Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 22:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Geloof ik echt geen reet van
Wat geloof jij dan?
Oud 05-10-2010, 22:42
Verwijderd
Ik heb ook een zwak voor Georgina Volgens mij helemaal geen dom mokkeltje.
Oud 05-10-2010, 22:42
Verwijderd
Check Hongarije dan jonge.
Oud 05-10-2010, 22:43
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Wereldwijd & alle leeftijden is 50-80% die het doet.
Zijn er nog landen met positieve of negatieve uitschieters?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Check Hongarije dan jonge.
ja, ik had het er net over met mn hongaar

http://galeria.index.hu/belfold/2010...k_az_atszakadt
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een zwak voor Georgina Volgens mij helemaal geen dom mokkeltje.
Ze is inderdaad niet dom, wel misschien wat naïef. Maar ze heeft vooral ook zelfspot en dat vind ik echt tof aan haar
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Wat geloof jij dan?
Ik heb het al weer rechtgezet
Oud 05-10-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
ja, ik had het er net over met mn hongaar

http://galeria.index.hu/belfold/2010...k_az_atszakadt
De link doet het niet.
Oud 05-10-2010, 22:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het erg raar dat je hier verbaasd over doet. Alle (homo-)mannen pijpen wel wil je zeggen? Of...?
Nouja, verbaasd, ik vind het gewoon opmerkelijk. Maar ik ben inderdaad nog nooit een homoman tegengekomen die niet pijpt.
Oud 05-10-2010, 22:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ze is inderdaad niet dom, wel misschien wat naïef. Maar ze heeft vooral ook zelfspot en dat vind ik echt tof aan haar
hmm, ik heb altijd behoorlijke vraagtekens bij dat soort personen over wat nu een beetje 'gespeeld' is en wat niet. Ik ken iemand die Albert Verlinde regelmatig zag ivm zijn werk, en dat is echt een vrij harde zakenman en lang niet zo 'gay' als op TV.
Oud 05-10-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Nouja, verbaasd, ik vind het gewoon opmerkelijk. Maar ik ben inderdaad nog nooit een homoman tegengekomen die niet pijpt.
Maar dat zegt toch niks? Je kent toch maar een fractie van alle homo's op aard?
Oud 05-10-2010, 22:46
Verwijderd
Ik ben 1/8e Hongaars.
Oud 05-10-2010, 22:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
De link doet het niet.
my bad:
http://galeria.index.hu/belfold/2010...zakadt_gatrol/
Oud 05-10-2010, 22:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar dat zegt toch niks? Je kent toch maar een fractie van alle homo's op aard?
Dat is wel waar, maar toch. Ik denk ook dat het heel saaie seks is met een homo die niet wil pijpen. Het beperkt toch enigszins.
Oud 05-10-2010, 22:48
Verwijderd
Ik vraag me nu af wat ieders persoonlijke taboes zijn. Dus niet wat je wel of niet doet, maar ehh, wat je liever doodzwijgt/negeert/belachelijk maakt.
Carn
Carn is offline
ik ben al 8 keer in Hongarije geweest en spreek nog geen 5 woorden Hongaars
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb net mijn bed verschoond..mmmm lekker schoon bed <3
Oud 05-10-2010, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een vriendin van mij snapt niet waarom mannen pijpen zo geweldig vinden en heeft er een ontzettende /care houding over.
Ik snap het wel, maar alle dudes gaan altijd rechtstreeks naar haar toe en laten mij links liggen.
Dikke pech voor die dudes dan.
Oud 05-10-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Dunno, is niet eens dat het zo extreem epic is, maar een beetje vrijheid blijheid in bed, zeker als je aan iets langs gaat beginnen, lijkt me geen overbodige luxe
Hm goed punt

Citaat:
Ah, ik tref het weer tijdens mijn ik-kan-niet-slapen-dus-ik-kom-nog-even-terug-kwartiertje.
Welkom terug

Citaat:
Geloof ik echt geen reet van

Laat maar, dacht 90% niet
Oud 05-10-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
ik ben al 8 keer in Hongarije geweest en spreek nog geen 5 woorden Hongaars
Ik 2. Nee 3.
Oud 05-10-2010, 22:52
Verwijderd
Het was net nog zo warm buiten dat ik in m'n t-shirt naar huis kon fietsen. En morgen wordt het ook weer zalig weer
Oud 05-10-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Zijn er nog landen met positieve of negatieve uitschieters?
Dat staat er niet bij

Citaat:
Ik dig georgina wel

Citaat:
Dat is wel waar, maar toch. Ik denk ook dat het heel saaie seks is met een homo die niet wil pijpen. Het beperkt toch enigszins.
Bij heteroseks ook hoor.

Citaat:
Ik vraag me nu af wat ieders persoonlijke taboes zijn. Dus niet wat je wel of niet doet, maar ehh, wat je liever doodzwijgt/negeert/belachelijk maakt.
Zijn het daar geen taboes voor?

Citaat:
Een vriendin van mij snapt niet waarom mannen pijpen zo geweldig vinden en heeft er een ontzettende /care houding over.
Ik snap het wel, maar alle dudes gaan altijd rechtstreeks naar haar toe en laten mij links liggen.
Dikke pech voor die dudes dan.
Oud 05-10-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
hmm, ik heb altijd behoorlijke vraagtekens bij dat soort personen over wat nu een beetje 'gespeeld' is en wat niet. Ik ken iemand die Albert Verlinde regelmatig zag ivm zijn werk, en dat is echt een vrij harde zakenman en lang niet zo 'gay' als op TV.
Mja, goed, dat kun je je natuurlijk altijd afvragen, maar ik vind in elk geval haar tv-persoonlijkheid sympathiek
Oud 05-10-2010, 22:57
Verwijderd
Georgina is wel taboe bij mij, ik ga in INSTANT RAGE-modus van haar. Uice vindt haar wel okay want hij gelooft niet dat ze heel dom is, dus dat zegt hij weleens tegen mij en dan ga ik hem duwen.
Oud 05-10-2010, 22:59
Verwijderd
Ik vind haar ook wel oke.
Oud 05-10-2010, 23:00
Verwijderd
Als we in een postapocalyptische samenleving zouden wonen waarin een reality programma bestond waarin op mensen gejaagd werd, zou ik haar ervoor opgeven.
Oud 05-10-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Zijn het daar geen taboes voor?
Punt.

Hum.

Maar bijvoorbeeld: ik kan er echt héél slecht tegen als iemand vanaf de wc tegen me praat, of tegen me praat vanaf de gang als ik op de wc zit. Echt *ril* dus ik zou graag hebben dat dat een taboe was.
Ja, misschien moet mijn vraag anders: wat zou je graag als taboe zien, dat het nu niet (echt) is?
Oud 05-10-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Punt.

Hum.

Maar bijvoorbeeld: ik kan er echt héél slecht tegen als iemand vanaf de wc tegen me praat, of tegen me praat vanaf de gang als ik op de wc zit. Echt *ril* dus ik zou graag hebben dat dat een taboe was.
Ja, misschien moet mijn vraag anders: wat zou je graag als taboe zien, dat het nu niet (echt) is?
Waarom vind je dat een taboe? Edit: waarom vind je dat erg bedoel ik.

Ik zou graag willen dat het eten van krakerige dingen in het openbaar taboe is. Ik word echt gek als ik iemand op chips/granny smith appel/nootjes hoor bijten. *ril*
Oud 05-10-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Als we in een postapocalyptische samenleving zouden wonen waarin een reality programma bestond waarin op mensen gejaagd werd, zou ik haar ervoor opgeven.
Ik zou Lucille Werner opgeven.

Die raak je ook lekker makkelijk.
Oud 05-10-2010, 23:07
Verwijderd
Vroeger was ik op Georgina. Nu zou ik d'r keihard doen. Ik vind d'r nog steeds leuk
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet goed wijs.
Verwijderd
Citaat:

eens.
Oud 05-10-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:

Oud 05-10-2010, 23:08
Verwijderd
Ik hou sowieso niet over poepen praten, Gelukkig poep ik niet
Oud 05-10-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik hou sowieso niet over poepen praten, Gelukkig poep ik niet
Ik heb er geen problemen mee. Bij sommige mensen 'gedraag' ik me omdat ik weet dat ze er niet tegen kunnen, dat dan weer wel.
Oud 05-10-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Waarom vind je dat een taboe? Edit: waarom vind je dat erg bedoel ik.
Géén idee! Het is gewoon zo. Ik kwam uit de douche een paar uur geleden en mijn huisgenoot zat blijkbaar op de wc en hoorde dat, en begon doodleuk tegen me aan te praten. Ik ben echt naar mijn kamer gesprint, en mijn hele hoofd deed ieeuw ieuwks ieuws.
Oud 05-10-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Vroeger was ik op Georgina. Nu zou ik d'r keihard doen. Ik vind d'r nog steeds leuk
Je hebt op haar gefapt als een malle?

Toch niet bij de clip van Ritmo hè? Ritmo
Oud 05-10-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Carn
Carn is offline
fuckin fuck, is dit een complot: Heb ik eerst mn grootouders aan de telefoon, daarna mn broertje op msn en nu ook mijn zusje met alle laatste issues in de family; als ik een psychiater was dan liep ik nu keihard binnen
Carn
Carn is offline
Wat LL en Medeia zeggen btw.
Oud 05-10-2010, 23:13
Verwijderd
Wat is eigenlijk de heersende mening over Martini?

Is het pauper of iets om dat te drinken? Ik vind dat namelijk wel lekker.
Verwijderd
Citaat:
Géén idee! Het is gewoon zo. Ik kwam uit de douche een paar uur geleden en mijn huisgenoot zat blijkbaar op de wc en hoorde dat, en begon doodleuk tegen me aan te praten. Ik ben echt naar mijn kamer gesprint, en mijn hele hoofd deed ieeuw ieuwks ieuws.
Wat komisch

Ik zal er op letten als je hier weer bent/ik bij jou
Verwijderd
Citaat:

nomnomnomnomnom!
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het vies maar heb geen mening over het al dan niet not done zijn.
Verwijderd
Citaat:

Ja, Werner mag er ook wel in. Ik vind haar altijd zo overdreven 'KIJK NAAR MIJ, ZIE JE, GEHANDICAPTEN KUNNEN OOK BEST LEUKE DINGEN DOEN, HOOR!!!' doen. Als ik gehandicapt was zou ik haar heel vervelend vinden. Ze is niet eens echt gehandicapt, ze loopt alleen een beetje raar.

Citaat:
Je bent niet goed wijs.
Ik zou haar wel laten gaan als ze belooft ergens in een hutje te gaan wonen en zich nooit meer in de mediawereld te begeven.
Oud 05-10-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het ontzettend smerig.
Maar bij m'n oude tennisteam dronken alle vrouwen het
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vies maar heb geen mening over het al dan niet not done zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ja, Werner mag er ook wel in. Ik vind haar altijd zo overdreven 'KIJK NAAR MIJ, ZIE JE, GEHANDICAPTEN KUNNEN OOK BEST LEUKE DINGEN DOEN, HOOR!!!' doen. Als ik gehandicapt was zou ik haar heel vervelend vinden. Ze is niet eens echt gehandicapt, ze loopt alleen een beetje raar.
Verschrikkelijk. Dat overdreven gehandicapten-gedoe is tot daar aan toe, maar de manier waarop ze PRAAT, mijn GOD! Doe RUSTIG!
Verwijderd
Martini smaakt naar potloodslijpsel, vind ik. Maar of dat ook de heersende mening is weet ik niet.
Verwijderd
Martini is een tijdje 'mijn' drankje geweest, tegenwoordig drink ik het zelden. Maar heerlijk met limoen en ijsklontjes <3 En ik vind het niet pauper en ik vind dat ik autoriteit heb op dit gebied
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten