Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, wild kort haar is altijd heel gaaf op van die hypergestylede kappersplaatjes met modellenhoofden, maar als je 't zelf zou hebben en je hebt geen modellenhoofd met miljoenmiljard make-up en correcte belichting en je besteedt er niet dagelijks uren aandacht aan dan zit het toch alleen maar zo.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Schijndel - Een 15-jarige leerling van een middelbare school aan de Putsteeg is maandagochtend aangehouden in verband met brandstichting. Tijdens een les in de kas op het schoolterrein, stak hij een kleine hoeveelheid benzine in brand dat op een tafel was geknoeid.
De benzine werd gebruikt om plastic kaartjes schoon te maken. Ook de kan met benzine vatte vlam. De jongen kon het vuur met hulp van medeleerlingen zelf met een brandblusser blussen en daarmee erger voorkomen. Een medewerker van de brandweer heeft achteraf voor de zekerheid nog een controle gedaan. Een medeleerling die last had van zijn luchtwegen heeft zich onder doktersbehandeling gesteld. Door de schoolleiding werd aangifte gedaan. De veroorzaker wordt aansprakelijk gesteld voor de geleden schade. De aangehouden jongen is ingesloten voor verhoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dan toch al naar een kinki kapper gaat kun je op zich wel zeggen 'ik wil het ongeveer zo lang en een beetje wild en in vijf minuten klaar zijn 's ochtends en wel of geen verf' en dan kunnen ze daar wel wat mee ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik heb gedoucht zit m'n haar altijd zo: ![]() en als het droog is: ![]() (maar nu ieeeetsje langer)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Paar dagen pauze is wel lekker zeg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wrs heb je gewoon iets uberawesomes geschreven, want slapeloosheid brengt altijd nieuwe inzichten. imo. Ik ben trouwens echt KAPOT na die 2,5 uurtjes semi-slaap en al die stress die achteraf niet nodig bleek. Presentatie is verschoven naar woensdag, want één van de dudes kwam helemaal niet opdagen. Straks naar 't huis van die andere dude en wat crap schrijven...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lolz, ik was trouwens net bij het secretariaat van Engels en het meisje dat daar werkt (doet ook Engels en haar dude is die gast waar ik de presentatie mee moet doen) had het over aanmeldingen van sjaarsjes. Dus ik vroeg of jij er tussen zat, en toen keek ze een beetje beteuterd. Je had 'r netjes gemaild met 'Beste mevrouw Obbens' oid en toen voelde ze zich heel oud, want ze 'is pas 24!'. ![]() edit: @cnelis: Naaaais. Maar naar mijn ervaring zit het toch altijd anders als je naar de kapper bent geweest. Ik wil het ook altijd warrig en dan moet ik 't meestal eerst laten uitgroeien voordat dat lukt. ![]()
|
|