Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2010, 09:47
Verwijderd
Citaat:

wrong wrong wrong
Wat probeer jij nou weer te zeggen met veel te veel smileys?
Advertentie
Oud 06-05-2010, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Hier ben ik alweer
Zeg ik was gisteren nog best lang online hoor Maar toen liep jij natuurlijk te bevrijdingsfestivallen! En ik heb jou ook gemist hoor

nou ja alternatief bevrijdingsfestivallen, want je kon het terrein niet op, dus hebben wt en ik ons maar weer volgegooid met rosé . Ik zag het vannacht, maar ik had niet meer de puf om nog iets te typen
Oud 06-05-2010, 09:49
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dus jij vindt dat als jíj naar Frankrijk gaat, ze daar Engels tegen jou moeten gaan praten ondanks dat je gewoon Frans op school hebt geleerd en het dus best kunt?

Ik ben vorig jaar in Engeland een paar Fransen tegengekomen en die spraken daar gewoon Engels hoor.
Ik heb inderdaad 3 jaar Frans gehad maar ik kan er geen bal van. Maar ik zeg niet direct dat het de fout van de Fransen is dat ze zo slecht Engels spreken! Ik vind het gewoon belachelijk dat alles wordt nagesynchroniseerd of vertaalt voor ze. Terwijl dat ook voor de Duitsers geldt maar die kunnen beduidend beter Engels dan de Fransen.
Oud 06-05-2010, 09:49
Verwijderd
http://hellogoodbye.ncrv.nl/uitzendinggemist

ik hou van die verhalen
Oud 06-05-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb inderdaad 3 jaar Frans gehad maar ik kan er geen bal van. Maar ik zeg niet direct dat het de fout van de Fransen is dat ze zo slecht Engels spreken! Ik vind het gewoon belachelijk dat alles wordt nagesynchroniseerd of vertaalt voor ze. Terwijl dat ook voor de Duitsers geldt maar die kunnen beduidend beter Engels dan de Fransen.
Dat zei je wel, je zei dat ze 'te lui' waren om Engels te leren
Oud 06-05-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:

wrong wrong wrong

wat een verhitte discussie over frans.

Ik vind frans een prachtige taal, en ik vind het jammer dat ik het zelf zo slecht spreek. Franse mensen die wij in het hotel ontvangen doen altijd hun best om engels te spreken, dat ze het slecht spreken komt volgens mij voor een groot deel door onderwijs dat ze gehad hebben en niet omdat ze het niet willen. (Hoewel er uiteraard vast Fransen zijn die het gewoon echt weigeren, maar die heb ik niet ontmoet).
Oud 06-05-2010, 09:52
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat geldt voor de Fransen die wél Engels spreken.
Oud 06-05-2010, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Dat geldt voor de Fransen die wél Engels spreken.
De Fransen die wel Engels spreken zijn te lui om het te leren? Hoezo, die spreken het toch, dan hebben ze het toch geleerd?
Alle Fransen hebben gewoon drie tot vijf jaar Engels gehad op school, maar op zich zou jij er begrip voor moeten hebben dat iemand drie jaar een taal leert en er dan nog steeds geen bal van kan
Oud 06-05-2010, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Serieus, ik sta soms echt te kijken van wat voor een onzin jij kan verkopen alsof het de algemene waarheid is. En dan heb ik het niet alleen over deze post hoor. Maar waar je al die 'kennis' vandaan haalt, vraag ik me altijd weer af. En hoe je het vervolgens in je hoofd haalt om het als feiten te brengen, nog meer.
Oud 06-05-2010, 09:56
Verwijderd
Citaat:
nou ja alternatief bevrijdingsfestivallen, want je kon het terrein niet op, dus hebben wt en ik ons maar weer volgegooid met rosé . Ik zag het vannacht, maar ik had niet meer de puf om nog iets te typen
Klinkt ook niet verkeerd

Maar ik ben wel blij dat ik na 11 uur (toen was ik thuis) niet meer de trein naar Utrecht heb gepakt
Oud 06-05-2010, 09:58
Verwijderd
Weet iemand van jullie trouwens nog goeie Franstalige fora?
Verwijderd
Citaat:
Klinkt ook niet verkeerd

Maar ik ben wel blij dat ik na 11 uur (toen was ik thuis) niet meer de trein naar Utrecht heb gepakt
Hehe maar je hebt het dus nog wel overwogen?
Rationeel
Rationeel is offline
nouja het is wel verbazingwekkend dat fransen zo slecht engels kunnen. en ze denken allemaal (ja allemaal: algemene waarheid!) dat je vloeiend frans spreekt als je in je gebrekkige frans met duidelijk buitenlands accent vraagt of je een stokbroodje mag of waar het toilet is.

-deux croissaints svp.
que?
-deux croissaints svp.
que?
-*wijst en steekt 2 vingers op*
ahhhh, deux crrrrrrroissaints!

Oud 06-05-2010, 09:59
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik bedoelde die Fransen die wel een beetje Engels spreken die doen het bijna niet.

Citaat:
Serieus, ik sta soms echt te kijken van wat voor een onzin jij kan verkopen alsof het de algemene waarheid is. En dan heb ik het niet alleen over deze post hoor. Maar waar je al die 'kennis' vandaan haalt, vraag ik me altijd weer af. En hoe je het vervolgens in je hoofd haalt om het als feiten te brengen, nog meer.
Het is gewoon waar.
Miekje*
Miekje* is offline
Holy shit ik ben echt fucking verkouden . Alsin blaftyfus en snotalien .
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Forum.fr
Oud 06-05-2010, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet, maar ik niet.

Citaat:
Hehe maar je hebt het dus nog wel overwogen?
Mwa, niet heel erg, hoewel het wel even verleidelijk klonk toen ik nog in frankrijk zat.
Rationeel
Rationeel is offline
croissants bedoel ik natuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Verdomme, een of andere debiel heeft een document van ruim 700 pagina's naar de printer gestuurd. Maar of dat niet erg genoeg is, heeft hij het ook laten nieten per 3 pagina's
Oud 06-05-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet, maar ik niet.

Mwa, niet heel erg, hoewel het wel even verleidelijk klonk toen ik nog in frankrijk zat.
ik twijfelde nog of ik je moest smsen dat het terrein vol zat of dat ik er vanuit moest gaan dat je toch niet zou komen . We moeten even een datumprikker regelen voor dansen voor jouw verjaardag!
Oud 06-05-2010, 10:06
Verwijderd
Citaat:
nouja het is wel verbazingwekkend dat fransen zo slecht engels kunnen. en ze denken allemaal (ja allemaal: algemene waarheid!) dat je vloeiend frans spreekt als je in je gebrekkige frans met duidelijk buitenlands accent vraagt of je een stokbroodje mag of waar het toilet is.

-deux croissaints svp.
que?
-deux croissaints svp.
que?
-*wijst en steekt 2 vingers op*
ahhhh, deux crrrrrrroissaints!

haha dat ze denken dat je vloeiend frans spreekt als je een paar woordjes zegt ben ik het wel mee eens ik zeg op mijn werk altijd netjes bonjour en dan iets in de trant van excusez, je ne parle pas francaise, do you speak english. En dan zeggen ze altijd, allemaal: je spreekt wel frans! het kwam er vloeiend uit Dan lach ik wat en daarna gaan we moeilijk doen in het engels .
Oud 06-05-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
ik twijfelde nog of ik je moest smsen dat het terrein vol zat of dat ik er vanuit moest gaan dat je toch niet zou komen . We moeten even een datumprikker regelen voor dansen voor jouw verjaardag!
Het speelde ook even door mijn hoofd dat een zekere lichttechnicus had gezegd dat hij naar het bevrijdingsfestival zou gaan

Ja, dat moeten we! Maar ik ben de komende tijd heeeeeel druk, dus ik weet echt nog niet zo goed of het snel zal gaan kunnen.
Oud 06-05-2010, 10:09
Verwijderd
Spannend
Oud 06-05-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Het speelde ook even door mijn hoofd dat een zekere lichttechnicus had gezegd dat hij naar het bevrijdingsfestival zou gaan

Ja, dat moeten we! Maar ik ben de komende tijd heeeeeel druk, dus ik weet echt nog niet zo goed of het snel zal gaan kunnen.
dat was natuurlijk wel heel mooi geweest áls we waren gegaan & hem tegen zouden komen .

Buuh Ik wil dansen in tilburg!
Oud 06-05-2010, 10:12
Verwijderd
Ik zie nu pas dat de titel berijdingsdag is ipv bevrijdingsdag!
Oud 06-05-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
dat was natuurlijk wel heel mooi geweest áls we waren gegaan & hem tegen zouden komen .

Buuh Ik wil dansen in tilburg!
Ik zou dat ook wel een beetje eng vinden

Ja, ik ook
Oud 06-05-2010, 10:15
Verwijderd
Ik ga eens kijken hoe het met de wasmachine is.
Daghè, b'daankt nog!
Oud 06-05-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:

wrong wrong wrong
en hoe is het verder dan?
Oud 06-05-2010, 10:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi allemaal!

Sann, was je avond nog leuk?
Oud 06-05-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
vroeg ;x

geen zinnnnnn

erg geestig hoor
Oud 06-05-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zie nu pas dat de titel berijdingsdag is ipv bevrijdingsdag!
Nu je het zegt. Was mij ook nog niet opgevallen
Oud 06-05-2010, 10:27
Verwijderd
Ik vroeg me al de hele tijd af wat berijdingsdag was.
Oud 06-05-2010, 10:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dan mag je anderen ongegeneerd berijden.
Miekje*
Miekje* is offline
Godverkut ik krijg het er stikbenauwd van
Verwijderd
met z'n allen tegen kazet aanrijden
Oud 06-05-2010, 10:32
Miekje*
Miekje* is offline
Godverkut ik krijg het er stikbenauwd van .

Maar! Boodschappentijd! *hap lucht neem*
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Godverkut ik krijg het er stikbenauwd van
Citaat:
Citaat:
Godverkut ik krijg het er stikbenauwd van .

Maar! Boodschappentijd! *hap lucht neem*
Verwijderd
Verklaar eens?
Oud 06-05-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Dan mag je anderen ongegeneerd berijden.
Citaat:
geil
Oud 06-05-2010, 10:34
Verwijderd
wat is fuckbook een enge site
Oud 06-05-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Hoi allemaal!

Sann, was je avond nog leuk?
Ja was leuk, we zijn alleen met rose en bier op de bank blijven hangen ipv iets actiefs te ondernemen. Dus weinig van bevrijdingsdag meegekregen
Oud 06-05-2010, 10:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Haha oke. Ook gezellig!
Oud 06-05-2010, 10:36
Verwijderd
heb trek in sjips
Verwijderd
om 12:30 moet ik in d ebieb zijn

en moet nog douchen, opruimen, eten
Miekje*
Miekje* is offline
Hu, dubbelpost .
Oud 06-05-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Haha oke. Ook gezellig!
Ja we gingen om half 8 'plannen maken' wat we gingen doen. Om half 10 kreeg ik een sms dat je het festivalterrein weer op kom, maar om 11 uur was het afgelopen en terrein ligt aan de andere kant van de stad en er was net een nieuwe fles wijn open, dus dat werd hem niet meer. Toen wilden we gaan dansen met Roos (is mijn beste vriendinnetje/huisgenoot) maar die bleef in Zwolle, dus dat feest ging ook niet door en toen was het /care we zitten hier eigenlijk ook wel prima

Ik heb gemist waar jij nu woonde .
Verwijderd
Hu, dubbelpost .
Verwijderd
Hallo allemaal!
Oud 06-05-2010, 10:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja we gingen om half 8 'plannen maken' wat we gingen doen. Om half 10 kreeg ik een sms dat je het festivalterrein weer op kom, maar om 11 uur was het afgelopen en terrein ligt aan de andere kant van de stad en er was net een nieuwe fles wijn open, dus dat werd hem niet meer. Toen wilden we gaan dansen met Roos (is mijn beste vriendinnetje/huisgenoot) maar die bleef in Zwolle, dus dat feest ging ook niet door en toen was het /care we zitten hier eigenlijk ook wel prima

Ik heb gemist waar jij nu woonde .
Hahaha. Ach nouja! Als het maar gezellig is, toch?

Ik woon meer richting Amsterdam, maar ben in minder dan een uurtje in Utrecht.
Oud 06-05-2010, 10:48
Verwijderd
Fucking Loenen ofzo

Oh en Commendatore, je kunt even kijken op http://www.leforum.nl/forum/viewforum.php?f=45
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten