wat een vragen, LL! mijn lieve mattie axel11 woont daar en viert volgend weekend zijn verjaardag! voorheen kwam ik er wat vaker maar nu ben ik daar al ongeveer een half jaar niet geweest!
23-10-2010, 22:57
Verwijderd
Mannen boven de 20 zijn heet.
23-10-2010, 22:58
Verwijderd
Dus moeders van delft, let op je kinderen want Babs en Eric gaan volgende week naar Delft om te rocken met Krispy
wat een vragen, LL! mijn lieve mattie axel11 woont daar en viert volgend weekend zijn verjaardag! voorheen kwam ik er wat vaker maar nu ben ik daar al ongeveer een half jaar niet geweest!
Eh weird. Wat zou mijn straat zeggen over wat ik studeer of welk stereotype student ik ben.
23-10-2010, 23:06
Verwijderd
Zouden ze bij de H&MMEN vrouwen aannemen? De hele dag in mannelijk gezelschap verkeren.
Ik heb een goede smaak voor mannen, dus dat is al een pluspunt.
Zouden ze bij de H&MMEN vrouwen aannemen? De hele dag in mannelijk gezelschap verkeren.
Mannen zitten niet echt te wachten op advies van de verkoopster
23-10-2010, 23:10
Verwijderd
Als ze het vragen wel. "He wat moet ik aantrekken om indruk te maken op jou?"
Groningen was ook de eerste met een zaak voor mannen. Omdat de kelder die nu heel toepasselijk in een vrouwenkelder is omgetoverd net als de rest van het pand erg goed bezocht werd, Of niet natuurlijk.
23-10-2010, 23:24
Verwijderd
H&M
Kledingadvies van 16-jarige meisjes
23-10-2010, 23:24
Verwijderd
In Utrecht werken er bij de H&M Men ook kinderen van 16 hoor omdat ze die maar twee euro loon hoeven te geven ofzo
In Utrecht werken er bij de H&M Men ook kinderen van 16 hoor omdat ze die maar twee euro loon hoeven te geven ofzo
3 euro lieve eric, drie euro. Heb trouwens wat promotie bedrijven gevonden waar ik ff ga solliciteren dat werk is me op het lijf geschreven.
Doe het nu zo af en toe en het is heerrrrrlijk.
23-10-2010, 23:27
Verwijderd
LL hoeveel whisky of wat god nog meer in huis heeft heb jij gedronken?
LL hoeveel whisky of wat god nog meer in huis heeft heb jij gedronken?
Het enige dat ik weet is dat de laatste fles wijn bijna op is. Wat god verder in huis heeft weet ik niet, maar ik ben blij te weten dat als het zo ver is dat hij iets in huis heeft
3 euro lieve eric, drie euro. Heb trouwens wat promotie bedrijven gevonden waar ik ff ga solliciteren dat werk is me op het lijf geschreven.
Doe het nu zo af en toe en het is heerrrrrlijk.
Oh ik doe het steeds minder omdat ik een vaste bijbaan heb maar een dagje promotiewerk vind ik toch altijd leuk. Binnenkort ga ik iets doen voor de ABN AMRO en waarschijnlijk ook zelf een kleine training verzorgen.
23-10-2010, 23:33
Verwijderd
viv ben je stiekem een beetje lesbisch?
23-10-2010, 23:34
Verwijderd
wat?
Ik kijk alleen naar het uiterlijk lieve babs.
Oh ik doe het steeds minder omdat ik een vaste bijbaan heb maar een dagje promotiewerk vind ik toch altijd leuk. Binnenkort ga ik iets doen voor de ABN AMRO en waarschijnlijk ook zelf een kleine training verzorgen.
Ik vind het ook leuk om op feestjes te werken, krijg je vaak ook wel leuke dingen voor terug. Kan je mij pm'en welk bedrijf je werkt of welke bedrijven goed en betrouwbaar zijn? Heb wel iets gevonden maar vind het maar lastig kiezen.