Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En er zitten inderdaad wel parallellen in met werk van Haneke, Funny Games bijvoorbeeld. Maar toch is dat nét van een andere orde weer. Maar vraag het me niet uit te leggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die film is inderdaad te gek. Net als Delicatessen. En ook veel liefde voor zijn nieuwe, Micmacs à tire-larigot <3 En Amélie blijft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, Funny games fascineert me, maar ik wil het niet zien, denk ik. ik zou gek worden ![]() En C'est arrivé près de chez vous zou ik evt. nog wel eens willen proberen... Oh ja, en misschien ga ik binnenkort naar La grande bouffe. De theaterversie vond ik prachtig, dus misschien ga ik het toch wel wat vinden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Delicatessen is ook mooi ja. Alleen vind ik het wel jammer dat Jeunet soms iets te vaak zijn visuele stijl herhaalt. Net als bij Tim Burton (ook het vermelden waard) krijg ik een beetje een 'déja-vu'-idee.
Dobermann, ik zoek m ff op. En hij is echt beter: complexer en intrigerender. Als je Koreaanse cinema kunt hebben, zal ie je zeker bevallen. Maar het heeft ook een beetje te maken met welke versie je eerst ziet, want aan de eerste raak je meestal verknocht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dobermann: http://www.imdb.com/title/tt0338564/
Mou Gaan Dou (Infernal Affairs) The Departed is een beetje een mix van Infernal Affairs 1 en 2 en is zodoende een tikkeltje anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, ik moet eerlijk zeggen dat ik Dogville ook verstikkend en moeilijk vond om aan te kijken op bepaalde momenten. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja, Salò zou ik dus ook echt nooit aan beginnen, hoe fascinerend en intrigrerend het ook allemaal is ![]() En Dogville.. ja, is heftig, maar gek genoeg trok ik dat dus prima. Waarschijnlijk ook door de theaterachtige setting. Veel minder rauw, en expres benadrukt dat het niet echt is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben trouwens opgegroeid met horror en horror is gewoon leuk vermaak ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat: