Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2010, 19:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Terwijl dat zo ongeveer de schoonste insecten zijn om in je huis te hebben! Ze zitten nooit op je eten, ze hebben geen ziektes aan hun pootjes, ze duiden niet op rottingsprocessen, ze poepen niet op je gordijnen. Het enige wat ze willen is wat rustig in een kiertje tussen de badkamertegels zitten.
Dat is wel zo, maar bah ze rennen heel hard en worden soms heel groot! En kleintjes vallen uiteen in stof, maar als je zo'n grote plet is het heel vies!
Oud 31-10-2010, 19:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan Karaty? Is dat niet die megakneus van één of andere talentenjacht?
Ik val op megakneuzen. Vooral als ze van één of andere talentenjacht zijn. *lady wood*
Oud 31-10-2010, 19:39
Verwijderd
Ik ben een blouseje aan het maken samen met mijn buurvrouw. Het was toch wat gecompliceerder dan ik dacht. Alle stof is geknipt, ze heeft net één kant voor me afgespeld zodat ik voor de andere kant kan afkijken. Al die dingetjes die je moet weten...maar het wordt wel een schattig blouseje.
Oud 31-10-2010, 19:47
Tink*
Tink* is offline
Ik kom al maanden af en toe een dude tegen die op André lijkt. En vandaag kwam ik die dus weer tegen, al herkende ik hem niet want hij had z'n haar afgeknipt, maar na een paar minuten was ik er wel achter. ;x Echt vet raar.
Oud 31-10-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een blouseje aan het maken samen met mijn buurvrouw. Het was toch wat gecompliceerder dan ik dacht. Alle stof is geknipt, ze heeft net één kant voor me afgespeld zodat ik voor de andere kant kan afkijken. Al die dingetjes die je moet weten...maar het wordt wel een schattig blouseje.
dat lijkt me ook wel moeilijk om te doen, een blouse ik hou ook niet van knoopsgaten. Ik heb een keer een rok gemaakt waar een knoop op moest en dus ook een knoopsgat in moest, in plaats daarvan heb ik er een drukkertje op gedaan en die verstopt achter een knoop
Oud 31-10-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
dat lijkt me ook wel moeilijk om te doen, een blouse ik hou ook niet van knoopsgaten. Ik heb een keer een rok gemaakt waar een knoop op moest en dus ook een knoopsgat in moest, in plaats daarvan heb ik er een drukkertje op gedaan en die verstopt achter een knoop
ik heb weleens knoopsgaten gemaakt, maar dat waren voor hele grote knopen op een kussenhoes. Dit zijn kleintjes dus dat wordt nog moeilijk ja, maar ik denk dat ik gewoon een ander blousje ernaast leg om goed de afstanden te kunnen bepalen. Ik zit me nu ook af te vragen hoe ik in vredesnaam gaten moet maken in dubbele stof met nog een laag vlies ertussen...
Oud 31-10-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
ik heb weleens knoopsgaten gemaakt, maar dat waren voor hele grote knopen op een kussenhoes. Dit zijn kleintjes dus dat wordt nog moeilijk ja, maar ik denk dat ik gewoon een ander blousje ernaast leg om goed de afstanden te kunnen bepalen. Ik zit me nu ook af te vragen hoe ik in vredesnaam gaten moet maken in dubbele stof met nog een laag vlies ertussen...
Hmm ja lastig. Er is vast wel ergens een tutorial te vinden
Oud 31-10-2010, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ga je die knoopsgaten met de hand of met de naaimachine maken?
Oud 31-10-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ga je die knoopsgaten met de hand of met de naaimachine maken?
oh kan dat ook met de naaimachine ik ga doen wat het makkelijkst is.
Oud 31-10-2010, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja dat kan, maar heb het nog nooit geprobeerd . Knoopsgaten doe ik altijd met de hand.
Oud 31-10-2010, 20:08
Allure
Allure is offline
Citaat:
Oei, wtf, goed dat je het zegt

En goed dat je voor de htc bent gegaan
ja he, ben erg blij met mn keuze

weet jij hoe het precies zit met de vakindeling? je kan kiezen uit burgerlijk recht, handelsrecht en intellectueel eigendomsrecht. maar waar staat dan precies welke vakken bij wat hoort?
Oud 31-10-2010, 20:09
Verwijderd
Eerst maar eens alles aan elkaar naaien. Ik ben echt te gaar nu dus morgen weer verder voor ik fouten ga maken.
Oud 31-10-2010, 20:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleeh ik ben echt heel moe. Misschien maar lekker vroeg op bed.
Oud 31-10-2010, 20:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja. Laat ik dat eens doen. Morgen weer een ub-dag, laatste voor tentamen, dus even bijslapen kan geen kwaad .

Slaap lekker allen!
Oud 31-10-2010, 20:14
Verwijderd
Welterusten!
Oud 31-10-2010, 20:42
Verwijderd
Oud 31-10-2010, 20:47
Verwijderd
Band of Skulls
Oud 31-10-2010, 20:56
Verwijderd
De moordenaar [Balthasar Gerards] werd na een wilde achtervolging gegrepen en veroordeeld tot de zwaarste lijfstraf die er beschikbaar was:

"Zijn rechterhand waarmee hij het moorddadige feit gepleegd heeft, zal met een gloeiende tang afgeknepen worden; vervolgens zal men met gloeiende tangen op verscheidene plaatsen op zijn lichaam het vlees afknijpen tot op het bot. Vervolgens vierendele men hem levend waarna het hart uit zijn borstkas gesneden en hem in het gezicht geworpen zal worden. Tenslotte zal men zijn hoofd afhakken waarna zijn vier uiteengetrokken delen op de Haagpoort, Oostpoort, Ketelpoort en de Waterslootsepoort tentoongesteld dienen te worden. Zijn hoofd moet op een staak gespietst en vervolgens bij het voormalige huis van de prins geplaatst worden."

Dat zal hem leren! Ik krijg hierbij een visual waarbij het hart echt zo'n nat klets-geluid maakt
Oud 31-10-2010, 21:00
Verwijderd
"De eerste nacht in de gevangenis werd Balthasar met roeden geslagen. Zijn wonden werden met honing ingesmeerd opdat een bok met zijne scherpe tong al leckende zijn vel metten honich afschrabben soude. De bok had er echter geen zin in."

Wat
Oud 31-10-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
"De eerste nacht in de gevangenis werd Balthasar met roeden geslagen. Zijn wonden werden met honing ingesmeerd opdat een bok met zijne scherpe tong al leckende zijn vel metten honich afschrabben soude. De bok had er echter geen zin in."

Wat
Ik wilde dit net posten
Oud 31-10-2010, 21:05
Verwijderd
over beestjes gesproken, ik had laatst een naaktslak in de keuken ;d;;:;;;;d;D;;d;D: ik HAAT naaktslakken. Echt met een diepe intense haat en ook nog wat stukjes walging. En met nog een beetje haat. En op dat bedje van haat en walging nog een dressing gemaakt van afkeer. Afkeersap.
Oud 31-10-2010, 21:08
Verwijderd
De beloning, door Filips gesteld op de moord, diende volgens het edict van de koning te worden voldaan uit de nalatenschap van Willem van Oranje. Aangezien Filips daarover nog niet de beschikking had, bleven de nabestaanden zitten met een vordering die niet te innen viel.
Toen aan het begin van het Twaalfjarig Bestand de oudste zoon van Oranje, Filips Willem van Oranje-Nassau, in zijn Nassause bezittingen werd hersteld, probeerde de landvoogd Albrecht van Oostenrijk hem te dwingen om uit dit vermogen de nabestaanden van Gerards te voldoen

Oud 31-10-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Band of Skulls
ging met m'n vriendin naar de freerecordshop en een cd kopen waarvan het hoesje ons beide wel aansprak. Niet luisteren en de band niet kennen, kwamen goeie dingen uit voort.
Oud 31-10-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
ging met m'n vriendin naar de freerecordshop en een cd kopen waarvan het hoesje ons beide wel aansprak. Niet luisteren en de band niet kennen, kwamen goeie dingen uit voort.

