Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ene weblogger genaamd Bert Brussen schreef op zijn blog:
Wilders met de dood bedreigen doe je zo "Rijkelijke beloning voor diegene die Wilders de keel doorsnijdt. Van links naar rechts, maar van links naar rechts is ook ok." Moet ie op het politiebureau verschijnen omdat het OM hem mogelijk wil vervolgen, en gaat ie whinen dat de 'humorloze' politie 'de ironie' van zijn bericht niet inziet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sowieso ben ik van mening dat we compleet zijn doorgeslagen in deze idioterie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu gaat het wel weer, maar zag je effe voor me als zo'n 40 jarige noord hollandse huisvrouw die als hoofd hobby in haar leven koopjes jagen had ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier schijnt de zon en is het de hele dag prima weer
![]() Ik zit me nu trouwens heerlijk te ergeren aan een nieuwsbericht van februari: Twee Marokkaanse mongooltjes vluchten voor de politie op hun scooter, rijden een voetganger aan, worden alle drie (zwaar)gewond naar het ziekenhuis gebracht, en terwijl de artsen proberen het leven te redden van die voetganger, lopen die Marokkaanse jochies de artsen te bedreigen en te slaan. Ondertussen staat beneden de familie van de jochies, die niet naar binnen worden gelaten stennis te schoppen. De voetganger overlijdt later, de Marokkaantjes komen vast te zitten en hun strafzaak loopt nog steeds. Getuigen durven niet zonder anonimiteit een verklaring af te leggen uit angst voor bedreigingen van de familie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou mijn kalmte zeker niet bewaren en die jongen ongelofelijk hard aanpakken. Wellicht dat ik mijn baan zou verliezen maar me zó laten behandelen door zo'n opneukertje? Over m'n lijk.
Oh trouwens, m'n kisten zien er weer zó geil uit dat zelfs de meest rigide SS-officier indertijd trots op me was geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm ![]() Dilemma's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou dan knul denk ik in zijn nek grijpen of gewoon zijn hand op zijn rug draaien tot hij weer kalm is. Maar dan is al mijn zelfbeheersing toch wel op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|