Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
kuchpeilkuch
Advertentie
Oud 27-10-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Jeetjte, GroenLinks staat op de een na laatste plaats. Wat raar! Aangezien PVDA en SP wel hoog staan. Zie je, er is bij mij geen pijl op te trekken.
Je bent gewoon erg conservatief
Oud 27-10-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Je bent gewoon erg conservatief
Dat idee heb ik zelf helemaal niet!
Oud 27-10-2010, 20:17
Verwijderd
Oh wacht, ik zie nu dat PvdA, SP en PVV allemaal op gelijke hoogte staan bij mij, maar dat ik het wel op weinig punten eens ben.
Oud 27-10-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Zijn versie van Pokerface was legendarisch.

Ja, ik vind die eerste het leukst, maar die is wat kort, dus ik doe gewoon die tweede. Misschien kort ik hem nog wat in.
Hoe kun je die eerste het leukst vinden?
Maar anyway, mooi dat je er wat aan hebt.
Oud 27-10-2010, 20:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
kuchpeilkuch

Oh die heb ik helaas niet gehoord
Oud 27-10-2010, 20:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe kun je die eerste het leukst vinden?
Maar anyway, mooi dat je er wat aan hebt.
ik weet het niet, ik vond hem om een of andere stomme reden grappig
Oud 27-10-2010, 20:22
Verwijderd
Ik vind pepernoten niet zo speciaal. En ik raapte ze vroeger nooit op de grond op want dat vond ik vies want Sinterklaas kwam altijd in een gymzaal en dat stonk altijd ;x Zo weer een authentiek white trash verhaal lijkt mij, facepalm maarrrrr
Oud 27-10-2010, 20:23
Verwijderd
hahaha
Oud 27-10-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind pepernoten niet zo speciaal. En ik raapte ze vroeger nooit op de grond op want dat vond ik vies want Sinterklaas kwam altijd in een gymzaal en dat stonk altijd ;x Zo weer een authentiek white trash verhaal lijkt mij, facepalm maarrrrr

Ik heb volgens mij een beetje hetzelfde als jij. Ik ben niet echt smetvrezerig op mezelf of mijn kamer, maar ik vind anderen wel snel vies. Vind jij het ook vies in bijvoorbeeld de tram of trein?
Oud 27-10-2010, 20:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, pepernoten oprapen van de grond is eigenlijk ook wel een beetje vies. Daar stond ik als kind dan weer niet zo bij stil.
Oud 27-10-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
ik weet het niet, ik vond hem om een of andere stomme reden grappig
Ik vind die tweede gewoon stukken beter. Tragikomisch <3
Oud 27-10-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:

Ik heb volgens mij een beetje hetzelfde als jij. Ik ben niet echt smetvrezerig op mezelf of mijn kamer, maar ik vind anderen wel snel vies. Vind jij het ook vies in bijvoorbeeld de tram of trein?
Ja alleen als ik er bewust over nadenk, het is niet zo dat ik paniekaanvallen op het perron krijg ofzo Familietrekje. Terwijl het bij mij thuis echt niet heel klinisch schoon is ofzo maar ik vond zoiets als kind al goor
Oud 27-10-2010, 20:25
Verwijderd
Ik ben altijd 'bang' dat mensen stinken. Als ik op straat langs iemand loop die ik vies vind, of in het OV zit iemand die ik vies vind, dan hou ik altijd een beetje mijn adem in als ik er langsloop.
Oud 27-10-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:

De trein ís ook gewoon heel vies

Wisten jullie dat er op de gemiddelde duwstang van een winkelwagentje 7000 x zo veel bacteriën zitten als op de gemiddelde bril van een openbaar toilet?
(en dat de meesten daarvan niet schadelijk zijn?)
Oud 27-10-2010, 20:27
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Waar wil jij het over hebben?
maakt niet uit, alles behalve politiek! Moest onlangs verschillende franse artikels vertalen naar het nederlands! Alleen maar politiek gezeik!
Oud 27-10-2010, 20:27
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik ben altijd 'bang' dat mensen stinken. Als ik op straat langs iemand loop die ik vies vind, of in het OV zit iemand die ik vies vind, dan hou ik altijd een beetje mijn adem in als ik er langsloop.
herkenning
Oud 27-10-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
De trein ís ook gewoon heel vies

