Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2010, 16:59
Martiño
Martiño is offline
Mja, het is leuk, maar het proces naar kerst toe kan af en toe stressvol zijn Vooral omdat ik in mijn geval al een maand of twee van te voren bezig ben met alles plannen.
Oud 07-11-2010, 17:00
Verwijderd
Dank, allen!

Citaat:
Vette tekening. Mooie neus ook.

Maar dat linkeroog, da's wel een beetje .. spooky..
Het rechteroog bedoel je, denk ik? Of nouja, rechts voor de kijker. Daar klopt inderdaad niks van Ik heb hier ook een versie liggen waarop dat gefixt is, maar die vind ik om een of andere reden veel minder interessant. Dan wordt het (nog veel meer) zo'n standaard mooi meisje, en ik teken niet graag standaard mooie mensen, want dat vind ik vrij saai. Dus ik heb besloten om het gewoon zo te houden.

Er zijn wel andere dingen aan de ogen die niet kloppen en waar geen excuus is.
Oud 07-11-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Mja, het is leuk, maar het proces naar kerst toe kan af en toe stressvol zijn Vooral omdat ik in mijn geval al een maand of twee van te voren bezig ben met alles plannen.
Ja, dat snap ik wel voor mij is Kerst meestal best overzichtelijk. Alleen soms is het lastig om de hele familie op één plaats (lees: één land) te krijgen.
Oud 07-11-2010, 17:08
Verwijderd
Zo, even tijd voor een kleine studiepauze.
Oud 07-11-2010, 17:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo, even tijd voor een kleine studiepauze.
volgensmij heb je keihard geleerd de afgelopen tijd, dus het komt wel goed.
Oud 07-11-2010, 17:20
Verwijderd
Ik heb zo'n zin in vrijdag <3 Dan is deze ellende voorbij en ga ik het vieren door lekker met een vriendinnetje te eten, dan naar sint en daarna óf naar 90's now alternative óf naar de dvd release party van SATC 2
Oud 07-11-2010, 17:26
Verwijderd
Mijn lievelingskandidaat uit het huidige seizoen van Hell's Kitchen is net naar huis gestuurd
Oud 07-11-2010, 17:30
Verwijderd
Paaaauze.
Oud 07-11-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo'n zin in vrijdag <3 Dan is deze ellende voorbij en ga ik het vieren door lekker met een vriendinnetje te eten, dan naar sint en daarna óf naar 90's now alternative óf naar de dvd release party van SATC 2
Over vijf dagen vier je feest!!!
Ik blijf trouwens in Tilburg die avond, heb ik besloten.
Oud 07-11-2010, 17:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Komen er nog famous people bij de dvdrelease?
Verwijderd
Citaat:
Over vijf dagen vier je feest!!!
Ik blijf trouwens in Tilburg die avond, heb ik besloten.
ja beter plan, de plannen zijn nog uiterst vaag, en voor je het weet sta je tussen giechelende meiden in hippe jurkjes ipv te springen op gave 90's muziek.
Verwijderd
Citaat:
Vast niet Volgens mij wordt het een extreem faalfeestje.
Oud 07-11-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
ja beter plan, de plannen zijn nog uiterst vaag, en voor je het weet sta je tussen giechelende meiden in hippe jurkjes ipv te springen op gave 90's muziek.
Laat maar ja

Citaat:
Ja, Sann.
Oud 07-11-2010, 17:39
Verwijderd
De originele cast van SATC2!
Oud 07-11-2010, 17:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb je het nu over de releaseparty of over 90's now? ;ddD /flauw

Citaat:
Vast niet Volgens mij wordt het een extreem faalfeestje.
Hm, achja, misschien is het ook wel zo fout dat het leuk is. Maar ik zou voor 90's alternative gaan.

Citaat:
Ja, Sann.
Oei, ja. Tja, wie wil er bij zo'n glamourevent als de DVD-release van SATC 2 nou ontbreken...
Oud 07-11-2010, 17:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat ik wel zonder zou overleven, eigenlijk.
Oud 07-11-2010, 17:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik denk dat ik wel zonder zou overleven, eigenlijk.
Ik vraag me af waarom er uberhaupt een deel 2 gemaakt is, maarja. Ze moesten waarschijnlijk toch alles nog tot de laatste druppel uitknijpen en die actrices hebben natuurlijk ook niet echt meer een goede carrière dus die grijpen ook iedere kans aan.
Oud 07-11-2010, 17:50
Cherry Springs
Dat zal het zijn, ja. Ik wist uberhaubt niet dat deel 1 zo'n enorm succes was dat er een deel 2 nodig was.
Oud 07-11-2010, 17:53
Verwijderd
Deel 1 was TOEVALLIG DUISENT LIEFDE

