Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 17:25
Geel
Geel is offline
Haha Ik met m'n 'ik zal kijken of het nodig is om mijn stem te wijzigen'! Waar is iedereen!?

Nu even uitleggen waarom ik mijn stem (toch nog) op LeMiserable laat staan. Eerst was ik van plan om, als ik vandaag op tijd zou zijn geweest, mijn stem op hem terug te trekken. Dat omdat mij het niet zo nuttig leek om te weten wat voor (if any) functie hij had. Ja, misschien is hij een slechterik en moeten we hem dus eruit hebben, maar mij leek het gisteren beter om informatie te verzamelen over mensen die wél hebben gestemd, zodat we conclusies kunnen trekken.
Maar dat was gisteren. Vandaag heb ik naar de stemlijstjes gekeken en zie dat ze onmeunig nietszeggend zijn, al zouden we heel veel functies weten. Daarom dat ik mijn stem op Lemiserable laat staan.
Oud 10-10-2010, 17:45
Sherlock
Sherlock is offline
Ze kunnen de wolfsbane gepakt kunnen hebben maar aangezien er een aantal non-actieve spelers zijn kan het ook zo zijn dat er gewoon niets doorgegeven is.

En omdat we verder geen echte verdachten hebben lijken Daboman en Lesmiserable me dan toch de beste keuzes

Mijn stem gaat naar Daboman
Oud 10-10-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Het verhaal dat EoS gelogen heeft gaat er bij mij niet in omdat hij tovenaar was en goede mensen er geen baat bij hebben te liegen over hun stem tenzij ze er een reden voor hebben maar dan maken ze dit wel kenbaar (Archont heeft hier nog wel eens een handje van maar hij is voor zover ik weet de enige).
Ik heb dan ook altijd gelijk!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 18:13
snoopy
snoopy is offline
Zo, weer terug van een weekend Frankrijk. Niet veel bij te lezen zeg

Vreemd dat de wolven niemand gegeten hebben, ben benieuwd of dat idd de wolfsbane is geweest of dat het een stupiditeit van de wolven was (laten we hopen op het laatste )

Ik ga mee op LeMiserable, omdat ik verder nog niet veel ideeën heb en ik inactieve spelers echt gruwelijk irritant vind.
Oud 10-10-2010, 18:37
Daboman
Daboman is offline
Tsja, voor mij leeft het spel gewoon niet, ik weet niet wat daar zo verdacht aan is. Ik vind het alleen wel erg jammer. Leef ik eens een keer, leeft het spel weer niet. En ik kan moeilijk in mijn eentje het spel gaan maken. Misschien geldt hetzelfde voor LeMiserable.
Oud 10-10-2010, 18:45
snoopy
snoopy is offline
Niemand zegt toch dat het verdacht is? Ik vind trouwens nog best een verschil tussen jou en LeMiserable zitten. Van de laatste hebben we nog helemaal niks gelezen volgens mij...

Anyway, als we nou met z'n allen wat actiever doen wordt het wel leuker lijkt me?

Wie vind jij dan verdacht Daboman?
Oud 10-10-2010, 18:46
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Dat is in ieder geval goed nieuws!

Wij overwegen een stem op Lemiserable omdat hij zo inactief is. Verder vallen Daboman en Rode Panda op omdat zij beiden meerdere malen hebben aangegeven graag in het spel te willen blijven, maar nu vervolgens weinig doen. Die houden we dus ook in de gaten en we wachten nog even af.
Wij stemmen op Lemiserable. Jammer dat-ie nu zo inactief is, vorig spel maakte hij een geweldig debuut. Mochten mensen liever Daboman eruit mikken, dan zijn we nog wel bereid te switchen.
Oud 10-10-2010, 18:48
Daboman
Daboman is offline
Overigens ga ik op Rode panda stemmen. Het heeft waarschijnlijk weinig zin, maar deze keer staat de "ophangkandidaat" gewoon niet op mijn verdachtenlijst en iemand vanwege inactiviteit ophangen vind ik iets dat we ons in dit stadium zo langzaam maar zeker niet meer kunnen permiteren. Best kans dat hij ook wolf is, omdat ronde 1 nog steeds niet klopt. Zoals het er nu voor staat had het gelijkspel moeten zijn! En in de ronde dat Wammus dood ging hield hij zich nogal afwezig, terwijl het spel toen, in ieder geval voor mij, nog wel een beetje leefde.
Oud 10-10-2010, 19:34
Spelleider
Spelleider is offline
De juiste keuze van de dorpelingen. Ze hingen lemiserable op.
Lemiserable was weerwolf!

1 Lemiserable wolf
2 Geel
3 Furby Feeder
4 Sann
5 Sherlock
6 Dott ziener
7 Allure heks
8 Eye of Sauron tovenaar
9 Rode panda
10 Bright Blue dorpeling
11 Daboman
12 Wammus wolf
13 Snoopy

Rood = opgehangen
Blauw = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet

Laatst gewijzigd op 12-10-2010 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 19:37
snoopy
snoopy is offline
Woehoe, weer een wolf!

Ik wil er wel op wijzen dat we nu de geliefden moéten ophangen (of misschien eet de overgebleven wolf die toevallig op ) voordat de laatste wolf eruit gaat, anders hebben de geliefden gewonnen.

Dus of iemand wolf is of niet is niet eens zo belangrijk, die geliefden moeten er eerst uit. Heeft iemand theorieën daarover?
Oud 10-10-2010, 19:44
Furby Feeder
Furby Feeder is offline

Wij hebben nog geen theorieën over de geliefden. Wel hebben we twee mensen op het oog als potentiele wolf, namelijk Daboman (die we al verdacht hebben genoemd om zijn inactiviteit en die nu óók niet op Lemiserable heeft gestemd) en Sherlock (die al 2 ronden achter elkaar Lemiserable als verdachte heeft genoemd maar 2 keer op iemand anders (namelijk Daboman) gestemd heeft). Hopelijk eet de wolf de geliefden op, dat zou een boel schelen.
Oud 10-10-2010, 20:07
Verwijderd
O kijk de low-profile-wolf

Nu nog een goed actief beest spotten, 1 die natuurlijk niemand aanziet als wolf.

Maar wie?!

Wie weet is het inderdaad Sherlock ik zal hierover flink gaan fronsen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 21:15
Geel
Geel is offline

En RP, het lijkt me nu, zoals gezegd wordt veeul belangrijker om de geliefden op te hangen. Ik heb theorieën, alleen geen tijd. In de loop van wat de wolven morgen doen ga ik m'n theorieën beter vormen en posten.
Oud 10-10-2010, 23:33
Verwijderd
Sorry jongens, ik was naar een concert vanavond en ben geheel vergeten te stemmen, mijn excuses. Vanaf morgen is dit rare weekend voorbij en doe ik weer 100% mee En een wolf eruit, wow, goed nieuws Morgen ga ik alles lezen en inhoudelijk posten
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 08:57
snoopy
snoopy is offline
Ik vind Rode Panda verdacht als geliefde omdat hij er steeds omheen praat en over de laatste wolf begint, terwijl ik meerdere keren heb aangegeven dat we die juist niét moeten ophangen nu.

Laten we hopen dat de wolf een geliefde opeet! Ik ben echter bang dat ik de sigaar ben

Anyway, ik ga voor Rode Panda morgen waarschijnlijk.
Oud 11-10-2010, 13:55
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Even nog een stemlijstje van gisteren maken voor het overzicht:

Lemiserable
Rode Panda
Geel
Snoopy
Furby Feeder

Daboman
Sherlock

Rode Panda
Daboman

Niet gestemd:
sann
Lemiserable
Rode Panda

Opgehangen: Lemiserable

Laatst gewijzigd op 11-10-2010 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 15:19
snoopy
snoopy is offline
Aaaaargh, jongens... Kom op zeg! Wat een dood potje dit
Allemaal mensen die óf niks zeggen, óf alleen doorgeven op wie ze stemmen zonder enige argumentatie

Heeft er nou helemaal niemand énig idee? Of wacht iedereen af wie er opgegeten wordt?
Oud 11-10-2010, 15:29
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ja, supersaai spel zo.

Wij hebben onderbuikgevoelens wat betreft de geliefden bij Sherlock. Als we naar de postgeschiedenis van hem kijken, dan speelt hij al de hele tijd een beetje vreemd. Er is verder niemand die echt op valt als geliefde dus in navolging op onze eerdere post waarin we twee verdachten noemden, denken wij dat Sherlock geliefde is. Sherlock heeft ook 2x een afwijkende stem op Dabo gedaan mogelijk in de hoop mensen mee te krijgen, en nou ja.. de geliefden willen nu natuurlijk zo snel mogelijk de wolven eruit. Daarom zullen wij dus ook op hem stemmen als er niet iets heel geks gebeurt vannacht.
Oud 11-10-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Rode Panda verdacht als geliefde omdat hij er steeds omheen praat en over de laatste wolf begint, terwijl ik meerdere keren heb aangegeven dat we die juist niét moeten ophangen nu.

Laten we hopen dat de wolf een geliefde opeet! Ik ben echter bang dat ik de sigaar ben

Anyway, ik ga voor Rode Panda morgen waarschijnlijk.
Ja ik begreep het al niet helemaal, hoezo de geliefden ophangen?

Wolven winnen of de dorpelingen maar van geliefden weet ik niks af.

Verklaring!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Even nog een stemlijstje van gisteren maken voor het overzicht:

Lemiserable
Geel
Snoopy
Furby Feeder

Daboman
Sherlock

Rode Panda
Daboman

Niet gestemd:
sann
Lemiserable
Rode Panda

Opgehangen: Lemiserable
flapkoek ik heb gestemd op Lemiserable, dacht dat dat wel duidelijk was.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 17:04
Geel
Geel is offline
Daboman is voor mij één van de geliefden. Dit zeg ik zo resoluut, want moet toch wat.
Mijn verdenking berust op o.a. deze post:

Citaat:
Tsja, voor mij leeft het spel gewoon niet, ik weet niet wat daar zo verdacht aan is. Ik vind het alleen wel erg jammer. Leef ik eens een keer, leeft het spel weer niet. En ik kan moeilijk in mijn eentje het spel gaan maken. Misschien geldt hetzelfde voor LeMiserable.
Hier zegt hij dat het spel voor hem niet zo leeft. Dat is een beetje slap gelul, aangezien hij, als een ervaren speler het spel genoeg kan beïnvloeden (door bijv. uitdagende theorieën te posten) zodat het spel 'weer' leeft.

Nu zie ik dat de anderen ook vinden 'dat het spel dood' is. Misschien is dat wel zo, maar er er is genoeg te bedenken om het spel wat leuker te maken.

Daboman verdenk ik dus van geliefde zijn. Zijn uitspraak dat het spel dood is, is in mijn ogen alleen een dekmantel om de ware reden waarom hij zo stil is te verhullen. Hij is geliefde en wil niet dat anderen hem te veel opmerken. Maar het is juist opvallend dat hij zo stil is, aangezien hij het de vorige spellen erg jammer vond dat hij er zo snel uitging, en dus de suggestie opwekte dat hij, als hij wat langer te leven had, wat meer 'in het spel' zou komen te zitten.

Mijn stem gaat morgen dan hoogstwaarschijnlijk ook naar hem.
Oud 11-10-2010, 17:06
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Verklaring!
Dit vind ik dan ook wel weer verdacht. Natuurlijk moet er gefocused worden op de geliefden, hoe wil je anders winnen? Tenzij je zelf geliefde bent, dan is het antwoord nogal duidelijk. Als de laatste wolf hangt voordat de geliefden dood zijn winnen de geliefden namelijk, dus we moeten helemaal niet op zoek naar de wolf. We moeten op zoek naar de geliefde! En de wolf vindt het vermoedelijk wel best zo, immers, de dorpelingen kunnen hem toch niet ophangen voordat de geliefden dood zijn. Die zal ze dus waarschijnlijk pas op het allerlaatste moment opeten, als hij of zij uberhaupt al een idee heeft wie het is.
Oud 11-10-2010, 17:21
Verwijderd
Het is inderdaad een vrij suf spel

Hm op geliefdenjacht dus.

Eens even zien Als ik me niet vergis zijn de geliefden op 5 oktober na 20.30 in het spel gekomen.

Oke dit wordt een monsterpost vrees ik. Ik heb 3 verdachten voor de geliefden: Sherlock, Rode Panda en Geel. Het meest verdacht vind ik Rode Panda en Sherlock. En wel hierom (alle posts zijn van Panda, Panda is nog niet onder vuur geweest, dus daarom denk ik dat Sherlock zich redelijk stil kon houden wat dat betreft, en dat heeft hij ook gedaan, hij heeft RP geen enkele keer genoemd):

(Ik weet dat dit een flinke gok is en geen hard bewijs, maar dit is het beste wat ik er van kon maken, wat betreft de geliefdenjacht)

Citaat:
Ik zit nu even aan mijn kinnetje te kriebelen en dit heeft wel wat ja.

Dat hele Sherlock, stemmers dit en dat gebeuren is me wat mja.. zo tasten in het donker, en gezien me dit aanspreekt en in zekere zin mij mijn kinnetje liet kriebelen stem ik maar ook op Wammus.

Mocht hij wolf zijn dan kunnen we mooi verder kijken naar spelers die hij nu niet heeft genoemd.
Echt tasten in het donker was het niet. Er zat best iets in, als Wammus geen wolf was geweest. Ik vind Sherlock dan ook niet verdacht als wolf, wellicht wel als geliefde.

Citaat:
Hm ik wacht maar even tot wat meer mensen posten, wie weet is juist Dott slim aan het spelen. Voor een wolf dat is! Wie weet.
Hoi, ik wacht even af of jullie mijn geliefde verdacht vinden, zo niet, dan post ik lekker mee met jullie!

Citaat:
Ik weet het nog niet. Ik kan me prima een scenario voorstellen waarbij Wammus een valste stem heeft (zij het omdat hij als wolf geen stem heeft, of omdat hij als verrader gelogen heeft over zijn stem), maar dan begin ik te twijfelen. Het kan toch netzo goed Bright Blue of RP zijn met een valse stem? Ik vind vooral de scenario waarbij Bright Blue de verrader is en stiekem op Allure heeft gestemd ook goed mogelijk.
Zoals ik al eerder zij is de scenario waarbij Scherlock een valse stem heeft alleen mogelijk als we de verrader buiten beschouwing laten. Dus ik heb besloten dat het geen zin heeft om (nu) op Scherlock te stemmen.

Voor nu (het is dus een defenitieve stem) ga ik mee op Bright Blue.
Oh ja dit is geel. Ik vroeg me af waarom hij Scherlock zij, probeert hij te doen alsof ie niet weet dat Scherlock eigenlijk Sherlock heet? Zodat ie later kan zeggen, hallo als het mijn geliefde zou zijn zou ik z'n naam wel weten! Onzin, want ze hebben vaak genoeg samen in saai gepost.

Citaat:
Dat Wammus zijn harige vinger naar JasperJD wees zegt wel genoeg over JasperJD.
Fijn he, dat Sherlock nu buiten vuur ligt?

Citaat:
;( ik weet niet op wie ik moet stemmen, kom met ideeen mensen!
Citaat:
Ik schaap jullie mooi de kont achterna, Bright Blue krijgt mijn stem.
Ja want mijn geliefde is niet verdacht, het zal me verder een rotzorg zijn wie eruit gaat, als hij het maar niet is.

Citaat:
ja slimmerd, eerst zeuren over mijn houding + doen en laten

Niet dat ik het druk heb met school.

Ik lees het allemaal wel, en kijk regelmatig.

En ja, Lemiserable is een goed idee, niet alleen omdat hij inactief is maar ik zie hem aan als potencieel "low-profile-wolf"

Wie is Furby Feeder eigenlijk?
Mja zelfde verhaal dus.

Citaat:
O kijk de low-profile-wolf

Nu nog een goed actief beest spotten, 1 die natuurlijk niemand aanziet als wolf.

Maar wie?!

Wie weet is het inderdaad Sherlock ik zal hierover flink gaan fronsen.
Ja, maar de wolf hoeven we niet te hebben, het gaat om geliefden en we gaan niet op wolvenjacht voor de geliefden eruit zijn. Als we denken dat Sherlock wolf is overleven de geliefden en winnen zij.

Citaat:

Verklaring!
Ik geloof er geen zak van

-----

Ik stem morgen op Rode Panda.

Edit: Sherlock vind ik ook prima, als meer mensen daar heil in zien
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 17:28
Sherlock
Sherlock is offline
Ik zit er ook niet echt helemaal in

Verder heb ik geen idee wie ik zou moeten stemmen! Dus het zal wel een save ass stem gaan worden
Oud 11-10-2010, 17:32
Geel
Geel is offline
Really Sann, op zich heb je ergens een punt over RP, maar mij verdenken om een spelfout? Volgens mij heb ik op deze forum vaker Scherlock geschreven dan Sherlock. En Scherlock zou zijn echte naam zijn? Verklaar je nader, of ik verklaar dat jij wanhopig opzoek bent naar verdachten (hoewel je dat niet hoeft te doen, aangezien niemand jou verdenkt).

Edit: En ik zou het wel leuk vinden als je je mening geeft over mijn verdenking op Daboman.
Oud 11-10-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Really Sann, op zich heb je ergens een punt over RP, maar mij verdenken om een spelfout? Volgens mij heb ik op deze forum vaker Scherlock geschreven dan Sherlock. En Scherlock zou zijn echte naam zijn? Verklaar je nader, of ik verklaar dat jij wanhopig opzoek bent naar verdachten (hoewel je dat niet hoeft te doen, aangezien niemand jou verdenkt).
Sorry, ik had een zelfde soort rijtje over jou gemaakt, die post is er per ongeluk tussen blijven staan maar ik besloot naderhand dat de post driemiljoenduizend te lang was en ik Panda en Sherlock verdachter vond dan jou & Sherlock .
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:

Edit: En ik zou het wel leuk vinden als je je mening geeft over mijn verdenking op Daboman.
Ik kan me wel in Dabomans uitspraak vinden. Ik moet zeggen dat ik ook de motivatie uit mijn tenen moest halen voor die post van net. Ik ben gister voor het eerst in mijn weerwolfspelcarrière vergeten te stemmen, dat zegt ook wel iets over hoe spannend ik het vind. Ik wil Daboman niet perse vrijspreken, maar ik vind zijn uitspraak niet dusdanig verdacht dat ik 't een betere verdenking vind dan mijn verdenking op Rode Panda (en Sherlock)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad een vrij suf spel

Hm op geliefdenjacht dus.

Eens even zien Als ik me niet vergis zijn de geliefden op 5 oktober na 20.30 in het spel gekomen.

Oke dit wordt een monsterpost vrees ik. Ik heb 3 verdachten voor de geliefden: Sherlock, Rode Panda en Geel. Het meest verdacht vind ik Rode Panda en Sherlock. En wel hierom (alle posts zijn van Panda, Panda is nog niet onder vuur geweest, dus daarom denk ik dat Sherlock zich redelijk stil kon houden wat dat betreft, en dat heeft hij ook gedaan, hij heeft RP geen enkele keer genoemd):

(Ik weet dat dit een flinke gok is en geen hard bewijs, maar dit is het beste wat ik er van kon maken, wat betreft de geliefdenjacht)

Echt tasten in het donker was het niet. Er zat best iets in, als Wammus geen wolf was geweest. Ik vind Sherlock dan ook niet verdacht als wolf, wellicht wel als geliefde.

Als. Nee dit zijn DE argumenten.

Hoi, ik wacht even af of jullie mijn geliefde verdacht vinden, zo niet, dan post ik lekker mee met jullie!

Nu wil je me wel heel graag bestempelen, en sowieso ga ik er nu pas achterkomen waarom die geliefden zo damn belangerijk zijn opeens.

Oh ja dit is geel. Ik vroeg me af waarom hij Scherlock zij, probeert hij te doen alsof ie niet weet dat Scherlock eigenlijk Sherlock heet? Zodat ie later kan zeggen, hallo als het mijn geliefde zou zijn zou ik z'n naam wel weten! Onzin, want ze hebben vaak genoeg samen in saai gepost.

Wat.

Fijn he, dat Sherlock nu buiten vuur ligt?

wil je nou wolven vangen of niet? (nee opeens niet want geliefden hebben blijkbaar een functie van heb ik jou daar )

Ja want mijn geliefde is niet verdacht, het zal me verder een rotzorg zijn wie eruit gaat, als hij het maar niet is.

Nu wil je gewoon iets benadrukken en ervoor zorgen dat mensen met je meegaan.

Mja zelfde verhaal dus.

Mja, voor mij ook.

Ja, maar de wolf hoeven we niet te hebben, het gaat om geliefden en we gaan niet op wolvenjacht voor de geliefden eruit zijn. Als we denken dat Sherlock wolf is overleven de geliefden en winnen zij.

Wat nou winnen geliefden?! Dat is, dacht ik, gewoon een extra hulpmiddel voor de wolven of de dorpelingen.

Ik geloof er geen zak van

Dat zoek ik het zelf wel op, maar mag ik je er even op wijzen dat dit mijn 3e spel is en 2 keer wolf ben geweest. Geliefden die pats boem belangerijk zijn, dit komt als een badkuip uit de lucht vallen. ""
-----

Ik stem morgen op Rode Panda.

Edit: Sherlock vind ik ook prima, als meer mensen daar heil in zien
Wat een lokkertjes gebruik je, voor hetzelfde geld ben jij deze zeer belangrijke liefdes persoon en kan je mooi misbruik maken van mijn a-kennis over deze functie.

Ik ga het maar eens mooi opzoeken.

+ als we geliefden moeten vinden dan heb ik nu nog geen idee hoe en wat. het is nieuw voor me.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 17:47
Verwijderd
De Geliefden
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Hun doel is om samen het spel te overleven. Zodra een partij in de meerderheid is en de geliefden zijn nog in het spel, winnen de geliefden. Maar als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook.
De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen. Geliefden kunnen een dubbelfunctie hebben omdat ze blind gekozen worden door de cupido, informatie die ze krijgen uit andere functies mogen ze uiteraard ook delen.
Functie tijdens hangronde: geen
Functie tijdens eetronde: geen
Positie: ze gaan altijd voor elkaar, ongeacht aan welke kant ze staan
Kennis: de eigen functies en alle overige beschikbare kennis.

Ja Nee, dit is echt iets waar je vanuit gaat als je begint.
Wat een rare spelfunctie en ja dan is het inderdaad om die lui op te hangen of dat de overgebleven wolf 1 van de 2 pakt.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 18:20
snoopy
snoopy is offline
Ja, sorry hoor, maar LEES DAN EENS DE SPELREGELS! Niet jij speciaal hoor, maar ik word er zo ontzettend moe van dat er élk spel wel iémand is die het spel niet snapt.

óóóf je bent idd geliefde en probeert er zo een heel mooi verhaaltje van te maken. Dan moet je er ook uit

Anyway, eerst maar eens kijken naar vanavond, maar ik blijf bij RP denk ik.
Oud 11-10-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Aaaaargh, jongens... Kom op zeg! Wat een dood potje dit
Allemaal mensen die óf niks zeggen, óf alleen doorgeven op wie ze stemmen zonder enige argumentatie

Heeft er nou helemaal niemand énig idee? Of wacht iedereen af wie er opgegeten wordt?
Dan is het weer te rustig en dan is het weer ''te scherp op de snede gespeeld''.

Je kan niet alles hebben hè.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 18:22
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dan is het weer te rustig en dan is het weer ''te scherp op de snede gespeeld''.

Je kan niet alles hebben hè.
Er is altijd een middenweg. Hallo, we leven in Nederland, het land van poldermodellen!

En nu stil zijn aub.
Oud 11-10-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Er is altijd een middenweg. Hallo, we leven in Nederland, het land van poldermodellen!

En nu stil zijn aub.
half om half is nooit goed, behalve als het om gehakt gaat.

Ja klopt, kan na het spel wel.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 19:04
Verwijderd
Serieus Archont, je weet prima dat je hier niet mag posten, doe het dan niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 19:21
Spelleider
Spelleider is offline
Archont! Meer hoef ik geloof ik niet te zeggen

De uitslag komt een halfuurtje later sorry mensen Ik en mr mark zijn druk.
Oud 11-10-2010, 19:42
Spelleider
Spelleider is offline
“Het is een vreemde tijd” zei Rode Panda tegen Snoopy. “Dat is het zeker meneer”. “Om het je wat gemakkelijker te maken geef ik je even een dagje vrij. Geniet ervan en kom overmorgen maar weer terug”. “dank u meneer!”. En snel weg was Snoopy, niet wetend wat haar zou achtervolgen.

Die avond liep Daboman helemaal naar het begin van de oprit van het hotel. Hij moest een bord plaatsen met de woorden: “GESLOTEN WEGENS ONVERWACHTE GEBEURTENISSEN”. Dit was zeker geen goede reclame voor het hotel dat net gebouwd was maar dit was wel het beste voor de nieuwe gasten. Net toen Daboman terug wilde lopen naar het hotel hoorde hij in de bosjes “psst”. Hij keek achterom en probeerde iemand te zien. Het was wel erg donker dus het was erg moeilijk om dingen van elkaar te onderscheiden. “psst, hier!” was het ineens. Toen Daboman richting het geluid liep gleed hij ineens uit over een glazen fles. Hij voelde eens goed en herkende dezelfde soort whisky die hij altijd dronk. “niet op letten, kom hier!” En zo liep Daboman verder naar het geluid. “wie is daar!?” riep Daboman, maar daar kwam geen antwoord op. Hij liep door en na een tijdje zat hij met z’n handen waar hij niet moest zitten. Snel trok hij ze terug en een stem zei: “Geeft niet, volg mij”. Daboman liep met de mysterieuze vrouw een stuk verder het bos in totdat ze bij een open plek kwamen. Daar stond een tent en er was een vuur gemaakt. Nu kon Daboman eindelijk zien wie die mysterieuze persoon was. Ze was een knap meisje van een jaar of 25. “Struikel maar niet over het pakpapier, ik ben namelijk net jarig geweest en ik heb nogal veel cadeautjes gekregen” zei het meisje. “Mag ik misschien eerst even weten hoe ik je moet noemen?” vroeg Daboman. “mijn naam is Sann, en ik ben hier de milieu-activist waar sommigen het al over hebben gehad, je hebt vast wel eens over mij gehoord”. “Ja, er schiet me vaag iets te binnen, er was wel iets met een milieuactivist, deze persoon klom altijd door het raam van het hotel om hotelgasten te laten schrikken”. “Nee! Dat is niet waar” riep Sann nogal boos. “Ik ben nog nooit zelfs maar in de buurt van het hotel geweest, nee, het is veel mooier hier in de natuur, zoveel vrijheid, geweldig”. En een paar minuten was het stil terwijl Sann weer even aan het dromen was over de natuur. Maar het geduld van Daboman raakte ook wel eens op en het begint flink af te koelen. Hij vroeg aan Sann: “wat wil je me nou vertellen want ik moet echt terug, ik vertrouw het hier ook niet helemaal”. “Oké dan, luister goed” Zei Sann ineens een stuk stiller. “Er is iets niet helemaal goed in deze omgeving, ik zie het in de bomen, de bladeren ritselen namelijk niet meer op dezelfde manier als dat ze een week geleden deden. Of het aan het hotel ligt? Ik denk het wel. Het begon toen het hotel opende. Ook heb ik nauwelijks meer dieren gezien hier in de omgeving. Ze zijn allemaal gevlucht alsof ze iets vreselijks hebben gezien. Wat de dieren hebben gezien, daar heb ik een klein beetje van meegemaakt.” Daboman onderbrak haar en zei: “wat is dat dan?” “Ik ben nog bezig met m’n verhaal!” zei Sann geïrriteerd en ze vervolgde: “Ongeveer een week geleden zag ik aan de rand van het bos een grote wolf wegspringen. Hij leek verschrikt. Niet veel later was er een grote groene flits en hoorde ik een auto heel hard wegrijden. Het was een auto met een hele grote en zware motor, en zo’n auto voor asociale mensen die absoluut niets geven om het woud! Wat een vreselijke mensen! Weg er mee! Ze moesten ze verbannen! Ze moesten ze gevangennemen! Ze moesten ze ophangen!” “Hoho, zo is het wel goed, ik weet wat je wil zeggen! Je hoeft niet zo te gaan schreeuwen. Doe rustig” Zei Daboman. “Oké, sorry, ik zal me beheersen, maar goed verder: na deze gebeurtenis zag ik nog eens twee keer in de verte een groene flits. Rond deze tijd begonnen de dieren ook weg te trekken. Ik zeg alleen dat je voorzichtig moet zien! Ik heb je wel gezien en volgens mij ben jij wel een eervol persoon. Pas goed op! En kijk goed uit! Het kwaad zit dichterbij dan je denkt!” Even was Daboman helemaal stil. Na een tijdje zei Daboman: “dit is allemaal wel mooi en aardig maar eigenlijk geloof ik er niks van. Maar omdat je toch zo overtuigend overkwam zal ik m’n ogen eens goed openhouden. Overmorgen kom ik hier weer en dan zullen we het weer eens bespreken”. “Oké, maar wees voorzichtig deze dagen!”

Snel rende Daboman terug naar het hotel. Zijn hoofd zat nog helemaal vol met de dingen die hij de laatste tijd had gezien en gehoord. Zeker omdat Wammus ineens was overleden moest hij nu ook de werkjes overdag doen. Zijn eerste taak was om de kelder op te ruimen want dat was echt een rotzooi.

De weg was erg hobbelig. Nog even en Snoopy was van het bergpad af. Ze kwam langs een bordje waarop stond: “A1 1km” “gelukkig nog eventjes en dan kan ik eindelijk van deze enge weg af” dacht Snoopy. Maar er was nog wel een grote haarspeldbocht zonder vangrail. Toen Snoopy bij de bocht aankwam drukte ze op de rem. Even leek het te werken maar opeens hoorde ze een knappend geluid en werkten de remmen niet meer. Met een rotvaart denderde Snoopy van de berg af totdat ze bij bocht kwam. Daar maakte ze snel een scherpe bocht naar links maar het hielp al niet meer. De auto sloeg over de kop en Snoopy rolde met een enorme snelheid van de berg af. Enkele seconden later was het enige dat nog te zien was: een grote zwarte rookwolk. Het schreeuwen verstomde al snel tussen alle hoge bergen.

Snoopy is opgegeten door de wolven. Snoopy was de wolfsbane!

1 Lemiserable wolf
2 Geel
3 Furby Feeder
4 Sann
5 Sherlock
6 Dott ziener
7 Allure heks
8 Eye of Sauron tovenaar
9 Rode panda
10 Bright Blue dorpeling
11 Daboman
12 Wammus wolf
13 Snoopy wolfsbane

Rood = opgehangen
Blauw = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 11-10-2010, 19:46
Geel
Geel is offline
Dan weten we tenminste dat de wolven het vorige spel niet zo inactief waren (of één van de twee wolven, aangezien LeMiserable uitermate inactief was) dat ze niemand hebben proberen te eten. Snoopy, bedankt.
Oud 11-10-2010, 19:48
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Dan weten we tenminste dat de wolven het vorige spel niet zo inactief waren (of één van de twee wolven, aangezien LeMiserable uitermate inactief was) dat ze niemand hebben proberen te eten. Snoopy, bedankt.
Jij leest het verhaal niet eens
Oud 11-10-2010, 19:49
Geel
Geel is offline
Citaat:
Jij leest het verhaal niet eens
Zeg je dat omdat ik zo snel na het verhaal postte, of omdat er iets in het verhaal staat over LeMiserable/Snoopy dat ik nog niet heb gelezen?
Oud 11-10-2010, 19:50
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Zeg je dat omdat ik zo snel na het verhaal postte, of omdat er iets in het verhaal staat over LeMiserable/Snoopy dat ik nog niet heb gelezen?
Dat eerste, maar ik zal niets meer zeggen..
Oud 11-10-2010, 22:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
flapkoek ik heb gestemd op Lemiserable, dacht dat dat wel duidelijk was.
Oh, ik vond het niet duidelijk maar ik zal zorgen dat je in het lijstje komt.
Oud 11-10-2010, 22:12
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
fixed
Oud 12-10-2010, 05:48
snoopy
snoopy is offline
Mja, had het wel verwacht natuurlijk na vorige eetronde. Maar jammer

Succes nog!
Oud 12-10-2010, 10:41
Verwijderd
Stemlijst hangronde 5

Rode Panda
Daboman
sann

Sherlock
Furby Feeder*

Daboman
Geel*
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 10:43
Verwijderd
Overigens maak ik me een klein beetje zorgen wat betreft Sherlock en Panda omdat zij op basis van het eerste stemlijstje beide verdacht als wolf zouden kunnen zijn. Straks hangen we per ongeluk de wolf op omdat we denken dat ie geliefde is en winnen de geliefden alsnog
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 13:11
Geel
Geel is offline
Misschien is het dan handiger om toch op Daboman te stemmen. Ja, alleen ik heb een verdenking jegens hem, maar dan hebben we wel een veel hogere kans dat hij geen wolf is (en dat we het spel dus niet verliezen). Mocht Daboman geen geliefde zijn, zou hij nog de verrader kunnen zijn of dorpeling. Dan hebben we ook nog een kans dat de wolf de geliefden eruit speelt.

Edit: Eigenlijk is het vrij zeker dat Daboman een echte stem heeft. Hij staat onder het lijstje van Allure (in de eerste ronde). Er is nog maar één iemand over met geen stem, namelijk de wolf. Dan kan het zo zijn dat óf Sherlock óf Rode Panda de wolf is. Maar dat betekent dan dat in het het lijstje waar de wolf niet in staat wel 2 echte stemmen zijn. Wat dus weer inhoudt dat er op Allure 3 stemmen moeten staan. We weten dat Snoopy een (goede) functie had en dus een echte stem. Daboman is voor mij ook vrijgesproken van het wolf-zijn. Maar het is dus wel mogelijk dat Daboman de geliefde is.

/ikbekeekevenhetlijstjevandeeersteronde

Laatst gewijzigd op 12-10-2010 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 17:54
Geel
Geel is offline
Wow hé, in dit topic valt er gewoon niet te ontkomen aan de enthousiasme!

Ik geef mijn stem op Daboman nu door, want moet straks weg.
Ik hoop dat mensen mijn bovenstaande theorie in overweging nemen.
Oud 12-10-2010, 17:59
Verwijderd
Ik wilde vanmiddag reageren, maar eerst even afwachten wat de rest van mijn theorie vond. En van de jouwe. Feit is dat wolven en dorpelingen nu even moeten 'samenwerken' om 1 van de partijen te laten winnen. Ik denk niet dat Daboman wolf is, dus hem ophangen is op zich 'veilig'. Als ie dan geliefde is, is dat mooi meegenomen. Maar daar ben ik dan weer niet van overtuigd.

Lastig lastig lastig!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 18:00
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik wilde vanmiddag reageren, maar eerst even afwachten wat de rest van mijn theorie vond. En van de jouwe. Feit is dat wolven en dorpelingen nu even moeten 'samenwerken' om 1 van de partijen te laten winnen. Ik denk niet dat Daboman wolf is, dus hem ophangen is op zich 'veilig'. Als ie dan geliefde is, is dat mooi meegenomen. Maar daar ben ik dan weer niet van overtuigd.

Lastig lastig lastig!
Nee, zelf ben ik er ook niet helemaal van overtuigd dat hij geliefde is, maar ik verdenk hem er wel van.

Idd, lastig, vooral omdat like niemand! reageert. (behalve jij natuurlijk ;p)
Oud 12-10-2010, 18:05
Sherlock
Sherlock is offline
Een goede zou zijn dat Sann en Geel geliefden zijn. Als enige 2 hele theorieën gaan posten is daarin best een goede tactiek
Reageren

Regels voor berichten