Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hallo, ik ben ook weer thuis en mijn internet doet het eindelijk weer en mijn papa heeft zijn hardlooprecord van 9 jaar terug verbeterd met 2 minuten en ik had daarstraks nog een lang bericht naar Martin Martiño gestuurd over doppio maar toen viel internet uit dus die is volgens mij niet gepost.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mij ken je technisch gesproken ook niet! Maar was het wel tof verder? Ik las op de twitter van mickey dat hij druk was door al die spelletjes en als hij druk is dan is hij ook drukdruk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En stommie, je had ook gewoon moeten komen, dan had je vast een briljante ingeving gekregen terwijl je in de trein zat of zo! Goedmaken met een mini-meet! Het was tof ja, al was ik er dus niet de hele dag. We deden ook nog een soort pictionairy met legoblokjes, dat was melig en leuk want ik kreeg vet veel punten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
in het kort: Ik had een pot gekregen van mijn beste vriend. Ik ga naar een appartement daar zit ik in een kamer met mijn broer als weerwolf. En ik hoor haar door de muur zeggen dat ze me moeten vangen. Ze stuurt handlangers oudere leerlingen die ik ken. Ik blijf lopen en uiteindelijk haalt ze me in. Maar ik eet de papiertjes die in de pot zaten op en toen werd ze heel boos. Een soort nachtmerrie, maar ik heb de grappige stukken eruit gelaten. want het begon heel raar.
|
Verwijderd
|
Oh hey dus het was nog druk geworden ook!? ik kreeg van mijn zus een smsje dat er nog niemand was :"( En nee, ik ben geloof ik het stadium van 'ik krijg vast een briljante ingeving als ik iets anders doe' voorbij, ik blijf maar briljante ingevingen krijgen en het is tijd om ze eens te gaan toetsen aan beeldtheorie, anders heb ik straks veertig onderwerpen die niets meer zijn dan een onderwerp :"(
dat pictionary spel ken ik niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hej, als het dan gelukt is kom je dan een keer langs misschien? ![]() |
![]() |
|
|