Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Na wat gepruts aan het vasthoudmechanisme is het gelukt zonder de boel te slopen trouwens. DVD's moeten uiteraard niet te los in het doosje/hoesje zitten, maar dit was weer het andere uiterste. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb de hele middag project runway gekeken en nu heb ik zin om een kledingstuk te naaien. Ik ga morgen patroonpapier kopen en ben ik miljoen dingen aan het opzoeken hoe het er precies uit moet zien en hoe ik het ga maken. Het wordt een simpel blousje denk ik, met korte mouwtjes.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het betreft trouwens deze reeks: http://shop.spiegel.de/shop/action/m...?aUrl=90009999 |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() nee niet secuur, ik verwacht niet dat er morgen haute couture uit mijn handen komt. Het wordt nog heel moeilijk want ik kan niet zo precies werken, en bij een kussenhoes boeit dat niet maar bij een kledingstuk valt het natuurlijk meteen op als het niet recht wordt. Ik hou maar rekening met een groot fiasco, dan kan het alleen nog meevallen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo, 50 films...Ik heb er maar 7 van gezien ![]() |
![]() |
|
@Moz: Dat noem ik bij deze een foot roll
![]() Ik heb net The Pianist gekeken en ben nu... somber.
||
Verwijderd
|
Citaat:
3. M - Eine Stadt sucht einen Mörder, Fritz Lang 1931 25. Die Blechtrommel, Volker Schlöndorff 1979 30. Das Boot, Wolfgang Petersen 1981 31. Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo, Uli Edel 1981 41. Good Bye, Lenin!, Wolfgang Becker 2003 42. Gegen die Wand, Fatih Akin 2004 Ik mis trouwens Nosferatu, Faust en Das Kabinett in de collectie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat probeer je nu weer allemaal voor leuks te zeggen, Kazet? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|