Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb heel vaak dat er anoniem gebeld wordt en dan neem ik op en dan vragen ze 'Spreek ik met de fidelitas?' en dan zeg ik 'nee' en dan zeggen ze 'is dit niet nummer <mijn nummer>?' en dan zeg ik 'jawel' en dan zeggen ze 'maar dat nummer staat hier vermeld, dat is van binnenvaartschip fidelitas' en dan zeg ik 'maar ik ben geen binnenvaartschip' en dan zeggen ze 'wat is dan wel het nummer van de fidelitas?' en dan zeg ik 'dat weet ik niet' en dan zeggen ze 'maar uw nummer staat hier vermeld'.
Maar tegenwoordig vermijd ik dit door te antwoorden 'nee, mijn nummer staat per abuis ergens vermeld, u zult nog even verder moeten zoeken'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik haat het gewoon als iemand mysterieus gaat lopen doen. 'Ik wil het niet zeggen, want ik denk dat je boos wordt'. Nou, dan zal dat wel, dus laat me met rust ![]()
|
Verwijderd
|
Oh er is een eilandje met alleen maar mannen en een eilandje met alleen maar vrouwen. Op een gegeven moment krijgen ze natuurlijk zin in seks. Wie zwemt naar wie toe? De mannen naar de vrouwen of de vrouwen naar de mannen? En waarom?
Spoiler
Ik moet nieuwe mopjes, want volgens mij heb ik inmiddels al mijn favoriete raadsels hier al wel een x gepost ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|