Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
altijd als ik bij mijn ouders slaap droom ik veel over dingen van vroeger, de middelbare school enzo. Vandaag droomde ik dat ik harry potter was (
![]() ![]() whut whut? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maja, om nou weer de verschillen te gaan uitpluizen tussen random iets, en iets zinnigs, gaat weer beetje ver ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is trouwens 1 van die dingen die ik zou willen doen als ik ooit eens minder lui ga worden, mezelf trainen mijn dromen te onthouden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ben zo jaloers op mensen die het wel kunnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik onthoud meestal alleen delen uit mijn dromen. Zo droomde ik vannacht dat mijn rechtervoortand aan het afbrokkelen was, maar ik weet niet meer waarom. En er was iemand bij, maar ik weet niet meer wie. Ik weet nog wel hoe de losse stukjes tand in mijn mond voelden, brrr. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ga er gewoon zo weer mee beginnen, fuck it, beetje doorzettingsvermogen op zijn tijd kan geen kwaad metroid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoi sann!
mm wat is het toch heerlijk als je al een tijdje zit te piekeren over iets dat je wel nodig hebt maar waarvan je niet weet waar het ligt (in dit geval wat stukken storyboard of een digid code) en dat je na een paar dagen nadenken begint met zoeken en het dan in één keer kan vinden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|