| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
http://galeria.index.hu/belfold/2010...k_az_atszakadt
|
|
|
|
|
|
|
|
Een vriendin van mij snapt niet waarom mannen pijpen zo geweldig vinden en heeft er een ontzettende /care houding over.
Ik snap het wel, maar alle dudes gaan altijd rechtstreeks naar haar toe en laten mij links liggen. Dikke pech voor die dudes dan.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hum. Maar bijvoorbeeld: ik kan er echt héél slecht tegen als iemand vanaf de wc tegen me praat, of tegen me praat vanaf de gang als ik op de wc zit. Echt *ril* dus ik zou graag hebben dat dat een taboe was. ![]() Ja, misschien moet mijn vraag anders: wat zou je graag als taboe zien, dat het nu niet (echt) is? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom vind je dat een taboe? Edit: waarom vind je dat erg bedoel ik. Ik zou graag willen dat het eten van krakerige dingen in het openbaar taboe is. Ik word echt gek als ik iemand op chips/granny smith appel/nootjes hoor bijten. *ril* |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
fuckin fuck, is dit een complot: Heb ik eerst mn grootouders aan de telefoon, daarna mn broertje op msn en nu ook mijn zusje met alle laatste issues in de family; als ik een psychiater was dan liep ik nu keihard binnen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal er op letten als je hier weer bent/ik bij jou
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, Werner mag er ook wel in. Ik vind haar altijd zo overdreven 'KIJK NAAR MIJ, ZIE JE, GEHANDICAPTEN KUNNEN OOK BEST LEUKE DINGEN DOEN, HOOR!!!' doen. Als ik gehandicapt was zou ik haar heel vervelend vinden. Ze is niet eens echt gehandicapt, ze loopt alleen een beetje raar. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|