Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Gisteren zó ontzettend koud geworden door het wandelen (overigens was de wandeling heel mooi en leuk). Sloeg op m'n buik (ik bespaar jullie de details), niet meer echt goed gegeten, terwijl we nog wel Mexicaans eten hadden
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En mijn ouders kakneten zeg, ga geen kinderen nemen als je niet weet hoe je moet opvoeden! Pa kan er dan niks aan doen maar moeders, nou kolere zeg mein god! Breek me de bek niet los.
Weer school missen door die kakhuid. En dan de laatste dagen zo vies kwaad en boos op vanalles en nog wat, vooral herinneringen die godverdomme naar boven komen drijven Laat de maan maar op mijn hoofd vallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wisselbuien deluxe! |
![]() |
|
wow. ik hoor de geluiden van een spel van een huisgenoot zo hard, dat het lijkt alsof ik het zelf speel. :\ en het is hier helemaal niet gehorig :\
|
Dat het al dinsdag is en bijna Sinterklaas en ik eigenlijk nog een sjaal wil haken voor m'n moeder, maar ik niet weet of ik daar nog wel genoeg tijd voor heb.
|
Verwijderd
|
Onze oven die af en toe foutmeldingen geeft en luid piepend dienst weigert. Sta je daar met je lasagne of cakejes
![]() ![]() |
![]() |
|
Wtf na ruim TWEE jaar geen last te hebben gehad van mijn hartritmestoornis, gisteren èn vandaag ineens weer raak
![]() Wat een ingewikkeld verhaal ![]()
|
GMgkjrhsdf koooouuuuuud
![]() ![]() ![]()
|
Jaaaaaaaa hallo! Dvd van Louis Theroux besteld op bol.com voor'm'n vader (voor 5 dec), zou binnen 3-4 werkdagen bezorgd worden (vandaag of morgen), kijk ik bij de bestelstatus, staat er dat hij verwacht wordt op 17 december
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Alle aandacht voor het weer. Elk jaar is het weer hetzelfde, zodra het kwik richting de nul gaat komen ze weer, de ludieke itempjes bij Jeugdjournaal, Editie NL, DWDD die Erben Wennemars uitnodigt over een eventuele Elfstedentocht, het Weerbericht waar elke keer weer aandacht besteed wordt aan het al dan niet kunnen schaatsen, ik word er gek van!
Kap er mee! Er zijn plaatsen op aarde waar het altijd zo koud is. Sterker nog, het is hier elk jaar wel zo koud! Ik wil er niks meer over horen, oke?!?! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'De transformatie van de USA naar de USSRA' Love & Peace | 215 | 23-01-2009 13:17 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 |