Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2010, 11:33
Verwijderd
Dat doet me er trouwens aan denken dat ik nog een sollicitatiebrief moet gaan schrijven.
Advertentie
Oud 09-08-2010, 11:35
Verwijderd
Heb je al een nieuwe secretaresse?
Oud 09-08-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Dat weet je toch nooit. Kan een goed teken zijn dat ze gelijk ondersteboven van je zijn, kan ook een slecht teken zijn dat ze geen tijd aan je willen verdoen omdat het toch niets wordt. Wel spannend.
Ja dat is zo. Ik was trouwens sowieso al geirriteerd, toen ik binnenkwam moest ik een sollicitatieformulier invullen dat ik ook al op internet had ingevuld toen ik solliciteerde. Dus ik zei dat zo, zegt ze: ja maar we willen het ook hardcopy. Dus toen zei ik: eh printer? Maar dat was kennelijk te ingewikkeld, ik heb nu bij salarisindicatie 100 euro meer neer gezet
Oud 09-08-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Heb je al een nieuwe secretaresse?
Nee. Dat doet me eraan denken dat ik daar nog een vacature voor moet schrijven
Oud 09-08-2010, 11:37
Verwijderd
Hoi allen
Oud 09-08-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Nee. Dat doet me eraan denken dat ik daar nog een vacature voor moet schrijven
*sollicitatiebrief maakt*
Oud 09-08-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is zo. Ik was trouwens sowieso al geirriteerd, toen ik binnenkwam moest ik een sollicitatieformulier invullen dat ik ook al op internet had ingevuld toen ik solliciteerde. Dus ik zei dat zo, zegt ze: ja maar we willen het ook hardcopy. Dus toen zei ik: eh printer? Maar dat was kennelijk te ingewikkeld, ik heb nu bij salarisindicatie 100 euro meer neer gezet
Ai. Beetje jammer. En misschien vonden zij het van jou dan weer een beetje jammer.

Ik ga trouwens als het goed is volgend jaar best wel aardig wat meer verdienen dan dit jaar. Dat zou betekenen dat ik eindelijk eens op zoek kan gaan naar een appartementje of studio. In Tilburg danwel in Utrecht.
Verwijderd
Citaat:
*sollicitatiebrief maakt*
*aanneemt en vacature weer van internet haalt*
Verwijderd
Citaat:
Hoi allen
Hoi alleen
Oud 09-08-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ai. Beetje jammer. En misschien vonden zij het van jou dan weer een beetje jammer.

Ik ga trouwens als het goed is volgend jaar best wel aardig wat meer verdienen dan dit jaar. Dat zou betekenen dat ik eindelijk eens op zoek kan gaan naar een appartementje of studio. In Tilburg danwel in Utrecht.
Utrecht, Utrecht, Utrecht!
Verwijderd
Citaat:

Ik verdien als het goed is volgend jaar het vijfvoudige.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
bij zo'n pauperbedrijf moet je sowieso niet gaan werken
Oud 09-08-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Utrecht, Utrecht, Utrecht!
Maar ik weet dus niet of ik zóveel meer ga verdienen.

Citaat:
Ik verdien als het goed is volgend jaar het vijfvoudige.
Nou, dan kun je op zoek naar vijf appartementjes
Verwijderd
jongens, ik ga zometeen een nieuw slaapmatje kopen.. heeft iemand toevallig ergens een leuke aanbieding hiervoor gezien?
Rationeel
Rationeel is offline
owja, that reminds me, ik moet de makelaar nog bellen
Oud 09-08-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Maar ik weet dus niet of ik zóveel meer ga verdienen.

je regelt het maar
Oud 09-08-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, want ik verdien nu best weinig.
Oud 09-08-2010, 11:43
Rationeel
Rationeel is offline
spot de communicatiefout
Oud 09-08-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
jongens, ik ga zometeen een nieuw slaapmatje kopen.. heeft iemand toevallig ergens een leuke aanbieding hiervoor gezien?
Nope. Maar volgens mij hebben ze ieder jaar wel een leuke aanbieding bij de Perry ofzo.
Ik moet misschien toch ook maar eens een gezonder slaapmatje kopen. Slaap nu op vakantie op een oud yogamatje, wat heel handig is om mee te nemen want heel licht en je gooit hem gewoon in je tent en je kunt er gelijk op slapen, maar comfortabel is natuurlijk anders. Hoewel ik er opzich prima op slaap, maar ik heb wel altijd blauwe plekken
Oud 09-08-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Nee, want ik verdien nu best weinig.
Mja, ik weet niet wat in jouw werkkring weinig is. Maar ik ook

Citaat:
je regelt het maar
Ptss, dat maak ik zelf wel uit! Ik ben eigen baas ja!

Zo, en nu ga ik douchen. Daaag.
Oud 09-08-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik weet niet wat in jouw werkkring weinig is. Maar ik ook
€440 p/maand + vakantiegeld
Oud 09-08-2010, 11:46
Verwijderd
Ja ik ook, straks werken, geen zin
Rationeel
Rationeel is offline
satten zit er vandaag niet in
Verwijderd
Citaat:
€440 p/maand + vakantiegeld
Mja, goed, ik iets minder dan het dubbele. Nu dan. Volgend jaar dus meer, als het goed is.
Oud 09-08-2010, 11:47
Verwijderd
@egon: een opgezwollen lymfeklier in je oksel kan ook komen zonder scheerirritaties, mijn ex heeft het ook een keer gehad en die schoor zijn oksels niet, also. Had ineens een tijdlang een paasei in z'n oksel. Maar het ging vanzelf weer weg.
Oud 09-08-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
@egon: een opgezwollen lymfeklier in je oksel kan ook komen zonder scheerirritaties, mijn ex heeft het ook een keer gehad en die schoor zijn oksels niet, also. Had ineens een tijdlang een paasei in z'n oksel. Maar het ging vanzelf weer weg.
oke toffe shizzle
Oud 09-08-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Nope. Maar volgens mij hebben ze ieder jaar wel een leuke aanbieding bij de Perry ofzo.
Ik moet misschien toch ook maar eens een gezonder slaapmatje kopen. Slaap nu op vakantie op een oud yogamatje, wat heel handig is om mee te nemen want heel licht en je gooit hem gewoon in je tent en je kunt er gelijk op slapen, maar comfortabel is natuurlijk anders. Hoewel ik er opzich prima op slaap, maar ik heb wel altijd blauwe plekken
lijkt me een goed idee als je er blauwe plekken van krijgt ;p ik heb trouwens al iets gevonden in de folder van xenos matje voor 15 euro, zal ook wel niet veel soeps zijn maar op dit moment kan ik me niet iets veel duurders permitteren
Oud 09-08-2010, 11:51
Rationeel
Rationeel is offline
wat je ook verdient, het is altijd te weinig
Oud 09-08-2010, 11:51
Verwijderd
Je zou maar in een stad gaan wonen voor de forummers
Oud 09-08-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
oke toffe shizzle
Misschien zijn knobbeltjes onder je oksels die daar niet horen beter om even naar een huisarts te gaan dan om advies te vragen op een forum..
Verwijderd
Citaat:
wat je ook verdient, het is altijd te weinig
Godver ja, wat verdien ik eigenlijk veel.
Verwijderd
Citaat:
Mja, goed, ik iets minder dan het dubbele. Nu dan. Volgend jaar dus meer, als het goed is.
Nou dan kan je GEEN appartement kopen in utrecht Daar koop je niets als je maandsalaris onder de 2500 is.
Oud 09-08-2010, 11:55
Verwijderd
Gewoon huren.
Oud 09-08-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Misschien zijn knobbeltjes onder je oksels die daar niet horen beter om even naar een huisarts te gaan dan om advies te vragen op een forum..
ik ga liever niet te snel naar een huisarts en het advies was: ga naar een huisarts
dus niets aan het handje hier
Verwijderd
Citaat:
Gewoon huren.
Huren is de gewoon pure kapitaalvernietiging zeker in deze tijd
Verwijderd
Citaat:
Huren is de gewoon pure kapitaalvernietiging zeker in deze tijd
In deze tijd waarin de HRA binnenkort op de schop gaat.
Rationeel
Rationeel is offline
huren schmuren
Oud 09-08-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
ik ga liever niet te snel naar een huisarts en het advies was: ga naar een huisarts
dus niets aan het handje hier
Ik vind het sowieso bizar om advies te gaan vragen op een forum over medische zaken.
Verwijderd
Citaat:
In deze tijd waarin de HRA binnenkort op de schop gaat.
Een meerderheid is tegen dus dat lijkt me niet en zelfs de SP wil hem niet direct en niet compleet afschaffen. Dus pas de problem.
Verwijderd
ik heb the big butt book besteld <3
Verwijderd
oh nee he niet weer die huur/koop discussie
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso bizar om advies te gaan vragen op een forum over medische zaken.
ach, ik denk dat het advies dat hier gegeven wordt niet veel afwijkt van wat je te horen krijgt van de huisarts
Oud 09-08-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
ja? aan sarah? Die is zelf ook huisarts binnenkort
Oud 09-08-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
ach, ik denk dat het advies dat hier gegeven wordt niet veel afwijkt van wat je te horen krijgt van de huisarts
Ik zou er toch niet op vertrouwen.
Oud 09-08-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
ja? aan sarah? Die is zelf ook huisarts binnenkort
Heeft die jou gezien? Heb je haar diploma gezien? en ze is ''bijna'' huisarts. Ja ik vind het nogal naief
Oud 09-08-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Heeft die jou gezien? Heb je haar diploma gezien? en ze is ''bijna'' huisarts. Ja ik vind het nogal naief
nee, jij doet gewoon een beetje moeilijk
Oud 09-08-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Neem maar een paracetamol als je last hebt, als het over 2 weken nog is zie ik je terug.
Hoppa kan ik even 25 euro vangen
Oud 09-08-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
House kijkt ook nooit naar de patient en lost het toch altijd op!
Oud 09-08-2010, 12:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Neem maar een paracetamol als je last hebt, als het over 2 weken nog is zie ik je terug.
Hoppa kan ik even 25 euro vangen
mja dat is inderdaad hoe ik het zou doen. gewoon zo'n familieverpakking paracetamol kopen en een middag vrijnemen om van elk pilletje die letters af te likken. daarna gewoon al die miepende oma's zo'n 'wonderpil' meegeven
Oud 09-08-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
mja dat is inderdaad hoe ik het zou doen. gewoon zo'n familieverpakking paracetamol kopen en een middag vrijnemen om van elk pilletje die letters af te likken. daarna gewoon al die miepende oma's zo'n 'wonderpil' meegeven
aflikken ook
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten