Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat een verhitte discussie over frans. Ik vind frans een prachtige taal, en ik vind het jammer dat ik het zelf zo slecht spreek. Franse mensen die wij in het hotel ontvangen doen altijd hun best om engels te spreken, dat ze het slecht spreken komt volgens mij voor een groot deel door onderwijs dat ze gehad hebben en niet omdat ze het niet willen. (Hoewel er uiteraard vast Fransen zijn die het gewoon echt weigeren, maar die heb ik niet ontmoet). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alle Fransen hebben gewoon drie tot vijf jaar Engels gehad op school, maar op zich zou jij er begrip voor moeten hebben dat iemand drie jaar een taal leert en er dan nog steeds geen bal van kan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik ben wel blij dat ik na 11 uur (toen was ik thuis) niet meer de trein naar Utrecht heb gepakt ![]() |
![]() |
|
![]() |
nouja het is wel verbazingwekkend dat fransen zo slecht engels kunnen. en ze denken allemaal (ja allemaal: algemene waarheid!) dat je vloeiend frans spreekt als je in je gebrekkige frans met duidelijk buitenlands accent vraagt of je een stokbroodje mag of waar het toilet is.
-deux croissaints svp. que? -deux croissaints svp. que? -*wijst en steekt 2 vingers op* ahhhh, deux crrrrrrroissaints! ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja, dat moeten we! Maar ik ben de komende tijd heeeeeel druk, dus ik weet echt nog niet zo goed of het snel zal gaan kunnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Buuh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gemist waar jij nu woonde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik woon meer richting Amsterdam, maar ben in minder dan een uurtje in Utrecht. ![]()
|
Verwijderd
|
Fucking Loenen ofzo
![]() Oh en Commendatore, je kunt even kijken op http://www.leforum.nl/forum/viewforum.php?f=45 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|