Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik blijf trouwens in Tilburg die avond, heb ik besloten. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben te lui om boodschappen te doen dus ik leef al drie dagen op water en spaghetti met kaas. Ik had ook een peer, maar die wilde ik niet opeten omdat ik hem eerst wilde tekenen, en nu is hij niet goed meer. :') En gisteren vond ik een blik champignonsoep in een van m'n kasten, maar toen ik die half op had viel me op dat hij wel erg ragout-achtig was en toen bleek dat de houdbaarheidsdatum iets in 2009 was. Ultrafail. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb in drie kwartier twee groentetaarten gebakken en de keuken opgeruimd. Die was aardig smerig door kookexperimenten van mijn vader. Ondertussen deden mijn broertje en zusje Justin Bieber na om me een hart onder de riem te steken ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had recent een theorie ontwikkeld waarom Amerikaans bedrijven vaak succesvol zijn. Namelijk, ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat om een goedlopend eenmanszaakje te hebben je beter niet te veel risico's kunt nemen, maar om een multinational op te starten en te behouden juist wel. En het helpt om niet te sterk aan emotionele banden te hechten maar een 'zaken gaan voor' mentaliteit te hebben. En Amerikanen stammen grotendeels af van mensen die in de 17e-19e eeuw daarnaartoe zijn gereisd vanuit Europa, toen een gevaarlijke reis waarbij je zeker wist dat je je familie nooit meer terug zou zien. Dus die hebben een genetisch hogere kans om risico's te nemen en niet aan emotionele banden te hechten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga na het eten wel kiezen of ik Breakfast at tiffany's of Citizen Kane wil kijken. Het is wel handig dat mijn mama's huis zo lekker warm wordt en er voor me gekookt wordt, ik ga nog een hoop dingen missen als ik op kamers belandt.
|
![]() |
|
|