Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo. Nou het mag een wonder heten, ik heb op een PG afdeling gewerkt zonder dat ik geslagen, gekrabt of bespuugd ben vandaag! M'n collega's zijn trouwens wel bespuugd, een kreeg een nogal grote uit de keel geschraapte klodder op haar wang.
En ik ben weer eens ouderwets misselijk ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
he zusje ik lees dat je eftelingpunten spaart? heb je er nog maar een paar nodig of ga je aan een nieuwe kaart beginnen? Anders spaar ik wel voor je mee, heb ze tot nu toe steeds afgeslagen. Ben ook niet van plan naar de efteling te gaan. Ws gaan elmer en ik dit jaar voor ons 2 jarig jubileum naar Six flags/walibi, weet intussen niet meer hoe ze die toko noemen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De Efteling is veel koeler dan Sex Flaggs! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
nggg, ik krijg mn projectplan terug van mijn begeleider en het staat vol negatieve aantekeningen
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ja we zijn vorig jaar al naar de efteling geweest. Dat vond ik heel erg leuk, en ik hou wel van achtbanen maar durf zeker niet in alles in six flags. In de efteling gingen we iets van 4 keer achter elkaar in de Vliegende Hollander, en bij het stuk naar buiten ging ik helemaal met mijn hoofd naar beneden en elmers schouder gedrukt, omdat ik dat gevoel in mijn buik slecht verdraag, en toen zei die knakker van de foto's na een paar keer die je aan het eind van de attractie te zien krijgt 'en sta je deze keer wel met je gezicht op de foto?' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet je in de Goliath gaan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou wel van achtbanen, een beetje, en ik krijs altijd erg hard en elmer, tja die boeit het uiteraard niks ![]() |
![]() |
|
Er is geen flikker aan als je alleen zit te krijsen
![]() Weet je die kankersaaie bootjes in de Efteling? Barend en ik wisten niet dat dat 20 minuten duurde ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daar zijn wij niet ingeweest, stonden wel hele lange rijen met bejaarden en gezinnen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maar het buikgevoel valt ontzettend mee hoor. Ik dacht ook dat mijn maag zou verschuiven, maar het was eigenlijk best geniaal. En tijd om bang te worden heb je ook niet, want met een poep en een scheet ben je boven ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nikki heet ze. Die wilde cassiere worden, weet je nog ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Nee dat afschieten vond ik crappy. En de goliath heeft 2 van die killing stijle shit achter elkaar, is me iets teveel van het goede. Oh ja nikki, en ja over dat ze caissiere wilde worden wilde ik er nog bij zeggen ![]() Borrelt meteen weer zo'n beeld in m'n hoofd omhoog van een een of ander frans caféetje, en dat die aso's van die toko ineens gingen schoonmaken en opruimen en de stoelen op de tafels zetten enzo terwijl wij er net zaten en ze niet hadden gezegd van leuk dat u langskomt maar we gaan zo sluiten. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Welke Franse toko? Citaat:
![]()
|
|