Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2010, 16:04
Verwijderd

wauw een tulband van haar!
Advertentie
Oud 26-04-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Het ligt toch ook best wel aan wat voor haar je hebt hoe lang het duurt?
ja? oh.
Oud 26-04-2010, 16:05
Verwijderd
Oh was Lorelei grl
Oud 26-04-2010, 16:05
Verwijderd
ja als je steil haar hebt duurt het best lang om krullen te maken elke ochtend, bijvoorbeeld
Oud 26-04-2010, 16:06
Verwijderd
ik heb halve krullen!
Oud 26-04-2010, 16:06
Tink*
Tink* is offline
Nou dat lijkt me wel, sommige mensen hebben knetterslap haar, dan krijg je het nooit goed omhoog, dat duurt eeuwen. Maar sommige mensen hebben van dat haar dat van nature alle kanten opstaat. Dan is het gewoon een kwestie van de goede kant op.
Oud 26-04-2010, 16:07
Verwijderd
jij hebt slag in je haar, dat is handig voor de meeste kapsels die niet extreem steil zijn. Dus dat scheelt, want volgens mij wil je ook geen extreem steil kapsel.
Oud 26-04-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Nou dat lijkt me wel, sommige mensen hebben knetterslap haar, dan krijg je het nooit goed omhoog, dat duurt eeuwen. Maar sommige mensen hebben van dat haar dat van nature alle kanten opstaat. Dan is het gewoon een kwestie van de goede kant op.
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar het was inderdaad geen doen :')
Oud 26-04-2010, 16:09
Verwijderd
Oud 26-04-2010, 16:09
Verwijderd
Mja, wild kort haar is altijd heel gaaf op van die hypergestylede kappersplaatjes met modellenhoofden, maar als je 't zelf zou hebben en je hebt geen modellenhoofd met miljoenmiljard make-up en correcte belichting en je besteedt er niet dagelijks uren aandacht aan dan zit het toch alleen maar zo.

Oud 26-04-2010, 16:10
Verwijderd
Kort haar is altijd lelijk bij vrouwen.
Oud 26-04-2010, 16:10
Verwijderd
Schijndel - Een 15-jarige leerling van een middelbare school aan de Putsteeg is maandagochtend aangehouden in verband met brandstichting. Tijdens een les in de kas op het schoolterrein, stak hij een kleine hoeveelheid benzine in brand dat op een tafel was geknoeid.
De benzine werd gebruikt om plastic kaartjes schoon te maken. Ook de kan met benzine vatte vlam. De jongen kon het vuur met hulp van medeleerlingen zelf met een brandblusser blussen en daarmee erger voorkomen.
Een medewerker van de brandweer heeft achteraf voor de zekerheid nog een controle gedaan. Een medeleerling die last had van zijn luchtwegen heeft zich onder doktersbehandeling gesteld. Door de schoolleiding werd aangifte gedaan. De veroorzaker wordt aansprakelijk gesteld voor de geleden schade. De aangehouden jongen is ingesloten voor verhoor.

wat een school heb ik toch
Oud 26-04-2010, 16:11
Verwijderd
en bij sommige mensen gaat de slag eruit als het korter wordt omdat alle slagen lager zitten, terwijl bij anderen de slag juist in krullen verandert omdat het haar minder weegt. Dus dat moet je eigenlijk ook nog weten over jezelf
Oud 26-04-2010, 16:11
Verwijderd
zo heb ik het nu!
Oud 26-04-2010, 16:12
Tink*
Tink* is offline
Ik ben blij dat ik niet meer zulk kort haar heb, wat een ramp was dat zeg!
Verwijderd
Citaat:
en bij sommige mensen gaat de slag eruit als het korter wordt omdat alle slagen lager zitten, terwijl bij anderen de slag juist in krullen verandert omdat het haar minder weegt. Dus dat moet je eigenlijk ook nog weten over jezelf
allemachtig wat een wereld aan haarfeiten!
Verwijderd
Of zo, als het niet meezit.

Oud 26-04-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Kort haar is altijd lelijk bij vrouwen.
als ik een lekker wijf zou willen zijn had ik duizend dingen anders gedaan!
Oud 26-04-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
allemachtig wat een wereld aan haarfeiten!
ja he!

Als je dan toch al naar een kinki kapper gaat kun je op zich wel zeggen 'ik wil het ongeveer zo lang en een beetje wild en in vijf minuten klaar zijn 's ochtends en wel of geen verf' en dan kunnen ze daar wel wat mee
Oud 26-04-2010, 16:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei, dit is een flinke vooruitgang. Maar goed, een veel duffere nickname dan "grl" is er ook niet.
Klopt. De nickchange ging sowieso komen, ik wist alleen nog niet zo goed wat het dan moest worden. Maar ik ben erg tevreden.

Citaat:
Ik vind het leuk hoor Lorelei en dit past bij je echte naam
Oud 26-04-2010, 16:16
Verwijderd
wie is dat op die foto's paranoide
Verwijderd
Citaat:
Of zo, als het niet meezit.

[afbeelding]
Ben jij dat? Je lijkt wel 17 en een jongen.
Tink*
Tink* is offline
Ik vind mijn haar zo saai, maar ik weet niet wat ik er anders mee moet.
Verwijderd
Citaat:
ja he!

Als je dan toch al naar een kinki kapper gaat kun je op zich wel zeggen 'ik wil het ongeveer zo lang en een beetje wild en in vijf minuten klaar zijn 's ochtends en wel of geen verf' en dan kunnen ze daar wel wat mee
daar ben ik net een iets te grote controlfreak voor, straks knippen ze er allemaal malle dingen uit
Oud 26-04-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een theorie, maar ik weet niet of ik die hardop kan posten zonder opeens zelf verdacht te worden, haha.
Ik zeg niks. Maar dat is wel moeilijk
Oud 26-04-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
zo heb ik het nu!
[afbeelding]
WoooW! nice
Oud 26-04-2010, 16:19
Verwijderd
het is etenstijd
Oud 26-04-2010, 16:20
Verwijderd
Das vroeg.
Oud 26-04-2010, 16:21
Verwijderd
het is tijd om naar huis te gaan!
Oud 26-04-2010, 16:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
zo heb ik het nu!
[afbeelding]
Nice.

Als ik heb gedoucht zit m'n haar altijd zo:

en als het droog is:

(maar nu ieeeetsje langer)
Oud 26-04-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
zo heb ik het nu!
[afbeelding]
*klein kusje geeft*

Oud 26-04-2010, 16:24
Verwijderd
Yoooo Eddie
Oud 26-04-2010, 16:24
Verwijderd
Ik ben een donkerblonde annie als ik uit de douche kom
Oud 26-04-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ben jij dat? Je lijkt wel 17 en een jongen.
Nee, natuurlijk ben ik dat niet Je hebt me toch in het echt gezien, gekke Archont.
Oud 26-04-2010, 16:25
Tink*
Tink* is offline
Als ik uit de douche kom dan lijkt het net of mijn haar heel stijl is, maar zodra het opdroogt dan krijgt het weer volume. ;x
Oud 26-04-2010, 16:26
Verwijderd
En wat was het resultaat Para? ;x
Oud 26-04-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
En wat was het resultaat Para? ;x
Van het scriptiegebeuren? Ik heb te weinig woorden, hopelijk gaan ze daar niet over zeuren, en ik heb geen idee wat ik in de laatste uren allemaal heb geschreven want ik ben echt té lang wakker. Maar 't is af en ingeleverd en nu mag ik een paar dagen pauze
Verwijderd
Citaat:
Nee, natuurlijk ben ik dat niet Je hebt me toch in het echt gezien, gekke Archont.
Daarom was ik al helemaal verbaasd!
Verwijderd
Of nouja, ik weet natuurlijk wel wat ik allemaal geschreven heb, maar ik weet niet of het ook zinnig is, zeg maar. Dat zal ik pas weten als ik weer slaap ingehaald heb.

Maar goeeeddd, eerste versie, he. Over een paar weken begint het echte gedonder pas.
Verwijderd
Ah m'n computer doet het weer! Gelukkig maar
Oud 26-04-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Van het scriptiegebeuren? Ik heb te weinig woorden, hopelijk gaan ze daar niet over zeuren, en ik heb geen idee wat ik in de laatste uren allemaal heb geschreven want ik ben echt té lang wakker. Maar 't is af en ingeleverd en nu mag ik een paar dagen pauze
Ah, ik hoop dat ze zien hoe awesome je bent en het door de vingers zien. Ofzo.

Paar dagen pauze is wel lekker zeg.
Oud 26-04-2010, 16:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Of nouja, ik weet natuurlijk wel wat ik allemaal geschreven heb, maar ik weet niet of het ook zinnig is, zeg maar. Dat zal ik pas weten als ik weer slaap ingehaald heb.

Maar goeeeddd, eerste versie, he. Over een paar weken begint het echte gedonder pas.
Yaaay! *boks*
Wrs heb je gewoon iets uberawesomes geschreven, want slapeloosheid brengt altijd nieuwe inzichten. imo.

Ik ben trouwens echt KAPOT na die 2,5 uurtjes semi-slaap en al die stress die achteraf niet nodig bleek.
Presentatie is verschoven naar woensdag, want één van de dudes kwam helemaal niet opdagen. Straks naar 't huis van die andere dude en wat crap schrijven...
Oud 26-04-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
En heidenen zijn...?
Oud 26-04-2010, 16:37
Verwijderd
Waarom wil ik een foot van mezelf maken, onder de douche met m'n kleren aan?

Ja het ziet er leuk uit maar kom op... *nadenk*
Oud 26-04-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Yaaay! *boks*
Wrs heb je gewoon iets uberawesomes geschreven, want slapeloosheid brengt altijd nieuwe inzichten. imo.
Dat is waar. Ik hoop alleen dat dat ook opgaat voor scripties. Ik had tijdens het schrijven wel het idee dat ik een supergaaf nieuw iets ontdekt had, maar hoe groot is die kans nou. Maar goed, over een paar dagen nog maar 'ns nalezen en dan zal het vanzelf wel blijken.

Citaat:
Ik ben trouwens echt KAPOT na die 2,5 uurtjes semi-slaap en al die stress die achteraf niet nodig bleek.
Presentatie is verschoven naar woensdag, want één van de dudes kwam helemaal niet opdagen. Straks naar 't huis van die andere dude en wat crap schrijven...
Haha, wat een anticlimax na al die stress Wel fijn dat je presentatie verschoven is.
Oud 26-04-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil ik een foot van mezelf maken, onder de douche met m'n kleren aan?

Ja het ziet er leuk uit maar kom op... *nadenk*
Omdat waarom niet. Uitstekende reden, op zich.
Oud 26-04-2010, 16:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
omdat het kan.

Ik was stomverbaasd hoe makkelijk mijn wiskunde-proefexamen was vandaag. 7.8 gehaald op m'n sloffen!
Oud 26-04-2010, 16:51
Verwijderd

dit gaat het worden!
Oud 26-04-2010, 16:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
omdat het kan.

Ik was stomverbaasd hoe makkelijk mijn wiskunde-proefexamen was vandaag. 7.8 gehaald op m'n sloffen!
w00t! Gefeli!

Lolz, ik was trouwens net bij het secretariaat van Engels en het meisje dat daar werkt (doet ook Engels en haar dude is die gast waar ik de presentatie mee moet doen) had het over aanmeldingen van sjaarsjes. Dus ik vroeg of jij er tussen zat, en toen keek ze een beetje beteuterd. Je had 'r netjes gemaild met 'Beste mevrouw Obbens' oid en toen voelde ze zich heel oud, want ze 'is pas 24!'.

edit:
@cnelis: Naaaais. Maar naar mijn ervaring zit het toch altijd anders als je naar de kapper bent geweest. Ik wil het ook altijd warrig en dan moet ik 't meestal eerst laten uitgroeien voordat dat lukt.
Oud 26-04-2010, 16:53
Tink*
Tink* is offline
Haha lol dat lijkt op mijn kapsel als ik mijn hoofd bijdraai.

Regels voor berichten