Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2010, 22:21
Verwijderd
Mensen die zonder uitzondering meer energie kosten dan ze opleveren, in een 90/10-verhouding, en menen dat ze bevriend met je zijn. En dat er enig punt zal komen waarop ik zal moeten zeggen: nee, ik heb liever niet dat je nog langskomt.
Advertentie
Oud 27-11-2010, 02:03
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat mensen zo kunnen zeuren, als ze iets geloven.
Fix'd.
Oud 27-11-2010, 15:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn konijn is dood omdat een hond hem uit z'n hok heeft gesleurd en meegenomen.
Oud 27-11-2010, 15:41
Verwijderd
Oh Cherry, wat een nare manier zeg sterkte en zo.
Oud 27-11-2010, 17:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik niet kan stoppen met lezen in de laatste Harry Potter. Hij is bijna uit, maar dat wil ik niet! Maar ik wil wel verder lezen.

Had ik de eerste 2x ook last van
Oud 27-11-2010, 17:11
Batave
Batave is offline
Dat bankrekening
Oud 27-11-2010, 19:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn persoonlijke kredietcrisis en dat mijn boek nu echt uit is.
Oud 28-11-2010, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn konijn is dood omdat een hond hem uit z'n hok heeft gesleurd en meegenomen.
Zo'n hok zit toch dicht?
Oud 28-11-2010, 02:11
Verwijderd
Dat ik niet kan slapen. Want ik wil morgen eigenlijk eventjes naar een demodag van Hobo Hifi maar mja, dat wordt allemaal kort dag zo
Oud 28-11-2010, 08:57
Verwijderd
De orderstatus van mijn bestelling is al een week lang 'verzonden'. Dat kan toch niet zo lang duren ;x
Oud 28-11-2010, 11:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mensen die zonder uitzondering meer energie kosten dan ze opleveren, in een 90/10-verhouding, en menen dat ze bevriend met je zijn. En dat er enig punt zal komen waarop ik zal moeten zeggen: nee, ik heb liever niet dat je nog langskomt.
Oja, daar heb ik ervaring mee. Heel naar is dat .

Citaat:
sip!
Oud 28-11-2010, 13:50
Batave
Batave is offline
De teksten die ik nog moet bijlezen
Oud 28-11-2010, 14:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Zo'n hok zit toch dicht?
True, maar het gaas was al knap oud, net als het konijn, dus hij kon niet op tijd wegvluchten en die hond was gewoon knap veel sterker dan het gaas. Tragisch.
Oud 28-11-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
True, maar het gaas was al knap oud, net als het konijn, dus hij kon niet op tijd wegvluchten en die hond was gewoon knap veel sterker dan het gaas. Tragisch.
Mja. En zijn baasje die die hond uitliet moet ook behoorlijk scheel zijn geweest dan
Oud 29-11-2010, 09:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gisteren zó ontzettend koud geworden door het wandelen (overigens was de wandeling heel mooi en leuk). Sloeg op m'n buik (ik bespaar jullie de details), niet meer echt goed gegeten, terwijl we nog wel Mexicaans eten hadden . Heb het de hele avond niet meer warm gekregen (dik vest, sjaal, kruik), tot ik dan toch maar onder de douche stapte. Had ik natuurlijk ook véél eerder moeten doen......
Oud 29-11-2010, 10:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Akelige instanties die mij geld afhandig maken! GODMILJAAR
Oud 29-11-2010, 10:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mja. En zijn baasje die die hond uitliet moet ook behoorlijk scheel zijn geweest dan
Bij ons is een keer een hond de (afgesloten) achtertuin ingerend en heeft een kip doodgebeten. Het enige wat het baasje te zeggen had, was dat we 'onze kippen dan ook niet los moeten laten lopen'. Pardon? Geen excuses, en haar hond liep ergens los waar dat niet mocht, op een speelweide, onze kippen liepen op eigen terrein los. Baasjes van honden zijn vaak erg blind voor de fouten van hun schattebout.
Oud 29-11-2010, 10:29
Carn
Carn is offline
kou
sneeuw
Oud 29-11-2010, 10:33
Verwijderd
Die achtelijke kuthoerenhuid van me, godverdomme het valt me nu al weken lastig met z'n jeuk roodheid kapot gaan godverdomme kanker een eind op!
Oud 29-11-2010, 10:36
Verwijderd
En mijn ouders kakneten zeg, ga geen kinderen nemen als je niet weet hoe je moet opvoeden! Pa kan er dan niks aan doen maar moeders, nou kolere zeg mein god! Breek me de bek niet los.

Weer school missen door die kakhuid.

En dan de laatste dagen zo vies kwaad en boos op vanalles en nog wat, vooral herinneringen die godverdomme naar boven komen drijven

Laat de maan maar op mijn hoofd vallen.
Oud 29-11-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
kou
sneeuw
Ik heb het juist andersom, sneeuw , kou
Oud 29-11-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
En mijn ouders kakneten zeg, ga geen kinderen nemen als je niet weet hoe je moet opvoeden! Pa kan er dan niks aan doen maar moeders, nou kolere zeg mein god! Breek me de bek niet los.

Weer school missen door die kakhuid.

