hartstilstanden en een lekkende hartklep en is/was er geen redden meer aan.

Ja bah!
Oud 03-03-2010, 11:58
Verwijderd
oh bah dat gaat dan ook onverwacht ineens zeker!
Oud 03-03-2010, 11:59
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga maar eens naar school tot morgen/vannacht!
Oud 03-03-2010, 12:00
Verwijderd
Zo, ik heb gestemd.
Op deze fijne vent:

Oud 03-03-2010, 12:00
Verwijderd
(zat in het verkeerde topic)
Oud 03-03-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik heb gestemd.
Op deze fijne vent:

[afbeelding]

wauw, is dat een transgender?
Oud 03-03-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Oh, oei, ja, dat lijkt me wel moeilijk. Stages waarbij je allemaal dingen moet doen zijn nu iets makkelijker te krijgen, want voor bedrijven is een stagiair gewoon een gratis arbeider. Die komen goed van pas in deze barre crisistijden. Of zo heb ik vernomen. Maar zo'n beoordeling, dan moeten zij juist tijd investeren, en dat kost ze geld, dus dat kan deels verklaren waarom 't voor jou nu zo moeilijk is om iets passends te vinden.

Ik ga over een maandje wat vrijwilligerswerk doen op een plaats waar ook veel uitgeverijvolk komt, dus als je tegen die tijd nog niks hebt zal ik eens rondvragen of iemand wat weet
dat zou bijzonder tof zijn, dat is namelijk precies rond het begin van mijn stage zijn
Oud 03-03-2010, 12:02
Verwijderd
Je zou haast zeggen van wel

Maar niet dat ik weet.

(en ze is dus een vrouw hè )
Oud 03-03-2010, 12:04
Verwijderd
Ik heb een volmacht gekregen om te stemmen, maar nu lees ik net dat ik dan ook een kopie van haar id bewijs nodig heb om voor haar te mogen stemmen. En die heb ik niet. Lekker stom want ik had d'r net overgehaald dat ik voor haar op d66 mocht stemmen
Oud 03-03-2010, 12:05
Verwijderd
Ik weet niet wat ik zal stemmen :\ Ik neig D'66, want daarmee heb ik de beste overeenstemming, maar die heeft ook een aantal debiele standpunten (vooral wat betreft dure projecten). Blanco stemmen dan maar?
Oud 03-03-2010, 12:06
Verwijderd
Uice moest laatst figureren in een reclame, en zijn tegenspeelster was een transgenderchick. Of hoe zeg je dat. Hij was geboren als jongen, voelde zich een meisje, ziet er nu qua uiterlijk ook uit als een heel overtuigend meisje, maar voor het reclamefilmpje speelde hij een jongen. (Die, om het nóg verwarrender te maken, binnen dat filmpje wordt aangezien voor een meisje. )
Oud 03-03-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat ik zal stemmen :\ Ik neig D'66, want daarmee heb ik de beste overeenstemming, maar die heeft ook een aantal debiele standpunten (vooral wat betreft dure projecten). Blanco stemmen dan maar?
of kijken of er een kandidaat is die wat terughoudend doet over hun debiele standpunten?
Oud 03-03-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Uice moest laatst figureren in een reclame, en zijn tegenspeelster was een transgenderchick. Of hoe zeg je dat. Hij was geboren als jongen, voelde zich een meisje, ziet er nu qua uiterlijk ook uit als een heel overtuigend meisje, maar voor het reclamefilmpje speelde hij een jongen. (Die, om het nóg verwarrender te maken, binnen dat filmpje wordt aangezien voor een meisje. )
weet je toevallig haar naam?
Oud 03-03-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
een man-vrouwtransgender noem je dat officiëel het is handig om te doen alsof het streepje een pijltje naar rechts is.

gaat die reclame op landelijke tv komen?
Oud 03-03-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
een man-vrouwtransgender noem je dat officiëel het is handig om te doen alsof het streepje een pijltje naar rechts is.

gaat die reclame op landelijke tv komen?
Oh, dat is ook wel logisch, want in het Engels is het male-to-female/mtf-transgender. Nuja.

