Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 13:44
Verwijderd
Advertentie
Oud 13-08-2010, 13:44
Verwijderd
Oud 13-08-2010, 13:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Oud 13-08-2010, 13:45
Verwijderd
Hm, ik heb nog niet ontbeten, even een loempiaatje bakken...
Oud 13-08-2010, 13:46
Verwijderd
Heb jij die gemaakt?
Oud 13-08-2010, 13:46
Verwijderd
Ik vind overigens ook dat 'meier' gewoon overdraagbaar is naar de euro.
Oud 13-08-2010, 13:48
Verwijderd
Meier is toch een lelijk woord.
Oud 13-08-2010, 13:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Heb jij die gemaakt?
skills aye?
Oud 13-08-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
skills aye?
Zeker
Oud 13-08-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat het allemaal een forse slag om de arm heeft dat geloof ik wel. Het idee is ook dat een arts ongeveer een idee heeft wat het verschil is tussen de twee methodes.
Ja, maar hoe "ongeveer" het precies is hangt dus af van de betrouwbaarheid van de methodes. Als de methodes niet betrouwbaar genoeg zijn, heeft zo'n omrekenfactor ook weinig waarde.
Oud 13-08-2010, 14:23
Verwijderd
Gothver het regent ineens echt -keihard- en ik moet nog naar de supermarkt
Oud 13-08-2010, 14:29
Verwijderd
Haha, ene weblogger genaamd Bert Brussen schreef op zijn blog:

Wilders met de dood bedreigen doe je zo
"Rijkelijke beloning voor diegene die Wilders de keel doorsnijdt. Van links naar rechts, maar van links naar rechts is ook ok."

Moet ie op het politiebureau verschijnen omdat het OM hem mogelijk wil vervolgen, en gaat ie whinen dat de 'humorloze' politie 'de ironie' van zijn bericht niet inziet
Oud 13-08-2010, 14:30
Verwijderd
Het was een zgn retweet van iemand anders. Als ik het goed begrepen heb.
Oud 13-08-2010, 14:31
Verwijderd
Oh en ik heb een kaartje van Lorelei
Oud 13-08-2010, 14:33
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Meier is toch een lelijk woord.
maar

Citaat:
Ik vind overigens ook dat 'meier' gewoon overdraagbaar is naar de euro.
Oud 13-08-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, duh. Alle patiënten hebben allebei de onderzoeken ondergaan, direct achter elkaar. Anders kun je het natuurlijk lastig vergelijken.
Nou dan moet je eerst aantonen dat beide testen even goed zijn en daarna moet je het gemiddelde van de ratio tussen de 2 waarden van elke patient nemen (en dus niet de hele groep en dan het gemiddelde)
Oud 13-08-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:

"Rijkelijke beloning voor diegene die Wilders de keel doorsnijdt. Van links naar rechts, maar van links naar rechts is ook ok."

Moet ie op het politiebureau verschijnen omdat het OM hem mogelijk wil vervolgen, en gaat ie whinen dat de 'humorloze' politie 'de ironie' van zijn bericht niet inziet
Nou de quote was een screenshot van twitter hoor. Dat is geen nieuwsverslaglegging imo.
Oud 13-08-2010, 14:36
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Los van dat het een beetje een kneus is, is het eigenlijk ook wel idioot dat het OM hem wil vervolgen
Sowieso ben ik van mening dat we compleet zijn doorgeslagen in deze idioterie
Oud 13-08-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
In dit geval kan dat prima. Temeer omdat het sowieso al volkstaal c.q. spreektaal is. Was. Und so weiter.
Dat maakt natuurlijk geen ruk uit.
Oud 13-08-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Nou dan moet je eerst aantonen dat beide testen even goed zijn en daarna moet je het gemiddelde van de ratio tussen de 2 waarden van elke patient nemen (en dus niet de hele groep en dan het gemiddelde)
De beide testen hoeven niet even betrouwbaar te zijn, maar de betrouwbaarheid van de minst betrouwbare methode zal wel doorslaggevend zijn voor de betrouwbaarheid van de omrekenfactor.
Oud 13-08-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Los van dat het een beetje een kneus is, is het eigenlijk ook wel idioot dat het OM hem wil vervolgen
qft. En dan is het ook nog een kopie van wat iemand anders heeft gezegd, en voor zover ik heb begrepen, wordt die niet vervolgd.
Oud 13-08-2010, 14:44
Verwijderd
Citaat:
De beide testen hoeven niet even betrouwbaar te zijn, maar de betrouwbaarheid van de minst betrouwbare methode zal wel doorslaggevend zijn voor de betrouwbaarheid van de omrekenfactor.
uiteraard
Oud 13-08-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Action gaat dan wel weer een beetje te ver
I know Nou ja, voor sokken is het prima. En op dit moment komt het me goed uit dat hun t-shirts vormeloos zijn, maar anders zou ik die ook niet blieven
Oud 13-08-2010, 14:49
Martiño
Martiño is offline
Hm, dan is het dus simpeler dan ik verwachtte. Maargoed, als je de correlatie zou uitrekenen zou je in feite ook de gemiddelde ratio moeten krijgen, toch?
Oud 13-08-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, das waar.
Oud 13-08-2010, 14:54
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
I know Nou ja, voor sokken is het prima. En op dit moment komt het me goed uit dat hun t-shirts vormeloos zijn, maar anders zou ik die ook niet blieven
Ahhhh, dikke buik, cuteness^^

