Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou trouwens echt wel te laat komen voor een stradivarius hoor ![]() (en ja, ik denk dat een stradivarius wel ongeveer 100.000 keer zo duur is als een schoolviooltje ![]() Maar het is opgelost, ik race naar huis, zet hem in de hal en race naar het werk door en dan zet mn stiefmoeder hem netjes op mijn kamer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar je hebt gelijk hoor, ik vond 't vroegah ook heus wel vervelend, ik romantiseer nu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je stiefmoeder doet er wel zuinig mee? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik haalde ook wel citroentjes. van die kauwgomballen. ik was op de middelbare school recordhouder m.b.t. het grootste aantal citroentjes tegelijk in je mond proppen zonder te kauwen. 42 als ik me niet vergis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wow en dat jongetje leert op een stradivarius spelen? ![]() ![]() Ja mijn stiefmoeder doet daar wel voorzichtig mee ![]() Trouwens, zij leende vroeger ook een schoolviool ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Middelbareschool was pas echt leuk in het eindexamenjaar, toen het eigenlijk al klaar was. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ik zie het zonnig in je kunt overal zelf wat van maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet neit wat een Steinway is maar die is vast duur ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Steinway is een piano. Oorspronkelijk Steinweg maar toen verhuisde meneer Steinweg naar Amerika en die snappen dat niet, dan moet het weer anders, dus Steinway. ![]() En dat is natuurlijk onzin he, dat leer je vanzelf! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Geloof mij. Ik ben een wanhopig geval. Mijn ouders vonden het goed voor mijn ontwikkeling om een instrument te gaan spelen, maar meerdere leraren hebben aan mijn ouders verteld dat ik werkelijk een hopeloos geval was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus om die reden lijkt werken me ook niet heel erg, maar elke dag naar kantoor, bweuh, dat zie ik nog niet helemaal zitten. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() dat ligt dan aan de leraren! Ze hadden je gewoon harder moeten slaan ![]() grapje ![]() welke instrumenten heb je gespeeld? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat studeer je? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sowieso moet je het niet zo zwart-wit zien, vind ik. Want vanaf school, laat je steeds dingen vallen en mag je steeds meer kiezen voor de kant die jou interesseert, dus dan is het niet meer 'elke dag naar kantoor gaan', maar dan heb je een baan die je interesseert, ongeacht of het een kantoor is of dat je het buiten in de zeikregen moet doen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|