Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2010, 22:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik heb het kaartje dat ik 'over' had al verpatst aan een meisje dat ik niet ken ;o
Oud 15-04-2010, 22:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Toen ik vandaag op de weegschaal stond woog ik 78 kilo
Ik kan me serieus niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laats gewogen heb. Heeeeeeeeeeel lang geleden iig.
Oud 15-04-2010, 22:11
Martiño
Martiño is offline
O kut deze bus rijdt nog eerst de hele stad door
Oud 15-04-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Toen ik vandaag op de weegschaal stond woog ik 78 kilo
is dat uh, veel of weinig?
Oud 15-04-2010, 22:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik had vanmiddag een moment van zwakte.
Ik was bij de platenboer om een CD te scoren voor m'n bff en de dudez0r achter de kassa was heel cute en aardig enzo en toen zag ik een poster en zei ik "Hee, heeft Efterklang ook weer een nieuwe?"... en toen heb ik 'm gekocht, zelfs al zit ik totaal zonder geld, omdat die dude er zo enthousiast over was en hij echt best wel heel erg schattig was enzo.

[/vrouwmodus]

Oud 15-04-2010, 22:16
Verwijderd
sorry MAAR als je het leuk vindt om een uur eerder dan wij binnen te zijn moet je NU zelf een kaartje bestellen
Oud 15-04-2010, 22:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
is dat uh, veel of weinig?
Voor mij is dat wat lager dan normaal, ik weeg normaal 80 kg.
Oud 15-04-2010, 22:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
sorry MAAR als je het leuk vindt om een uur eerder dan wij binnen te zijn moet je NU zelf een kaartje bestellen
Neh, ik ken niemand die gaat, en dan sta je daar maar alleen. Daarbij zou ik dan 's middags al in Utrecht moeten zijn want ik moet werken en dan ga ik niet eerst vanuit Eindhoven naar Roermond om daarna weer vanuit Roermond naar Utrecht te gaan.
Oud 15-04-2010, 22:23
Verwijderd
mjeh, volgende keer beter!
Oud 15-04-2010, 22:30
Lorelei
Lorelei is offline
Wat een gespam van jullie vanavond zeg Ik ben weer thuis. Ik ga nog een halfuurtje woordjes staren en daarna hopelijk heeul erg lekker slapen
Oud 15-04-2010, 22:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, mist er weer een aflevering van gtst op rtlgemist. Zat ik toch bijna weer op schema
Oud 15-04-2010, 22:56
Verwijderd
Hallo. Nou het mag een wonder heten, ik heb op een PG afdeling gewerkt zonder dat ik geslagen, gekrabt of bespuugd ben vandaag! M'n collega's zijn trouwens wel bespuugd, een kreeg een nogal grote uit de keel geschraapte klodder op haar wang.

En ik ben weer eens ouderwets misselijk
Oud 15-04-2010, 22:57
Verwijderd
Ik word weer zo godsgruwelijk moe van mijn slechte internetverbinding.
Maar goed, als ik verstandig ben ga ik nu natuurlijk ook gewoon slapen.
Alleen ben ik niet zo verstandig...
Oud 15-04-2010, 22:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hallo. Nou het mag een wonder heten, ik heb op een PG afdeling gewerkt zonder dat ik geslagen, gekrabt of bespuugd ben vandaag! M'n collega's zijn trouwens wel bespuugd, een kreeg een nogal grote uit de keel geschraapte klodder op haar wang.

En ik ben weer eens ouderwets misselijk
Lekker
Oud 15-04-2010, 23:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik word weer zo godsgruwelijk moe van mijn slechte internetverbinding.
Maar goed, als ik verstandig ben ga ik nu natuurlijk ook gewoon slapen.
Alleen ben ik niet zo verstandig...
haha, dit zou ik gepost kunnen hebben
Oud 15-04-2010, 23:05
Verwijderd
ahahahaw m'n darmen, m'n maag, allemaal in opstand ;(
Oud 15-04-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
haha, dit zou ik gepost kunnen hebben
Heb jij ook een slechte internetverbinding en geen verstand?
Oud 15-04-2010, 23:10
Verwijderd
he zusje ik lees dat je eftelingpunten spaart? heb je er nog maar een paar nodig of ga je aan een nieuwe kaart beginnen? Anders spaar ik wel voor je mee, heb ze tot nu toe steeds afgeslagen. Ben ook niet van plan naar de efteling te gaan. Ws gaan elmer en ik dit jaar voor ons 2 jarig jubileum naar Six flags/walibi, weet intussen niet meer hoe ze die toko noemen.
Oud 15-04-2010, 23:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ahahahaw m'n darmen, m'n maag, allemaal in opstand ;(
Zwanger
Oud 15-04-2010, 23:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
he zusje ik lees dat je eftelingpunten spaart? heb je er nog maar een paar nodig of ga je aan een nieuwe kaart beginnen? Anders spaar ik wel voor je mee, heb ze tot nu toe steeds afgeslagen. Ben ook niet van plan naar de efteling te gaan. Ws gaan elmer en ik dit jaar voor ons 2 jarig jubileum naar Six flags/walibi, weet intussen niet meer hoe ze die toko noemen.
Ja, ik ga met Baar. Hoef er nog maar 1 en de rest wat ik krijg en spaar kan ik altijd nog aan iemand geven ofzo.
De Efteling is veel koeler dan Sex Flaggs! Nouja, tenzij je achtbanen prefereert uiteraard.
Oud 15-04-2010, 23:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb jij ook een slechte internetverbinding en geen verstand?
Ja, het internet is hier behoorlijk crappy en ik zou eigenlijk gewoon moeten gaan slapen
Citaat:
De efteling is toch veel gezelliger voor een jubileum! Ik vind jullie helemaal geen achtbaantypes
Oud 15-04-2010, 23:15
Martiño
Martiño is offline
nggg, ik krijg mn projectplan terug van mijn begeleider en het staat vol negatieve aantekeningen Bij onze planning heeft ze als enige opmerking geplaatst: "dit is niet haalbaar, hier hebben we het maandag over". Gvd, nu ga ik nooit voor de zomer afstuderen
Oud 15-04-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Zwanger
nou 5 weken geleden iig niet en over 3 weken ga ik weer testen.
Citaat:
Ja, ik ga met Baar. Hoef er nog maar 1 en de rest wat ik krijg en spaar kan ik altijd nog aan iemand geven ofzo.
De Efteling is veel koeler dan Sex Flaggs! Nouja, tenzij je achtbanen prefereert uiteraard.
Oh oke.
Ja we zijn vorig jaar al naar de efteling geweest. Dat vond ik heel erg leuk, en ik hou wel van achtbanen maar durf zeker niet in alles in six flags.
In de efteling gingen we iets van 4 keer achter elkaar in de Vliegende Hollander, en bij het stuk naar buiten ging ik helemaal met mijn hoofd naar beneden en elmers schouder gedrukt, omdat ik dat gevoel in mijn buik slecht verdraag, en toen zei die knakker van de foto's na een paar keer die je aan het eind van de attractie te zien krijgt 'en sta je deze keer wel met je gezicht op de foto?' ;x
Oud 15-04-2010, 23:16
Verwijderd
Hela! Het is kwart over twaalf en ik ben echt kapot. Dit klopt niet.
Oud 15-04-2010, 23:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nou 5 weken geleden iig niet en over 3 weken ga ik weer testen.

Oh oke.
Ja we zijn vorig jaar al naar de efteling geweest. Dat vond ik heel erg leuk, en ik hou wel van achtbanen maar durf zeker niet in alles in six flags.
In de efteling gingen we iets van 4 keer achter elkaar in de Vliegende Hollander, en bij het stuk naar buiten ging ik helemaal met mijn hoofd naar beneden en elmers schouder gedrukt, omdat ik dat gevoel in mijn buik slecht verdraag, en toen zei die knakker van de foto's na een paar keer die je aan het eind van de attractie te zien krijgt 'en sta je deze keer wel met je gezicht op de foto?' ;x
Hahahahahaha
Moet je in de Goliath gaan ik durfde dat ook niet en toen heeft Baar me gedwongen en zijn we maar 5x achter elkaar geweest. l is dat niet echt aan te raden
Oud 15-04-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, het internet is hier behoorlijk crappy en ik zou eigenlijk gewoon moeten gaan slapen

De efteling is toch veel gezelliger voor een jubileum! Ik vind jullie helemaal geen achtbaantypes
Ja dat is waar. Maar elmer ging al zeuren dat hij niet weer naar de efteling wilde, maar als ik persee wil krijg ik toch wel m'n zin
Ik hou wel van achtbanen, een beetje, en ik krijs altijd erg hard en elmer, tja die boeit het uiteraard niks
Oud 15-04-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Hahahahahaha
Moet je in de Goliath gaan ik durfde dat ook niet en toen heeft Baar me gedwongen en zijn we maar 5x achter elkaar geweest. l is dat niet echt aan te raden
Ik ga eens even zoeken hoe die achtbaan eruit ziet.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is geen flikker aan als je alleen zit te krijsen

Weet je die kankersaaie bootjes in de Efteling? Barend en ik wisten niet dat dat 20 minuten duurde dus na 10 minuten begonnen we maar bij elke bocht te krijsen alsof we om zouden slaan
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga eens even zoeken hoe die achtbaan eruit ziet.
Ik heb nog wel een dvd ervan
Oud 15-04-2010, 23:21
Verwijderd
haha, aan de plaatjes te zien zeg ik al no way dat ik daar inga.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben terug van hospiteren! ik ben het niet geworden maar het was wel heel gezellig, nog heel lang bij de buren van changshan gezeten en alles
Verwijderd
Citaat:
Er is geen flikker aan als je alleen zit te krijsen

Weet je die kankersaaie bootjes in de Efteling? Barend en ik wisten niet dat dat 20 minuten duurde dus na 10 minuten begonnen we maar bij elke bocht te krijsen alsof we om zouden slaan

daar zijn wij niet ingeweest, stonden wel hele lange rijen met bejaarden en gezinnen.
Oud 15-04-2010, 23:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
haha, aan de plaatjes te zien zeg ik al no way dat ik daar inga.
Ja, dat zei ik ook. Maar je zit dubbel vast (ik vraag altijd of hij nog even extra wil duwen, ik haal liever geen adem dan dat ik los kom van mijn stoel). Ik zal dat filmpje wel meenemen.

Citaat:

daar zijn wij niet ingeweest, stonden wel hele lange rijen met bejaarden en gezinnen.
Is ook geen ene flikker aan joh. My God.
Oud 15-04-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zei ik ook. Maar je zit dubbel vast (ik vraag altijd of hij nog even extra wil duwen, ik haal liever geen adem dan dat ik los kom van mijn stoel). Ik zal dat filmpje wel meenemen.
.
Ik denk dat ik de stijl/steilheid (wat is het nou ik ben ALTIJD in de war ) niet trek, je weet toch al dat ik gil bij dat ene heuveltje rijswijk/wateringse veld.
Oud 15-04-2010, 23:25
Carn
Carn is offline
Pete
Oud 15-04-2010, 23:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
petemoei?
Oud 15-04-2010, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat ik de stijl/steilheid (wat is het nou ik ben ALTIJD in de war ) niet trek, je weet toch al dat ik gil bij dat ene heuveltje rijswijk/wateringse veld.
Hahahahahaha die neem ik altijd keihard met mijn brommer!

Nee, maar het buikgevoel valt ontzettend mee hoor. Ik dacht ook dat mijn maag zou verschuiven, maar het was eigenlijk best geniaal. En tijd om bang te worden heb je ook niet, want met een poep en een scheet ben je boven
Oud 15-04-2010, 23:28
Verwijderd
Nee ik doe het niet! Ik durf wel in die ene waar je benen bungelen. En die supermanachtbaan van die ene geniale foto van jou en dat zusje van boy (hoe heet dat kind) is toch ook daar?
Oud 15-04-2010, 23:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
petemoei?
Oud 15-04-2010, 23:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 15-04-2010, 23:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee ik doe het niet! Ik durf wel in die ene waar je benen bungelen. En die supermanachtbaan van die ene geniale foto van jou en dat zusje van boy (hoe heet dat kind) is toch ook daar?
Die vind ik nou kut. De El Condor. De Superman is ook geniaal Maar als je tegen dat afschietbuikgevoel kan, kan je ook tegen de Goliath hoor. Omg, na dat filmpje heb ik echt zin om erin te gaan

Nikki heet ze. Die wilde cassiere worden, weet je nog
Oud 15-04-2010, 23:42
Verwijderd
hahaha no fucking way dat ik daarin ga
Citaat:
Die vind ik nou kut. De El Condor. De Superman is ook geniaal Maar als je tegen dat afschietbuikgevoel kan, kan je ook tegen de Goliath hoor. Omg, na dat filmpje heb ik echt zin om erin te gaan

Nikki heet ze. Die wilde cassiere worden, weet je nog
Oh ja El Condor ben ik nog met peet ingeweest en jij langs de kant met met mama
Nee dat afschieten vond ik crappy. En de goliath heeft 2 van die killing stijle shit achter elkaar, is me iets teveel van het goede.

Oh ja nikki, en ja over dat ze caissiere wilde worden wilde ik er nog bij zeggen
Borrelt meteen weer zo'n beeld in m'n hoofd omhoog van een een of ander frans caféetje, en dat die aso's van die toko ineens gingen schoonmaken en opruimen en de stoelen op de tafels zetten enzo terwijl wij er net zaten en ze niet hadden gezegd van leuk dat u langskomt maar we gaan zo sluiten.
Oud 15-04-2010, 23:44
Verwijderd
Nou m'n misselijkheid is over, misschien moet ik wat eten, ik heb nl alleen een beetje karton gegeten, wat tofu moest voorstellen met vieze groenten en een klein schepje aardappelpurree. Ik ga even de oven aan zetten voor een stokbroodje gesmolten kaas met tomaat.
Oud 15-04-2010, 23:47
Verwijderd
Dat is niet eng.
Oud 16-04-2010, 00:00
Verwijderd
Hoi.
Oud 16-04-2010, 00:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hahaha no fucking way dat ik daarin ga

Oh ja El Condor ben ik nog met peet ingeweest en jij langs de kant met met mama
Nee dat afschieten vond ik crappy. En de goliath heeft 2 van die killing stijle shit achter elkaar, is me iets teveel van het goede.

Oh ja nikki, en ja over dat ze caissiere wilde worden wilde ik er nog bij zeggen
Borrelt meteen weer zo'n beeld in m'n hoofd omhoog van een een of ander frans caféetje, en dat die aso's van die toko ineens gingen schoonmaken en opruimen en de stoelen op de tafels zetten enzo terwijl wij er net zaten en ze niet hadden gezegd van leuk dat u langskomt maar we gaan zo sluiten.
Pussy.

Welke Franse toko?

Citaat:
Dat is niet eng.
Dat is het ook niet. Maar als je er naast staat iestie best wel hoog
Oud 16-04-2010, 00:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Ook niet zo eng, maar best steil
Oud 16-04-2010, 00:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline