Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2010, 10:17
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ben ik een jaar lang niet mobiel geweest en ga ik eens uit huis krijg je dit.

Ik heb dus ook op Sann gestemd want het lag gewoon erg voor de hand dat die WW was.
Als ik het goed gevolgd heb zijn er nu nog maar 2 wolven over, en dan verrader en evil ziener?
Als we het lijstje af gaan zijn er van de 13 overige spelers dus nog 4 rollen die puur slecht zijn, en 2 geliefdes die tussen zowel goed als slecht kunnen zitten.
Onder mij stonden 5 mensen, en onder Sann 8, als het stemlijstje overeenkomt met de echte stemmen kunnen er dus 2 wolven/gerelateerd onder Sann staan zonder dat daar de meerderheid weg gaat.
Het kan natuurlijk ook dat er onder mij mensen stonden die pro-wolf zijn omdat deze niet verwachten dat ik er echt uit zou gaan en dus op safe speelden met een minderheidslijstje.
Het lijkt mij trouwens logish dat de geliefdes op Sann hebben gestemd.
Oud 13-11-2010, 12:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het lijkt me niet dat Alpha een wolf is, sann is goed, maar zo goed echt niet dat ze later die aanval weer kan af laten wijken, terwijl ze zelf al dood is. Dat zou toch te riskant zijn, er zijn nog maar 2 wolven in het spel, dan ga je natuurlijk geen extra aandacht op je medewolven vestigen.

Ik ben nu best benieuwd naar Etmakas, die op de een of andere manier door alle verdenkingen en stemrondes is heen gefietst.
Oud 13-11-2010, 13:02
Verwijderd
En dat was 2.

En nu op naar de geliefden! Mijn gevoel zegt Etmakas of Absinthe, maar ik lees hiervoor nog wel een keertje heel het spel door, er zijn vast wel ergens nog hints of info te verkrijgen!

Ook interessant wie er in eens voor Alpha Omega ging, wie er in het rijtje van Lusi stonden én wie er in het lijstje van Soija stonden de eerste hangronde. Als hier veel overeenkomsten in zitten kunnen dat bad guys zijn.

Maar vooralsnog om jullie te bekoren eerst de geliefden.
Oud 13-11-2010, 13:28
Röps
Röps is offline
Citaat:
Het lijkt me niet dat Alpha een wolf is, sann is goed, maar zo goed echt niet dat ze later die aanval weer kan af laten wijken, terwijl ze zelf al dood is. Dat zou toch te riskant zijn, er zijn nog maar 2 wolven in het spel, dan ga je natuurlijk geen extra aandacht op je medewolven vestigen.
Ik denk dat Alpha het nog wel zou kunnen zijn. Solero noemde twee mogelijke/waarschijnlijke wolven, en de consensus was "eerst een wolf, dan de geliefden". Dus ik denk niet dat er voor Sann een andere uitweg was. Als Alpha dan gehangen werd kon Sann zich weer extra verdedigen met het gegeven dat zij mensen op Alpha had laten stemmen.

Wat betreft geliefden neig ik vooral naar Daboman, omdat hij in zijn eigen theorie past, zeker als alpha_omega ook nog wolf blijkt - dan was hij wel niet zo opdringerig als Solero, maar hij zat dan wel erg snel goed + staat al twee keer in het 'verkeerde' rijtje wat bij de tweede keer kan duiden op geklooi van de geliefden. Ook Etmakas vind ik wel een optie - Etmakas en Solero zaten voordat Mark gehangen werd elkaar nog in de haren en dat is later veranderd. Etmakas ging ook nog eens erg tegen Mark in, dus dat vergroot de kans dat zij in ieder geval aan een persoon gekoppeld is denk ik. Dus Etmakas is in die zin mssn wat waarschijnlijker dan Solero.
Oud 13-11-2010, 13:59
Verwijderd
Er springen voor mij 2 mensen uit die samen geliefden kunnen zijn en onopvallend dezelfde mening hebben en toevallig bij de uitschakeling van Onait apart stonden.

Dat zijn:

*trommelgeroffel*

Absinthe & Daboman.

Lusi Khartoum
Solero
Snoopy
Alpha Omega
Onait Sirch -> dorpeling
Daboman
Eye of Sauron
Rups
Twinkebel

Onait
Absinthe
Queasy
Etmakas
Little Phoebe
iemand-8000
Lusi Kharthoum

Een andere optie is Etmakas met nog iemand. Ik zou voorstellen om óf Etmakas óf Absinthe eruit te stemmen. Mijn voorlopige stem gaat naar Absinthe.

Daarnaast heb ik alles nog eens doorgelezen. Speelt Alpha Omega het hele spel al raar en inhoudsloos (hij is wel constant). En Eye of Sauron valt mij negatief en verdacht op maar door zijn beperkte aantal post kan ik daar nog geen duidelijk theorie over vormen.
Oud 13-11-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
En dat was 2.

En nu op naar de geliefden! Mijn gevoel zegt Etmakas of Absinthe, maar ik lees hiervoor nog wel een keertje heel het spel door, er zijn vast wel ergens nog hints of info te verkrijgen!

Ook interessant wie er in eens voor Alpha Omega ging, wie er in het rijtje van Lusi stonden én wie er in het lijstje van Soija stonden de eerste hangronde. Als hier veel overeenkomsten in zitten kunnen dat bad guys zijn.

Maar vooralsnog om jullie te bekoren eerst de geliefden.
De lijstjes:

Hangronde 1 op Onait Sirch:
Daboman
Eye of Sauron
Etmakas

Alpha Omega
Snoopy
Röps
Little Phoebe
Eye of Sauron

Lusi Khartoum
Solero
Snoopy
Alpha Omega
Daboman
Eye of Sauron
Rups
Twinkebel

De doden eruit gefilterd. Eye of Sauron staat in al die lijstjes. Daboman, snoopy en Röps staan er twee keer in.
Oud 13-11-2010, 14:27
Verwijderd
Rups en Snoopy vind ik niet verdacht persoonlijk.

Daboman en Eye of Sauron wel.
Oud 13-11-2010, 15:21
Verwijderd
Dom. Heel dom. Ik zou graag op Etmakas stemmen. Hopelijk krijg ik wat mensen mee.
Ik kan me één argument herinneren waarom ik geliefde zou zijn; dat Mr Mark mij als verrader zag, en een geliefdecombinatie met een verrader erin is leuk. Die gedachte kan ik begrijpen, maar ik kan er ook tegenover stellen dat, als je de geliefden mag kiezen, je het waarschijnlijk leuk vindt als de geliefden zo lang mogelijk overleven. Ik lag in ronde 1 al onder vuur. Solero stelde al voor om mij op te hangen omdat het veel informatie zou opleveren. Geen leuke keuze dus.
Oud 13-11-2010, 15:23
Röps
Röps is offline
@ Etmakas: Wat is er met het Alpha_Omega lijstje dan eigenlijk?

Klopt idd wel ja dat Absinthe en Daboman een tijdje dezelfde mening verkondigden (over Solero geliefden oa.).
Oud 13-11-2010, 15:24
Verwijderd
Oh, en mocht dit ook nog bijdragen aan mijn bewijs van onschuld; ik ben ook bereid om Daboman op te hangen. Ik wil namelijk best Solero volgen (met het idee dat hij de ziener is), maar met mij als verdachte zit ie gewoon fout.
En ik weet dat de ziener de geliefden niet ziet, maar ik bedoel in dit geval: Solero volgen omdat ik denk dat ie geen slechterik is.

