Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Waarom lijkt de film je slecht? Hij haalt het bij lange na niet bij het boek, maar slecht vond ik hem echt niet. |
![]() |
||
Citaat:
Btw, Ik vind dat er nieuwe 'De Vloer Op's moeten komen. Wat hou ik van dat programma. Pierre Bokma en Leopold Witte <333333333
|
voor de mensen met een bovengemiddelde interesse in de USA:
http://www.palladiumboots.com/exploration/detroit
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plus, de verfilming van Tirza lijkt me een beetje zoals de verfilmingen van Giphart. Qua uitvoering enzo. En al die Giphartfilms vind ik stom, dus dat gevoel slaat ook over op mijn verwachtingen bij Tirza. Maar ik ga de film waarschijnlijk wel kijken hoor, als ik het boek gelezen heb. Misschien vergis ik me ![]() |
![]() |
|
Vlamingen hebben ook duizent grappigere programma's op TV.
Bijv. Het Peulengaleis, In De Gloria, Alles Kan Beter, Zonde van De Zendtijd, Schalkse Ruiters, Het Geslacht De Pauw, Willy's en Marjetten, (Dat zijn al 3 programma's van Bart De Pauw ![]()
||
Citaat:
edit: Ik kijk nu naar een liedje over 'artists'. Lolz @ die hiphop Stephen Hawking. :'D
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al hebben ze in de Nederlandse televisiewereld wel gevoel voor drama, dus de reality shows zijn wel uitmuntend. |
![]() |
|
dat gezien de expansiedrift van de VS in de vorige eeuw er nu heel veel leegstand is; en dat er dus mensen van 'onze leeftijd' zijn die daar gave dingen mee willen doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar over Nederlandse kneuterigheid gesproken: ik bedenk me net ook dat de - in mijn ogen - beste Annie M.G. Schmidt-verfilming door een Belg is gemaakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik moet eerlijk zeggen dat er ook al even niet meer echt een Nederlandse film voorbij is gekomen waarvan ik dacht Wow, dat is iets goeds! Wilde mossels was laatst nog op tv, dát was iets goeds ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wist het ook niet voor ik 'm ging kijken, en zodra Bret z'n personage iets zei was het zo van *herkenning* ... *OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG FEEST* <3 Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar in Nederland schakelen ze, om één of andere reden, mensen in als Sander Lantinga, Arie Koomen en P. Fabergé. Nee dát levert goede TV op! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dit was het nieuws had geniale momenten, maar toen Jan-Jaap er eenmaal bijkwam vond ik er geen hol meer aan.
Het tempo ligt in Nederland veel lager. Er vallen pijnlijke stiltes als ze naar filmpjes zitten te kijken en Raoul en J.J. proberen te veel hun mening te verkondigen en in discussie te gaan. In de Britse versie vallen er absoluut geen stiltes en als de teamcaptains willen laten weten dat ze het ergens niet mee eens zijn, doen ze dat met een grap. Zelfs de sufste afleveringen zijn daarom nog plezant om te kijken, terwijl de Nederlandse echt tenenkrommend slecht zijn. (Heeft iemand de 1e DWHN DVD met die aflevering met Sanne Wallis De Vries en Willem Oltmans? AUW!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (maar dat komt waarschijnlijk dan ook weer doordat ik beide mensen vrij vervelend vind en ik het heerlijk vond om Sanne Wallis de Vries d'r rotkop zo te zien vertrekken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jiskefet en Waardenberg en De Jong bijv. prijken ook in mijn DVD kast, naast de duizent britcoms.
|
oh, met dat laatste ben ik het helemaal mee eens, daar niet van. Maar dat is dan ook meteen het hele 'probleem', want een format kan 'leuk' zijn en voor NL fout uitpakken, en vice versa. Punt blijft wel dat alles wat je op TV ziet geen fuck met creativiteit/originaliteit meer te maken heeft, want anders kwam het bij voorbaat niet op TV.
|
|