Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
I miss you more then Michael Bay missed the mark
When he made Pearl Harbor I miss you more than that movie missed the point And that's an awful lot girl And now, now you've gone away And all I'm trying to say is Pearl Harbor sucked, and I miss you I need u like Ben Affleck needs acting school He was terrible in that film I need u like Cuba Gooding needed a bigger part He's way better than Ben Affleck And now all I can think about is your smile and that shitty movie too Pearl Harbor sucked and I miss you Why does Michael Bay get to keep on making movies? I guess Pearl Harbor sucked Just a little bit more than I miss you |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
@ Medeia: ik deed net een naamzoek en kwam dit tegen in saai #1035:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wow, hoe ziek ben je dan wel niet (klik).
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ahh er is toch nog iemand
![]() overmorgen komen we in vegas aan, dus dan ga ik meteen op zoek naar een fatsoenlijke crackhoer ![]() dat moet hem ook echt wel worden, want een agent zijn wapen laten trekken gaat ons toch iets te ver. we zijn al wel 2 keer staande gehouden, de eerste dag meteen een snelheidsboete te pakken en daarna nog een keer omdat we blijkbaar met verlopen nummerplaat rondrijden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar nu ga ik echt tukken ![]() ciao |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.telegraaf.nl/telesport/wk...ampioen__.html
HOE heb ik die octopus echt gemist de afgelopen weken? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie verveelt zich genoeg om uit te rekenen hoe groot de kans is dat een octopus van alle wedstrijden van Duitsland en de finale de uitslag goed voorspelt, ervan uitgaande dat het elke keer toeval is welke mossel hij eet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Telegraaf heeft trouwens gefaald, (what else is new) de foto dat ie zegt dat NL wint is gephotshopt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de groene mooier denk ik maar Theodoor moet er natuurlijk ook in rijden. En we willen over een jaar of vijf een goede inruilwaarde hebben en dan is blauw beter
![]() Daarbij rijden kleine groene autootjes altijd zo langzaam, 100 waar je 120 mag enzo. Dat ligt natuurlijk aan hun bestuurders, maar dat doet me afvragen of ik wel het soort persoon wil zijn dat in een klein groen autootje rijdt ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|