Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2010, 17:44
tuttebel
tuttebel is offline
@ Belize: in Belfast! dankjewel
Oud 06-07-2010, 18:20
Tink*
Tink* is offline
Het gaat eindelijk weer een beetje lekker. Hij belde zondagavond ineens toen ik al terug in Groningen was (ik was bij mijn ouders) of hij me de volgende dag op mocht komen halen met de auto om een dagje naar zijn ouders te gaan. Ik zou eigenlijk maandagavond met een paar mensen naar de film, dat maar afgezegd want een film is niet zo heel belangrijk en ik weet dat familieontmoetingen nogal een big deal voor hem zijn dus dat ie dat voorstelde was al heel positief. Ik ben niet zo van de andere dingen afzeggen voor een kerel, maar dit kon nog wel vond ik. Dus zijn we gisteren naar Hengelo gegaan. Niet dat we daar echt veel hebben gedaan, maar het is wel leuk om gewoon een beetje samen ergens heen te rijden, een filmpje te kijken en een ijsje te eten. We moesten vandaag toch al vroeg in de middag weer terug naar Groningen met de trein omdat ik rijles had om vijf uur. Maar het was heel erg leuk! En nu heb ik zijn zusje ook ontmoet. En hij vond het ook echt superleuk en hij zei dat ie heel erg gelukkig was enzo. Yeah
Oud 06-07-2010, 18:33
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Is twijfel gezond over een relatie?
Of ben ik gewoon veeleisend naar anderen toe?
Ik ga me steeds meer irriteren....Dat zal ook wel door vermoeidheid komen en moe van in mijn ogen 'gezeur' en 'stress'.
Dubio!!
Naja, vanavond lekker voetbal kijken! Misschien is dat wel de oorzaak. :-D
Oud 06-07-2010, 22:29
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik lees altijd mee maar reageer bijna nooit...nu toch maar even een keer, want het voelt alsof ik jullie wel een beetje ken - maar andersom niet.

@wup: fijn dat het (weer) zo goed gaat tussen jullie!
@atelier madame: jouw hele relatie-ontstaangeschiedenis lijkt zo op die van mij, ik word zelf helemaal blij als ik jouw berichtjes lees
@tuttebel: superleuk dat je de master kan gaan doen in Dublin (of was het nou toch ergens anders...) ik vind het echt heel tof dat je zo in je relatie investeert!

OT: Het gaat supergoed tussen ons. Er verandert vanalles in positieve zin; nieuwe banen, nieuwe hobbies èn een nieuw huis! wow wie had een jaar geleden gedacht dat we nu al een huis zouden kopen?!
hihi wat leuk hoe is jullie relatie tot nu toe dan verlopen?

hihi we gaan naar de finaaaaaaaaaaaale
en dan lekker met hem kijken <3
Oud 06-07-2010, 23:01
ST*R
ST*R is offline
Vakantie met beste vriendin was super! Echt mooi eiland en heel veel gezien en gedaan. Met vriendin ook heel gezellig
Vlak voor vakantie nog even naar seks jongen en zucht, omg, hij is zo megaaaa sexy. De eerste paar minuten kon ik hem alleen maar aanstaren en denken 'jij bent zoooo lekker'. Natuurlijk was het weer heel gezellig en natuurlijk hadden we weer de beste seks ever (echt omg) en natuuuurlijk heeft hij niks van zich laten horen daarna. Nouja hij reageerde wel op mijn smsje, maar naar mijn mening te laat en niet enthousiast genoeg. Zie m binnenkort ws nog want ben vorige keer iets bij m vergeten, mijn plan is om echt 2 sec te blijven en niks met hem te doen, maar door 1 blik/aanraking van hem ben ik ws al verkocht. Argh waarom is hij zo knap en waarom vindt hij mij niet gewoon heel erg leuk.
Oke genoeg over hem, komende dagen veel uit!
Oud 06-07-2010, 23:04
Macrador
Macrador is offline
nog meer in de war
Oud 06-07-2010, 23:14
Akhlys
Akhlys is offline
@ST*R
Ik snap het niet. Je blijft sex hebben met een jongen waar je overduidelijk verliefd op bent (gezien het feit hoe je over hem praat) en ook al weet je dat hij jou Niet heel erg leuk vindt, blijf je toch stug doorgaan. Heb je dan nou niet het idee dat je gigantisch gebruikt wordt? (Kan aan mij liggen, ik probeer dit soort dingen al heel lang te snappen, maar op de 1 of andere manier komt het bij mij gewoon echt niet aan)

OT: Nu al een tijdje contact met een oude vriendin. Had ik al 6 jaar niet gesproken en ergens vindt ik haar toch wel heel erg leuk. Het is toch spijtig dat ze een vriend heeft en ik wil haar helemaal niet leuk vinden, omdat ik weet dat ze een paar keer vreemd is gegaan. Ik weet ook dat ze mij vroeger leuk vond en misschien dat dat nog steeds zo is. Nu heeft ze fikse ruzie met haar vriend en zit stiekem te hopen dat dat uitgaat, maar ik ben er nog niet over uit of ik wel een vriendin wil die in het verleden regelmatig is vreemd gegaan... Maar goed, zie wel hoe het loopt, kan er niet blindelings vanuit gaan dat het wederzijds is.
Oud 07-07-2010, 03:37
wup
wup is offline
En... daar gaan we weer. Zucht. Geen ruzie, maar hij had even zin in moeilijk doen, terwijl het voor mijn gevoel weer echt helemaal goed ging. Bah, nu is alles weer negatief.

Zaterdag op vakantie met een vriendin naar Madrid. Ga lekker een weekje vrij zijn en daarna beslissen wat ik moet.
Oud 07-07-2010, 10:27
I C U
I C U is offline
@ wup: what happend? Het begon allemaal zo goed...

OT: Ik ben een beetje verdrietig en ik weet wel waarom, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ik dacht dat we het uit de wereld hadden geholpen, maar blijkbaar toch niet. En dan ben ik degene die er over begint, terwijl ik weet dat het hem ook dwars zit. En... Nou ja, ik ben gewoon een beetje verdrietig, volgens mij kan ik nu echt om alles janken. *zucht*

Ik ben ook gewoon moe en aan vakantie toe enzo. Tis maar goed dat ik over ongeveer een uur vijf weken vakantie heb!
Oud 07-07-2010, 11:47
Verwijderd
Zucht en het regent weer afmeldingen voor mijn verjaardag. 2 maanden op voorhand laat je het weten en toch kunnen ze die dag niet vrijhouden...
Oud 07-07-2010, 13:31
groovy
groovy is offline
Ik heb van 2 opleidingen mijn diploma gehaald, nu nog 1 jaar een andere richting en dan is het wel mooi geweest. Maar ik ben wel ontzettend blij met het goede nieuws!

Vriendlief is heel lief, maar toch baal ik ervan dat zijn leven nu voornamelijk uit werk bestaat..ik begrijp het wel, maar soms wilde ik dat ie de lat niet zo hoog zou leggen. Maar ik weet ook dat als we dadelijk wat ouder zijn en met gezinsuitbreiding zouden beginnen ed, dat dat weer wat minder wordt. Nu zijn we nog jong en kunnen we goed verdienen en lekker daarvan gaan reizen, dat is ook weer mooi .

En we zitten in de finale!! Zaterdag uit eten met vriendje en ouders om te vieren dat ik mijn diploma's heb en zondag naar voetbal kijken, heb er zin in!
Oud 07-07-2010, 13:33
groovy
groovy is offline
Citaat:

OT: Ik ben een beetje verdrietig en ik weet wel waarom, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ik dacht dat we het uit de wereld hadden geholpen, maar blijkbaar toch niet. En dan ben ik degene die er over begint, terwijl ik weet dat het hem ook dwars zit. En... Nou ja, ik ben gewoon een beetje verdrietig, volgens mij kan ik nu echt om alles janken. *zucht*

Ik ben ook gewoon moe en aan vakantie toe enzo. Tis maar goed dat ik over ongeveer een uur vijf weken vakantie heb!
Wat vervelend, als iets uit het verleden blijft opspelen. Hopelijk kunnen jullie het gauw samen oplossen. Ik weet natuurlijk niet wat het is, maar op den duur moeten die oude koeien gewoon in de sloot blijven en moet het toch eens afgesloten worden. Anders blijven jullie terugvallen in die dip, terwijl jullie het verder, naar ik lees, harstikke leuk hebben!

Dat jankgevoel komt van je studie, tenminste, dit weekend had ik dat ook, toen ik mijn scriptie had afgerond . Fijne vakantie!!
Oud 07-07-2010, 17:36
Neko*
Neko* is offline
Londen met hem en mijn ouders&broertje was helemaal super. Zo'n leuke tijd gehad. Vind het echt tof dat hij het goed met ze kan vinden en dat zij het ook goed met hem kunnen vinden. Echt super gewoon.
Oud 07-07-2010, 20:21
Kali
Kali is offline
Mijn date van afgelopen weken is echt een loser, uitgevlogen per msn, alles gewist, gsm nummer en msn en pfff niet te gefrustreerd blijven zeker..

Waarom kom ik al de losers tegen tegenwoordig :-(

Verder mooie weer maar veel van men vriendjes en vriendinnetjes zijn op reis of familieverplichtingen, dus beetje verveling en saai...
Oud 08-07-2010, 08:22
wup
wup is offline
Citaat:
Er gaat niet heel veel fout, maar we merken wel dat we allebei zo anders in elkaar zitten. Hij s heel rustig en lief en ik ben agressief en bot. Vind het alleen irritant dat als ik wat verkeerd zeg, hij dat niet meteen aan me laat merken, maar er in bed ineens over begint.
Nou ja.. gister was het gelukkig weer heel gezellig en leuk en lief.
En probeer van je vakantie te genieten!

Ik moet nog 1 opdracht afmaken, maar wil niet meer. Ik weet dat als ik die opdracht niet doe, ik niet op Lio mag volgend jaar. Maar aangezien mijn lio-school me totaal niet aanstaat, weet ik niet eens of ik het erg zou vinden als ik niet mag... Ik word gewoon zo boos en chagrijnig als iemand over die stage begint. Ik mijd nu gewoon mijn schoolvriendinnen, want ik wil het er niet over hebben. Bah..
Oud 08-07-2010, 08:44
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik moet nog 1 opdracht afmaken, maar wil niet meer. Ik weet dat als ik die opdracht niet doe, ik niet op Lio mag volgend jaar. Maar aangezien mijn lio-school me totaal niet aanstaat, weet ik niet eens of ik het erg zou vinden als ik niet mag... Ik word gewoon zo boos en chagrijnig als iemand over die stage begint. Ik mijd nu gewoon mijn schoolvriendinnen, want ik wil het er niet over hebben. Bah..
Oef heel herkenbaar. Ik moet 5 weken extra stage lopen, tot en met de eerste week van augustus, waardoor ik dus echt 0 vakantie over ga houden, maar anders mag ik niet naar Engeland op stage volgend jaar... Kom op wup, nog even doorzetten, dan heb je straks ook een leukere vakantie!

ot: Het lijkt erop dat we nu toch echt met zijn drietjes op vakantie gaan met het vliegtuig. Dat wordt mijn stiefzoontje zijn eerste vlucht en ik vind het superleuk dat ik dat met hem g doen (en niet zijn moeder ). Nou hopen dat zijn moeder niet gaat lopen bitchen met de aanvraag voor zijn id kaart.
Oud 08-07-2010, 08:55
Verwijderd
Citaat:
hihi wat leuk hoe is jullie relatie tot nu toe dan verlopen?
We ontmoetten elkaar en zijn eigenlijk vanaf toen vrijwel non stop bij elkaar geweest. Dat klopte gewoon. Vooral het gevoel dat uit jouw berichtjes sprak die je toentertijd hier schreef, dat herkende ik echt heel erg! Dat het zò perfect gaat allemaal dat je het haast niet kan geloven. Dat het altijd leuk is om elkaar te zien. En dat je al heel snel het gevoel hebt dat je echt bij elkaar hoort.

Wij zijn na 8 maanden gaan samenwonen (dat kwam makkelijk uit) en dat is nu een jaar geleden. Het gaat dus nog steeds super en inmiddels hebben we een huis gekocht

Morgen gaan we lekker 2 weken op vakantie, viva la France! (En Hup Holland Hup!)
Oud 08-07-2010, 08:58
Dott
Dott is offline
Zo, lekker een dagje naar het dolfinarium geweest met zijn 2en
En dat was leuk en gezellig, en ik moest lachen om zijn domme grapjes (Wat heeft er altijd jeuk? een krab ) alleen krijg ik van warmte en zo veel mensen barstende hoofdpijn, dus het laatste half uurtje werd dat alleen maar erger en in de auto had ik het gevoel dat mn hoofd uit elkaar zou klappen, waardoor ik wat chagrijnig reageerde toen die niet helemaal wist waar ie de auto neer zou zetten, waarop hij weer reageerde met: dan had je zelf maar moeten rijden.
En dat is natuurlijk ook wel zo, dus maar snel weer goed gemaakt.
Lekker chinees gegeten en de wedstrijd gekeken.. en toen hij wegging lekker in bed gekropen om half 11 zodat ik mnn hoofd niet hoefde te voelen..

Heerlijk zo'n dagje <333333
Oud 08-07-2010, 13:50
I C U
I C U is offline
Citaat:
Wat vervelend, als iets uit het verleden blijft opspelen. Hopelijk kunnen jullie het gauw samen oplossen. Ik weet natuurlijk niet wat het is, maar op den duur moeten die oude koeien gewoon in de sloot blijven en moet het toch eens afgesloten worden. Anders blijven jullie terugvallen in die dip, terwijl jullie het verder, naar ik lees, harstikke leuk hebben!

Dat jankgevoel komt van je studie, tenminste, dit weekend had ik dat ook, toen ik mijn scriptie had afgerond . Fijne vakantie!!
Lief, dankje! Het is nu weer overgewaaid, de pest is alleen dat ik in afwachting ben van een nieuwe oprisping, of zoiets. Ach, het moet wel goed komen, samen komen we er wel uit En inderdaad, verder gaat alles nog steeds supergoed, ook nu we samen een huishouden moeten doen

Aha, dan zal 't 'm daar wel inzitten Ach ja...

@ Wup, dank! Komt wel goed. Enneh, het zal gewoon een kwestie van wennen zijn Je moet altijd weer ff je draai vinden in een nieuwe relatie (bah, wat een hoogdravend woord eigenlijk...). Maar goed, gewoon blijven ademen! (dat heb ik de laatste maand zo'n beetje dagelijks gezegd, zeker in combi met mijn scriptie )

Alles is ingepakt, de koelkast leeg, de vriezer (bijna) leeg, het huis redelijk schoon en in elk geval opgeruimd. Nu eerst even op vakantie!
Oud 08-07-2010, 14:22
indigo
indigo is offline
Tjonge zeg. De laatste loodjes voor de vakantie vallen me echt een beetje te zwaar. Maar vriendje is vanmiddag weggegaan en ik ben er weer aan gewend om alleen te zijn (kost altijd even tijd). Maar het was fijn en hij was heel lief en overmorgen gaan we ons jubileum vieren met ikweetnognietwat maar waarschijnlijk kanoën en heeeeele dag samen zijn <3.
Oud 08-07-2010, 16:50
Tink*
Tink* is offline
Haha hij was gisteravond hier en hij zei dat tripje naar z'n ouders hem weer echt helemaal had overtuigd. Het ging alweer beter de laatste tijd, maar ik ben wel blij dat hij er ook weer volledig voor gaat en niet meer loopt te twijfelen, dan voel ik me er ook een stuk beter bij. Jeej voor de liefde!
Oud 08-07-2010, 18:29
Verwijderd
Hoewel allemaal leuke dingen vandaag, voel ik me toch wat minder omdat mijn verjaardag weer op een faal lijkt af te stevenen... Gelukkig komen er nog een paar mensen, dus gezellig wordt het wel, maar leuk is anders. Al begrijp ik sommige redenen heel goed, andere dan weer minder.
Oud 08-07-2010, 20:27
Verwijderd
Ok dan... J. heeft mij destijds in zijn bed laten slapen, als vrienden, niks gebeurd, weken geleden. Nu is zijn vriendin daar blijkbaar zo pissig over dat hij denkt dat het beter is dat we elkaar niet op korte termijn ontmoeten, omdat hij denkt dat ze mij zal slaan... pardon? Ik lag daar op zijn uitnodiging!
En dan kan ik beter niet langskomen in de 2 weken vakantie die we hebben, want het kan zijn dat ze daar op bezoek is... dus dan kan ik W. ook niet eens opzoeken...

Oud 08-07-2010, 20:33
Luna
Luna is offline
jeetje Mutant, ik lees altijd alleen maar gedoe m.b.t tot jouw sociale leven. Vervelend zeg
Oud 08-07-2010, 20:37
Verwijderd
Nou ja, nu heb ik tenminste een sociaal leven ^^ maar soort zoekt soort he Ik ben ook geen simpele.

Maar dit vind ik ook minder tof natuurlijk, heb ik vrienden, gaat het nog niet zoals het hoort.
Oud 08-07-2010, 20:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Soms heb ik er zo de balen in van zijn werk enzo. Nu hij niet meer naar z'n stage moet gaat ie zoveel mogelijk werken maar dan steeds zo vroeg dat ie niet hier kan slapen en ik hem dus nauwelijks zie. En in plaats van dat ie eerst z'n stageverslag en verslag van z'n studiereis af maakt gaat ie alleen maar werken en klaagt ie nu dat we niet half augustus op vakantie kunnen omdat ie dan nog niet klaar is. Ja, jemig maak dat dan eerst een keer af ofzo. Ik heb in december vrij gevraagd in de weken dat hij kon en nu ben ik vrij en wil hij en niets uitzoeken en niets boeken en niet in die weken en geen tien dagen en blegh. Was het zo zat. Hij belde vanavond en nu gaan we iig morgen kijken naar vliegtickets en auto huren en ik hoop dat we dat dan snel kunnen boeken en dan later de hotels er nog bij of dat we dat op de bonnefooi doen ofzo. Het zal wel goedkomen maar met dit soort momenten heb ik er zo de balen van. Waarom kan ie nou ook niet eens een keer op normale tijden gaat werken of nee zeggen ofzo.
Oud 09-07-2010, 05:27
Kali
Kali is offline
Goh het was een rare avond...

Een vriendin ging langskomen, krijg ik een mailtje of hare 'scharrel' ook mag afkomen en of ik de vriend van uitgaan niet ook vraag te komen, ondertussen ook nog een ex die langskwam, een oude schoolvriend, dan de neef van de uitgaansvriend die ik ook van uitgaan ken en dan nog een vriend van de scharrel die ik ook van uitgaan ken...

En uiteindelijk zat ik tussen 4 mannen, die elk om mijn aandacht smeekten...
Rare avond en voor mezelf toch al keuze gemaakt :-)
Oud 09-07-2010, 08:13
Iduna
Iduna is offline
Hooo, dit is echt te lastig (en ook ontzettend grappig). Ik zie wel waar het schip strandt.
Oud 09-07-2010, 10:09
Volk
Volk is offline
Gister iedereen gebeld dat ze op stap moesten omdat ik om middernacht jarig zou zijn. Toen ik de kroeg binnenkwam kreeg ik meteen gratis bier van de kroegbaas omdat ik 40 minuten later jarig zou zijn. Lekker spelletjes gespeeld met hem en 2 meisjes en toen was daar het moment. Allemaal vrienden kwamen naar me toe om me te kussen en te knuffelen en een fijne verjaardag te wensen. Daarna heeft de kroegbaas ook verjaardagsmuziek voor mij gedraaid waardoor heel de kroeg aan het meezingen was. Hij kwam aanzetten met een heleboel sterretjes en lekkere drank. Was echt leuk. Loop ik het terras op beginnen de mensen daar ook allemaal voor mij te zingen en opeens stond ik daar met 7 bier De grootste verassing was nog wel dat een vriend van me die ik bijna een jaar niet had gezien omdat hij opgenomen was er ook was! Supergezellige avond gehad met iedereen. Mijn vriend kwam mij om de 2 minuten feliciteren en kusjes geven, en was aan het opscheppen dat hij iets had met een vrouw en de andere vrienden allemaal meisjes hadden

Morgen dan het feest. Hopen dat het goed gaat, er komen allemaal mensen die elkaar niet mogen maar iedereen mag mij wel als het goed is. Dus ik hoop dat niemand kinderachtig gaat doen en dat iedereen gewoon lol gaat hebben.
Maar stiekem ben ik wel bang dat het op drama uit gaat lopen.
Oud 09-07-2010, 10:35
sicilion
sicilion is offline
Offtopic: Gefeliciteert!

OT: niets nieuws, mijn leven draait alleen nog maar om mijn scriptie *zucht*
Oud 09-07-2010, 11:42
Optima
Optima is offline
na het ein-de-lo-ze aantrekken en afstoten is het nu redelijk stabiel en zelf hevig (qua contact). Gisteren in een spontane actie afgesproken om 23:00, drankje gedaan, gekletst, toch wel ff wat gevoelens op tafel gelegd en we zijn het er nu redelijk over eens wat we wel/niet hebben, en toen heerlijk bij hem ge...slapen enzo.
We hebben nu bijne elke dag contact; mailen, sms, bellen. Toch wel leuk dat hij zo vaak aan me denkt Hij gaat nu alleen een week kindjes leren zeilen in Fryslan....en zie ik hem pas weer bij de zomerfeesten

Allebei willen we nog even single zijn, maar we vinden elkaar wel onwijs leuk/interessant/aantrekkelijk/geil. Stiekem hoop ik dat als we deze zomer nog afzonderlijk wat aan "playing the field" gedaan hebben, we toch bij elkaar belanden. Wel vreemd, want het begon allemaal met dat hij mijn rebound was. Wie had ooit gedacht dat de eerste na mijn relatie een blijvertje zou zijn

ohja, en ik begin of ben stiekem verliefd op hem (aan het worden)
p.s. en ja Freya het is die concert jongen
Oud 09-07-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Gister iedereen gebeld dat ze op stap moesten omdat ik om middernacht jarig zou zijn. Toen ik de kroeg binnenkwam kreeg ik meteen gratis bier van de kroegbaas omdat ik 40 minuten later jarig zou zijn. Lekker spelletjes gespeeld met hem en 2 meisjes en toen was daar het moment. Allemaal vrienden kwamen naar me toe om me te kussen en te knuffelen en een fijne verjaardag te wensen. Daarna heeft de kroegbaas ook verjaardagsmuziek voor mij gedraaid waardoor heel de kroeg aan het meezingen was. Hij kwam aanzetten met een heleboel sterretjes en lekkere drank. Was echt leuk. Loop ik het terras op beginnen de mensen daar ook allemaal voor mij te zingen en opeens stond ik daar met 7 bier De grootste verassing was nog wel dat een vriend van me die ik bijna een jaar niet had gezien omdat hij opgenomen was er ook was! Supergezellige avond gehad met iedereen. Mijn vriend kwam mij om de 2 minuten feliciteren en kusjes geven, en was aan het opscheppen dat hij iets had met een vrouw en de andere vrienden allemaal meisjes hadden

Morgen dan het feest. Hopen dat het goed gaat, er komen allemaal mensen die elkaar niet mogen maar iedereen mag mij wel als het goed is. Dus ik hoop dat niemand kinderachtig gaat doen en dat iedereen gewoon lol gaat hebben.
Maar stiekem ben ik wel bang dat het op drama uit gaat lopen.
Ik ben stiekem wel jaloers. Ik weet niet wat het is, vanmorgen toen ik niet kon slapen, ben ik mijn verjaardagen eens nagegaan en er kwam altijd meer volk opdagen dan uitgenodigd, wat ik niet erg vond, tot ik ben verhuisd, daarna is het dramatisch naar beneden gegaan...

En ik duim voor je morgen. Ik heb ook 2 exen van elkaar uitgenodigd, maar van de ene heb ik niks meer gehoord, dus ik heb geen idee of ze komt.
Oud 09-07-2010, 18:53
Optima
Optima is offline
smst hij net: wil je een kus? doe je deur dan open.
en wat zoent hij lekker.....aaaaaaah alsof ik het nog niet warm
genoeg heb met dit weer. Stond wel te trillen op mn benen....
als hij maar niet gaat denken dat ik verliefd ben...KUT
Oud 09-07-2010, 23:03
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
We ontmoetten elkaar en zijn eigenlijk vanaf toen vrijwel non stop bij elkaar geweest. Dat klopte gewoon. Vooral het gevoel dat uit jouw berichtjes sprak die je toentertijd hier schreef, dat herkende ik echt heel erg! Dat het zò perfect gaat allemaal dat je het haast niet kan geloven. Dat het altijd leuk is om elkaar te zien. En dat je al heel snel het gevoel hebt dat je echt bij elkaar hoort.

Wij zijn na 8 maanden gaan samenwonen (dat kwam makkelijk uit) en dat is nu een jaar geleden. Het gaat dus nog steeds super en inmiddels hebben we een huis gekocht

Morgen gaan we lekker 2 weken op vakantie, viva la France! (En Hup Holland Hup!)
hihi wat leuk allemaal

Nog steeds het gevoel dat het helemaal klopt, we horen gewoon bij elkaar .
Hij zei gisteren ook zo iets liefs iets van 'ja ik ben zo gek op je, en ik wil de rest van mn leven bij jou blijven. En ooit zeg ik dat tegen je met een ring maar nu wil ik het gewoon op deze manier tegen je zeggen'... hmmm mijn lieverd <3
Oud 09-07-2010, 23:10
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
Ik ben stiekem wel jaloers. Ik weet niet wat het is, vanmorgen toen ik niet kon slapen, ben ik mijn verjaardagen eens nagegaan en er kwam altijd meer volk opdagen dan uitgenodigd, wat ik niet erg vond, tot ik ben verhuisd, daarna is het dramatisch naar beneden gegaan...

En ik duim voor je morgen. Ik heb ook 2 exen van elkaar uitgenodigd, maar van de ene heb ik niks meer gehoord, dus ik heb geen idee of ze komt.
Gefeliciteerd
Oud 10-07-2010, 07:22
wup
wup is offline
Ik ga nu op vakantie en dan zijn we voor het eerst zo lang zonder elkaar. Oeh! gister raaaare acond op mijn werk, want hij kwam onverwachts langs (leuk!), maar toen ging net een jongen waar ik voor hem eens heel erg mee heb lopen flirten náást hem zitten aan de bar. Daah, verwarring, want wist niet meer wie er op welke manier naar me keek en ... nou ja..
Oud 10-07-2010, 09:16
Volk
Volk is offline
Citaat:

Wees maar niet te jaloers hoor, mijn fiets is gejat en heb nu geen vervoer naar mijn eigen feest. En niemand met auto wil voor me rijden

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Oud 10-07-2010, 09:33
Verwijderd
Merci ^^
Oud 10-07-2010, 13:13
indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd nog voor Volk en nu voor Mutant!

OT: Vandaag 2 jaar . Onvoorstelbaar, dat had ik echt nooit gedacht twee jaar terug, maar het is echt nog steeds ontzettend fijn en lief <3. Vanavond komt hij hier bij mij thuis, waar toch ook al verjaardagen worden gevierd, dus driedubbel feest .
Oud 10-07-2010, 15:17
igfy
igfy is offline
Gefeliciteerd mutant!

OT.: ik ga volgende week naar een summer school in hongarije en ik vind het stiekem wel heel spannend. Dit wordt de eerste keer sinds tweeenhalf jaar dat we elkaar langer dan 5 dagen niet zien, dus ik denk dat ik mijn vriendje behoorlijk ga missen. Het is ook spannend omdat ik alleen ga en voor het eerst alleen ga vliegen met mijn vliegangst. De vorige paar keren was mijn vriend er altijd bij om me er doorheen te loodsen, maar nu dus niet... ik hoop dat ik nog durf als ik donderdag op schiphol sta
Oud 11-07-2010, 11:55
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
@ Mutant: ik haat jarig zijn. Heeft niets te maken met slechte feesten of wat ook, ik vind het gewoon 3x niets. Al 2/3 van mijn leven niet. Het is een dag waarop je je specialer dan andere dagen zou moeten voelen, terwijl er feitelijk vrij weinig aan de hand is. De leukste momenten kun je niet op die manier plannen, maar toch is zo'n hele dag beladen met verwachtingen van wie zal er wel aan denken en wie niet. Zal ik kado's krijgen, of niet? Net alsof de waardering die mensen voor je voelen vooral op dat soort dagen een rol speelt.

Ronduit waardeloos.

Afgelopen jaar heb ik het geprobeerd te negeren. Ik liet me inwerken in de kantine en deed net alsof er niets was, maar o, dan voel je je nog veel kutter. Je kunt er maar beter het beste van maken en hopen dat het snel voorbij is.

Gefeliciteerd Mutant & Volk!
Oud 11-07-2010, 11:58
Kali
Kali is offline
Rare dagen...

Diegene waar ik interesse had, heeft me gekust bij een nachtelijke zwempartij, en uiteindelijk in zijn armen in slaap gevallen, hij vond me zo enorm sexy en voelt zich goed bij me, maar dan gisteren raakte hij me niet aan en kreeg ik bij afscheid enkel een dikke zoen op de wang, en daarna nog een zoen op de wang en wat is 's avonds ging doen...

Doodmoe toch uitgegaan, was hij er niet, sms gestuurd geen reactie...
wat moet ik er nu van verwachten, is er uberhaupt iets te verwachten of niet...

Pieker erover en wil er niet echt aan denken...
Oud 11-07-2010, 23:54
Akhlys
Akhlys is offline
Ben behoorlijk in de war.. Redelijk goed contact met m'n ex al sinds het uit is en nu zit ze tot zaterdag in Egypte en kom ik er vandaag achter dat ik haar gigantisch mis.. Nu maar uitzoeken wat het betekent en wat ik ermee moet.
Oud 12-07-2010, 01:42
Verwijderd
@ luna; super dat je naar thailand gaat, ik wil alles horen

ennn ik ben niet goed in ruzie maken
plus ik mis iets
Oud 12-07-2010, 01:59
zoef de haas
zoef de haas is offline
Nog 9 dagen....
ik vind het allemaal maar een beetje suf zonder hem. Ik wil gewoon af en toe als ik van t werk thuis kom hem op de bank zitten, of als het allemaal stom is een kus en een het komt wel goed, chillen in het park of een jointje roken.
Dat ie maar heel snel naar hier verkast
Oud 12-07-2010, 07:06
Dott
Dott is offline
Het is echt onwijs schattig om te zien hoe erg hij meeleeft met voetbal..
Helaas is het minder dat ie dan ff een dip heeft als we verliezen.. maar ja.. ik moest toch naar huis want vandaag eerste werkdag
Vind het best wel spannend, al is het maar 3 uurtjes en is er weinig fout te doen aan schoonmaken.
Gisteren gewoon nog ff lekker een dagje samen gehad.. voordat het echte drukke werken begint voor ons beide..
Oud 12-07-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
@ Mutant: ik haat jarig zijn. Heeft niets te maken met slechte feesten of wat ook, ik vind het gewoon 3x niets. Al 2/3 van mijn leven niet. Het is een dag waarop je je specialer dan andere dagen zou moeten voelen, terwijl er feitelijk vrij weinig aan de hand is. De leukste momenten kun je niet op die manier plannen, maar toch is zo'n hele dag beladen met verwachtingen van wie zal er wel aan denken en wie niet. Zal ik kado's krijgen, of niet? Net alsof de waardering die mensen voor je voelen vooral op dat soort dagen een rol speelt.

Ronduit waardeloos.

Afgelopen jaar heb ik het geprobeerd te negeren. Ik liet me inwerken in de kantine en deed net alsof er niets was, maar o, dan voel je je nog veel kutter. Je kunt er maar beter het beste van maken en hopen dat het snel voorbij is.

Gefeliciteerd Mutant & Volk!
Psh wat een negatieve instelling, dat vind ik dan weer ongelooflijk. Alsof het niet gewoon weer een goede reden is om leuke dingen te doen met de mensen om wie je geeft, of dat er nu twee zijn of twintig. En kadootjes! Wat is er nu mis met kadootjes. Als je er geen krijgt, niks verloren, en als je er wel wat krijgt, leuk! Daar moet je niks aan afmeten noch gaan zitten afwachten, maar gewoon genieten van wat je eventueel krijgt aan aandacht en leuke spulletjes.

En @Kali: ja het komt over alsof jij gewoon zit te wachten tot er iemand is die helemaal voor jou gaat, en het niet zo heel erg uitmaakt wie dat dan is want ze zijn allemaal wel goed genoeg ofzo. Bij elke jongen die eventueel interesse heeft, hoop je dat het wat wordt. Tenminste, zo komt het hier een beetje over..?

OT: Superleuk weekend met mijn ene beste vriendinnetje, soort minivakantie in haar nieuwe huisje, lekker naar het strand geweest, door de duinen gewandeld, Italiaans gepraat, natgeregend en ons laten meeslepen door de oranjegekte in de hoofdstad. Oh ja en veel goeie gesprekken. Blij!

En vandaag komt m'n eerste grote liefde hier eten en daarna ga ik met hem terug naar onze hometown waar ik lekker bij mijn huidige grote liefde in bed kan kruipen Het leven is mooi.
Oud 12-07-2010, 14:00
Kali
Kali is offline
Wel ik geef eerlijk toe, de twilight date jongen, had enorm mooie ogen, maar voor de rest had ik er men twijfels bij, voelde me wel redelijk op men gemak, maar hoe meer we praatten, hoe meer we verschilden in visies en dingen ...

De jongen van dit weekend, ja die kende ik al paar weken tijdens uitgaan, altijd fun mee gehad, maar altijd gedacht da het gewoon fun ging blijven ... Is totaal men type, en voel me er supergoed bij ...

Er zijn helaas blijkbaar genoeg mannen die interesse hebben... maar waar ik geen interesse in heb ...
Diegene waar ik dus interesse in heb, hebben het duidelijk niet in mij...

Achja, we zien wel zeker ...
Oud 12-07-2010, 14:44
Verwijderd
Bluh, wat een gewacht en wat is dat stom.
Oud 12-07-2010, 15:13
Lorelei
Lorelei is offline
Zomervakantie is niet leuk

Regels voor berichten