Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast, waarom zou je op politieke partijen gaan stemmen, waarbij de plannen toch niet worden uitgevoerd, omdat ze kontendraaiers zijn. Ik kies liever dan voor de partij, waarbij in mijn ogen meer kracht uitstraal. Daarnaast kan het ook zijn dat ik als goede trouw op d66 ga stemmen, maar joa...VVD is ook nog aan het lonken, ahoewel ik die rutten niet echt vertrouw... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast heeft iedere systeem zijn nadeel en voordeel. Daarnaast ging de economie wel goed misschien, maar er zijn daarnaast wel echt veel negatieve dingen gebeurd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarnaast, i don't give a fuck... respecteer het maar... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu ga ik echt slapen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je krijgt automatisch medelijden met periodieke verstrekkingen aan mensen die in de bijstand zitten en regels worden altijd versoepeld....want ach, het is zo zielig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh my, ik kijk net een filmpje wat van me gemaakt is vlak na mijn slagen en omg ik praat en kijk en beweeg echt exact zoals mijn moeder
![]() oh my en een filmpje van mijn moeders verjaardag waar we allemaal spacecake ophebben en ik een supervaag gesprek heb met mijn stiefmama over sperma en piemels en vlees ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ rest; ik zeg wel als ik gestemd heb..het zijn nu nog maar voorstellen van mijn eigen om daar op te stemmen(pvv dus)..k heb nog niet gestemd, dus kan niet zekerheid geven dat ik daadwerkelijk op de pvv ga stemmen.. Zeker qua recht(straffen verhogen, heropvoedkampen en kiesrecht om rechter/om te kiezen gaat mij echt te ver, dan verniel je de democratie, trias politica) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast..als je een goede economie heb/is, heb je veel arbeiders nodig..dus ja..dan hebben ze minder mensen in de bijstand. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
WIlders kon dat toch niet weten, juridische gezien kan hij daar geen zicht op krijgen.. Daarnaast, achteraf praten betekent wat dat het ook anders had gekund. Daarnaast, begrip werkloos in de VS is anders als in nederland |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|