Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2010, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg om half 8 een telefoontje dat ik niet hoefde te werken, dus ik kon lekker tot 9 uur slapen.

Vrolijk Pasen allemaal
Oeh, dat is een meevaller
Advertentie
Oud 04-04-2010, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Oeh, dat is een meevaller
Ja ook wel jammer, ik had nu dus kunnen paasontbijten bij mijn ouders, terwijl ik dat had afgezegd Of met jullie de kroeg in gekund
Oud 04-04-2010, 09:36
Verwijderd
hoi ik ga zo naar famillie enne ik heb geen zin |
Om 11 uur al naar famillie en daar ook eten
Oud 04-04-2010, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Ja ook wel jammer, ik had nu dus kunnen paasontbijten bij mijn ouders, terwijl ik dat had afgezegd Of met jullie de kroeg in gekund

Ik vind het wel jammer niet mij mijn ouders te zijn, terwijl ik niet minder om pasen kan geven dan ik doe. Ik geloof dat ik altijd heimwee krijg als ik voor tentamens moet leren.
Oud 04-04-2010, 10:06
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het wel jammer niet mij mijn ouders te zijn, terwijl ik niet minder om pasen kan geven dan ik doe. Ik geloof dat ik altijd heimwee krijg als ik voor tentamens moet leren.
Pasen is bij ons altijd wel gezellige bende. Alle kinderen & stiefkinderen zijn er en we maken veel te veel lawaai met elkaar, mijn stiefvader gaat uiteindelijk buiten een sigaret roken omdat ie hoofdpijn krijgt van mijn stiefzus en mij en als de baas buiten is komt de hond bedelen om restjes paasontbijt <3.

Maar indd, tentamens, dus ookal wist ik van te voren dat ik niet hoefde te werken was ik waarschijnlijk nog niet gegaan.
Oud 04-04-2010, 10:08
Verwijderd
Klinkt tof. Bij ons is het ontbijten met croissantjes e.d. en eventueel lang mijn kreng van een oma, dus qua feestgedruis mis ik niks. Maar toch, hier alleen zitten heeft iets mistroostigs. Ik ben net het weer.
Oud 04-04-2010, 10:10
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 04-04-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Klinkt tof. Bij ons is het ontbijten met croissantjes e.d. en eventueel lang mijn kreng van een oma, dus qua feestgedruis mis ik niks. Maar toch, hier alleen zitten heeft iets mistroostigs. Ik ben net het weer.
Wanneer had jij tentamens? Ook deze week toch? Ik ben ook enigzins mistroostig hoor
Oud 04-04-2010, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen.
Morning Veilig thuisgekomen gister?
Verwijderd
Citaat:
Wanneer had jij tentamens? Ook deze week toch? Ik ben ook enigzins mistroostig hoor
Woensdag. En donderdag kamerdebat.

Goedemorgen Commendatore!
Verwijderd
Ja hoor, geen enkel probleem. Jullie allemaal ook?
Oud 04-04-2010, 10:13
Verwijderd
Jup, ik fietste deze keer in een keer goed.
Oud 04-04-2010, 10:18
Verwijderd
Keurig.

Ze gaan hier nu allemaal weg om een deel van een familieweekend bij te wonen. Kan ik mooi rustig leren straks.
Oud 04-04-2010, 10:18
Verwijderd
Ik ook
Oud 04-04-2010, 10:19
Verwijderd
Hoera leren met pasen de gekste!
Oud 04-04-2010, 10:19
Verwijderd
Ik ga vandaag 3 sollicitatiebrieven schrijven
Oud 04-04-2010, 10:20
Verwijderd
Voor het onderhouden van de familiebetrekkingen is het niet het meest handige, nee.
Oud 04-04-2010, 10:21
Verwijderd
Ik ben misselijk. Zit vast tussen m'n oren.
Oud 04-04-2010, 10:22
Verwijderd
Ah, we gaan eindelijk ontbijten.
Oud 04-04-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben misselijk. Zit vast tussen m'n oren.
witte wijn > rode wijn muhaha.
Oud 04-04-2010, 10:25
Verwijderd
Oh ja, ik moet zo ook nog even ontbijten.
Oud 04-04-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-04-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Godver. Nee, zo'n misselijkheid is het niet, daar heb ik lang niet genoeg voor gedronken!
Oud 04-04-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Godver. Nee, zo'n misselijkheid is het niet, daar heb ik lang niet genoeg voor gedronken!
Sog misselijkheid!
Oud 04-04-2010, 10:32
Verwijderd
Ja.

Overigens, ik stuurde toch nog iets terug aan de meneer met de botte smsjes, maar kreeg tot nu toe geen antwoord!
Oud 04-04-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Overigens, ik stuurde toch nog iets terug aan de meneer met de botte smsjes, maar kreeg tot nu toe geen antwoord!
Bweuh

Over soggen gesproken, ik krijg straks 4 vriendinnen op de koffie omdat ze me zielig vinden dat ik alleen ben met pasen
Oud 04-04-2010, 10:37
Verwijderd
Ik vond het ook wel leuk dat het een wat kleiner groepje was toch. Nu heb ik bijvoorbeeld Commendatore veel meer gesproken dan eerder op meets.
Oud 04-04-2010, 10:39
Verwijderd
Aww, ik krijg net een smsje van een speler van mij van drie jaar geleden (mijn allereerste regie):
Hee minke, ik ga je toch nog een keer vragen om er over na te denken, om nog een keer 'Het kamermeisje' terug te halen! Zag de foto's net... zooo leuk!

Oud 04-04-2010, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Bweuh

Over soggen gesproken, ik krijg straks 4 vriendinnen op de koffie omdat ze me zielig vinden dat ik alleen ben met pasen
Ahhh, wat lief. En onhandig.
Mja, geen heer is het, blijkbaar. Of hij is sociaal gestoord. Beide geen pre.