Laatst gewijzigd op 13-11-2010 om 15:31.
Oud 13-11-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben overigens nu wel heel benieuwd naar de functie van Alpha-Omega. Hij stond ook op mijn verdachtenlijstje hoor, maar Sann heeft nog als laatste redmiddel een aanval op hem ingezet. Ze was nog aardig op weg ook, want ze kreeg meerdere spelers mee. Zou ze dit echt gedaan hebben als hij haar medewolf was? Aan de ene kant kan ze dat gedaan hebben om verwarring bij ons te zaaien en hem veilig te stellen voor wanneer zij eruit ligt. Aan de andere kant was het risico misschien wel een beetje té groot. Voorlopig is hij dus niet mijn prioriteit. Maar goed, het was ook tijd voor de geliefden en ik vind Etmakas daarvoor denk ik wel een goede kandidaat.

edit: en eens met snoopy. Bijzonder jammer
Ik geloof niet dat alpha wolf was maar dat sann gewoon puur zichzelf probeerde te redden hoor. Etmakas geliefden dat denk ik zelf niet. Ik denk dat ze alleen verrader is.
Oud 13-11-2010, 15:45
Verwijderd
En wie denk je dan dat geliefde(n ) is/zijn?
Oud 13-11-2010, 15:46
Röps
Röps is offline
Citaat:
Oh, en mocht dit ook nog bijdragen aan mijn bewijs van onschuld; ik ben ook bereid om Daboman op te hangen. Ik wil namelijk best Solero volgen (met het idee dat hij de ziener is), maar met mij als verdachte zit ie gewoon fout.
En ik weet dat de ziener de geliefden niet ziet, maar ik bedoel in dit geval: Solero volgen omdat ik denk dat ie geen slechterik is.
Voor mij draagt dat eerlijk gezegd niet echt bij aan een bewijs, omdat je evengoed op Etmakas zou kunnen stemmen terwijl je zegt voor Daboman te gaan. Toch neig ik op de een of andere manier ook meer naar Daboman dan naar jou, omdat de aanwijzingen dat Daboman geliefde is imo wel iets sterker zijn dan dat jij dat zou zijn - en je stond in het goede rijtje bij Onait en dat maakt kans op evilziener/verrader/wolf ook alweer wat kleiner. Bij Daboman is dat niet zo.
Oud 13-11-2010, 15:51
Verwijderd
Ik probeer er alleen maar mee te bewijzen dat Solero's idee dat Daboman en ik geliefden zijn, niet klopt. Ik vind het namelijk prima om Daboman op te hangen, en dat zou ik natuurlijk niet doen als hij mijn geliefde was. Daarbij is Etmakas in mijn ogen wel verdachter ja, dus liever zij dan Daboman. Maar ik geloof niet dat zij nog heel erg verdacht gevonden wordt door de anderen, dus dat gaat hem waarschijnlijk niet worden.
(en tuurlijk kan iemand op iemand anders stemmen dan ie zegt, maar ik stel juist voor om met z'n allen op Daboman te stemmen dan, en dat lijkt me nogal riskant in jullie theorie )
Oud 13-11-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat alpha wolf was maar dat sann gewoon puur zichzelf probeerde te redden hoor. Etmakas geliefden dat denk ik zelf niet. Ik denk dat ze alleen verrader is.
Of Eye of Sauron.

Alpha zie ik nog steeds als wolf. Hij had dezelfde (afgesproken?) tactiek met stemmen als Lusi.

En sann had een winwinsituatie bij het verdacht maken van Alpha. Is hij wolf zegt ze dat zij daarom niet wolf kan zijn. Gaat zij eruit, dan kan dat Alpah vrijspreken denkt ze dan. Ze helpt dan de wolven sowieso en dat is haar doel geweest in haar korte spel natuurlijk.

Heel simpel dat dit afgesproken is en 2 andere wolven zich in de rijtjes verspreidde.

Citaat:
Dom. Heel dom. Ik zou graag op Etmakas stemmen. Hopelijk krijg ik wat mensen mee.
Ik kan me één argument herinneren waarom ik geliefde zou zijn; dat Mr Mark mij als verrader zag, en een geliefdecombinatie met een verrader erin is leuk. Die gedachte kan ik begrijpen, maar ik kan er ook tegenover stellen dat, als je de geliefden mag kiezen, je het waarschijnlijk leuk vindt als de geliefden zo lang mogelijk overleven. Ik lag in ronde 1 al onder vuur. Solero stelde al voor om mij op te hangen omdat het veel informatie zou opleveren. Geen leuke keuze dus.
Klopt, maar ik heb het niet enkel over Mr.Marks keuze maar ook over het postgedrag van jou en Daboman.

Laatst gewijzigd op 13-11-2010 om 15:58. Reden: samenvoegen posts
Oud 13-11-2010, 15:55
Verwijderd
Ja, en daar kan ik weinig anders tegenin brengen dan dat dat toeval is.
Oud 13-11-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Voor mij draagt dat eerlijk gezegd niet echt bij aan een bewijs, omdat je evengoed op Etmakas zou kunnen stemmen terwijl je zegt voor Daboman te gaan. Toch neig ik op de een of andere manier ook meer naar Daboman dan naar jou, omdat de aanwijzingen dat Daboman geliefde is imo wel iets sterker zijn dan dat jij dat zou zijn - en je stond in het goede rijtje bij Onait en dat maakt kans op evilziener/verrader/wolf ook alweer wat kleiner. Bij Daboman is dat niet zo.
Máár de geliefden verdelen zich over de rijtjes zodat ze meer invloed kunnen uitoefenen. Daarom zijn er 2x rare uitslagne geweest denk ik.
Oud 13-11-2010, 15:59
Verwijderd
En je bent niet bereid om dan op Daboman te gaan stemmen? Of op Etmakas?
Oud 13-11-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
En je bent niet bereid om dan op Daboman te gaan stemmen? Of op Etmakas?
Jawel hoor, maar ik weet natuurlijk niet of ik het hele geliefdekoppel goed heb

Misschien ben jij het met iemand anders en dit geldt ook voor etmakas en daboman.

3 keuzes waar ik de beste nog niet van weet

(en gelukkig is het morgen pas hangronde want ik ben zo gaar en brak als een kanon )
Oud 13-11-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Je bent ook beschuldigd van geliefde-zijn omdat je opeens je standpunten helemaal aanpaste. (namelijk:
Spoiler
)

Citaat:
@ Etmakas: Wat is er met het Alpha_Omega lijstje dan eigenlijk?

Klopt idd wel ja dat Absinthe en Daboman een tijdje dezelfde mening verkondigden (over Solero geliefden oa.).
Mensen die sanns adviezen opvolgden over het niet-wolf zijn van haar. Niet dat ik iedereen in dat rijtje ineens verdacht vind, helemaal niet; ik heb zelf ook overwogen om op Alpha_Omega te stemmen, gewoon omdat hij zo weinig post en ik daarom helemaal niet weet wat hij in zijn schild voert. Maar in combinatie met andere rijtjes en posts kan het misschien een aanwijzing zijn.

Goed, ik ben geen geliefde. Ik ben vriendjes met Mr.Mark, maar dat weten veel forumers; het zou nogal doorzichtig zijn om mij dan maar geliefde te maken. Mr.Mark is daar te slim voor. Misschien is hij geen ervaren weerwolfspeler, maar hij heeft een goed verstand. Het enige zou zijn dat hij mij een hak zou willen zetten of zo, maar dat doet men dan weer niet bij zijn vriendjes. En waarom anders zou ik geliefde zijn? En met wie dan? Volgens mij heb ik niet één forumer beschermd, hoogstens ben ik tegen sommigen minder ingegaan of heb ik mijn standpunt herzien. Maar dat maakt me toch niet direct geliefde?