En dan de laatste dagen zo vies kwaad en boos op vanalles en nog wat, vooral herinneringen die godverdomme naar boven komen drijven

Laat de maan maar op mijn hoofd vallen.
goh dat ik dat ben zeg

wisselbuien deluxe!
Oud 29-11-2010, 19:51
TopDrop
TopDrop is offline
wow. ik hoor de geluiden van een spel van een huisgenoot zo hard, dat het lijkt alsof ik het zelf speel. :\ en het is hier helemaal niet gehorig :\
Oud 29-11-2010, 21:04
Verwijderd
De verwarming staat op 25 graden en nog is het hier stervenskoud
Oud 29-11-2010, 21:16
TopDrop
TopDrop is offline
Kwartiertje fietsen, dan is het opeens heel warm
Oud 29-11-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
De verwarming staat op 25 graden en nog is het hier stervenskoud
Daar heb ik ook altijd last van
Oud 30-11-2010, 00:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik mezelf weer diep in de nesten heb gewerkt en ik te eigenwijs/trots/beschaamd/whatever ben om hulp te vragen.
Oud 30-11-2010, 05:47
snoopy
snoopy is offline
Dat eindelijk allebei m'n kinderen slapen en ik compleet wakker ben
Oud 30-11-2010, 08:55
Verwijderd
Slecht slapen.
Oud 30-11-2010, 08:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat het al dinsdag is en bijna Sinterklaas en ik eigenlijk nog een sjaal wil haken voor m'n moeder, maar ik niet weet of ik daar nog wel genoeg tijd voor heb.
Oud 30-11-2010, 13:41
Missy
Missy is offline
De sneeuw kan ik zeker wel waarderen, maar de gladheid erdoor niet.
Oud 30-11-2010, 13:49
Carn
Carn is offline
ja, sneeuw kan ik ook wel waarderen, alleen de gladheid, natte smurrie en kou niet.
Oud 30-11-2010, 13:50
Verwijderd
Onze oven die af en toe foutmeldingen geeft en luid piepend dienst weigert. Sta je daar met je lasagne of cakejes Meestal doet hij het wel weer na twintig keer de stekker er uittrekken en gewoon tachtig keer proberen, maar gisteren werd ik een klein beetje boos en heb ik hem een ehhh bemoedigend vuistklopje gegeven op de zijkant en nu doet het lampje het niet meer ;x
Oud 30-11-2010, 14:57
Batave
Batave is offline
Citaat:
Kwartiertje fietsen, dan is het opeens heel warm
Nietus
Oud 30-11-2010, 15:28
Picidae
Picidae is offline
Nee inderdaad, ik heb 3 uur gefietst maar het bleef koud, komt vooral door de wind.
Oud 30-11-2010, 16:06
TopDrop
TopDrop is offline
Mijn studie wordt wegbezuinigd :\
Oud 30-11-2010, 18:30
Verwijderd
Om wat voor studie gaat het?
Oud 30-11-2010, 19:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf na ruim TWEE jaar geen last te hebben gehad van mijn hartritmestoornis, gisteren èn vandaag ineens weer raak helemaal belachelijk omdat mijn opa nu in het ziekenhuis ligt te wachten op de (vrij simpele) operatie voor dezelfde ritmestoornis (waarvan hij maar net op de hoogte is dat hij het heeft, en hij het zeer waarschijnlijk aan m'n vader, m'n tante en mij heeft doorgegeven), die ik ook zou kunnen ondergaan, maar nog niet wil.
Wat een ingewikkeld verhaal
Oud 30-11-2010, 20:39
Verwijderd
Verder niet gevaarlijk?
Oud 30-11-2010, 20:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Niet echt nee. Moet wel naar de spoed als medicijnen niet aanslaan, gebeurt soms . En voelt gewoon heel naar.
Oud 30-11-2010, 23:27
Tink*
Tink* is offline
Pizzabezorgers die twee uur te laat komen.
Oud 01-12-2010, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
GMgkjrhsdf koooouuuuuud en ik ben belachelijk moe door dat hartgedoe gisteren, moet nu naar galeriedinges voor onderzoek, eigenlijk nog naar opa in het ziekenhuis en een sjaal haken voor mama, maar dat lukt nooooit
Oud 01-12-2010, 13:43
Verwijderd
Websites die het niet doen waardoor deadlines voorbij gaan en alles fout ingevuld staat.
Oud 01-12-2010, 14:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaaaaaaaa hallo! Dvd van Louis Theroux besteld op bol.com voor'm'n vader (voor 5 dec), zou binnen 3-4 werkdagen bezorgd worden (vandaag of morgen), kijk ik bij de bestelstatus, staat er dat hij verwacht wordt op 17 december gvd, moet ik iets anders gaan bedenken
Oud 01-12-2010, 14:39
Batave
Batave is offline
Citaat:
Jaaaaaaaa hallo! Dvd van Louis Theroux besteld op bol.com voor'm'n vader (voor 5 dec), zou binnen 3-4 werkdagen bezorgd worden (vandaag of morgen), kijk ik bij de bestelstatus, staat er dat hij verwacht wordt op 17 december gvd, moet ik iets anders gaan bedenken
Een cadeaubon voor alvast?
Oud 01-12-2010, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh nee, ik doe niet aan kadobonnen, maar bedankt voor de suggestie
Oud 01-12-2010, 15:26
Batave
Batave is offline
De batterijduur van mijn telefoon.
Oud 01-12-2010, 17:26
Verwijderd
Dat sims steeds vast loopt
Oud 01-12-2010, 17:36
Verwijderd
Alle aandacht voor het weer. Elk jaar is het weer hetzelfde, zodra het kwik richting de nul gaat komen ze weer, de ludieke itempjes bij Jeugdjournaal, Editie NL, DWDD die Erben Wennemars uitnodigt over een eventuele Elfstedentocht, het Weerbericht waar elke keer weer aandacht besteed wordt aan het al dan niet kunnen schaatsen, ik word er gek van!

Kap er mee! Er zijn plaatsen op aarde waar het altijd zo koud is. Sterker nog, het is hier elk jaar wel zo koud! Ik wil er niks meer over horen, oke?!?!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten