|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar kun jij? | |||
Vrijdag 12 maart |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 23.08% |
Zaterdag 13 maart |
6 | 15.38% |
Vrijdag 19 maart |
11 | 28.21% |
Zaterdag 20 maart |
8 | 20.51% |
Vrijdag 26 maart |
23 | 58.97% |
Utrecht |
28 | 71.79% |
Zwolle |
14 | 35.90% |
Amsterdam |
12 | 30.77% |
Anders namelijk |
8 | 20.51% |
Eindhoven |
4 | 10.26% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oh dat klinkt gezellig <3 de meeting is toch gewoon definitief de 26e in utrecht? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien (hebben op 26 maart gestemd) (bij copypasten graag bij zetten onder welke voorwaarde je wel kan)
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, als er leuke mensen komen en er niks tussenkomt en het in Utrecht is. Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla grl - Zwolle vind ik te ver, Utrecht of Amsterdam hebben de voorkeur. Archont: mits in Eindhoven of Tilburg. Barabas: mits minder dan een uur treinen. Batave: mits in Utrecht of Zwolle en is ook ongeveer even laat als Jasper. Yukari-Sensei: evt, mits in Utrecht. *Miekje* , tenzij er iets tussen komt natuurlijk! Rivka, als het in A'dam of Utrecht is en het niet voor vieren begint Daboman: misschien, wel op tijd weg. Ziet er naar uit dat ik wel kan komen, maar ik kan niet meedoen aan de nachtelijke avonturen ivm een belangrijke kwalificatiewedstrijd de volgende dag.
||
Citaat:
(8) What is looove, baby don't hurt meee, don't hurt meee, no mooore.... (8)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Misschien (hebben op 26 maart gestemd) (bij copypasten graag bij zetten onder welke voorwaarde je wel kan)
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, N00dles, Quis, als er leuke mensen komen en er niks tussenkomt en het in Utrecht is. Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla grl - Zwolle vind ik te ver, Utrecht of Amsterdam hebben de voorkeur. Archont: mits in Eindhoven of Tilburg. Barabas: mits minder dan een uur treinen. Batave: mits in Utrecht of Zwolle en is ook ongeveer even laat als Jasper. *Miekje* , tenzij er iets tussen komt natuurlijk! Rivka, als het mag van mama Daboman: misschien, wel op tijd weg. White Trash: alleen Utrecht of Amsterdam jwz. |
![]() |
|
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, N00dles, Quis, als er leuke mensen komen en er niks tussenkomt en het in Utrecht is. Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla grl - Zwolle vind ik te ver, Utrecht of Amsterdam hebben de voorkeur. Archont: mits in Eindhoven of Tilburg. Barabas: mits minder dan een uur treinen. Batave: mits in Utrecht of Zwolle en is ook ongeveer even laat als Jasper. *Miekje* , tenzij er iets tussen komt natuurlijk! Rivka, als het mag van mama Daboman: misschien, wel op tijd weg. White Trash: alleen Utrecht of Amsterdam jwz. Fizzle-fluffy: Alleen Utrecht. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het lijstje even wat opgeschoond van mensen die niet meer reageerden en mensen erin gezet die dat zelf niet deden.
in Utrecht, op 26 maart, ergens tussen 14:00 en de volgende ochtend Sarah (tot 22:00) JasperJD (rond een uur of 5/6) Quis, als er leuke mensen komen Commendatore (vanaf een uur of vijf) Mean als het mag grl Batave (ongeveer even laat als Jasper) *Miekje* , tenzij er iets tussen komt natuurlijk! Rivka, als het mag van mama tot halfzes Daboman: misschien, wel op tijd weg. White Trash Fizzle-fluffy Biertank52 (vanaf de pizzeria) Disturbedangel na tentamen trimm trabb als tivoli doorgaat IKBENBABSWEL deadlock Katje TopDrop misschien Rationeel Sander. Jiiive N00dles laat het last minute weten Martiño? Stefenootje? Naamzoek! Laatst gewijzigd op 15-03-2010 om 11:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, N00dles, weet nog niet zeker of ik kan, ik beslis last-minute wel, iig vanaf de avond Quis, als er leuke mensen komen en er niks tussenkomt en het in Utrecht is. Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla grl - Zwolle vind ik te ver, Utrecht of Amsterdam hebben de voorkeur. Archont: mits in Eindhoven of Tilburg. Barabas: mits minder dan een uur treinen. Batave: mits in Utrecht of Zwolle en is ook ongeveer even laat als Jasper. *Miekje* , tenzij er iets tussen komt natuurlijk! Rivka, als het mag van mama Daboman: misschien, wel op tijd weg. White Trash: alleen Utrecht of Amsterdam jwz. Fizzle-fluffy: Alleen Utrecht. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Thou shalt not underestimate thy mother. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() in Utrecht, op 26 maart, ergens tussen 14:00 en de volgende ochtend Sarah (tot 22:00) JasperJD (rond een uur of 5/6) Quis, als er leuke mensen komen Commendatore (vanaf een uur of vijf) Mean als het mag grl Batave (ongeveer even laat als Jasper) *Miekje* , tenzij er iets tussen komt natuurlijk! Rivka, als het mag van mama tot halfzes Daboman: misschien, wel op tijd weg. White Trash Fizzle-fluffy Biertank52 (vanaf de pizzeria) Disturbedangel na tentamen trimm trabb als tivoli doorgaat IKBENBABSWEL deadlock Katje TopDrop misschien Rationeel Sander. Jiiive onder dik voorbehoud N00dles laat het last minute weten Martiño? Stefenootje? Naamzoek! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Jojo's saaie pyjama's: Altijd stof voor saaie grappen #908 Rivka | 500 | 11-03-2010 22:34 | |
Muziek |
arnhem hardcore meeting Verwijderd | 420 | 30-03-2005 19:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 |