|
|
Bekijk resultaten poll: PVV? | |||
Mijn stem hebben ze! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 18.75% |
Dacht het niet! |
33 | 68.75% |
Nog geen beslissing gemaakt of ik ben nog geen 18 |
5 | 10.42% |
Nee sorry ik ben al fan van de partij van de dieren ![]() |
1 | 2.08% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zie je zelf de dualiteit van je woorden dan niet in? ik heb nooit gesteld dat iemand een zak geld krijgt als hij hier aankomt maar er is wel ongelijkheid ontstaan waar gelijkheid is met dank aan de bureaucratie Laatst gewijzigd op 14-05-2010 om 22:42. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het over hier in nederland, dat er massaal sociale fondsen uitgebuit worden. en daar zijn jammer genoeg geen cijfers over, alleen schattingen. en ik heb het niet over het welbekende volkslied dat geleerd moet worden. maar als iemand hier al 10 jaar woont en ze nog steeds geen nederlands kunnen ben ik van de mening dat er toch iets mis is gegaan denk je zelf ook niet? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het een geruststellende gedachte dat ook als Geert Wilders de grootste partij van Nederland wordt, er ook nog een coalitie gevormd moet worden, een regeerakkoord gesloten, etc. Voordeel van dat poldermodel is dat er uiteindelijk alleen maar compromissen gesloten worden en niemand volledig zijn zin krijgt, en Wilders ook niet. Als andere partijen niet met hem samenwerken valt het kabinet toch wel weer in no-time en voor je het weet krijgt men wel door dat die man gewoon een grapje is.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Saaiploeg #1691 fizzle-fluffy | 500 | 13-08-2012 11:59 | |
De Kantine |
Hoe zijn die Saaiers die jij gemeet hebt? #1017 Verwijderd | 500 | 22-06-2010 18:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geert Wilders, oppositie leider of toekomstig premier? Kitten | 112 | 10-06-2009 08:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 |