Wisten jullie dat er op de gemiddelde duwstang van een winkelwagentje 7000 x zo veel bacteriën zitten als op de gemiddelde bril van een openbaar toilet?
(en dat de meesten daarvan niet schadelijk zijn?)
Hangen boven een toiletbril doe ik nooit. Ik snap op zich wel dat mensen het doen, maar ik kan het niet en vind het (tenzij er echt zichtbaar viezigheid op ligt) een beetje overdreven.

Openbare toiletten an sich vind ik wel vreselijk. Ik ga dan ook zo min mogelijk ergens anders naar de wc dan thuis.

In de Arena moest ik echt best erg, anders had ik het ook niet gedaan, want er stond een rij van duisent mensen, bahhhh, er waren al zoveel mensen op die wc geweest.
Oud 27-10-2010, 20:32
Verwijderd
Ik vind het ook heel, héél vies om zo'n vasthou-stang in de metro of tram vast te houden.
Oud 27-10-2010, 20:33
Verwijderd
Ja, ik zie het punt ook niet zo van wcbrillen van openbare toiletten, tenzij er zichtbaar poep of bloed ofzo op zit natuurlijk. Dan komen er maar wat bacteriën van andere mensen aan de achterkant van je benen, so what? Ik eet niet met de achterkant van mijn benen.

Citaat:
Ik vind het ook heel, héél vies om zo'n vasthou-stang in de metro of tram vast te houden.
die voelen ook altijd zo vettig!
Oud 27-10-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:

die voelen ook altijd zo vettig!
Ja precies!
Oud 27-10-2010, 20:34
Verwijderd
Oja, ik heb vandaag nog een mooi raadsel voor jullie

Stel je spant een touw om de evenaar heen. Nu knip je dat touw open en bind je er een stuk van 3 meter touw tussen. Vervolgens verspreid je alles weer netjes over de hele evenaar heen. Wat is nu de ordergrootte van de afstand tussen de evenaar en het touw?
Oud 27-10-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Oja, ik heb vandaag nog een mooi raadsel voor jullie

Stel je spant een touw om de evenaar heen. Nu knip je dat touw open en bind je er een stuk van 3 meter touw tussen. Vervolgens verspreid je alles weer netjes over de hele evenaar heen. Wat is nu de ordergrootte van de afstand tussen de evenaar en het touw?
Ik weet niet eens wat ordergrootte betekent.
Oud 27-10-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
oh dat doe ik ook ja. zorgen dat je uitademt als je bij zo iemand in de buurt bent, en niet in
Oud 27-10-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet eens wat ordergrootte betekent.

gewoon: picometers, nanometers, micrometers, millimeters, centimeters etc.
Oud 27-10-2010, 20:37
Verwijderd
Ik vind het maar een stom raadsel. /Toon Hermans
Oud 27-10-2010, 20:37
Rationeel
Rationeel is offline
een metertje
Oud 27-10-2010, 20:38
Verwijderd
Dat is toch geen raadsel, maar gewoon een stomme berekening Of vat ik 'm niet?
Oud 27-10-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch geen raadsel, maar gewoon een stomme berekening Of vat ik 'm niet?
LL komt best vaak met stomme raadsels/berekeningen.

Hoewel er eentje is die ik nu snap, en die best leuk is
Oud 27-10-2010, 20:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
een metertje
Juh, want je moet het door pi delen
Oud 27-10-2010, 20:39
Verwijderd
Ik oefen soms sommetjes met hem, schattig he

Ik leg hem op mijn beurt dan weer woorden uit
Oud 27-10-2010, 20:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik oefen soms sommetjes met hem, schattig he

Ik leg hem op mijn beurt dan weer woorden uit
Rationeel heeft mij ook wel eens door alle hoofdstukken van mn statistiekboek heen gepraat
Oud 27-10-2010, 20:40
Verwijderd
We vullen elkaar heel goed aan. Maar we zijn allebei vervelende kinderen die altijd gelijk willen hebben.

We zijn dan ook best competitief, en doen vaak topo- en kennisspelletjes.

Ik win meestal
Oud 27-10-2010, 20:41
Verwijderd
En dan vind LL dat.......

Kom er maar in LL!
Oud 27-10-2010, 20:42
Verwijderd
Maken jullie ook wel eens 'ruzie' over wie de slimste is?
Oud 27-10-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ja echt heel de tijd

Ik hou het er nu maar op dat hij uiteraard beter is in bèta-zaken, maar dat ik meer algemene kennis heb en beter ben in Nederlands.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
neuj, dat is gewoon duidelijk
Rationeel
Rationeel is offline
zij dus
Oud 27-10-2010, 20:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
neuj, dat is gewoon duidelijk
Ja, dat ben ik.
Verwijderd
Jeetje, gaf LL dat bij ons maar toe

Maar af en toe weet ik dingen op 'zijn gebied' die hij dan niet weet, en dat zijn echt prachtige momenten <3
Verwijderd
<3.
Oud 27-10-2010, 20:45
Verwijderd
Wij doen dat ook, en uiteindelijk word ik dan altijd een beetje boos, omdat ik stiekem ons allebei ongeveer even slim vind, zij het op andere gebieden, en hij vindt zichzelf eigenlijk gewoon de slimste en dat is dus echt niet zo!!!!!1
Oud 27-10-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Wij doen dat ook, en uiteindelijk word ik dan altijd een beetje boos, omdat ik stiekem ons allebei ongeveer even slim vind, zij het op andere gebieden, en hij vindt zichzelf eigenlijk gewoon de slimste en dat is dus echt niet zo!!!!!1
Qft to tha max.
Oud 27-10-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Juh, want je moet het door pi delen
Door 2 pi, maar normaal zegt iedereen altijd een paar nanometer
Oud 27-10-2010, 20:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja echt heel de tijd

Ik hou het er nu maar op dat hij uiteraard beter is in bèta-zaken, maar dat ik meer algemene kennis heb en beter ben in Nederlands.
dus LL is slimmer
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, gaf LL dat bij ons maar toe

Maar af en toe weet ik dingen op 'zijn gebied' die hij dan niet weet, en dat zijn echt prachtige momenten <3
Vervelend kind
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Door 2 pi, maar normaal zegt iedereen altijd een paar nanometer
Sorry. Ik ben nou eenmaal heul goed in het oplossen wiskundige en natuurkundige problemen, kan er ook niets aan doen
Verwijderd
Citaat:
Vervelend kind

Je moet nog antwoorden op een post van mij!
Oud 27-10-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
We vullen elkaar heel goed aan. Maar we zijn allebei vervelende kinderen die altijd gelijk willen hebben.

We zijn dan ook best competitief, en doen vaak topo- en kennisspelletjes.

Ik win meestal
Maar ik win altijd terecht. Jij wint heel vaak onterecht
Oud 27-10-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben dat eigenlijk niet zo, behalve op computergebied. Hij is van mening dat hij veeeeel meer verstand van computers heeft dan ik. Ik ben van mening dat hij vooral meer verstand van games heeft, maar niet meer over andere computerzaken - hij kan ze ook vooral gebruiken, eens een ander cdromdrive erin schroeven ofzo, en niet veel andere dingen ermee, en ik help hem net zo vaak iets op te lossen als hij mij helpt, want twee weten meer dan een.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten