Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
en dan voel je je ineens slanker en mooier en dan ga je fluiten en dat kun je niet
wat
Citaat:
dat had ik laatst ook, alleen ik denk dat zij zich vergiste, heb me daarna niet gemeten, mss toch eens doen
ah jij was ook 1.65 he? or so you thought....
Advertentie
Oud 17-03-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
toch weer een kauwgombal
of zes kikkertjes
Oud 17-03-2010, 10:55
Sherlock
Sherlock is offline
zo ff naar 4 stagebedrijven gemaild hopen dat het wat wordt ik heb eerst de leuke bedrijven gepakt ofcourse
Oud 17-03-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
wat

ah jij was ook 1.65 he? or so you thought....
uhuh. Ik vergelijk straks wel met quis (ik had hier ergens een rolmaat maar die is spoorloos verdwenen, zoals altijd alles waar ik naar op zoek ben )
Oud 17-03-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
of zes kikkertjes
kikkertjes! <3
Verwijderd
Citaat:
Officiele recept voor de maissoep:
475 g mais (potjes of van 4 gekookte kolven)
25 g boter
1 gesnipperde ui
1 stengel bleekselderij in reepjes (ik vervang dit door bladselderij)
150 gram bacon (ik vervang dit door 200 gram spekreepjes die ik uitbak)
3 theelepels cajunkruiden (als je dit niet kunt vinden: 1/2 theelepel selderiezout, 1/2 theelepel paprikapoeder, 1/2 theelepel cayennepeper, 1/2 theelepel komijn, 1/2 theelepel koriander, 1/2 theelepel zwarte/witte peper)
1250 ml groentebouillon
250 ml koksroom (ik laat dit weg)
2 eetlepels verse oregano of 1/2 eetlepel gedroogde

Boter smelten, ui fruiten. Selderij toevoegen. Bacon erdoor roeren en meewarmen. Bouillon erbij doen en aan de kook brengen. Als je maiskolven gebruikt 35 minuten koken, als je potjes gebruikt 15 minuten. Room erdoor gieten. Garneren met oregano.
laat anders even weten hoe het smaakt morgen Dan durf ik het misschien ook!
Citaat:
of zes kikkertjes
Verwijderd
Citaat:
zo ff naar 4 stagebedrijven gemaild hopen dat het wat wordt ik heb eerst de leuke bedrijven gepakt ofcourse
wat voor stage? waarvoor? je zit toch op de middelbare school?
Verwijderd
Citaat:
of zes kikkertjes
Dat is echt mijn lijfspreuk, een laag bedrag delen door 5 en dat is dan het aantal kikkertjes
Oud 17-03-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt mijn lijfspreuk, een laag bedrag delen door 5 en dat is dan het aantal kikkertjes
Ja sowieso, alles omrekenen naar kikkertjes
Oud 17-03-2010, 10:57
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
wat voor stage? waarvoor? je zit toch op de middelbare school?
Nee ik zit op het MBO

Ik ga helpen bij de marketing van een bedrijf
Oud 17-03-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Nee ik zit op het MBO

Ik ga helpen bij de marketing van een bedrijf
Oh ik dacht dat jij in 4vmbo zat Wat doe je dan?
Oud 17-03-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Bodyfit
Klinkt leuk!
Oud 17-03-2010, 11:00
Verwijderd
jeeeh +26
Oud 17-03-2010, 11:00
Verwijderd
@ sann

trutje!
wees blij dat je die tijd voor bij bent
Oud 17-03-2010, 11:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
je werk vind het vast niet erg als je 'm meeneemt, of als je iets later komt. En gewoon tegen iedereen zeggen dat ze HEEL voorzichtig moeten doen want echte stradivarius ofzo (dat is toch een heul dure viool? Ik weet er eigenlijk niks van )
whaha ik denk alleen dat het in een heel geragde en volgeplakte koffer komt
Ik zou trouwens echt wel te laat komen voor een stradivarius hoor
(en ja, ik denk dat een stradivarius wel ongeveer 100.000 keer zo duur is als een schoolviooltje )

Maar het is opgelost, ik race naar huis, zet hem in de hal en race naar het werk door en dan zet mn stiefmoeder hem netjes op mijn kamer
Oud 17-03-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
@ sann

trutje!
wees blij dat je die tijd voor bij bent
mwuh. Ik heb echt een hele leuk middelbare schooltijd gehad, af en toe lijkt het me heerlijk om me weer druk te kunnen maken over wie verliefd is op wie, wie wie niet mag en heerlijk veel roddels

maar je hebt gelijk hoor, ik vond 't vroegah ook heus wel vervelend, ik romantiseer nu
Oud 17-03-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
whaha ik denk alleen dat het in een heel geragde en volgeplakte koffer komt
Ik zou trouwens echt wel te laat komen voor een stradivarius hoor

Maar het is opgelost, ik race naar huis, zet hem in de hal en race naar het werk door en dan zet mn stiefmoeder hem netjes op mijn kamer
Ha maar ik had stradivarius dus goed! Wat gaaf dat ik dat heb onthouden, uit zo'n boek over een jongetje dat viool leert spelen, weet niet meer hoe het heet Volgens mij heette die knul uit het boek David.

En je stiefmoeder doet er wel zuinig mee?
Oud 17-03-2010, 11:04
Verwijderd
Ik heb hartstikke blij dat ik van de middelbare school af ben. Iedereen zegt altijd dat het de mooiste tijd van je leven is, maar mijn leven is alleen maar beter geworden!
Oud 17-03-2010, 11:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

ik haalde ook wel citroentjes. van die kauwgomballen. ik was op de middelbare school recordhouder m.b.t. het grootste aantal citroentjes tegelijk in je mond proppen zonder te kauwen.

42 als ik me niet vergis
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hartstikke blij dat ik van de middelbare school af ben. Iedereen zegt altijd dat het de mooiste tijd van je leven is, maar mijn leven is alleen maar beter geworden!
Oh daar ben ik het ook niet mee eens. De eerste 3 jaar als student waren nog 100x zo mooi als mijn middelbare schooltijd Nu wat minder want nu moet ik serieus doen en minder bier drinken enzo
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ha maar ik had stradivarius dus goed! Wat gaaf dat ik dat heb onthouden, uit zo'n boek over een jongetje dat viool leert spelen, weet niet meer hoe het heet Volgens mij heette die knul uit het boek David.

En je stiefmoeder doet er wel zuinig mee?
goedzo! (zie mijn edit trouwens )
Wow en dat jongetje leert op een stradivarius spelen?

Ja mijn stiefmoeder doet daar wel voorzichtig mee Zij heeft een Steinway en ze weet wat dat kost en wat dat uitmaakt en ze doet echt wel voorzichtig met instrumenten.
Trouwens, zij leende vroeger ook een schoolviool
Verwijderd
Citaat:

ik haalde ook wel citroentjes. van die kauwgomballen. ik was op de middelbare school recordhouder m.b.t. het grootste aantal citroentjes tegelijk in je mond proppen zonder te kauwen.

42 als ik me niet vergis
Ben je echt zooo stoer?! Wauwie, trouwen?
Verwijderd
Citaat:

42 als ik me niet vergis
Held perzikjes zijn ook goddelijk
Oud 17-03-2010, 11:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jahe!
Middelbareschool was pas echt leuk in het eindexamenjaar, toen het eigenlijk al klaar was.

Citaat:

42 als ik me niet vergis
oooh omnom citroentjes bestaan die nog?
Verwijderd
Citaat:
als ik dit moet geloven, gaat mijn tijd daarna stukken beter worden
Ach ik zie het zonnig in je kunt overal zelf wat van maken
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ben je echt zooo stoer?! Wauwie, trouwen?
ow, maar ik ben nog veel stoerderder. ik deed ook 8 jawbreakers tegelijk
Oud 17-03-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
goedzo! (zie mijn edit trouwens )
Wow en dat jongetje leert op een stradivarius spelen?

Ja mijn stiefmoeder doet daar wel voorzichtig mee Zij heeft een Steinway en ze weet wat dat kost en wat dat uitmaakt en ze doet echt wel voorzichtig met instrumenten.
Trouwens, zij leende vroeger ook een schoolviool
Nee eerst op een gare viool geloof ik, maar dan krijgt hij op mysterieuze wijze een stradivarius en dan loopt alles uiteindelijk goed af

Ik weet neit wat een Steinway is maar die is vast duur Ik kan geen maat houden, dus instrumenten bespelen is niet voor mij weggelegd
Verwijderd
Nou ik vond mijn eindexamenjaar misschien nog wel het stomst! Ik vond het verschrikkelijk daar! bah!
Rationeel
Rationeel is offline
alleen toen sprongen al mijn smaakpapillen en bloedde mijn tong enorm
Verwijderd
Citaat:
ow, maar ik ben nog veel stoerderder. ik deed ook 8 jawbreakers tegelijk
maar dat doet pijn
Oud 17-03-2010, 11:08
Verwijderd
nu heb ik bijna 3 dollar gewonnen in één keer!!!
Verwijderd
Ben ik echt de enige hier die de middelbare school wel leuk vond ofzo?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee eerst op een gare viool geloof ik, maar dan krijgt hij op mysterieuze wijze een stradivarius en dan loopt alles uiteindelijk goed af

Ik weet neit wat een Steinway is maar die is vast duur Ik kan geen maat houden, dus instrumenten bespelen is niet voor mij weggelegd
hahaha goed verhaal

Steinway is een piano. Oorspronkelijk Steinweg maar toen verhuisde meneer Steinweg naar Amerika en die snappen dat niet, dan moet het weer anders, dus Steinway. Maar de steinway is wel een beetje de lamborghini van de piano's.

En dat is natuurlijk onzin he, dat leer je vanzelf!
Oud 17-03-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
alleen toen sprongen al mijn smaakpapillen en bloedde mijn tong enorm
dat bedoel ik!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ben ik echt de enige hier die de middelbare school wel leuk vond ofzo?
ik vond het ook 'wel leuk' maar echt niet leuker dan nu!
Verwijderd
shit nu weer 1 dollar verloren één keer!
Oud 17-03-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
hahaha goed verhaal

Steinway is een piano. Oorspronkelijk Steinweg maar toen verhuisde meneer Steinweg naar Amerika en die snappen dat niet, dan moet het weer anders, dus Steinway. Maar de steinway is wel een beetje de lamborghini van de piano's.

En dat is natuurlijk onzin he, dat leer je vanzelf!
Oh Ik dacht ook viool maar piano's zijn ook duur enzo. En helemaal als het de lamborghini van de piano's is natuurlijk.

Geloof mij. Ik ben een wanhopig geval. Mijn ouders vonden het goed voor mijn ontwikkeling om een instrument te gaan spelen, maar meerdere leraren hebben aan mijn ouders verteld dat ik werkelijk een hopeloos geval was
Oud 17-03-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
ik vond het ook 'wel leuk' maar echt niet leuker dan nu!
Ja okee, maar ik vond het echt tamelijk fantastisch
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh ik dacht dat jij in 4vmbo zat Wat doe je dan?
Ik vertel redelijk vaak dat ik al mbo doe hoor

Maar ik doe Marketing en Communicatie medewerker Niveau 4 en over minder 2 jaartjes HBO.
Rationeel
Rationeel is offline
middelbare school was leuk. studeren nog leuker en werken is mja, eigenlijk ook wel prima
Oud 17-03-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vertel redelijk vaak dat ik al mbo doe hoor

Maar ik doe Marketing en Communicatie medewerker Niveau 4 en over minder 2 jaartjes HBO.
Ik luister nooit zo goed Ik heb ook 2 jaartjes communicatie gedaan op hbo maar het was niet echt mijn ding.
Oud 17-03-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
middelbare school was leuk. studeren nog leuker en werken is mja, eigenlijk ook wel prima Het is wat je er van maakt
Wat een cliché
Oud 17-03-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
middelbare school was leuk. studeren nog leuker en werken is mja, eigenlijk ook wel prima
ik irriteer me aan iedereen die werkt, want in mijn vriendengroep ben ik een van de weinige die nog studeert, en ik moet in het weekend juist werken, dus dat komt allemaal maar slecht uit.

Dus om die reden lijkt werken me ook niet heel erg, maar elke dag naar kantoor, bweuh, dat zie ik nog niet helemaal zitten.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh Ik dacht ook viool maar piano's zijn ook duur enzo. En helemaal als het de lamborghini van de piano's is natuurlijk.

Geloof mij. Ik ben een wanhopig geval. Mijn ouders vonden het goed voor mijn ontwikkeling om een instrument te gaan spelen, maar meerdere leraren hebben aan mijn ouders verteld dat ik werkelijk een hopeloos geval was
hihi, nou, een stradivarius is dan weer niet goedkoper dan een steinway concertvleugel!

dat ligt dan aan de leraren! Ze hadden je gewoon harder moeten slaan
grapje
welke instrumenten heb je gespeeld?
Citaat:
Ja okee, maar ik vond het echt tamelijk fantastisch
jamaar echt de leukste tijd van je leven?
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik luister nooit zo goed Ik heb ook 2 jaartjes communicatie gedaan op hbo maar het was niet echt mijn ding.
Communicatie is idd veel minder leuk dan Marketing etc.

Maar ik ga op HBO denk ik Docent Economie doen.
Verwijderd
ik denk dat het plezier dat je hebt in school/studie/werk voor een heel groot (misschien het grootste) deel afhangt van de mensen om je heen.
Oud 17-03-2010, 11:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik irriteer me aan iedereen die werkt, want in mijn vriendengroep ben ik een van de weinige die nog studeert, en ik moet in het weekend juist werken, dus dat komt allemaal maar slecht uit.

Dus om die reden lijkt werken me ook niet heel erg, maar elke dag naar kantoor, bweuh, dat zie ik nog niet helemaal zitten.
Nou dan ga je een beroep doen waarbij je niet naar kantoor hoeft!
Wat studeer je?
Oud 17-03-2010, 11:15
Verwijderd
of nou ja, dat komt ook wel een beetje neer op hoe je er zelf mee omgaat/wat je ervan maakt
Oud 17-03-2010, 11:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik denk dat het plezier dat je hebt in school/studie/werk voor een heel groot (misschien het grootste) deel afhangt van de mensen om je heen.
ja heel erg!
Oud 17-03-2010, 11:16
Verwijderd
Sowieso moet je het niet zo zwart-wit zien, vind ik. Want vanaf school, laat je steeds dingen vallen en mag je steeds meer kiezen voor de kant die jou interesseert, dus dan is het niet meer 'elke dag naar kantoor gaan', maar dan heb je een baan die je interesseert, ongeacht of het een kantoor is of dat je het buiten in de zeikregen moet doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten