Advertentie | |
|
![]() |
|
Vakantie met beste vriendin was super! Echt mooi eiland en heel veel gezien en gedaan. Met vriendin ook heel gezellig
![]() Vlak voor vakantie nog even naar seks jongen en zucht, omg, hij is zo megaaaa sexy. De eerste paar minuten kon ik hem alleen maar aanstaren en denken 'jij bent zoooo lekker'. Natuurlijk was het weer heel gezellig en natuurlijk hadden we weer de beste seks ever (echt omg) en natuuuurlijk heeft hij niks van zich laten horen daarna. Nouja hij reageerde wel op mijn smsje, maar naar mijn mening te laat en niet enthousiast genoeg. Zie m binnenkort ws nog want ben vorige keer iets bij m vergeten, mijn plan is om echt 2 sec te blijven en niks met hem te doen, maar door 1 blik/aanraking van hem ben ik ws al verkocht. Argh waarom is hij zo knap en waarom vindt hij mij niet gewoon heel erg leuk. Oke genoeg over hem, komende dagen veel uit!
|
@ST*R
Ik snap het niet. Je blijft sex hebben met een jongen waar je overduidelijk verliefd op bent (gezien het feit hoe je over hem praat) en ook al weet je dat hij jou Niet heel erg leuk vindt, blijf je toch stug doorgaan. Heb je dan nou niet het idee dat je gigantisch gebruikt wordt? (Kan aan mij liggen, ik probeer dit soort dingen al heel lang te snappen, maar op de 1 of andere manier komt het bij mij gewoon echt niet aan) OT: Nu al een tijdje contact met een oude vriendin. Had ik al 6 jaar niet gesproken en ergens vindt ik haar toch wel heel erg leuk. Het is toch spijtig dat ze een vriend heeft en ik wil haar helemaal niet leuk vinden, omdat ik weet dat ze een paar keer vreemd is gegaan. Ik weet ook dat ze mij vroeger leuk vond en misschien dat dat nog steeds zo is. Nu heeft ze fikse ruzie met haar vriend en zit stiekem te hopen dat dat uitgaat, maar ik ben er nog niet over uit of ik wel een vriendin wil die in het verleden regelmatig is vreemd gegaan... Maar goed, zie wel hoe het loopt, kan er niet blindelings vanuit gaan dat het wederzijds is.
|
![]() |
En... daar gaan we weer. Zucht. Geen ruzie, maar hij had even zin in moeilijk doen, terwijl het voor mijn gevoel weer echt helemaal goed ging. Bah, nu is alles weer negatief.
Zaterdag op vakantie met een vriendin naar Madrid. Ga lekker een weekje vrij zijn en daarna beslissen wat ik moet. |
![]() |
|
@ wup: what happend? Het begon allemaal zo goed...
OT: Ik ben een beetje verdrietig en ik weet wel waarom, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ik dacht dat we het uit de wereld hadden geholpen, maar blijkbaar toch niet. En dan ben ik degene die er over begint, terwijl ik weet dat het hem ook dwars zit. En... Nou ja, ik ben gewoon een beetje verdrietig, volgens mij kan ik nu echt om alles janken. *zucht* Ik ben ook gewoon moe en aan vakantie toe enzo. Tis maar goed dat ik over ongeveer een uur vijf weken vakantie heb!
|
Ik heb van 2 opleidingen mijn diploma gehaald, nu nog 1 jaar een andere richting en dan is het wel mooi geweest. Maar ik ben wel ontzettend blij met het goede nieuws!
Vriendlief is heel lief, maar toch baal ik ervan dat zijn leven nu voornamelijk uit werk bestaat..ik begrijp het wel, maar soms wilde ik dat ie de lat niet zo hoog zou leggen. Maar ik weet ook dat als we dadelijk wat ouder zijn en met gezinsuitbreiding zouden beginnen ed, dat dat weer wat minder wordt. Nu zijn we nog jong en kunnen we goed verdienen en lekker daarvan gaan reizen, dat is ook weer mooi ![]() En we zitten in de finale!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat jankgevoel komt van je studie, tenminste, dit weekend had ik dat ook, toen ik mijn scriptie had afgerond ![]() |
![]() |
|
Mijn date van afgelopen weken is echt een loser, uitgevlogen per msn, alles gewist, gsm nummer en msn en pfff niet te gefrustreerd blijven zeker..
Waarom kom ik al de losers tegen tegenwoordig :-( Verder mooie weer maar veel van men vriendjes en vriendinnetjes zijn op reis of familieverplichtingen, dus beetje verveling en saai...
||
![]() |
Citaat:
Nou ja.. gister was het gelukkig weer heel gezellig en leuk en lief. En probeer van je vakantie te genieten! Ik moet nog 1 opdracht afmaken, maar wil niet meer. Ik weet dat als ik die opdracht niet doe, ik niet op Lio mag volgend jaar. Maar aangezien mijn lio-school me totaal niet aanstaat, weet ik niet eens of ik het erg zou vinden als ik niet mag... Ik word gewoon zo boos en chagrijnig als iemand over die stage begint. Ik mijd nu gewoon mijn schoolvriendinnen, want ik wil het er niet over hebben. Bah.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot: Het lijkt erop dat we nu toch echt met zijn drietjes op vakantie gaan met het vliegtuig. Dat wordt mijn stiefzoontje zijn eerste vlucht en ik vind het superleuk dat ik dat met hem g doen (en niet zijn moeder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij zijn na 8 maanden gaan samenwonen (dat kwam makkelijk uit) en dat is nu een jaar geleden. Het gaat dus nog steeds super en inmiddels hebben we een huis gekocht ![]() Morgen gaan we lekker 2 weken op vakantie, viva la France! (En Hup Holland Hup!) |
![]() |
|
Zo, lekker een dagje naar het dolfinarium geweest met zijn 2en
![]() En dat was leuk en gezellig, en ik moest lachen om zijn domme grapjes (Wat heeft er altijd jeuk? een krab ![]() ![]() En dat is natuurlijk ook wel zo, dus maar snel weer goed gemaakt. Lekker chinees gegeten en de wedstrijd gekeken.. en toen hij wegging lekker in bed gekropen om half 11 zodat ik mnn hoofd niet hoefde te voelen.. Heerlijk zo'n dagje <333333
||
Citaat:
![]() ![]() Aha, dan zal 't 'm daar wel inzitten ![]() @ Wup, dank! Komt wel goed. Enneh, het zal gewoon een kwestie van wennen zijn ![]() ![]() Alles is ingepakt, de koelkast leeg, de vriezer (bijna) leeg, het huis redelijk schoon en in elk geval opgeruimd. Nu eerst even op vakantie!
|
Tjonge zeg. De laatste loodjes voor de vakantie vallen me echt een beetje te zwaar. Maar vriendje is vanmiddag weggegaan en ik ben er weer aan gewend om alleen te zijn (kost altijd even tijd). Maar het was fijn en hij was heel lief en overmorgen gaan we ons jubileum vieren met ikweetnognietwat maar waarschijnlijk kanoën en heeeeele dag samen zijn <3.
|
Haha hij was gisteravond hier en hij zei dat tripje naar z'n ouders hem weer echt helemaal had overtuigd.
![]()
|
Verwijderd
|
Hoewel allemaal leuke dingen vandaag, voel ik me toch wat minder omdat mijn verjaardag weer op een faal lijkt af te stevenen... Gelukkig komen er nog een paar mensen, dus gezellig wordt het wel, maar leuk is anders. Al begrijp ik sommige redenen heel goed, andere dan weer minder.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok dan... J. heeft mij destijds in zijn bed laten slapen, als vrienden, niks gebeurd, weken geleden. Nu is zijn vriendin daar blijkbaar zo pissig over dat hij denkt dat het beter is dat we elkaar niet op korte termijn ontmoeten, omdat hij denkt dat ze mij zal slaan... pardon? Ik lag daar op zijn uitnodiging!
En dan kan ik beter niet langskomen in de 2 weken vakantie die we hebben, want het kan zijn dat ze daar op bezoek is... dus dan kan ik W. ook niet eens opzoeken... ![]() |
![]() |
|
Soms heb ik er zo de balen in van zijn werk enzo. Nu hij niet meer naar z'n stage moet gaat ie zoveel mogelijk werken maar dan steeds zo vroeg dat ie niet hier kan slapen en ik hem dus nauwelijks zie. En in plaats van dat ie eerst z'n stageverslag en verslag van z'n studiereis af maakt gaat ie alleen maar werken en klaagt ie nu dat we niet half augustus op vakantie kunnen omdat ie dan nog niet klaar is. Ja, jemig maak dat dan eerst een keer af ofzo. Ik heb in december vrij gevraagd in de weken dat hij kon en nu ben ik vrij en wil hij en niets uitzoeken en niets boeken en niet in die weken en geen tien dagen en blegh. Was het zo zat. Hij belde vanavond en nu gaan we iig morgen kijken naar vliegtickets en auto huren en ik hoop dat we dat dan snel kunnen boeken en dan later de hotels er nog bij of dat we dat op de bonnefooi doen ofzo. Het zal wel goedkomen maar met dit soort momenten heb ik er zo de balen van. Waarom kan ie nou ook niet eens een keer op normale tijden gaat werken of nee zeggen ofzo.
|
Goh het was een rare avond...
Een vriendin ging langskomen, krijg ik een mailtje of hare 'scharrel' ook mag afkomen en of ik de vriend van uitgaan niet ook vraag te komen, ondertussen ook nog een ex die langskwam, een oude schoolvriend, dan de neef van de uitgaansvriend die ik ook van uitgaan ken en dan nog een vriend van de scharrel die ik ook van uitgaan ken... En uiteindelijk zat ik tussen 4 mannen, die elk om mijn aandacht smeekten... Rare avond en voor mezelf toch al keuze gemaakt :-)
|
Gister iedereen gebeld dat ze op stap moesten omdat ik om middernacht jarig zou zijn. Toen ik de kroeg binnenkwam kreeg ik meteen gratis bier van de kroegbaas omdat ik 40 minuten later jarig zou zijn. Lekker spelletjes gespeeld met hem en 2 meisjes en toen was daar het moment. Allemaal vrienden kwamen naar me toe om me te kussen en te knuffelen en een fijne verjaardag te wensen. Daarna heeft de kroegbaas ook verjaardagsmuziek voor mij gedraaid waardoor heel de kroeg aan het meezingen was. Hij kwam aanzetten met een heleboel sterretjes en lekkere drank. Was echt leuk. Loop ik het terras op beginnen de mensen daar ook allemaal voor mij te zingen en opeens stond ik daar met 7 bier
![]() ![]() ![]() Morgen dan het feest. Hopen dat het goed gaat, er komen allemaal mensen die elkaar niet mogen maar iedereen mag mij wel als het goed is. Dus ik hoop dat niemand kinderachtig gaat doen en dat iedereen gewoon lol gaat hebben. Maar stiekem ben ik wel bang dat het op drama uit gaat lopen. |
![]() |
|
na het ein-de-lo-ze aantrekken en afstoten is het nu redelijk stabiel en zelf hevig (qua contact).
![]() We hebben nu bijne elke dag contact; mailen, sms, bellen. Toch wel leuk dat hij zo vaak aan me denkt ![]() ![]() Allebei willen we nog even single zijn, maar we vinden elkaar wel onwijs leuk/interessant/aantrekkelijk/geil. Stiekem hoop ik dat als we deze zomer nog afzonderlijk wat aan "playing the field" gedaan hebben, we toch bij elkaar belanden. Wel vreemd, want het begon allemaal met dat hij mijn rebound was. Wie had ooit gedacht dat de eerste na mijn relatie een blijvertje zou zijn ![]() ohja, en ik begin of ben stiekem verliefd op hem (aan het worden) p.s. en ja Freya het is die concert jongen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik duim voor je morgen. Ik heb ook 2 exen van elkaar uitgenodigd, maar van de ene heb ik niks meer gehoord, dus ik heb geen idee of ze komt. |
![]() |
|
smst hij net: wil je een kus? doe je deur dan open.
en wat zoent hij lekker.....aaaaaaah alsof ik het nog niet warm genoeg heb met dit weer. Stond wel te trillen op mn benen.... als hij maar niet gaat denken dat ik verliefd ben...KUT
||
Citaat:
![]() Nog steeds het gevoel dat het helemaal klopt, we horen gewoon bij elkaar ![]() Hij zei gisteren ook zo iets liefs iets van 'ja ik ben zo gek op je, en ik wil de rest van mn leven bij jou blijven. En ooit zeg ik dat tegen je met een ring maar nu wil ik het gewoon op deze manier tegen je zeggen'... hmmm mijn lieverd <3
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga nu op vakantie en dan zijn we voor het eerst zo lang zonder elkaar. Oeh! gister raaaare acond op mijn werk, want hij kwam onverwachts langs (leuk!), maar toen ging net een jongen waar ik voor hem eens heel erg mee heb lopen flirten náást hem zitten aan de bar. Daah, verwarring, want wist niet meer wie er op welke manier naar me keek en ... nou ja..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gefeliciteerd met je verjaardag!!! ![]() |
![]() |
|
Gefeliciteerd nog voor Volk en nu voor Mutant!
OT: Vandaag 2 jaar ![]() ![]()
|
Gefeliciteerd mutant!
OT.: ik ga volgende week naar een summer school in hongarije en ik vind het stiekem wel heel spannend. Dit wordt de eerste keer sinds tweeenhalf jaar dat we elkaar langer dan 5 dagen niet zien, dus ik denk dat ik mijn vriendje behoorlijk ga missen. Het is ook spannend omdat ik alleen ga en voor het eerst alleen ga vliegen met mijn vliegangst. De vorige paar keren was mijn vriend er altijd bij om me er doorheen te loodsen, maar nu dus niet... ik hoop dat ik nog durf als ik donderdag op schiphol sta ![]()
|
@ Mutant: ik haat jarig zijn. Heeft niets te maken met slechte feesten of wat ook, ik vind het gewoon 3x niets. Al 2/3 van mijn leven niet. Het is een dag waarop je je specialer dan andere dagen zou moeten voelen, terwijl er feitelijk vrij weinig aan de hand is. De leukste momenten kun je niet op die manier plannen, maar toch is zo'n hele dag beladen met verwachtingen van wie zal er wel aan denken en wie niet. Zal ik kado's krijgen, of niet? Net alsof de waardering die mensen voor je voelen vooral op dat soort dagen een rol speelt.
Ronduit waardeloos. Afgelopen jaar heb ik het geprobeerd te negeren. Ik liet me inwerken in de kantine en deed net alsof er niets was, maar o, dan voel je je nog veel kutter. Je kunt er maar beter het beste van maken en hopen dat het snel voorbij is. Gefeliciteerd Mutant & Volk! |
![]() |
|
Rare dagen...
Diegene waar ik interesse had, heeft me gekust bij een nachtelijke zwempartij, en uiteindelijk in zijn armen in slaap gevallen, hij vond me zo enorm sexy en voelt zich goed bij me, maar dan gisteren raakte hij me niet aan en kreeg ik bij afscheid enkel een dikke zoen op de wang, en daarna nog een zoen op de wang en wat is 's avonds ging doen... Doodmoe toch uitgegaan, was hij er niet, sms gestuurd geen reactie... wat moet ik er nu van verwachten, is er uberhaupt iets te verwachten of niet... Pieker erover en wil er niet echt aan denken...
|
Ben behoorlijk in de war.. Redelijk goed contact met m'n ex al sinds het uit is en nu zit ze tot zaterdag in Egypte en kom ik er vandaag achter dat ik haar gigantisch mis.. Nu maar uitzoeken wat het betekent en wat ik ermee moet.
|
Nog 9 dagen....
ik vind het allemaal maar een beetje suf zonder hem. Ik wil gewoon af en toe als ik van t werk thuis kom hem op de bank zitten, of als het allemaal stom is een kus en een het komt wel goed, chillen in het park of een jointje roken. Dat ie maar heel snel naar hier verkast ![]() ![]()
|
Het is echt onwijs schattig om te zien hoe erg hij meeleeft met voetbal..
Helaas is het minder dat ie dan ff een dip heeft als we verliezen.. maar ja.. ik moest toch naar huis want vandaag eerste werkdag ![]() Vind het best wel spannend, al is het maar 3 uurtjes en is er weinig fout te doen aan schoonmaken. Gisteren gewoon nog ff lekker een dagje samen gehad.. voordat het echte drukke werken begint voor ons beide..
||
Verwijderd
|
Citaat:
En @Kali: ja het komt over alsof jij gewoon zit te wachten tot er iemand is die helemaal voor jou gaat, en het niet zo heel erg uitmaakt wie dat dan is want ze zijn allemaal wel goed genoeg ofzo. Bij elke jongen die eventueel interesse heeft, hoop je dat het wat wordt. Tenminste, zo komt het hier een beetje over..? OT: Superleuk weekend met mijn ene beste vriendinnetje, soort minivakantie in haar nieuwe huisje, lekker naar het strand geweest, door de duinen gewandeld, Italiaans gepraat, natgeregend en ons laten meeslepen door de oranjegekte in de hoofdstad. Oh ja en veel goeie gesprekken. Blij! En vandaag komt m'n eerste grote liefde hier eten en daarna ga ik met hem terug naar onze hometown waar ik lekker bij mijn huidige grote liefde in bed kan kruipen ![]() |
![]() |
|
Wel ik geef eerlijk toe, de twilight date jongen, had enorm mooie ogen, maar voor de rest had ik er men twijfels bij, voelde me wel redelijk op men gemak, maar hoe meer we praatten, hoe meer we verschilden in visies en dingen ...
De jongen van dit weekend, ja die kende ik al paar weken tijdens uitgaan, altijd fun mee gehad, maar altijd gedacht da het gewoon fun ging blijven ... Is totaal men type, en voel me er supergoed bij ... Er zijn helaas blijkbaar genoeg mannen die interesse hebben... maar waar ik geen interesse in heb ... Diegene waar ik dus interesse in heb, hebben het duidelijk niet in mij... Achja, we zien wel zeker ...
|
|