Verder denk ik dat het interessant is om te bedenken hoe het kan dat er twee eetrondes niemand is gestorven. Wie zouden de wolven op willen eten die het ook blijkbaar waard is om beschermd te worden? Wie anders kan dat zijn dan Solero, die al voor de dood van twee wolven heeft gezorgd?
Hij kan beschermd worden omdat hij bruikbaar is, of omdat de tovenaar niet het risico wil lopen dat hij een slechterik beschermt. Maar de kans is natuurlijk best aanwezig dat de tovenaar een goede reden heeft om Solero te beschermen. Omdat ze geliefdes zijn, bijvoorbeeld.

Op wie ik volgende ronde ga stemmen; ik weet het nog niet. Ik verdenk Eye of Sauron, omdat hij in zoveel 'foute' lijstjes staat, nogal inactief is (in het eerste topic vier posts: ik doe mee, ik stem random op soija, een post met een verdachtmaking zonder argumentatie en één zinnige post. In het tweede topic drie posts. In één post probeert hij sann vrij te pleiten, in één post geeft hij aan dat hij op Alpha Omega stemt en in één post overdenkt hij de uitslag van een hangronde). Dat is gewoon nogal... ja, verdacht. Aan de andere kant moeten beter eerst de geliefdes eruit. Het liefst een wolvenkoppel dat geliefde is natuurlijk, maar ik denk niet dat EoS geliefde is. Er is gewoon niet echt een reden om dat te denken. En wie wel geliefde is... pfui, ik zou het niet weten. Ik heb de neiging om met Solero mee te gaan op Absinthe (niet op mezelf natuurlijk, want van mezelf weet ik dat ik geen geliefde ben), maar misschien verander ik daar nog helemaal over van mening. Misschien is Daboman wel geliefde. Geen wolf, denk ik, want hij maakte Lusi al zwart nog voor Solero daaraan begon. Als iedereen zegt dat er sterke bewijzen zijn dat Daboman geliefde is, geloof ik dat, en ik heb ook wel posts gezien dat ik dacht: Nou? Terwijl ik dus niet geloof dat hij een slechterik is.
Nou wolla, wat een post weer :'). Al met al weet ik het nog niet zo en ben ik blij dat ik pas morgen hoef te stemmen. Wat had ik daar een hoop woorden voor nodig zeg!

Citaat:
Awel Lisa, zoals ik zei
Jij bent dood!

Citaat:

Ik ben nu best benieuwd naar Etmakas, die op de een of andere manier door alle verdenkingen en stemrondes is heen gefietst.
Onschuld is het beste wapen.

Laatst gewijzigd op 13-11-2010 om 17:28.
Oud 13-11-2010, 17:20
Röps
Röps is offline
Citaat:
Máár de geliefden verdelen zich over de rijtjes zodat ze meer invloed kunnen uitoefenen. Daarom zijn er 2x rare uitslagne geweest denk ik.
Er was maar één keer een compleet rare uitslag op het moment dat er geliefden waren toch of mis ik nu ff een stemming (Mark (nog geen geliefden), Furby, Onait, Lusi). Maar dan nog kan het idd wel dat de geliefden zich in de Onait stemming verdeeld hebben.
Oud 13-11-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Je bent ook beschuldigd van geliefde-zijn omdat je opeens je standpunten helemaal aanpaste. (namelijk:
Spoiler
)

Ja, ik zou voor het gemak ook even vergeten te lezen wat ik daar toen op gezegd heb. Jammer dat mensen dingen altijd maar half lezen. Die twee posts van me zijn namelijk nogal uit zijn verband gerukt. Maar goed, dat heb ik toen ook al gezegd en ik val in herhaling.

Waarom stem je trouwens niet op Daboman? Omdat ie je geliefde is?
Oud 13-11-2010, 18:39
Daboman
Daboman is offline
Hmm, Sann wolf en dat verbaast me inderdaad niets. Maar ik ben dus ook geen geliefde. En ik geloof er geen zak van dat Solero op zoek is naar de geliefden. Ja hij noemt wel mensen als mogelijke geliefden, maar als dat een wolf is en hij is geliefde-wolf is het voorbij. Ik noemde ook al van tevoren dat mensen nu denken dat hij de ziener is. Ik denk toch echt dat hij zelf geliefde is en nu zieltjes probeert te winnen door de indruk te wekken dat hij op zoek is.
Oud 13-11-2010, 19:35
Spelleider
Spelleider is offline
Eetronde 4

De wolven hebben eindelijk beet! Etmakas is opgegeten.
Zij was dorpeling.

Deelnemers:

1. Onait Sirch (dorpeling)
2. Alpha_Omega
3. Daboman
4. Eye of Sauron
5. Rode Panda
6. Dott
7. snoopy
8. iemand-8000
9. Queasy
10. Lusi Khartoum sann (weerwolf)
11. Hanneke (dorpeling)
12. Etmakas
13. Furby Feeder (weerwolf)
14. Mr.Mark (dorpeling)
15. Little Phoebe
16. Solero
17. twinkebel
18. Absinthe
19. Röps

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 om hun slag te slaan. De evilziener heeft even lang de tijd.
Oud 13-11-2010, 19:37
Verwijderd
Huh, best een gekke keuze.
Of men wil mij danwel Daboman eruit werken. Ofzo... ik weet niet zo goed wat hiermee de bedoeling is.

En nog een keer huh:
Citaat:
De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 om hun slag te slaan. De evilziener heeft even lang de tijd.
Oud 13-11-2010, 19:38
Geel
Geel is offline
Wat? De evilziener ziet toch in de hangronde?
Oud 13-11-2010, 19:39
Verwijderd
Is dat zo? Sinds wanneer is dat?
Oud 13-11-2010, 19:40
Verwijderd
Kutwolven!
Nou, doei! Pak ze!
Oud 13-11-2010, 19:40
Geel
Geel is offline
Daar werd ik op gewezen in het begin van het spel. En wat je gequote(d?) hebt, zet ik aan het einde van elke eetronde neer hoor.
Oud 13-11-2010, 19:44
Verwijderd
Het viel me nu pas op. En het is compleet nieuw voor mij. Snap ook niet waarom deze tijd afwijkt van die van de taken van de tovenaar en ziener. Ben twee keer evilziener geweest, en dat was ook gewoon tijdens de eetronde hoor.

Maar anyway, het betekent dus wel dat de evilziener al kennis van iemand had na de eerste hangronde.
Oud 13-11-2010, 20:19
Verwijderd
Oke..

Dit is écht onverwacht. Hmm.

Ik erger mij trouwens kapot aan de inactiviteit van andere spelers. Iemand3000, twinkebel, eye of sauron, rode panda, dott.
Oud 13-11-2010, 20:41
Röps
Röps is offline
Oke dan... wat kan hier dan voor gedachte achter zitten
Oud 13-11-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ik erger mij trouwens kapot aan de inactiviteit van andere spelers. Iemand3000, twinkebel, eye of sauron, rode panda, dott.
Ja, hier nog iemand.
Oud 13-11-2010, 21:08
Röps
Röps is offline
Ik heb ff de stemlijstjes opgezocht. Hier en daar wat toegevoegd aan de laatst-getoonde stemlijst omdat op sommige lijstjes (bvb die van de tweede stemming - snoopy) namen misten. Ik weet niet zeker of dit alles is en of er fouten in staan of niet maar ik heb het ff bij elkaar gezocht om er even over te filosoferen ofzo

Hangronde Mark M.
Spoiler

Hangronde Furby dood:
Spoiler

Hangronde Onait dood:
Spoiler

Lusi hangronde:
Spoiler
Oud 13-11-2010, 21:40
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik had verwacht dat Etmakas toch geliefde was ondanks haar (goede) argumenten, nu weet ik helemaal niet meer wie geliefden zouden kunnen zijn. Of MrMark heeft per ongeluk de 2 wolven geliefden gemaakt, dat zou wel grappig zijn.
Oud 13-11-2010, 21:46
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik had verwacht dat Etmakas toch geliefde was ondanks haar (goede) argumenten, nu weet ik helemaal niet meer wie geliefden zouden kunnen zijn. Of MrMark heeft per ongeluk de 2 wolven geliefden gemaakt, dat zou wel grappig zijn.
Dat kan niet, dan zou het spel geloof ik al voorbij zijn. Maar 1 wolf-geliefde kan nog steeds.
Oud 13-11-2010, 22:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, dat is een verrassing! Ik dacht dat ze verrader was. Mooi kut.