En deel 2 vond ik stiekem ook gewoon genieten hoor. Van mij mogen ze er nog 10 maken
Oud 07-11-2010, 18:06
Verwijderd
Ze schijnen ook een serie gemaakt te hebben!
Oud 07-11-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ze schijnen ook een serie gemaakt te hebben!
No way

Het is weer zondag restjesdag, en voor de verandering had ik eens een x nog best smakelijke dingen in huis! <3.
Oud 07-11-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
No way

Het is weer zondag restjesdag, en voor de verandering had ik eens een x nog best smakelijke dingen in huis! <3.
Bitterkoekjes
Oud 07-11-2010, 18:14
Cherry Springs
Wat moet ik kijken vanavond, Ben Hur of Citizen Kane of Breakfast at Tiffany's?
Oud 07-11-2010, 18:15
Verwijderd
Citizen Kane
Oud 07-11-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Bitterkoekjes
Oh die ook nog inderdaad Maar ik had ook nog tomaat, komkommer, feta, verse basilicum, pijnboompitjes, sjalotjes en spekjes dus daar heb ik een soort van salade van gemaakt, met gebakken aardappeltjes. Win En straks bitterkoekjes als toetje
Oud 07-11-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ken Breakfast at Tiffany's alleen als dat liedje geloof ik
Oud 07-11-2010, 18:26
Verwijderd
Er staan nu twee groentetaarten in de oven en die heb ik zelf gemaakt! *trots*
Oud 07-11-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Citizen Kane een goede film, maar de meeste mensen die ik ken vinden hem nogal saai. Dus als je 'gewoon' zin hebt in een leuke film dan zou ik voor Breakfast at Tiffany's gaan, en Citizen Kane bewaren tot een moment waarop je zin hebt in een klassieker. Tenzij dat moment nu is. Dan zou ik hem nu kijken.
Oud 07-11-2010, 18:45
Verwijderd
Ben Hur natuurlijk, die chariot race <3
Oud 07-11-2010, 18:45
Verwijderd
goedenavond!

Ik ben vanochtend twee uur bezig geweest met het opruimen van het huis
Oud 07-11-2010, 18:47
Verwijderd
Ik ben hamburgers aan het bakken met bacon
Oud 07-11-2010, 18:52
Verwijderd
Lekker

Ik moet administratie doen, maar de stapel in mijn postvakje is 20 cm hoog.
Oud 07-11-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hamburgers aan het bakken met bacon
Hm

Ik ben te lui om boodschappen te doen dus ik leef al drie dagen op water en spaghetti met kaas. Ik had ook een peer, maar die wilde ik niet opeten omdat ik hem eerst wilde tekenen, en nu is hij niet goed meer. :') En gisteren vond ik een blik champignonsoep in een van m'n kasten, maar toen ik die half op had viel me op dat hij wel erg ragout-achtig was en toen bleek dat de houdbaarheidsdatum iets in 2009 was. Ultrafail.
Oud 07-11-2010, 18:54
Verwijderd
Bliksoep die over datum is, het moet niet gekker worden

Denk je wel aan je vitamientjes? Zeg ik belerend, nommend aan een vette hamburger zonder sla
Verwijderd
Citaat:
Hm

Ik ben te lui om boodschappen te doen dus ik leef al drie dagen op water en spaghetti met kaas. Ik had ook een peer, maar die wilde ik niet opeten omdat ik hem eerst wilde tekenen, en nu is hij niet goed meer. :') En gisteren vond ik een blik champignonsoep in een van m'n kasten, maar toen ik die half op had viel me op dat hij wel erg ragout-achtig was en toen bleek dat de houdbaarheidsdatum iets in 2009 was. Ultrafail.
Als je opeens nooit meer op het forum komt, weten we waardoor het komt!

Ik heb in drie kwartier twee groentetaarten gebakken en de keuken opgeruimd. Die was aardig smerig door kookexperimenten van mijn vader. Ondertussen deden mijn broertje en zusje Justin Bieber na om me een hart onder de riem te steken
Verwijderd
Maar je woont in Amsterdam, dus je kunt boodschappen bestellen bij Albert!
Oud 07-11-2010, 18:56
Verwijderd
Hey Planet Earth...bij de EO. Ja hoor, God heeft het allemaal gemaakt. Richard Attenborough zou zich omdraaien in zijn kantoor
Oud 07-11-2010, 18:59
Verwijderd
Ik ben toch maar een beetje cd's en dvd's aan het verzamelen die ik niet per se hoef te hebben.
Voor de verkoop
Oud 07-11-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Bliksoep die over datum is, het moet niet gekker worden

Denk je wel aan je vitamientjes? Zeg ik belerend, nommend aan een vette hamburger zonder sla
Sla maakt hamburgers wel meteen veel lekkerder. Door het contrast in structuur. Maar ik heb hier wel een flinke pot Davitamon Compleet, ja Dat is ook een onderdeel van mijn dieet momenteel.

Citaat:
Maar je woont in Amsterdam, dus je kunt boodschappen bestellen bij Albert! [afbeelding]
Ja, vroeger was dat ook altijd m'n plan op luie dagen Tot ik het echt wilde gaan uitvoeren en erachter kwam dat ze pas de dag nadat je bestelt bezorgen. Dat is nutteloos, want ik denk dan telkens van 'nah, morgen ga ik vast als een normaal mens naar de normalemensenwinkel'.
Oud 07-11-2010, 19:01
Verwijderd
Ik had recent een theorie ontwikkeld waarom Amerikaans bedrijven vaak succesvol zijn. Namelijk, ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat om een goedlopend eenmanszaakje te hebben je beter niet te veel risico's kunt nemen, maar om een multinational op te starten en te behouden juist wel. En het helpt om niet te sterk aan emotionele banden te hechten maar een 'zaken gaan voor' mentaliteit te hebben. En Amerikanen stammen grotendeels af van mensen die in de 17e-19e eeuw daarnaartoe zijn gereisd vanuit Europa, toen een gevaarlijke reis waarbij je zeker wist dat je je familie nooit meer terug zou zien. Dus die hebben een genetisch hogere kans om risico's te nemen en niet aan emotionele banden te hechten.
Oud 07-11-2010, 19:02
Verwijderd
Nu stammen ze dus wel ook af van mensen die bovengemiddeld grote ondernemingszin hadden en niet bang waren hun handen vuil te maken. En dat zou je niet per se zeggen als je ze zo ziet. Maar toch!
Oud 07-11-2010, 19:04
Verwijderd
ik denk dat ik nog maar een nachtje bij mijn vader blijf, aangezien er op mijn kamer geen water is en geen gasfornuis
Oud 07-11-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ik had recent een theorie ontwikkeld waarom Amerikaans bedrijven vaak succesvol zijn. Namelijk, ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat om een goedlopend eenmanszaakje te hebben je beter niet te veel risico's kunt nemen, maar om een multinational op te starten en te behouden juist wel. En het helpt om niet te sterk aan emotionele banden te hechten maar een 'zaken gaan voor' mentaliteit te hebben. En Amerikanen stammen grotendeels af van mensen die in de 17e-19e eeuw daarnaartoe zijn gereisd vanuit Europa, toen een gevaarlijke reis waarbij je zeker wist dat je je familie nooit meer terug zou zien. Dus die hebben een genetisch hogere kans om risico's te nemen en niet aan emotionele banden te hechten.
In welk opzicht zijn Amerikaanse bedrijven vaak succesvol?
Oud 07-11-2010, 19:13
Verwijderd
mijn moeder zit in een huisje op de veluwe, samen met oma en schoonzussen. Maar ze belt echt vier keer per dag naar huis dus volgens mij vindt ze het geen ruk aan
Oud 07-11-2010, 19:14
Verwijderd
Citaat:
In welk opzicht zijn Amerikaanse bedrijven vaak succesvol?
Ja ik heb daar geen cijfers van ofzo, dat was gewoon mijn indruk
Oud 07-11-2010, 19:15
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik heb vrijdag een studio bezichtigd, en ik denk dat ik morgen ga zeggen dat ik hem neem.
Oud 07-11-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb vrijdag een studio bezichtigd, en ik denk dat ik morgen ga zeggen dat ik hem neem.
Oud 07-11-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-11-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Hoera!
Oud 07-11-2010, 19:18
Cherry Springs
Ik ga na het eten wel kiezen of ik Breakfast at tiffany's of Citizen Kane wil kijken. Het is wel handig dat mijn mama's huis zo lekker warm wordt en er voor me gekookt wordt, ik ga nog een hoop dingen missen als ik op kamers belandt.

Regels voor berichten