Citaat:
Ik vond het ook wel leuk dat het een wat kleiner groepje was toch. Nu heb ik bijvoorbeeld Commendatore veel meer gesproken dan eerder op meets.
Ik vond het ook wel fijn, minder intimiderend dan twintig mensen.
Oud 04-04-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Aww, ik krijg net een smsje van een speler van mij van drie jaar geleden (mijn allereerste regie):
Hee minke, ik ga je toch nog een keer vragen om er over na te denken, om nog een keer 'Het kamermeisje' terug te halen! Zag de foto's net... zooo leuk!

Ik vrees alleen een beetje dat het niet te doen is, als in tijd en nieuwe meubels regelen (het hele decor bestond uit geleende oude kasten van de kringloopwinkel) en repetitieruimte en waar dan in godsnaam gaan spelen etc.
Oud 04-04-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het ook een mooi aantal

(hoewel ik van te voren dacht wat veel mensen! )
Oud 04-04-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees alleen een beetje dat het niet te doen is, als in tijd en nieuwe meubels regelen (het hele decor bestond uit geleende oude kasten van de kringloopwinkel) en repetitieruimte en waar dan in godsnaam gaan spelen etc.
Maar wel tof dat je nu nog te horen krijgt dat ze het zo leuk heeft gehad.

Trouwens, je bent precies zoals ik dacht dat je zou zijn.
Oud 04-04-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het ook een mooi aantal

(hoewel ik van te voren dacht wat veel mensen! )
Ik was ook wel blij dat ik tenminste twee mensen al ''kende.''
Oud 04-04-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ahhh, wat lief. En onhandig.
Mja, geen heer is het, blijkbaar. Of hij is sociaal gestoord. Beide geen pre.

Ik vond het ook wel fijn, minder intimiderend dan twintig mensen.
Het komt ze ook vooral goed uit omdat ze in Utrecht zijn en zo de treinreis even kunnen rekken hoor Maar wel heul lief.

Om 12 uur begin ik met studeren, anders wordt het helemaal niks meer vandaag.
Verwijderd
Citaat:
Hm dat is wel lastig ja! Ik wil ook wel een keer naar 'iets' van jou komen kijken
Verwijderd
Citaat:

Dat had ik ook met absinthe!
Oud 04-04-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Om 12 uur begin ik met studeren, anders wordt het helemaal niks meer vandaag.
Ik ook! Echt!
Oud 04-04-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ook! Echt!
Dan schoppen we elkaar van het forum af
Oud 04-04-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Dat had ik ook met absinthe!

En hoe ongeveer is dat?

Ik had het trouwens ook met jullie allebei!
Oud 04-04-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:

En hoe ongeveer is dat?

Ehm, moeilijk. Ik zal er even over nadenken.

Hoe is dat bij mij dan? Kun je dat wel verwoorden?
Oud 04-04-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:

En hoe ongeveer is dat?

Hm weet niet echt, had ook al wel veel foto's van je gezien, dus dat helpt natuurlijk ook. Gewoon lekker vrolijk en easygoing, leuk .
Oud 04-04-2010, 10:51
Verwijderd
Weet niet of ik dat kan verwoorden
Ik zal het proberen: grappig, bescheiden maar niet op de achtergrond ofzo, volwassen en aardig. Zoiets?
Oud 04-04-2010, 10:52
Verwijderd
Ik heb een eigen (calorierijk ) paasontbijtje bij elkaar gesprokkeld.
Roggebrood met Père Joseph-kaas, suikerbrood, verse jus en Milk & Fruit Mango/Sinaasappel.
Oud 04-04-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:

En hoe ongeveer is dat?

Nu wil ik ook uitleg natuurlijk
Oud 04-04-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een eigen (calorierijk ) paasontbijtje bij elkaar gesprokkeld.
Roggebrood met Père Joseph-kaas, suikerbrood, verse jus en Milk & Fruit Mango/Sinaasappel.
Dat vond ik ook nog wel een flater aan niet werken, had met mijn collegaatje afgesproken dat wij luxe zouden ontbijten van het paasontbijtbuffet, maar dat ging dus ook niet door. Ik had toast met kaas als paasontbijt, en 2 koppen koffie
Oud 04-04-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Weet niet of ik dat kan verwoorden
Ik zal het proberen: grappig, bescheiden maar niet op de achtergrond ofzo, volwassen en aardig. Zoiets?
Wat aardig.

Citaat:
Dat vond ik ook nog wel een flater aan niet werken, had met mijn collegaatje afgesproken dat wij luxe zouden ontbijten van het paasontbijtbuffet, maar dat ging dus ook niet door. Ik had toast met kaas als paasontbijt, en 2 koppen koffie
Fail.

Ik at een mueslibol en en een boterham met mijn laatste restje chocopasta, troebele appelsap en koffie. Nu lijk ik net Dennis van E&D.
Oud 04-04-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Nu wil ik ook uitleg natuurlijk
Bij jou was het lastiger, omdat ik alleen je foto van last.fm ken, maar goed, die kwam overeen En je hese stem klopte. En verder vrolijk en grappig en gewoon tof gezelschap
Oud 04-04-2010, 10:56
Verwijderd
Troebele appelsap, nomnomnom.
Oud 04-04-2010, 10:57
Verwijderd
Het is bijna 12 uur, ik mis jullie nu al!
Oud 04-04-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Wat aardig.

Fail.

Ik at een mueslibol en en een boterham met mijn laatste restje chocopasta, troebele appelsap en koffie. Nu lijk ik net Dennis van E&D.
Wat is E&D?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten