Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wisten jullie dat er op de gemiddelde duwstang van een winkelwagentje 7000 x zo veel bacteriën zitten als op de gemiddelde bril van een openbaar toilet? (en dat de meesten daarvan niet schadelijk zijn?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Openbare toiletten an sich vind ik wel vreselijk. Ik ga dan ook zo min mogelijk ergens anders naar de wc dan thuis. In de Arena moest ik echt best erg, anders had ik het ook niet gedaan, want er stond een rij van duisent mensen, bahhhh, er waren al zoveel mensen op die wc geweest. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ja, ik zie het punt ook niet zo van wcbrillen van openbare toiletten, tenzij er zichtbaar poep of bloed ofzo op zit natuurlijk. Dan komen er maar wat bacteriën van andere mensen aan de achterkant van je benen, so what? Ik eet niet met de achterkant van mijn benen.
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oja, ik heb vandaag nog een mooi raadsel voor jullie
Stel je spant een touw om de evenaar heen. Nu knip je dat touw open en bind je er een stuk van 3 meter touw tussen. Vervolgens verspreid je alles weer netjes over de hele evenaar heen. Wat is nu de ordergrootte van de afstand tussen de evenaar en het touw? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |