Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2010, 10:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dan kun je nog even op onze ondergoedparty komen
Had ik toch maar naar nieuwegein moeten gaan vandaag!

Zo, nu ga ik echt in bad! Doei!
Oud 15-04-2010, 10:34
Verwijderd
Daaaag
Oud 15-04-2010, 10:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
daag!
Oud 15-04-2010, 10:38
Verwijderd
Ciaoooo!
Oud 15-04-2010, 11:07
Verwijderd
Zo Absinthe en grl de deur uitgewerkt, nu mijn kater nog
Oud 15-04-2010, 11:15
Verwijderd
Citaat:
misschien moeten wij eens meeten in een donker bos
Spannend.
Oud 15-04-2010, 11:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zo Absinthe en grl de deur uitgewerkt, nu mijn kater nog
dat krijg je ervan!
Citaat:
Spannend.
Oud 15-04-2010, 11:28
Verwijderd
BRAK.
Oud 15-04-2010, 11:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMGOMGOMGOMG ik ga vanavond hospiteren!!! wat spaannend!!! moet ik iets meenemen? wat moet ik doen? OMGOMG superspannend!!!

Spoiler
Oud 15-04-2010, 11:31
Verwijderd
kinderen die zeuren komen achter de deuren
Oud 15-04-2010, 11:31
Verwijderd
neem een flesje wijn mee en blijf jezelf
doe leuk en spontaan
Oud 15-04-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
OMGOMGOMGOMG ik ga vanavond hospiteren!!! wat spaannend!!! moet ik iets meenemen? wat moet ik doen? OMGOMG superspannend!!!

Spoiler
Hospiteren is vrij kut. Ga er maar vanuit dat je het niet wordt, dan kan het niet tegenvallen.
Oud 15-04-2010, 11:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jonge ik ben vet blij en enthousiast en dan is het meteen van jamaar het is stom
Verwijderd
Ja, hospiteren is hartstikke leuk!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar hoe wérkt het en alles! Ik bedoel, gaan ze je ondervragen? ga je op de bank hangen met zijn allen?
Verwijderd
ik snap wel wat Madeia bedoelt vaak komen er veel mensen en moeten ze net jou kiezen
Maar ga er gewoon met niet te veel verwachtingen heen en maak het leuk!
Oud 15-04-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
BRAK.
hihi. We misten je wel hier vanochtend
Verwijderd
Verschilt per huis! Meestal is het gewoon met z'n allen gezellig wat drinken en een voorstelrondje.
Tink*
Tink* is offline
Dat verschilt per huis lijkt me toch. Is het echt een hospiteerborrel of om de beurt?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is een hospiteeravond, ik denk dat er een hele groep komt!
Oud 15-04-2010, 11:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar ik ben wel goed in grote groepen onbekenden hoor
Oud 15-04-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Jonge ik ben vet blij en enthousiast en dan is het meteen van jamaar het is stom
Hospiteren kan echt superleuk zijn! Het ligt er een beetje aan bij wat voor een huis je gaat hospiteren, vaak kun je uit de advertentie wel een beetje opmaken of het gezelligerds zijn of niet enzo. Als ze dat zijn wordt een flesje wijn vaak gewaardeerd en daardoor herinneren ze zich jou ook beter.

Maar op zich hoef je niks mee te nemen
Oud 15-04-2010, 11:36
Verwijderd
En fizzle wss is het gewoon een beetje kletsen en hier en daar een vraagje, niks om je druk over te maken
Oud 15-04-2010, 11:36
Tink*
Tink* is offline
Wij lieten mensen altijd om de beurt komen, omdat we dan beter konden peilen of ze bij het huis pasten. Ik kan me voorstellen dat mensen die wat stiller zijn in een groep waar wat schreeuwerds zitten niet echt een goede indruk maken van hoe ze wel zijn.
Oud 15-04-2010, 11:39
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb twee keer een instemming gedaan. de eerste keer waren er 60 (!) man uitgenodigd, dus toen ben ik de kroeg ingegaan. de tweede keer waren er een kleine 20, maar toen vond ik zelf het huis maar niks, dus toen ben ik stilletjes in de keuken gaan zitten en heb ik hun koelkast geplunderd
Oud 15-04-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
En we hebben gedanst als een malle.
Dat was echt leuk, daar had ik net even zin in!

Citaat:
Ooooh jongens, ik kan die brakheid echt zo slecht gebruiken de komende dagen (of weken eigenlijk)
Ik dacht al aan je toen ik net wakker was. Onhandig, op zijn zachts gezegd.

Citaat:
hihi. We misten je wel hier vanochtend
Ik miste jullie ook! En jullie waren nauwelijks later dan ik thuis dus ik had blijkbaar tóch kunnen blijven totdat dat bier op was.
Oud 15-04-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Wij lieten mensen altijd om de beurt komen, omdat we dan beter konden peilen of ze bij het huis pasten. Ik kan me voorstellen dat mensen die wat stiller zijn in een groep waar wat schreeuwerds zitten niet echt een goede indruk maken van hoe ze wel zijn.
Oh wij maken 2 groepjes van een man of 5. Wij hebben graag mensen die in een groep enigzins functioneren En dan wordt het ook niet pijnlijk als iemand heul saai is .
Oud 15-04-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Dat was echt leuk, daar had ik net even zin in!

Ik dacht al aan je toen ik net wakker was. Onhandig, op zijn zachts gezegd.

Ik miste jullie ook! En jullie waren nauwelijks later dan ik thuis dus ik had blijkbaar tóch kunnen blijven totdat dat bier op was.
Ja maar we zijn met de taxi naar huis gescheurd he . Maar toen jij weg was was het indd gelijk veel minder leuk, dus zijn wij ook maar gegaan .
Oud 15-04-2010, 11:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hospiteren kan echt superleuk zijn! Het ligt er een beetje aan bij wat voor een huis je gaat hospiteren, vaak kun je uit de advertentie wel een beetje opmaken of het gezelligerds zijn of niet enzo. Als ze dat zijn wordt een flesje wijn vaak gewaardeerd en daardoor herinneren ze zich jou ook beter.

Maar op zich hoef je niks mee te nemen
ik wilde eigenlijk zelfgebakken koekjes meenemen, dat maakt veel meer indruk, maar daar heb ik geen tijd voor omdat ze hospiteren op een dag dat ik van over ene kwartier tot een halfuur voor hun hospiteeravond school heb!

Citaat:
En fizzle wss is het gewoon een beetje kletsen en hier en daar een vraagje, niks om je druk over te maken
nee ik vind het wel leuk!

en als ze gemeen waren ben ik 1 minuut bij timo vandaan en kan ik daar gaan uithuilen
Oud 15-04-2010, 11:44
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oh wij maken 2 groepjes van een man of 5. Wij hebben graag mensen die in een groep enigzins functioneren En dan wordt het ook niet pijnlijk als iemand heul saai is .
Ja wij hadden zoiets van: wij zijn al een groep dus de persoon moet met ons functioneren. En het is altijd zo moeilijk om een gezellig iemand die erbij past te vinden, maar die wel gewoon rustig is in huis qua lawaai enzo. Ik vind het nu echt jammer dat ik niet meer in mijn oude huis woon.
Oud 15-04-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Ja maar we zijn met de taxi naar huis gescheurd he . Maar toen jij weg was was het indd gelijk veel minder leuk, dus zijn wij ook maar gegaan .
Het front staarders werd iets te aanwezig ja? En taxi hum, zo kan ik het ook! Wel slim though, ik zal jullie al sloffend tot zes uur 's nachts lopen.
Oud 15-04-2010, 11:45
Tink*
Tink* is offline
Nou ik heb wel eens verhalen gehoord van hospiteerborrels dat ze mensen gewoon belachelijk zaten te maken waar ze bij waren. Dat vind ik echt aso.
Oud 15-04-2010, 11:46
Rationeel
Rationeel is offline
nou mensen, ik ga lekker een cursus doen in utrecht, wel lief zijn voor elkaar als ik wegben he?
Oud 15-04-2010, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ah neee de wasmachine heeft mijn lievelingstruitje vernield
het was een gehaakt truitje en hij heeft een mouw half weggerafeld!
Nou kan ik goed haken en heb ik dat zo gerepareerd maar ik moet eerst maar dat garen zien te vinden en het is gewoon vervelend.
Oud 15-04-2010, 11:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ik heb wel eens verhalen gehoord van hospiteerborrels dat ze mensen gewoon belachelijk zaten te maken waar ze bij waren. Dat vind ik echt aso.
Oud 15-04-2010, 11:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou ik ga naar acteerles en naar zangles en dan wat eten en dan hospiteren!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ik moet de zolder nog stofzuigen. Pf, dat gaat van mijn studeertijd af
Verwijderd
Citaat:
Het front staarders werd iets te aanwezig ja? En taxi hum, zo kan ik het ook! Wel slim though, ik zal jullie al sloffend tot zes uur 's nachts lopen.
Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe het kwam dat we naar huis gingen . Volgens mij gewoon van bier is op, medeia is weg, laten wij ook maar gaan. Maar mss had het ook wel met de staarders te maken, ik weet het niet meer echt .

Ja maar nu staat mn fiets dus nog wel op neude
Oud 15-04-2010, 11:50
Verwijderd
ik heb twee keer zo'n kijkavond gehad, de eerste keer was met een knullenhuis en vonden ze me teveel een knul

de tweede keer was dit huis en dat was gewoon, ach, oh, oké jij!
Verwijderd
Citaat:
nou mensen, ik ga lekker een cursus doen in utrecht, wel lief zijn voor elkaar als ik wegben he?
Je bent te laat voor de ondergoedparty .
Verwijderd
en ik heb een keer in mijn eentje een kijkavond moeten houden want de persoon van wie de kamer was stond in de file en de andere persoon was ook nog niet thuis retespannend!
Verwijderd
toen zijn we maar gewoon met zijn allen gaan blowen
Oud 15-04-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe het kwam dat we naar huis gingen . Volgens mij gewoon van bier is op, medeia is weg, laten wij ook maar gaan. Maar mss had het ook wel met de staarders te maken, ik weet het niet meer echt .

Ja maar nu staat mn fiets dus nog wel op neude
Oh fuck ja! Haha. Ik vond dat ik het trouwens nog best goed vol heb gehouden ondanks mn vele gapen, ik was om vier uur pas thuis.

Citaat:
ik heb twee keer zo'n kijkavond gehad, de eerste keer was met een knullenhuis en vonden ze me teveel een knul
Ze wilden gewoon een blonde bimbo om mee te batsen!
Oud 15-04-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Oh fuck ja! Haha. Ik vond dat ik het trouwens nog best goed vol heb gehouden ondanks mn vele gapen, ik was om vier uur pas thuis.

ja voor de rest waren er nog vijf andere jongens en nog een beetje een bimbo type en die is het uiteindelijk geworden terwijl er niets uit haar mond is gekomen, alleen haar naam :")
Oud 15-04-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:

Ik was ook heel trots op je
Oud 15-04-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
ja voor de rest waren er nog vijf andere jongens en nog een beetje een bimbo type en die is het uiteindelijk geworden terwijl er niets uit haar mond is gekomen, alleen haar naam :")

Citaat:
Ik was ook heel trots op je
Ik vraag me wel nog steeds af waarom ik zo moe was want ik heb bijna niks anders gedaan dan slapen de laatste dagen. En als ik midden in een studieweek uitga loopt dat ook niet zelden uit tot een uur of vier, dus het was geen uitzonderlijke avond of zo. Maarja. Anyway, voor herhaling vatbaar.

Laatst gewijzigd op 15-04-2010 om 12:11.
Oud 15-04-2010, 12:06
Verwijderd
hmmmm nog 2 uur saai en daarna stad in
Oud 15-04-2010, 12:10
Verwijderd
Goed tijd om te douchen en dan studeren .
Oud 15-04-2010, 12:11
Lorelei
Lorelei is offline
Zo. Ik ben weer thuis. Ik ben het laatste stukje echt naar huis gestrompeld, wat er vrij belachelijk uitzag in wat ik aanhad Mijn hoofdpijn is alleen nog op de achtergrond aanwezig en zolang ik geen snelle bewegingen maak, valt het met de misselijkheid ook wel mee. Maar godsamme, m'n voeten! Ik was er niet vanuit gegaan dat we uit zouden gaan en zouden gaan dansen. Dus ik had heel leuk hakken van 9cm aan gedaan. Mijn voeten zijn nu een beetje boos op mij, na een avond door de stad wandelen en de hele nacht dansen. Maar ik heb ze net met vette creme gemasseerd dus het komt vast wel weer goed. Maar de komende dagen draag ik alleen maar sneakers
Oud 15-04-2010, 12:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goed tijd om te douchen en dan studeren .
Douchen, schone kleren en tandenpoetsen helpt echt enorm

Regels voor berichten