Coole hoes hè?
Oud 31-10-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Coole hoes hè?

Oud 31-10-2010, 22:46
Verwijderd
Ik heb trouwens wel eens een singletje gekocht waarvan ik geen idee had wat het was.
Oud 31-10-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens wel eens een singletje gekocht waarvan ik geen idee had wat het was.
[afbeelding]
omg wtf mijn broer en ik kwamen eens tekeningen van mijn vader tegen (zo uit zijn jeugd) en dit is precies dat tafereel.
Oud 31-10-2010, 22:51
Verwijderd
Precies!
Oud 01-11-2010, 00:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, wat heb je allemaal gescoord?

Vroegah spitte ik ook wel eens door de FRS aanbiedingen bak om te zoeken naar coole hoesjes, maar vaak viel de muziek toch behoorlijk tegen.
Oud 01-11-2010, 01:40
Verwijderd
Oud 01-11-2010, 01:45
Verwijderd
Oud 01-11-2010, 02:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach gos, arme eitjes.
Oud 01-11-2010, 05:30
Verwijderd
Ik ben al een uur wakker omdat ik was vergeten mijn mobiel op wintertijd te zetten
Oud 01-11-2010, 08:11
Verwijderd
Zo, wat ben ik vroeg wakker en heb ik vroeg ontbeten.

Goeiemorgen.
Oud 01-11-2010, 08:32
Verwijderd
bwaah ik lag zo lekker te pitten en toen werd ik wakker gebeld. Vergeten m'n telefoon op stil te zetten ;x
Oud 01-11-2010, 08:55
Tink*
Tink* is offline
Ik heb de wekker nog eens een uur verzet zodat ik kon blijven slapen. ;x Beetje jammer.
Oud 01-11-2010, 08:59
Verwijderd
Ik ben nu voor het eerst in de geschiedenis wel helemaal fris en fruitig aangekleed en onder de douche geweest, ipv dat een half uur voordat ik naar m'n werk moet vertrekken te doen.
Even iets vreten en dan naaien.
Oud 01-11-2010, 09:00
Verwijderd
goedemorgen.
Oud 01-11-2010, 09:14
Martiño
Martiño is offline
felipeli cm
Oud 01-11-2010, 10:05
Verwijderd
Hmm, ik zie dat ik gisteren ongemerkt m'n 40.000ste post ben gepasseerd.
Oud 01-11-2010, 10:35
Verwijderd
Hoi
Oud 01-11-2010, 10:38
Verwijderd

haha. zit dit met mijn vader en zus te luisteren. hij is zo grappig
Oud 01-11-2010, 10:41
Verwijderd
Ik heb echt de goorste koffie ooit. Getver.
Oud 01-11-2010, 10:43
Verwijderd
Ik heb allemaal zoete lekkernijtjes van mijn vader gehad, uit Tunesië. Niet goed voor me
Oud 01-11-2010, 10:45
Verwijderd
Ruilen voor een etentje @ mij vrijdag?
Oud 01-11-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ruilen voor een etentje @ mij vrijdag?
Oh, maar ze zijn al bijna op (gedeeld met zusjes en vader hoor, dat wel)
Maar ik zal iets anders lekkers meenemen, goed? Een toetje!

En natuurlijk.
Oud 01-11-2010, 10:46
Verwijderd
komen jullie ook naar de alcoholmeet vrijdag?
Oud 01-11-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar ze zijn al bijna op (gedeeld met zusjes en vader hoor, dat wel)
Maar ik zal iets anders lekkers meenemen, goed? Een toetje!

En natuurlijk.
Ik wil Tunesische dingen *stampvoet*

Maar een toetje is natuurlijk ook helemaal prima <3.
Oud 01-11-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
komen jullie ook naar de alcoholmeet vrijdag?
Nee, in plaats daarvan gaan we met z'n 2en eten en samen lekker nuchter blijven
Oud 01-11-2010, 10:48
Tink*
Tink* is offline
De alcoholmeet. :') Jezus. Dat is best sneu als je op voorhand iets al zo noemt.

Regels voor berichten