Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af wat ik bij een in glitterjurkjes op daddy cool dansen iets kan voorstellen. Klinkt leuk!
moeder, zusje en ik in groen jurkje en afropruik en mijn vader in paars glitterhesje en afropruik en dan raar dansen en playbacken
Advertentie
Oud 05-09-2010, 21:01
Verwijderd
en heb jij dan ook in Wateringen gewoond Pippeloen?
Oud 05-09-2010, 21:02
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
moeder, zusje en ik in groen jurkje en afropruik en mijn vader in paars glitterhesje en afropruik en dan raar dansen en playbacken
ok +1 restecp for you
Oud 05-09-2010, 21:02
Verwijderd
sann naamzoek.
Jij en hard werken
Mijn eerste studieweek is goed bevallen, want ik heb nog niet gestudeerd
Intro van eigen opleiding, en donderdag een heel verhaal over stage etc.
Dinsdag eerste college. Ik heb overigens maar 2 dagen les
Oud 05-09-2010, 21:25
Verwijderd

wtf is deze
Oud 05-09-2010, 21:29
Verwijderd
Helleuw, mijn beide voeten slapen ><
Oud 05-09-2010, 21:30
Verwijderd
dan moet je heel zachtjes doen ;d;D;;:;;d;D:;d;D;d;
Oud 05-09-2010, 21:33
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 05-09-2010, 21:33
Verwijderd
Wat een slechte grap :[

edit; al vroeg ik er natuurlijk zelf om met zo'n opmerking :']
Oud 05-09-2010, 21:39
Verwijderd

wtf echt
Oud 05-09-2010, 21:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Helleuw, mijn beide voeten slapen ><
Dr is toch zo'n cabaretier die daar een sketch over heeft... dat je je dan moet verkleden of het de huiskamer moet verbouwen of zo en dan je voeten wakker maken en kijken hoe verbaast ze zijn oid?
Oud 05-09-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Dr is toch zo'n cabaretier die daar een sketch over heeft... dat je je dan moet verkleden of het de huiskamer moet verbouwen of zo en dan je voeten wakker maken en kijken hoe verbaast ze zijn oid?
Geen idee? Klinkt als een goede grap xD
Oud 05-09-2010, 21:46
Lorelei
Lorelei is offline
Ja ik kan werkelijk niet bedenken wie het was (weet niet eens meer of het in het engels of nederlands was) maar het was best grappig
Oud 05-09-2010, 21:48
Verwijderd
Nice, ik zal er een keer naar zoeken als ik tijd heb

lees: als ik zin heb
Oud 05-09-2010, 21:49
Verwijderd
Waarom is het toch onmogelijk om tegen én Israël én die kutpalestijnen te zijn. De verschillende kampen proberen iedere keer weer om je in een hoekje te drijven en een kant te kiezen. Domme mongolen.
Oud 05-09-2010, 21:54
Rationeel
Rationeel is offline
Bom erop!!!
Oud 05-09-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Bom erop!!!
Hek erom heen, iedereen eruit die er geen problemen mee heeft als beide bij elkaar leven, de rest een AK-47 geven, hek dicht.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hek erom heen, iedereen eruit die er geen problemen mee heeft als beide bij elkaar leven, de rest een AK-47 geven, hek dicht.
goed plan dan zijn de idioten dood en de normalen niet
Verwijderd
Citaat:
Bom erop!!!
Dat roep ik al jaren maar dan moet ik me voor de pro-Palestijnse kant gaan verantwoorden waarom de Palestijnen het verdienen en de pro-Israëlies vragen me exclusief waarom ik vind dat Israël het verdient.
Oud 05-09-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
goed plan
En dan laten we het uitzenden door SBS6 en dan kan je bellen of sms'en als je vindt dat iemand een granaat mag hebben
Oud 05-09-2010, 22:00
Verwijderd
George Carlin-adoptatie
Oud 05-09-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
en dan laten we het uitzenden door sbs6 en dan kan je bellen of sms'en als je vindt dat iemand een granaat mag hebben
Oud 05-09-2010, 22:10
Rationeel
Rationeel is offline
Een van de twee partijen een grote pot witte verf en een grote kwast geven en die een scheidingslijn laten tekenen. De andere partij mag dan als eerst een zijde kiezen
Oud 05-09-2010, 22:16
Geel
Geel is offline
Citaat:
Een van de twee partijen een grote pot witte verf en een grote kwast geven en die een scheidingslijn laten tekenen. De andere partij mag dan als eerst een zijde kiezen
Oud 05-09-2010, 22:20
Macrador
Macrador is offline
DK is verslavend
Oud 05-09-2010, 22:23
Verwijderd
Zo ik ben weer thuis Avond mensen!
Verwijderd
Lekker gewerkt?
Verwijderd
Ja hoor, best prima Hoe was jouw dag?
Oud 05-09-2010, 22:28
Verwijderd
Hallo, ik ben ook weer thuis en mijn internet doet het eindelijk weer en mijn papa heeft zijn hardlooprecord van 9 jaar terug verbeterd met 2 minuten en ik had daarstraks nog een lang bericht naar Martin Martiño gestuurd over doppio maar toen viel internet uit dus die is volgens mij niet gepost.
Oud 05-09-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, best prima Hoe was jouw dag?
Ik ben nu een uur of 9 wakker en ik ga zo weer naar bed als Star Wars is afgelopen Heel goed dus.
Oud 05-09-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
ze is bij mijn zus dacht ik!

