Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Beheren en deurwachten, oh joy. Oh en ik loop ook in de keiparade als één vd koninginnen, maar ik hou er niet zo van om me te profileren als lid van. ;x

Ja och, corps of nepcorps, ik ben wel benieuwd hoe hun panden er van binnen uitzien. En die regels als in: als je X jaar lid bent mag je daar en daar niet/wel komen, vind ik al helemaal hilarisch.
Ben je echt nog nooit bij vindicat of albertus binnen geweest? Volgens mij heb ik zo'n beetje elke sociëteit in groningen van binnnen gezien ook van cleopatra trouwens!
Advertentie
Oud 15-08-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
inderdaad ;x
We hebben je nog wel met man en macht moeten ''beschermen'' tegen die computer. Als het om internet gaat wordt jij echt een beest.
Oud 15-08-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
jammer dat er geen foto's zijn!
Jammer, hell fucking gelukkig
Oud 15-08-2010, 16:52
Verwijderd
@Archont, kom nou toch, dat jij ons drinktempo als een bijna doodervaring ziet

Citaat:
Ik zou me dan inschrijven voor een deeltijdstudie en mentorkindje worden
Ik zou jou met liefde vol bier schenken. En shooters. En oh my wat een feest zou dat worden!

Ik vind dat we, als lorelei terug is, maar een x met de wwwww + vervanging moeten gaan zuipen
Oud 15-08-2010, 16:52
Rationeel
Rationeel is offline
Nog 6 nachtjes slapen
Oud 15-08-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
jammer dat er geen foto's zijn!
What happend?!
Oud 15-08-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Nog 6 nachtjes slapen
Loooowlands Nou ja dat is 4. Maar over 6 nachtjes is het nog steeds lowlands!

Maar dat bedoel je vast niet
Oud 15-08-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
We hebben je nog wel met man en macht moeten ''beschermen'' tegen die computer. Als het om internet gaat wordt jij echt een beest.
alleen als het om internet gaat?!
Oud 15-08-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
What happend?!
dat blijft uiteraard geheim
Oud 15-08-2010, 16:56
Verwijderd
Eric kom eens op msn om me te vertellen wat er gister gebeurd is
Oud 15-08-2010, 16:56
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ben je echt nog nooit bij vindicat of albertus binnen geweest? Volgens mij heb ik zo'n beetje elke sociëteit in groningen van binnnen gezien ook van cleopatra trouwens!
Nee, ik heb nooit kei gelopen en er is ook niet echt een andere gelegenheid oid. Ik ben wel bij alle kleinere verenigingen geweest. Wat moest jij dan in Groningen bij al die verenigingen? Of heb je er stiekem gestudeerd?
Oud 15-08-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Archont heeft forever geregeld?
Oud 15-08-2010, 16:58
Rationeel
Rationeel is offline
Ik ben ook wel blij met mijn Blackberry, alsof dat ding voor me gemaakt is Nu nog OS6
Verwijderd
Hmm Zwolle is nu ook vergeven van nieuwe studentjes van al die gggggristelijke hogescholen hier ;( zal wel grasweek zijn. Of hoe het ook heet.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook wel blij met mijn Blackberry, alsof dat ding voor me gemaakt is Nu nog OS6
Hallo waarom een blackberry?
Oud 15-08-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Hmm Zwolle is nu ook vergeven van nieuwe studentjes van al die gggggristelijke hogescholen hier ;( zal wel grasweek zijn. Of hoe het ook heet.
Bezinningsweek
Oud 15-08-2010, 17:00
Rationeel
Rationeel is offline
Perfect voor zakelijk gebruik, volledig toetsenbord, snel, geen poespas en lange batterijduur. En ik wil nooit meer een touchscreen
Verwijderd
Citaat:
alleen als het om internet gaat?!
Nee
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb nooit kei gelopen en er is ook niet echt een andere gelegenheid oid. Ik ben wel bij alle kleinere verenigingen geweest. Wat moest jij dan in Groningen bij al die verenigingen? Of heb je er stiekem gestudeerd?
Ik heb er stiekem een jaartje gestudeerd, en like 2 maand gewoond, m'n eerste jaar rechten daar gedaan, toen naar Utrecht gegaan. Maar ook geen kei gelopen ofzo, heb veel vriendjes en vriendinnetjes van vroegah in Groningen zitten, bijna allemaal Vindicat en Albertus . Volgens mij was ik wel tijdens de KEI bij cleopatra, het jaar dat ik naar Utrecht ging. Hmz. Oh ja, toen hadden we dus bandjes a 25 euro Sanns grote groningen afscheidtour of iets in die trant :')
Verwijderd
Citaat:
QFT
Oud 15-08-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Tienerzwangerschapsweek.
Oud 15-08-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Perfect voor zakelijk gebruik, volledig toetsenbord, snel, geen poespas en lange batterijduur. En ik wil nooit meer een touchscreen
Samsung heeft nu swipe, dan ga je gewoon direct over het toetsenbord en aan de hand van de keerpunten berekent hij welk woord je wilde typen.
Oud 15-08-2010, 17:02
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik heb er stiekem een jaartje gestudeerd, en like 2 maand gewoond, m'n eerste jaar rechten daar gedaan, toen naar Utrecht gegaan. Maar ook geen kei gelopen ofzo, heb veel vriendjes en vriendinnetjes van vroegah in Groningen zitten, bijna allemaal Vindicat en Albertus . Volgens mij was ik wel tijdens de KEI bij cleopatra, het jaar dat ik naar Utrecht ging. Hmz. Oh ja, toen hadden we dus bandjes a 25 euro Sanns grote groningen afscheidtour of iets in die trant :')
Jij hebt ook overal gestudeerd!
Oud 15-08-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt ook overal gestudeerd!
Mja, ik kan niet zo goed kiezen welke stad ik het leukst vind Ach Zwolle, Groningen, Utrecht. En stiekem ben ik nu aan het bedenken of ik mijn master niet toch ergens buiten Utrecht wil doen
Oud 15-08-2010, 17:04
Verwijderd
Nou zo maar even wat eten in elkaar flansen
Oud 15-08-2010, 17:05
Rationeel
Rationeel is offline
Ik ga zo lekker uit eten puh
Oud 15-08-2010, 17:06
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mja, ik kan niet zo goed kiezen welke stad ik het leukst vind Ach Zwolle, Groningen, Utrecht. En stiekem ben ik nu aan het bedenken of ik mijn master niet toch ergens buiten Utrecht wil doen
Ah als je gezellige mensen ontmoet is het overal leuk! En al die steden hebben wel hun eigen charme.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Kom ik gvd naar Utrecht voor jou...
Verwijderd
Ik heb vanmiddag op de hometrainer gezeten trouwens :coo l: had stiekem wel gehoopt dat ik de positieve gevolgen van stoppen met roken zou merken, maar helaas
Oud 15-08-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ah als je gezellige mensen ontmoet is het overal leuk! En al die steden hebben wel hun eigen charme.
Dat is 't probleem ook een beetje, ik vind het overal leuk maar goed, stiekem denk ik dat ik toch maar in utrecht blijf de komende jaren, ik vind het hier wel fijn
Verwijderd
Citaat:
Kom ik gvd naar Utrecht voor jou...
ik zeg toch dat ik denk dat ik blijf liefje!
Rationeel
Rationeel is offline
O, goedzo
Oud 15-08-2010, 17:08
Tink*
Tink* is offline
En als je er eenmaal zit is het ook handig. Ik zou ook niet veel zin hebben om weer ergens een kamer te gaan zoeken als je lekker goed zit.
Oud 15-08-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vanmiddag op de hometrainer gezeten trouwens :coo l: had stiekem wel gehoopt dat ik de positieve gevolgen van stoppen met roken zou merken, maar helaas
Het is beter voor je kindje. Positievisme #1.
Oud 15-08-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Jaja uiteraard, maar ik bedoel dat ik hoopte dat ik minder snel afgepeigerd zou zijn, maar dat is dus (nog) niet zo
Oud 15-08-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ehh, waarom zou je überhaupt twijfelen of je moet stoppen met roken als je zwanger bent?
Oud 15-08-2010, 17:11
Verwijderd
Omdat je hercencellen niet werken.
Oud 15-08-2010, 17:11
Verwijderd
Maargoed ik heb er weer een tent bij waarvan ik weet dat ik er niet meer langsga

Godver alto-tent nummer 2. En mijn openingszin: ''zin om te snijden met mij vanavond''? werkte ook niet

ps: we zijn ook naar andere leukere tenten geweest, sann
Oud 15-08-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Maargoed ik heb er weer een tent bij waarvan ik weet dat ik er niet meer langsga

Godver alto-tent nummer 2. En mijn openingszin: ''zin om te snijden met mij vanavond''? werkte ook niet
En dat terwijl ik je toch regelmatig gezien heb in de Altstadt.
Oud 15-08-2010, 17:13
Verwijderd
Omdat roken lekker is en je eraan verslaafd bent, en ik kan me best voorstellen dat als je om je heen ziet en hoort van kettingrokende vrouwen die kerngezonde vetklepkoters op de wereld zetten, je lichtelijk ontmoedigd raakt om te stoppen. Maar ik was direct en ben nog steeds gestopt hoor, even voor de goede orde.
Oud 15-08-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
En dat terwijl ik je toch regelmatig gezien heb in de Altstadt.
Ohja zo heette die tent! Want een rare muziek ook 10 minuten 1 dezelfde bass.

En mensne die daar dan helemaal los op gaan.
Oud 15-08-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ohja zo heette die tent! Want een rare muziek ook 10 minuten 1 dezelfde bass.

En mensne die daar dan helemaal los op gaan.
Rare muziek? Ligt eraan wanneer je er bent, denk ik. Op vrijdag en zaterdag was het altijd dezelfde shit, met Nirvana, Pantera, QotSA, the Offspring en al die altoshit.
Oud 15-08-2010, 17:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn buurman kijkt tot superlaat films en gaat dan klagen als ik om 9u 'sochtends zachtjes pianospeel (die piano gaat een stuk minder hard dan zijn subwoofer) dus nou ben ik met de deur open viool aan het spelen om te pesten. HA.
Oud 15-08-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Omdat roken lekker is en je eraan verslaafd bent, en ik kan me best voorstellen dat als je om je heen ziet en hoort van kettingrokende vrouwen die kerngezonde vetklepkoters op de wereld zetten, je lichtelijk ontmoedigd raakt om te stoppen. Maar ik was direct en ben nog steeds gestopt hoor, even voor de goede orde.
Ik denk dat ouders die dat doen gewoon direct uit de ouderlijke macht van hun toekomstige kind gezet moeten worden, want die kunnen overduidelijk geen verantwoordelijke beslissingen nemen.
Oud 15-08-2010, 17:17
Verwijderd
tegenwoordig wordt er in altstadt erg veel dubstep gedraaid!
Oud 15-08-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Mijn buurman kijkt tot superlaat films en gaat dan klagen als ik om 9u 'sochtends zachtjes pianospeel (die piano gaat een stuk minder hard dan zijn subwoofer) dus nou ben ik met de deur open viool aan het spelen om te pesten. HA.
Ah ok, dat zal het conflict oplossen.
Verwijderd
Citaat:
Rare muziek? Ligt eraan wanneer je er bent, denk ik. Op vrijdag en zaterdag was het altijd dezelfde shit, met Nirvana, Pantera, QotSA, the Offspring en al die altoshit.
Nee dat was het deze keer niet, daar had ik nog wel een beetje los op kunnen gaan.

Het was een beetje dit:

Maar dan nog eentoniger.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er in geen jaren geweest.
Oud 15-08-2010, 17:19
Verwijderd
michael niet zo NUILEN, we hebben toch een leuke avond gehad
Oud 15-08-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ik werd er knetter van. Babs heeft wel lieve altovriendjes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten