Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben een blouseje aan het maken samen met mijn buurvrouw. Het was toch wat gecompliceerder dan ik dacht. Alle stof is geknipt, ze heeft net één kant voor me afgespeld zodat ik voor de andere kant kan afkijken. Al die dingetjes die je moet weten...maar het wordt wel een schattig blouseje.
|
![]() |
|
Ik kom al maanden af en toe een dude tegen die op André lijkt. En vandaag kwam ik die dus weer tegen, al herkende ik hem niet want hij had z'n haar afgeknipt, maar na een paar minuten was ik er wel achter. ;x Echt vet raar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() weet jij hoe het precies zit met de vakindeling? je kan kiezen uit burgerlijk recht, handelsrecht en intellectueel eigendomsrecht. maar waar staat dan precies welke vakken bij wat hoort? |
![]() |
|
Verwijderd
|
De moordenaar [Balthasar Gerards] werd na een wilde achtervolging gegrepen en veroordeeld tot de zwaarste lijfstraf die er beschikbaar was:
"Zijn rechterhand waarmee hij het moorddadige feit gepleegd heeft, zal met een gloeiende tang afgeknepen worden; vervolgens zal men met gloeiende tangen op verscheidene plaatsen op zijn lichaam het vlees afknijpen tot op het bot. Vervolgens vierendele men hem levend waarna het hart uit zijn borstkas gesneden en hem in het gezicht geworpen zal worden. Tenslotte zal men zijn hoofd afhakken waarna zijn vier uiteengetrokken delen op de Haagpoort, Oostpoort, Ketelpoort en de Waterslootsepoort tentoongesteld dienen te worden. Zijn hoofd moet op een staak gespietst en vervolgens bij het voormalige huis van de prins geplaatst worden." Dat zal hem leren! Ik krijg hierbij een visual waarbij het hart echt zo'n nat klets-geluid maakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
over beestjes gesproken, ik had laatst een naaktslak in de keuken
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De beloning, door Filips gesteld op de moord, diende volgens het edict van de koning te worden voldaan uit de nalatenschap van Willem van Oranje. Aangezien Filips daarover nog niet de beschikking had, bleven de nabestaanden zitten met een vordering die niet te innen viel.
Toen aan het begin van het Twaalfjarig Bestand de oudste zoon van Oranje, Filips Willem van Oranje-Nassau, in zijn Nassause bezittingen werd hersteld, probeerde de landvoogd Albrecht van Oostenrijk hem te dwingen om uit dit vermogen de nabestaanden van Gerards te voldoen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vroegah spitte ik ook wel eens door de FRS aanbiedingen bak om te zoeken naar coole hoesjes, maar vaak viel de muziek toch behoorlijk tegen. ![]()
|
|