edit: de mazzelaar. Ik wilde ook maar ik kon versnorrie niet omdat ik nog geen scriptie onderwerp heb. /faalaap
Ja prut zeg, afhaker. Nu kende ik naast je zus en haar vriend niemand, dat was wel een beetje maf. Maar gezellig was het wel! We deden weerwolven!
Oud 05-09-2010, 22:35
Macrador
Macrador is offline
Hadden jullie op de middelbare school ook zo een kut leerkracht die iedereen haatte en elke dag erger lijkt te worden? Wat haat ik aardrijkskunde nu door dat mens
Oud 05-09-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ja prut zeg, afhaker. Nu kende ik naast je zus en haar vriend niemand, dat was wel een beetje maf. Maar gezellig was het wel! We deden weerwolven!
ik loop al heel de dag met een chagrijnige rotkop rond omdat ik er niet kon zijn en ik ben geen snars opgeschoten want in plaats van te snijden in mogelijke scriptie onderwerpen heb ik er 20 bij gekregen ofzo :"(

mij ken je technisch gesproken ook niet! Maar was het wel tof verder? Ik las op de twitter van mickey dat hij druk was door al die spelletjes en als hij druk is dan is hij ook drukdruk
Verwijderd
Weerwolven IRL is tof

Ik ga eens even kijken hoe laat ik morgen eigenlijk weer in Tiel moet zijn voor de vergadering..
Verwijderd
Citaat:
Hadden jullie op de middelbare school ook zo een kut leerkracht die iedereen haatte en elke dag erger lijkt te worden? Wat haat ik aardrijkskunde nu door dat mens
ja en ik droomde eergisteren nog dat ze ons les gaf, terwijl ik haar in de brugklas had. Ze speelde op een viool om ons gerust te stellen maar het was erg vervelend. Toen kwam mijn mentor van nu binnen en die sloeg haar helemaal kapot
Oud 05-09-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
ik loop al heel de dag met een chagrijnige rotkop rond omdat ik er niet kon zijn en ik ben geen snars opgeschoten want in plaats van te snijden in mogelijke scriptie onderwerpen heb ik er 20 bij gekregen ofzo :"(

mij ken je technisch gesproken ook niet! Maar was het wel tof verder? Ik las op de twitter van mickey dat hij druk was door al die spelletjes en als hij druk is dan is hij ook drukdruk
Nee ja goed maar jou wil ik wel kennen en hum, is toch anders dan like 20 nieuwe namen en gezichten van mensen die elkaar ook weer maar half half kennen en zo.
En stommie, je had ook gewoon moeten komen, dan had je vast een briljante ingeving gekregen terwijl je in de trein zat of zo! Goedmaken met een mini-meet!

Het was tof ja, al was ik er dus niet de hele dag. We deden ook nog een soort pictionairy met legoblokjes, dat was melig en leuk want ik kreeg vet veel punten. Ik kan me niet herinneren dat die Mickey extreem druk was, misschien is dat pas sinds ik weg ben!
Oud 05-09-2010, 22:42
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ja en ik droomde eergisteren nog dat ze ons les gaf, terwijl ik haar in de brugklas had. Ze speelde op een viool om ons gerust te stellen maar het was erg vervelend. Toen kwam mijn mentor van nu binnen en die sloeg haar helemaal kapot
ik droomde in Frankrijk over haar.
in het kort: Ik had een pot gekregen van mijn beste vriend. Ik ga naar een appartement daar zit ik in een kamer met mijn broer als weerwolf. En ik hoor haar door de muur zeggen dat ze me moeten vangen. Ze stuurt handlangers oudere leerlingen die ik ken. Ik blijf lopen en uiteindelijk haalt ze me in. Maar ik eet de papiertjes die in de pot zaten op en toen werd ze heel boos.
Een soort nachtmerrie, maar ik heb de grappige stukken eruit gelaten. want het begon heel raar.
Oud 05-09-2010, 22:43
Verwijderd
Oh hey dus het was nog druk geworden ook!? ik kreeg van mijn zus een smsje dat er nog niemand was :"( En nee, ik ben geloof ik het stadium van 'ik krijg vast een briljante ingeving als ik iets anders doe' voorbij, ik blijf maar briljante ingevingen krijgen en het is tijd om ze eens te gaan toetsen aan beeldtheorie, anders heb ik straks veertig onderwerpen die niets meer zijn dan een onderwerp :"(

dat pictionary spel ken ik niet!
Oud 05-09-2010, 22:44
Verwijderd
Ik heb buikpijn
Oud 05-09-2010, 22:44
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb buikpijn
aaw *strooit motilium*
Oud 05-09-2010, 22:46
Verwijderd

<3
Oud 05-09-2010, 22:47
Verwijderd

<3<3
Oud 05-09-2010, 22:48
Verwijderd
Heeft minke je smaak bijgebracht?
Oud 05-09-2010, 22:48
Verwijderd
ja dus.
Oud 05-09-2010, 22:49
Verwijderd
Ik leer allemaal nieuwe ontzettend mooie muziek kennen waarvan ik niet wist dat het bestond
Verwijderd
Maar dat lijkt me nogal wiedes

10.30 uur morgen. Valt mee. 12.30 uur is het weer klaar en dan kan ik weer terug naar huis. Toch altijd een beetje jammer om te bedenken dat ik vaak langer trein dan dat ik daadwerkelijk daar ben.
Verwijderd
Citaat:
Oh hey dus het was nog druk geworden ook!? ik kreeg van mijn zus een smsje dat er nog niemand was :"( En nee, ik ben geloof ik het stadium van 'ik krijg vast een briljante ingeving als ik iets anders doe' voorbij, ik blijf maar briljante ingevingen krijgen en het is tijd om ze eens te gaan toetsen aan beeldtheorie, anders heb ik straks veertig onderwerpen die niets meer zijn dan een onderwerp :"(

dat pictionary spel ken ik niet!
Hmmm, onderwerp uitwerken naar iets bruikbaars's a bitch ja.
Maar hej, als het dan gelukt is kom je dan een keer langs misschien?
Verwijderd
Dat je nog geen naamzoek hebt gedaan sann. Je bent een dag weggeweest he
Verwijderd
Citaat:
Ik leer allemaal nieuwe ontzettend mooie muziek kennen waarvan ik niet wist dat het bestond
Goedzo
Oud 05-09-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
En Beirut ook nog, jeej

Van sann ooit als tip gekregen; Local Natives moet je ook maar eens luisteren. Sun Hands is mijn persoonlijke favoriet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten