Okay Archont naamzoek i will elaborate on yesterday

Babs, chris en ik waren een half uurtje later op de meeting. Vervolgens waren daar Grl, Miekje, Sarah en Daboman. Grl ken ik natuurlijk en dat is een tof wijf. Daboman is ook heel aardig maar heeft het te vaak over dammen

Sarah komt in het begin heel rustig en verlegen over maar zodra je met haar praat is dat gelukkig snel weg.

Commendatore en Jasper had ik vorige keer al gemeet, prima gozers om een biertje mee te drinken. Deadlock en Fizzle kwamen wat later de Stairway binnen vallen. Over het prinsessenhaar van Fizzle is geen woord te veel gezegd

Ik dacht dat deadlock een beetje stil was maar het tegendeel is waar, taaldiscussies en sterke kroegenverhalen, ‘nuff said.

Miekje, ons altootje, komt heel serieus over maar je kunt ook echt merken dat ze 16 is. Verder heeft ze weinig manieren of weet ze niet echt houding te geven, bijv. hoed op tafel (bah) en was ze een beetje sneaky aan te lullen over mensen aan tafel.

Na het eten kwamen we nog wat Onzinners tegen en toen zei Tigerlily heel lief tegen Mephisto dat hij rustige handdrukken moest geven

Lijkt me een tof wijf en Mephisto vond ik ook grappig. Changshan heb ik ook nog even mee gepraat, was gezellig en verder nog Maaike, Ditrich en Carn gespot maar daar heb ik niet zo heel lang meegepraat. Verder hebben Babs en ik ontzettend lopen geiten en rare dansende Chineesjes geimiteerd in de Beurs en ging Chris 25 graden drie bier bestellen. Ik vond het wel leuk
ohja en mensen die ik ben vergeten, kutjebef