Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en jeetje mineetje wat is de wereld toch klein! Ik zit net op de haaives van m'n basisschool te kijken, zie ik ineens een collega! Maar die is nu helaas sinds kort weg dus ik kan haar niet vragen of ze ook les heeft gehad van marian goldman, kwal onno, of juf ellen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat ik van lurken hou.
En wat valt er niet aan te snappen? het is gewoon een forum met allerlei onzintopics? ![]() Ik ga maar eens even iets te eten zoeken. Op m'n werk kon ik gratis eten, maar er was alleen vieze hachee met als extra minpunt champignons erin, en spruitjes en verse boontjes (bah!). Oh en van die vieze slavinken. Dus heb ik enkel een boterhammetje met kaas gegeten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Slavinken kun je best oké klaarmaken. In plakken snijden, uitje versnipperen, fruiten, slavinken bakken en dan verzuipen in ketjap. Simpel, goedkoop, en met rijst best goed te eten. Schijterij is alleen wel verzekerd.
En onzin: tja, ik snap die onzintopics wellicht niet. Vage topics, waarbij ik mij afvraag waar het in godsnaam voor nodig is. Natuurlijk, wsz-reeks is ook niet echt van hoogstaande kwaliteit, maar toch is het anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh als je er een tijdje leest kun je de forumers die leuke danwel kuttopics openen herkennen. ik heb toast met kruidenboter nu ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet combineren met ketjap? Tssk tssk tssk. Het is heerlijk. Wel zoete en een beetje zoute ketjap, natuurlijk. In enkel zoute ketjap ga je over je nek.
Laatst had iemand een fles Jägermeister gevuld met zoute ketjap. Ik dacht een lekker shotje te kunnen drinken. Helaas was het anders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lees het programma van Lijst 17 en het is echt bar slecht.
![]() "In Nederland staat 13% van de kantoorruimtes leeg en in Amsterdam zelfs ruim 16%. Daarvan is 15% tot 20% geschikt om om te bouwen tot woonruimte. Dat is ruim een miljoen vierkante meter2!" Een vierkante vierkante meter, ja? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo worden jongeren met een zorgindicatie vaak in justitiële inrichtingen geplaatst vanwege ruimtegebrek en zijn de wachtlijsten in het algemeen te lang. Als je in Nederland als jongere een strafbaar feit pleegt, ben je niet in contact met 1 organisatie, maar gelijk met een stuk of 16. Het is net een spinnenweb, waar je dan moeilijk uitkomt.
Ja, of je pleegt gewoon geen strafbaar feit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Willen ze doorgaan met dat criminele circuit, of hoe moet je dit lezen? xD
||
Citaat:
Want dat vind ik dus echt vreselijk.
|
Waarom gaat iedereen altijd ineens slapen als ik nog wat post. Jiez0rz.
Stelletje saaie slapers. Dan ga ik ook maar tukken, want m'n hoofd voelt alsof 'ie gaat ontploffen. Eurrrrgh.... En alvast een goedemorgen aan de eerstvolgende. ![]()
|
|