Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Theodoors broer had een hulp maar die betaalde hij voor drie uur per week en het enige wat ze deed was zijn tweekamerappartement stofzuigen en de wc schoonmaken. Dan doe je iets verkeerd ![]() |
![]() |
|
Hallo mensen, ik ben net wakker, heb kneiterharde koppijn, een kapotte lip, een dikke blauwe enkel en ontiechelijke spierpijn...
Ja, dat was me het avondje wel.(En ik heb maar 2 bier op, kejje nagaan.)
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben gister met een groep vrienden naar Slagsmalsklubben geweest in de mezz, supergezellig.
Op een gegeven ging het er hard aan toe vooraan en kreeg ik een elleboog tegen m'n lip. Na het concert gingen m'n vrienden naar buiten om te roken en ik kon ze niet vinden en mensen wouden niet opzij, dus ik dacht 'nou, dan loop ik er wel omheen', maar ik zag niet dat er een heel laag zwart hekje stond, waardoor ik vol voorover op m'n bek ging en iedereen me begon uit te lachen. Het regende ook nog eens, dus het was een lekker natte broek moment. Door die klap tegen dat hekje heb ik dus m'n enkel verziekt. Verder heel de avond staan ouwehoeren met 2 onbekende meisjes en debiel staan dansen (hence spierpijn) en toen moesten we de nachtnettrein nemen naar huis en toen hebben we ge-straat-karaoked en moesten we 40 minuten wachten, dus gingen we maar altoowstijl op de grond liggen. Ik was kwart over 5 thuis ofzo en ben nog steeds gaar. Moet er nu wel uit, want ik moet om 6 uur werken. *gaap*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh mijn god ik ben echt my own worst enemy vandaag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou ja het was nooit echt scharrelen scharrelen. Maar het was gewoon nog vaag en hij wilde wel een relatie, maar ik deed nog een beetje moeilijk.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wist dat 't geen scharrelscharrel was maar ik wist niet hoe ik 't moest noemen ![]() |
![]() |
|
|