Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2010, 11:18
Martiño
Martiño is offline
Ik heb zojuist het hele huis inclusief kelder doorzocht naar mijn schroevendraaiers. Liggen ze gewoon op de eerste plek waar ik keek.
Oud 03-08-2010, 11:25
Verwijderd
Ik heb de meeste schroevendraaiers naast m'n toetsenbord liggen. </nerd>
Oud 03-08-2010, 11:26
Verwijderd
Ik heb de meeste schroevendraaiers in mijn urinebuis zitten.
Oud 03-08-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Oh, ben jij het genie achter 1guy1jar en 1guy1screwdriver? Mad respect
Oud 03-08-2010, 11:34
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja omdat ik wel de verhalen ken (broer 1987 dus die had nog wel tot voor mijn tijd leuke verhalen) en de series voor kinderen echt veel beter waren. Nu heb je totallyspies maar toen had je bouli en die andere shit.
True, Telekids en kindernet ftw.
Oud 03-08-2010, 11:36
Verwijderd
zo, goeiemorgen. Ik ben niet wakker geworden van mijn wekker. Gelukkig werk ik thuis en is er niemand om boos op me te zijn.
Oud 03-08-2010, 11:36
Verwijderd
Telekids.
Oud 03-08-2010, 11:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gross
Oud 03-08-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
True, Telekids en kindernet ftw.
En op zondag Cartoon Express gepresenteerd door Anniko van Santen op wie ik toen al een beetje een crush had

Citaat:
Telekids.
Pittige Tijden, Mega Blubber Powerrace, dat was toffe shit man
Oud 03-08-2010, 11:39
Verwijderd
ik vond telekids ook nooit zo leuk maar wel leuk genoeg om thuis ditjes en datjes na te spelen
Oud 03-08-2010, 11:40
Verwijderd
En al die toffe tekenfilms uit die tijd waren ook helemaal de bom!
Oud 03-08-2010, 11:42
Verwijderd
Het is maar goed dat m'n ouders een blender hebben, zodat ik af en toe nog wat fruit binnen krijg. Zojuist een milkshake gemaakt met 2 bananen en 4 kiwi's, daar kan ik de rest van de maand op verder
Oud 03-08-2010, 11:43
Verwijderd
Zeau, tijd om te douchen, scheren, nog even snel 't laatse beetje wegstrijken, was ophangen en.. MONKEY ISLAND spelen yay.
Oud 03-08-2010, 11:44
Verwijderd
altijd als ik bij mijn ouders slaap droom ik veel over dingen van vroeger, de middelbare school enzo. Vandaag droomde ik dat ik harry potter was () en bij perkamentus op bezoek ging in zijn gigantische villa en hij had overduidelijk een oogje op me. Ik werd er een beetje kriebelig van. Toen ging ik daar douchen en had ik een wilde affaire met zijn nichtje, totdat ze er achter kwam dat ik een harry potter met borsten was

whut

whut?
Oud 03-08-2010, 11:46
Verwijderd
freud heeft een dagtaak aan me
Oud 03-08-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Zeau, tijd om te douchen, scheren, nog even snel 't laatse beetje wegstrijken, was ophangen en.. MONKEY ISLAND spelen yay.
omg dat had ik vroeger ook. Maar we kwamen er nooit uit. We haalden na meerdere uren eindelijk een keer het eiland, maar daar kwamen we nooit verder dan vlooien in het haar van iemand bij de kapper doen.
Oud 03-08-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Pittige Tijden, Mega Blubber Powerrace, dat was toffe shit man
Dat vond ik lame. De tekenfilms keek ik wel.
Oud 03-08-2010, 11:47
Verwijderd
monkey island <3 dat ga ik weer eens installeren zodra ik de dagelijkse vier pagina's heb getekend <3
Oud 03-08-2010, 11:49
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Niet zo zeer iets zinnigs, maar wel iets, ik verveel me gewoon erg snel. Ik ben ook ongeschikt voor strandvakanties. Een paar dagen naar het strand vind ik prima, maar na 3 dagen heb ik het wel gezien.
Haha, lol.

Maja, om nou weer de verschillen te gaan uitpluizen tussen random iets, en iets zinnigs, gaat weer beetje ver
Oud 03-08-2010, 11:50
Verwijderd
Ahhhh yeh ik sta in de rij om een kaartje voor LL te kopen. Thanks mom.
Oud 03-08-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Dat vond ik lame. De tekenfilms keek ik wel.
Kazet een vraag aan jou, wat was de beste serie?
Oud 03-08-2010, 11:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Vroeger was alles niet beter, het is heus
Oud 03-08-2010, 11:54
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
altijd als ik bij mijn ouders slaap droom ik veel over dingen van vroeger, de middelbare school enzo. Vandaag droomde ik dat ik harry potter was () en bij perkamentus op bezoek ging in zijn gigantische villa en hij had overduidelijk een oogje op me. Ik werd er een beetje kriebelig van. Toen ging ik daar douchen en had ik een wilde affaire met zijn nichtje, totdat ze er achter kwam dat ik een harry potter met borsten was
Epic

Is trouwens 1 van die dingen die ik zou willen doen als ik ooit eens minder lui ga worden, mezelf trainen mijn dromen te onthouden
Oud 03-08-2010, 11:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ahhhh yeh ik sta in de rij om een kaartje voor LL te kopen. Thanks mom.
Haha, toch knap dat er nadat het uitverkocht is toch altijd weer ineens ergens kaarten zijn
Maja, good luck, je zal wel niet de enige zijn
Oud 03-08-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Epic

Is trouwens 1 van die dingen die ik zou willen doen als ik ooit eens minder lui ga worden, mezelf trainen mijn dromen te onthouden
onthoud je geen dromen? Lijkt me heel raar. Ik vind het ook frustrerend om wakker te worden zonder te weten wat ik droomde. Maar, mmm, het scheelt heel erg veel als ik niets doe voordat ik in slaap val. Als ik een boek lees of tv kijk en dan in slaap val kan ik geen dromen onthouden.
Oud 03-08-2010, 11:58
Verwijderd
Dat denk ik ook niet nee, maar we zullen zien. Ach ik heb niks tegen mensen die hun kaartje verkopen maar meer tegen de opkopers die er een stuk of wat in een keer voor de financials in een keer opkopen.
Oud 03-08-2010, 11:59
Verwijderd
Vraagje voor de slimme mensen kan het ook via eventim want die heb ik al openstaan.
Oud 03-08-2010, 12:00
Verwijderd
Oh mensen met luchtbellen in hun hersenpan mogen ook reageren.
Oud 03-08-2010, 12:02
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dat denk ik ook niet nee, maar we zullen zien. Ach ik heb niks tegen mensen die hun kaartje verkopen maar meer tegen de opkopers die er een stuk of wat in een keer voor de financials in een keer opkopen.
Ach ja, heb me hier ook een tijdje druk om gemaakt. Op een gegeven moment besloten gewoon nooit meer een kaartje voor meerprijs aan te schaffen. Als iedereen dat zou doen is er geen probleem meer, en je weet zelf, betere wereld begint bij jezelf
Oud 03-08-2010, 12:02
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Oh mensen met luchtbellen in hun hersenpan mogen ook reageren.
Oud 03-08-2010, 12:04
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
onthoud je geen dromen? Lijkt me heel raar. Ik vind het ook frustrerend om wakker te worden zonder te weten wat ik droomde. Maar, mmm, het scheelt heel erg veel als ik niets doe voordat ik in slaap val. Als ik een boek lees of tv kijk en dan in slaap val kan ik geen dromen onthouden.
Heel soms heel effe, maar ben ik het een minuutje later alweer kwijt. Heb een tijdje voor mijn minor een droom dagboek moeten bijhouden, en toen ging het beter. Zodra je wakker begint te worden pen en papier pakken, en opschrijven wat je gedroomd hebt. Wil ik ooit nog eens gaan oppakken, maja, weet toch al dat ik daar eigenlijk te lui voor ben
Maar ben zo jaloers op mensen die het wel kunnen
Oud 03-08-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:

whut

whut?
Opmerkelijk dan, want perkamentus is homo
Oud 03-08-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Opmerkelijk dan, want perkamentus is homo
ik vind wel meer dingen opmerkelijk aan die droom!
Oud 03-08-2010, 12:09
Verwijderd
Ik zit mijn mam nu te pushen om alvast twee te kopen.
Oud 03-08-2010, 12:10
Verwijderd
wtf @ jouw droom egon.
Oud 03-08-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Welke?
Oud 03-08-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Heel soms heel effe, maar ben ik het een minuutje later alweer kwijt. Heb een tijdje voor mijn minor een droom dagboek moeten bijhouden, en toen ging het beter. Zodra je wakker begint te worden pen en papier pakken, en opschrijven wat je gedroomd hebt. Wil ik ooit nog eens gaan oppakken, maja, weet toch al dat ik daar eigenlijk te lui voor ben
Maar ben zo jaloers op mensen die het wel kunnen
Mijn vader heeft dat een tijd gedaan en werd er zo goed in dat hij midden in de nacht na een droom half wakker werd, drie woorden neerkrabbelde en weer in slaap viel, en als hij de volgende ochtend dat las kwam meestal de hele droom weer terug

Ik onthoud meestal alleen delen uit mijn dromen. Zo droomde ik vannacht dat mijn rechtervoortand aan het afbrokkelen was, maar ik weet niet meer waarom. En er was iemand bij, maar ik weet niet meer wie. Ik weet nog wel hoe de losse stukjes tand in mijn mond voelden, brrr.
Oud 03-08-2010, 12:12
Verwijderd
Morning!
Oud 03-08-2010, 12:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

whut

whut?
Dat is wel een... tamelijk opmerkelijke droom.
Oud 03-08-2010, 12:13
Verwijderd
ja hoe meer ik er over nadenk, hoe vreemder die droom lijkt. Hij was ook zo allemaal in zijn huis aan het rond schuifelen en sluipen, die geniepige Perkamentus. En ik zocht een plek om te douchen maar ik kwam telkens per ongeluk in zijn slaapkamer terecht.
Oud 03-08-2010, 12:15
Verwijderd
Op L&G vraagt een jongen zich af hoe het kan dat je altijd wakker wordt nadat je droom ophoudt. Ik weet niet hoe ik aan hem uit kan leggen dat je anders aan het hallucineren zou zijn maar ik hoor sowieso mijn tijd niet daaraan te besteden, dus dat scheelt.
Oud 03-08-2010, 12:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Mijn vader heeft dat een tijd gedaan en werd er zo goed in dat hij midden in de nacht na een droom half wakker werd, drie woorden neerkrabbelde en weer in slaap viel, en als hij de volgende ochtend dat las kwam meestal de hele droom weer terug
.
Nice one

Ga er gewoon zo weer mee beginnen, fuck it, beetje doorzettingsvermogen op zijn tijd kan geen kwaad metroid
Oud 03-08-2010, 12:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Op L&G vraagt een jongen zich af hoe het kan dat je altijd wakker wordt nadat je droom ophoudt. Ik weet niet hoe ik aan hem uit kan leggen dat je anders aan het hallucineren zou zijn maar ik hoor sowieso mijn tijd niet daaraan te besteden, dus dat scheelt.
Dromen =/= slapen, he. Je droomt per nacht meerdere malen, en enkel de laatste droom onthoud je vaak. Het is dus niet eens zo'n hele stompzinnige vraag, op zich.
Oud 03-08-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Dromen =/= slapen, he. Je droomt per nacht meerdere malen, en enkel de laatste droom onthoud je vaak. Het is dus niet eens zo'n hele stompzinnige vraag, op zich.
Ik zeg toch ook niet dat je altijd droomt als je slaapt? Hoogstens dat je altijd slaapt als je droomt . Hij vraagt hoe het kan dat de droom is afgelopen voordat je wakker wordt, maar het zou toch wat raar zijn als je wakker zou worden terwijl je droom vrolijk nog een kwartier doorgaat!
Oud 03-08-2010, 12:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zeg toch ook niet dat je altijd droomt als je slaapt? Hoogstens dat je altijd slaapt als je droomt . Hij vraagt hoe het kan dat de droom is afgelopen voordat je wakker wordt, maar het zou toch wat raar zijn als je wakker zou worden terwijl je droom vrolijk nog een kwartier doorgaat!
Zoals jij het zei kwam het meer over als dat op het moment dat je droom stopt, dat je wakker wordt. Niet als dat als je wakker wordt dat je droom ophoudt.
Oud 03-08-2010, 12:27
Verwijderd
Ik weet niet wat hij met zijn vraag bedoelt, maar het eerste is niet zo, dus ik ging er vanuit dat hij het tweede bedoelde
Oud 03-08-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Welke?
Tales.of.Monkey.Island.Collectors.Edition-SKIDROW
Oud 03-08-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Morning!
Goedemiddag Sann
Oud 03-08-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
ja hoe meer ik er over nadenk, hoe vreemder die droom lijkt. Hij was ook zo allemaal in zijn huis aan het rond schuifelen en sluipen, die geniepige Perkamentus. En ik zocht een plek om te douchen maar ik kwam telkens per ongeluk in zijn slaapkamer terecht.
Ahem, "per ongeluk"..
Oud 03-08-2010, 12:35
Verwijderd
hoi sann!

mm wat is het toch heerlijk als je al een tijdje zit te piekeren over iets dat je wel nodig hebt maar waarvan je niet weet waar het ligt (in dit geval wat stukken storyboard of een digid code) en dat je na een paar dagen nadenken begint met zoeken en het dan in één keer kan vinden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten