Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() En Missy, hebben ze bij jullie geen mensen die jullie kunnen helpen met stages? Bij ons heb je op blackboard een afdeling voor stage-aanbiedingen, en er is zo'n man waar je naartoe kan als je niks kan vinden. Dan doet hij soms z'n magische envelop met stages open en zegt hij van 'psst bel anders hier even heen'. Een bedrijf dat wel geïnterviewd wil worden moet toch te doen zijn, zou je denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Oh en 'nelis, ik kwam laatst dit tegen:
Citaat:
Wat voor stage zoek je? Dan stuur ik wel dingen door mocht ik toevallig iets tegenkomen. [edit] Misschien moet ik dit zo 'ns aanpassen, want flinke googlebaarheid ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beste N00dles,
XXXXXX heeft een liefdes bericht voor u achtergelaten, bekijk hem snel, klik hier. Veel plezier met het lezen van het liefdes bericht. Deze email is verzonden door liefdeskadootje.nl namens XXXXXXX ,deze email ontvangt u eenmalig. WTH, ik ken het email-adres, maar op de site moet ik mijn adres en wachtwoord invullen ![]() ![]() ![]() TOCH OVERTUIGT DAT WIJ ILLEGAAL HANDELEN? Neem dan contact met ons op via het mail adres : contact@liefdeskadootje.nl. Vermeld duidelijk uw argumenten in deze mail, dan kunnen we samen tot een juiste oplossing komen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga over een maandje wat vrijwilligerswerk doen op een plaats waar ook veel uitgeverijvolk komt, dus als je tegen die tijd nog niks hebt zal ik eens rondvragen of iemand wat weet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uice moest laatst figureren in een reclame, en zijn tegenspeelster was een transgenderchick. Of hoe zeg je dat. Hij was geboren als jongen, voelde zich een meisje, ziet er nu qua uiterlijk ook uit als een heel overtuigend meisje, maar voor het reclamefilmpje speelde hij een jongen. (Die, om het nóg verwarrender te maken, binnen dat filmpje wordt aangezien voor een meisje.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gaat die reclame op landelijke tv komen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij wel ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou toen ik ooit begon met hardlopen deed ik een opbouwschema dat begon met 1 minuut hardlopen - 2 minuten wandelen en dat dan vijf keer en daarna ben ik in het gras gevallen om een kwartier na te hijgen voordat ik de portiektrap op kwam. Maar toch heeft niemand mij toen openlijk uitgelachen!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nee ik had een tabel van runnersworld.nl geplukt en moest gewoon op mijn horloge kijken
![]() Daarmee wel netjes in vier maanden tijd opgebouwd naar 15 minuten aaneen rennen (en daarna nog in staat zijn om de trap op te komen!) en daarmee sla je toch geen slecht figuur meer ![]() in het hardlooptopic op sport dat van l&g af komt zijn wel heel veel mensen die Evy gebruiken, misschien kan een van hen het aan je doorsturen? link: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1776773 |
![]() |
|
|