Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.steakline.nl/argentijnsvlees.htm Vrij rondlopen op uitgestrekte pampa's, 100% natuurlijk voedsel, geen groeihormonen... klinkt anders aardig richting biologisch. Andere zoekresultaten vinden vooral dat argentijnse steak gewoon een steak is die met argentijnse specerijen is bereid. Dat kun je natuurlijk met elk soort steak doen, biologisch of niet., |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als argentijnse steak gewoon uit nederland kan komen, kan het toch net zo goed gewoon van een biokoe komen? Als het toch niets uitmaakt waar het vandaan komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1. Het ging over de kwaliteit van vlees, duidelijk uit het feit dat jij reageerde op Uice' opmerking "als je van vlees houdt, heb je een voorkeur voor biologisch vlees", dus ik neem aan dat je dan als echte vleesliefhebber ook kwaliteitsverschil bemerkt tussen Argentijnse steak en 'Argentijnse steak'. 2. Het ging erom of Argentijnse steak mogelijk biologisch kan zijn, duidelijk uit het feit dat ik reageerde op jouw opmerking "Argentijnse steak is echt niet biologisch gekweekt". En dat bleek mogelijk te zijn. Dus wat doe je nou moeilijk. Dit overigens allemaal met goede zin, even ter informatie omdat mijn intonatie ontbreekt zo op het internet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Je hebt meer het verschil tussen wit spierweefsel, wat zorgt voor uithoudingsvermogen van een spier, en rood spierweefsel, wat zorgt voor de explosieve kracht. Van rondhuppelen krijg je rood vlees, van stilstaan krijg je wit vlees. Als een dier oud wordt breit hij collageenvezels door zijn spieren, daarvan krijg je taai vlees.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|