Nu gaat het wel weer, maar zag je effe voor me als zo'n 40 jarige noord hollandse huisvrouw die als hoofd hobby in haar leven koopjes jagen had
Oud 13-08-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ahhhh, dikke buik, cuteness^^

Nu gaat het wel weer, maar zag je effe voor me als zo'n 40 jarige noord hollandse huisvrouw die als hoofd hobby in haar leven koopjes jagen had
Nah, zo erg is het nog niet met me gesteld.
Oud 13-08-2010, 15:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Beeld is gelukkig al weer weggezakt hoor
Oud 13-08-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik heb een kaartje van Lorelei
Ik niet
Oud 13-08-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt natuurlijk geen ruk uit.
Oh nee, natuurlijk niet!
Oud 13-08-2010, 15:20
Verwijderd
bah wat is het weer koud
Oud 13-08-2010, 15:20
Verwijderd
Koud?
Oud 13-08-2010, 15:21
Verwijderd
Hoewel het inderdaad niet het meest ideale zomerweer is.
Verwijderd
Het heeft hier net keihard geregend dus het zal hier ook wel enigszins afgekoeld zijn. Maar het zonnetje komt er alweer door dus de jassen blijven aan de kapstok.
Verwijderd
Ja ik heb ijskoude handen.
Oud 13-08-2010, 15:22
Verwijderd
Hier schijnt al heel de dag de zon
Oud 13-08-2010, 15:25
Verwijderd
Hier schijnt de zon en is het de hele dag prima weer

Ik zit me nu trouwens heerlijk te ergeren aan een nieuwsbericht van februari:

Twee Marokkaanse mongooltjes vluchten voor de politie op hun scooter, rijden een voetganger aan, worden alle drie (zwaar)gewond naar het ziekenhuis gebracht, en terwijl de artsen proberen het leven te redden van die voetganger, lopen die Marokkaanse jochies de artsen te bedreigen en te slaan. Ondertussen staat beneden de familie van de jochies, die niet naar binnen worden gelaten stennis te schoppen.
De voetganger overlijdt later, de Marokkaantjes komen vast te zitten en hun strafzaak loopt nog steeds. Getuigen durven niet zonder anonimiteit een verklaring af te leggen uit angst voor bedreigingen van de familie.
Oud 13-08-2010, 15:27
Verwijderd

Ik was wat aant klikken op youtube en kwam dit tegen.

Ik weet niet wat ik in dit geval zou doen.. Ik hoop dat ik mijn kalmte dan kan bewaren.

(oh en dit incident heeft er niks mee te maken dat die jongen marokkaan is)
Oud 13-08-2010, 15:29
Verwijderd
Ik zou mijn kalmte zeker niet bewaren en die jongen ongelofelijk hard aanpakken. Wellicht dat ik mijn baan zou verliezen maar me zó laten behandelen door zo'n opneukertje? Over m'n lijk.

Oh trouwens, m'n kisten zien er weer zó geil uit dat zelfs de meest rigide SS-officier indertijd trots op me was geweest.
Oud 13-08-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zou mijn kalmte zeker niet bewaren en die jongen ongelofelijk hard aanpakken. Wellicht dat ik mijn baan zou verliezen maar me zó laten behandelen door zo'n opneukertje? Over m'n lijk.

Oh trouwens, m'n kisten zien er weer zó geil uit dat zelfs de meest rigide SS-officier indertijd trots op me was geweest.
Ja ik vrees ook dat het wel al mijn zelfbeheersing moet gebruiken om die knul niet aan te pakken. Zou je hier zo'n knul hardhandig terug in een stoel mogen zetten?

Hmm

Dilemma's.
Oud 13-08-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Ik was wat aant klikken op youtube en kwam dit tegen.

Ik weet niet wat ik in dit geval zou doen.. Ik hoop dat ik mijn kalmte dan kan bewaren.

(oh en dit incident heeft er niks mee te maken dat die jongen marokkaan is)
Nou, ik ben absoluut geen rechts, discriminerend figuur, maar dat ie Marokkaans is kijk ik niet van op Wat een droeftoeter.
Oud 13-08-2010, 15:34
Verwijderd
Ik heb geen warm water en het normale trucje werkt niet en het is vrijdagmiddag dus ik zit iig tot maandag zonder warm water. Godver.
Oud 13-08-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dan zou je ws. ook nog eens doodsbedreigingen krijgen van zijn vriendjes en familie. Ik denk dat je dan niet echt rustig meer slaapt. Neemt niet weg dat het wel de enige juiste actie is, hem hard aanpakken.
Oud 13-08-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben absoluut geen rechts, discriminerend figuur, maar dat ie Marokkaans is kijk ik niet van op Wat een droeftoeter.
Bepaalde trots he

Citaat:
Dan zou je ws. ook nog eens doodsbedreigingen krijgen van zijn vriendjes en familie. Ik denk dat je dan niet echt rustig meer slaapt. Neemt niet weg dat het wel de enige juiste actie is, hem hard aanpakken.
Daar zou ik persoonlijk niet warm of koud van worden.
Oud 13-08-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vrees ook dat het wel al mijn zelfbeheersing moet gebruiken om die knul niet aan te pakken. Zou je hier zo'n knul hardhandig terug in een stoel mogen zetten?

Hmm

Dilemma's.
Ja, dat mag, als iemand geweld gebruikt (en daar hoort omhoog trekken en sla-bewegingen maken ook bij) mag je (wat mij betreft) hem wel van je af duwen. Waarschijnlijk zal ie dan terugduwen of slaan, en dan mag je volop je vuisten gebruiken. Noodweer.
Oud 13-08-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Daar zou ik persoonlijk niet warm of koud van worden.
Niet? Ook niet als 's nachts je ruiten worden ingegooid of dat een vriendje vervolgens met doorgeladen pistool naar je school komt om je à la Hans van Wieren om te brengen, om maar wat te noemen? Zoiets is niet ondenkbaar.
Oud 13-08-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat mag, als iemand geweld gebruikt (en daar hoort omhoog trekken en sla-bewegingen maken ook bij) mag je (wat mij betreft) hem wel van je af duwen. Waarschijnlijk zal ie dan terugduwen of slaan, en dan mag je volop je vuisten gebruiken. Noodweer.
Met behoudt van je baan

Ik zou dan knul denk ik in zijn nek grijpen of gewoon zijn hand op zijn rug draaien tot hij weer kalm is. Maar dan is al mijn zelfbeheersing toch wel op
Oud 13-08-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Niet? Ook niet als 's nachts je ruiten worden ingegooid of dat een vriendje vervolgens met doorgeladen pistool naar je school komt om je à la Hans van Wieren om te brengen, om maar wat te noemen? Zoiets is niet ondenkbaar.
Dan kom ik er wel achter wie het geweest is, aangifte etc..
Oud 13-08-2010, 15:48
Verwijderd
Dilemma: friet satésaus of friet stoofvlees

Dillemma 2: frikandel speciaal + kroket of frikandel speciaal + kaassoufle.
Oud 13-08-2010, 15:50
Verwijderd
Weet iemand hier hoe betrouwbaar de busdienst vanaf Vredenburg Leidsche Rijn naar Utrecht Centraal op een zondagavond is?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten