Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ok, ook offtopic, maar goed, zo'n gratis ogentest is áltijd leuk..euh..whatever ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
euhm hij's al bijna dicht en ik wil weer iets anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
eh lip en labret ook redelijk weinig, madonna wel ![]() en binnenkort meejbie navelpiercing ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed, misschien vind je t mij ook absoluut niet staan, maargoed moet kunnen ![]() |
![]() |
|
ik heb een lippiercing laten zetten, k heb hem nu denk ik iets langer dan een maand, maar aan de binnenkant van mn mond, rond et gat is het nog best dik. Ik vraag me af of dit nou nog weggaat, wat het is en wat k dr tegen kan doen. (Het is trouwens niet ontstoken want dr komt geen spul uit en dr zitten geen korstjes langs enzo).
||
Citaat:
![]() mja k zit trouwens serieus te twijfelen of k m erin laat zitten, hij zit zeg maar verkeerd (k moest m met mn eigenwijze kop weer precies op DIE plek hebben ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 23:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar nee, een wenkbrauwpiercing vind k niks bij meisjes ![]() neem n bridge, neem een bridge *slaat neer, pakt breinaald* n tongpiercing mag ook trouwens ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ehmz, bridge is n neusbrugpiercing en dus mooi ( ![]() braaf, blijf maar liggen *gaat breinaald slijpen, trekt met tang tong uit je mond* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() k heb mn lippiercing (aan zijkant) er ook uitgehaald zonder littekens over te houden, maar dat was al vrij kort nadat k m had laten zetten, groeit waarschijnlijk wel eerder dicht dan een gat dat er al lange tijd zit en van binneuit helemaal genezen is *volgt zichzelf niet meer* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
eej allemaal
ik vroeg een paar weken geleden om die neppiercings. die kun je inderdaad nergens krijgen wat ik nu heb gedaan is: van die body stickers gekocht (zilvere bolletjes) hele kleintje die in stukjes geknipt en op me wenkbrauw gedaan me moeder vond het zelf mooi!!!! alleen heb je onder de 16 toch een handtekening nodig van je ouders???? willen jullie me dat ff laten weten greetz smilegirl |
![]() |
||
Citaat:
en wat voor bolletjes heb je gekocht ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat je in bevoorbeeld een bloem hebt ofso van die glimmende zilverkleurige "tatoes??" maar goed echt belangrijk is het nie of wel? mmm kut van die 18 jaar hoe kan ik nou me ouders overhalen wil het zo graaaagg!!!!!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kosten van een piercing k1m | 2 | 21-10-2003 18:15 | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |
Lifestyle |
HET algemene piercing topic Ninnoc | 244 | 09-08-2003 20:03 | |