De geliefden..Ik neig ook naar Dabo/Absinthe, maar ik heb werkelijk geen idee. De geliefden houden zich goed onder de radar deze keer, maar er moet iemand een steek (hebben) laten vallen en zodra ik genoeg tijd heb, ga ik dat eens even bekijken.

Oh, en ik erger me ook KAPOT aan de inactievelingen. Daar zouden echt gevolgen aan moeten zitten ofzo, want zo heb je er ook niks aan.
Oud 13-11-2010, 22:25
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Oh, dat is een verrassing! Ik dacht dat ze verrader was. Mooi kut.

De geliefden..Ik neig ook naar Dabo/Absinthe, maar ik heb werkelijk geen idee. De geliefden houden zich goed onder de radar deze keer, maar er moet iemand een steek (hebben) laten vallen en zodra ik genoeg tijd heb, ga ik dat eens even bekijken.

Oh, en ik erger me ook KAPOT aan de inactievelingen. Daar zouden echt gevolgen aan moeten zitten ofzo, want zo heb je er ook niks aan.
Als ik het goed begrijp is deze gedachte gebaseerd op het feit dat wij vaak dezelfde mening er op na houden. Maar is dit dan werkelijk zo vaak gebeurd? Volgens mij is de enige keer dat we hetzelfde dachten toen ik opperde dat Solero bad guy geliefde zou kunnen zijn. En wie komt er gek genoeg met het idee dat Absinthe en ik geliefden zouden kunnen zijn?

Absinthe trapt er klaarblijkelijk wel in en denkt nu dat ik geliefde ben. Ze wekte bij mij zelfs de indruk dat ze Etmakas ook naar mij wilde sturen. Maar ik geloof er niets van en denk niet dat absinthe geliefde is. Ik had ook niet verwacht eigenlijk dat Absinthe zich zou laten manipuleren. Ze heeft immers Solero's idee overgenomen.
Oud 13-11-2010, 22:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, ik denk dat 1 van jullie het is. Niet samen. Denk ik.
Oud 13-11-2010, 22:28
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nee, ik denk dat 1 van jullie het is. Niet samen. Denk ik.
Met wie zouden ik of Absinthe het dan moeten zijn?
Oud 13-11-2010, 22:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik zeg net dat ik ook geen idee heb. Het zou net zo goed een (of twee) van de stille spelers kunnen zijn.
Oud 13-11-2010, 22:38
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik zeg net dat ik ook geen idee heb. Het zou net zo goed een (of twee) van de stille spelers kunnen zijn.
Dan zou ik het jammer vinden als je hierop je beslissing gaat baseren. Ongeacht wie het wordt. Heb je mijn optie dat het Solero is en hij de zaak manipuleert overwogen? Ik denk nog steeds dat hij het is, hoewel het feit dat hij Etmakas verdacht noemde wel nieuw licht op de zaak zou kunnen werpen. Als hij Etmakas verdacht als verrader of wolf that is.

Verder ben ik het met je eens dat het ook een stille speler zou kunnen zijn, en misschien zelfs 2.
Oud 13-11-2010, 22:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog helemaal geen keuze gemaakt, laat staan ergens op gebaseerd. Natuurlijk heb ik die optie overwogen, ik zeg net, voor de derde keer, ik heb geen idee. Ik vond Etmakas ook verdacht, dus dat zegt eigenlijk niet zoveel.

Als het een of twee stille spelers zijn, zijn we verdoemd, want dat kunnen we nooit weten.
Oud 14-11-2010, 00:02
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Het zou inderdaad erg lullig zijn als we door 2 stille spelers-geliefdes allemaal de sjaak zijn.
Een wolf zal namelijk best actief zijn denk ik, in ieder geval meer dan geliefdes in dit stadium van het spel.
Oud 14-11-2010, 00:32
Röps
Röps is offline
Mja dan zou het misschien Rode Panda + nog iemand kunnen zijn? Hij zou ook nog prima wolf kunnen zijn, het lijkt er niet heel erg op dat hij moet stemmen overdag. Dus mocht hij geen geliefde zijn, is er altijd nog kans dat er een slechtje uit is. Maargoed dat geldt op zich ook voor Daboman, maar hij is wel actief.
Oud 14-11-2010, 09:11
Verwijderd
Ik vind het zo lastig dat ik nu zelf een beetje blanco ben wat betreft verdenkingen, doordat ik voornamelijk bezig ben geweest met mezelf verdedigen. Wat een beetje jammer is.
Er is één ding dat ik wel vreemd vind van Solero, maar dat is alleen als het waar is dat hij ziener is, en daarnaast kan ik die theorie om een andere reden niet vertellen, want daarmee verraad ik dingen. Dus daar hebben jullie misschien weinig aan op het moment. Maar ik ga er zelf toch nog even verder over denken.
Oud 14-11-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo lastig dat ik nu zelf een beetje blanco ben wat betreft verdenkingen, doordat ik voornamelijk bezig ben geweest met mezelf verdedigen. Wat een beetje jammer is.
Er is één ding dat ik wel vreemd vind van Solero, maar dat is alleen als het waar is dat hij ziener is, en daarnaast kan ik die theorie om een andere reden niet vertellen, want daarmee verraad ik dingen. Dus daar hebben jullie misschien weinig aan op het moment. Maar ik ga er zelf toch nog even verder over denken.
Vertel? En ik heb nooit gezegd dat ik ziener ben. Wel heb ik een post van Twinkebel al 2x gequote
Oud 14-11-2010, 10:16
Verwijderd
Ik ben ontzettend aan het twijfelen tussen Absinthe of Daboman.

Zijn er nou helemaal geen andere opties/theorieen?

Daarnaast heeft LP een punt dat het echt klote zou zijn als dadelijk al die stille spelers zo'n functie hebben want dan is het onmogelijk te raden. Na het spel moeten we eens kijken wat we hier tegen kunnen doen, want ik snap dat je zo fanatiek als mij kunt zijn maar in het hele spel van al zoveel rondes nog mar 5 keer iets posten en dan staat er niet meer dan ''ik stem ...''' ik erger mij er kapot aan.
Oud 14-11-2010, 10:18
Verwijderd
Topic 1:
Rode Panda 11
iemand-8000 9
twinkebel 8
Eye of Sauron 4

Topic 2:
Rode Panda 8
Onait Sirch 5
twinkebel 5
Eye of Sauron 3
Dott 2
iemand-8000 1

Eye of Sauron totale post van 7

Iemand-8000 totale post van 9

Straffen we de spelers af? Eye of Sauron of iemand-8000. En doen we dit op goed geluk.

Of voor een actieve speler die geliefde kan zijn. Daboman of Absinthe?
Oud 14-11-2010, 10:26
snoopy
snoopy is offline
Ik denk dat we voor de geliefden ook even kunnen kijken naar verandering in postgedrag in vergelijking met de eerste ronde.
Ik gok ook dat een van de stille spelers geliefde is (en misschien ook wolf). Degene van wie het mij het meest opvalt dat ie stil is is Rode Panda. De rest heb ik nog niet (vaak) mee gespeeld, maar Rode Panda is over het algemeen erg aanwezig.

Tenzij iemand me overtuigt van een betere theorie ga ik vanavond op Rode Panda stemmen.

Regels voor berichten