En volgens mij wel

Citaat:
weet je toevallig haar naam?
Niet de naam waar ze nu onder gaat, nee. Haar ouders hebben 'r Bart genoemd, dacht ik, maar ik neem aan dat ze zich niet zo voorstelt aan mensen. Volgens mij weet Julius het ook niet meer, want ik had er nog naar gevraagd en ik kan me niet herinneren dat hij daar iets over te vertellen had.
Oud 03-03-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ja ze had alleen iets aan haar hand, omdat ze was gevallen. Daarom was ze in het ziekenhuis. En ineen had ze hartstilstanden en een lekkende hartklep en is/was er geen redden meer aan.

Ja bah!
Ja, dan gaat het echt heel snel opeens Wel toch goed dat 't in het ziekenhuis is ontdekt, het lijkt me zo naar om opeens dood te gaan en niet te weten waarom en hoe. Ook omdat je dan misschien nog zou proberen om de telefoon te bereiken, en je weet niet of dat lukt. Stressvolle laatste momenten. En dan heb je ook nog de vrienden/familie die je dan ergens vinden.. Op deze manier ziet zij het zelf nog aankomen en heeft ze een rustigere, prettigere laatste tijd. Dat lijkt me een fijne gedachte.
Oud 03-03-2010, 12:32
Verwijderd
Liever dat dan wegkwijnen in een ziekenhuisbed.

Alhoewel wat tijd wel aangenaam is. Afscheidsfase enzo.
Oud 03-03-2010, 12:40
Verwijderd
goedemorgen.
Oud 03-03-2010, 12:50
Verwijderd
even Wie is de chef gekeken op de hometrainert
Oud 03-03-2010, 12:52
Verwijderd
ommug een hometrainer
decadent!
Oud 03-03-2010, 12:55
Verwijderd
Zeker omdat ik hem (net als 90% van de hometrainerbezitters denk ik) meestal maandenlang laat verstoffen ehe. Zo'n twee keer per jaar heb ik dan weer een aanval van ik-moet-echt-gaan-sporten en dan ga ik er een paar weken regelmatig op en dan vergeet ik het steeds vaker etc etc etc
Oud 03-03-2010, 12:56
Verwijderd
hardlopen wil ik eigenlijk best wel, maar dat durf ik echt niet ik zie mezelf al puffend en drillend met tomatenhoofd, uitgeput van 500 meter rennen, door het park strompelen, uitgelachen en nagewezen door de plaatselijke scooterjeugd ;(
Oud 03-03-2010, 12:59
Verwijderd
nou toen ik ooit begon met hardlopen deed ik een opbouwschema dat begon met 1 minuut hardlopen - 2 minuten wandelen en dat dan vijf keer en daarna ben ik in het gras gevallen om een kwartier na te hijgen voordat ik de portiektrap op kwam. Maar toch heeft niemand mij toen openlijk uitgelachen!
Oud 03-03-2010, 13:01
Verwijderd
nou ja, met mijn instelling ben je er toch wel van overtuigd dat iedereen je uitlacht en nastaart, of dat nou echt zo is of niet
Gebruik(te) jij Evy? Want daar zocht ik laatst naar, maar die is niet meer downloadable geloof ik
Oud 03-03-2010, 13:02
Verwijderd
nee ik had een tabel van runnersworld.nl geplukt en moest gewoon op mijn horloge kijken

Daarmee wel netjes in vier maanden tijd opgebouwd naar 15 minuten aaneen rennen (en daarna nog in staat zijn om de trap op te komen!) en daarmee sla je toch geen slecht figuur meer

in het hardlooptopic op sport dat van l&g af komt zijn wel heel veel mensen die Evy gebruiken, misschien kan een van hen het aan je doorsturen?
link: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1776773
Oud 03-03-2010, 13:05
Verwijderd
Wat goed hoe vaak ren je?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten