Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2010, 13:00
Carn
Carn is offline
Bowlen is vet leuk / gezellig .
Oud 12-11-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, waarschijnlijk.

Ze zeggen dat hij 10 joints gerookt had. Nou sorry hoor, maar ik lig na 1 joint al voor pampus, laat staan dat je na 10 joints nog zin hebt om iets te doen!!!
Erg vreemd vind ik het.
Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel hij altijd rookt (gewenning bijvoorbeeld), en hoeveel wiet er in die joints zat. Maar dan nog is het bizar.
Oud 12-11-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel hij altijd rookt (gewenning bijvoorbeeld), en hoeveel wiet er in die joints zat. Maar dan nog is het bizar.
Ja goed, tuurlijk heeft het op iedereen een min of meer ander effect, maar over het algemeen zal het toch niet zo zijn dat je door de wiet agressief wordt of iets dergelijks, daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Oud 12-11-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
eens
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bowlingmeet!
Uice
Uice is offline
Wat een gezeik, dat over die Milly.
Verwijderd
Citaat:
Ja goed, tuurlijk heeft het op iedereen een min of meer ander effect, maar over het algemeen zal het toch niet zo zijn dat je door de wiet agressief wordt of iets dergelijks, daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Inderdaad, ik heb daar echt totaal geen behoefte aan op zo'n moment. Geef mij dan maar een twee literpakken multivitamine en een relaxt muziekje, een interessant gesprek, maar geen geweld
Oud 12-11-2010, 13:05
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Vooral in combinatie met bier!
Verwijderd
Citaat:
Ja, waarschijnlijk.

Ze zeggen dat hij 10 joints gerookt had. Nou sorry hoor, maar ik lig na 1 joint al voor pampus, laat staan dat je na 10 joints nog zin hebt om iets te doen!!!
Erg vreemd vind ik het.
soms rook ik er ook 10 op een dag, maar ik ben gewend om veel te blowen dus het effect is dan anders. En ik doe altijd heel weinig wiet in m'n joints omdat ik er dus liever 10 rook ipv 3 sterke.
Verwijderd
Citaat:
Wat een gezeik, dat over die Milly.
Wat vind je nu weer gezeik?
Oud 12-11-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Dit ja, dan wordt het heel grappig na zo'n anderhalf uur
Oud 12-11-2010, 13:06
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Eigenlijk maakt bier heel veel dingen leuker!!1!!1!!!1
Oud 12-11-2010, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Alcoholisme!!1!!!!1
Oud 12-11-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Oud 12-11-2010, 13:14
Verwijderd
Heeft iemand sint eigenlijk al gezien? Ik ben bang dat ie per ongeluk toch heel eng is en ik de hele avond gillend met m'n handen voor m'n ogen in de bios zit
Oud 12-11-2010, 13:15
Verwijderd
Ik ga 'm niet kijken. Ik vind het stom dat er van Sinterklaas iets engs gemaakt wordt, maargoed, dat zijn vast weinig mensen met me eens.
Oud 12-11-2010, 13:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil wel graag naar Sint .
Oud 12-11-2010, 13:17
Verwijderd
Ik wil graag weten hoe ie is ik heb ook nog geen recensies gelezen ofzo.

En ik forum al 4 dagen op geel.
Oud 12-11-2010, 13:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heeft iemand sint eigenlijk al gezien? Ik ben bang dat ie per ongeluk toch heel eng is en ik de hele avond gillend met m'n handen voor m'n ogen in de bios zit
Hij is niet echt eng. Het is ook meer actie dan horror.
Oud 12-11-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Welcome to the club of awesomeness
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat vind je nu weer gezeik?
Ach, die moord en dat die man daar dan weer vijfentwintig jaar voor moet krijgen. Laat hem toch.
Verwijderd
Citaat:
Hij is niet echt eng.
Mooi
Oud 12-11-2010, 13:20
Uice
Uice is offline
Ten minste, ik weet niet wat jij allemaal eng vindt. Er zitten wel een paar aardige schrikmomenten in.
Oud 12-11-2010, 13:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ten minste, ik weet niet wat jij allemaal eng vindt. Er zitten wel een paar aardige schrikmomenten in.
Ik kan niet zo heel goed tegen schrilmomenten . Hmmm.
Oud 12-11-2010, 13:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf, "laat hem toch"??
Oud 12-11-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Welcome to the club of awesomeness
Ik moet zeggen dat het wel weer snel went. Maar in witte lay-out heb je paarse bolletjes voor de berichten die je nog niet gelezen hebt, zodat ik weet waar ik moet beginnen met bijlezen, en bij geel is dat niet zo en dat vind ik irritant
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Laat die man toch lekker zijn gang gaan, als hij nou graag buurmeisjes verkracht en vermoord....."
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Gay.
Verwijderd
Citaat:
Oh dan ga ik dus wel gillen en met mijn handen voor m'n ogen zitten

Nja, ik vind het wel weer eens mooi, naar een 'enge' film in de bios.
Oud 12-11-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Gay.
Die Justin Bieber look-a-like van de universiteit wageningen boven in jouw beeld is pas gay

Of is ie alweer verdwenen? Dan kan ik terug naar wit.
Oud 12-11-2010, 13:25
Verwijderd
Ik zit nu op wit, en het lijkt alsof er veel meer knoppen en dingen zijn. Ik vind geel gewoon lekker basic.
Oud 12-11-2010, 13:25
Verwijderd
M'n ava komt wel veel leuker uit in het wit!
Oud 12-11-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Die Justin Bieber look-a-like van de universiteit wageningen boven in jouw beeld is pas gay

Of is ie alweer verdwenen? Dan kan ik terug naar wit.
Hij is er nog steeds.
Oud 12-11-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
M'n ava komt wel veel leuker uit in het wit!
Dat vind ik ook van de mijne inderdaad
Oud 12-11-2010, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, jezus zeg, what's up met die stomme banner
Oud 12-11-2010, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Anyway, kadootjes-koop-tijd! Adieu .
Oud 12-11-2010, 13:28
Verwijderd
Haha, als je van wit terug gaat naar geel is geel zó heerlijk simpel.
Oud 12-11-2010, 13:28
Verwijderd
Geel valt zo op op school
Oud 12-11-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ach, die moord en dat die man daar dan weer vijfentwintig jaar voor moet krijgen. Laat hem toch.
Oud 12-11-2010, 13:31
Verwijderd
godver, mijn nieuwe patta's lopen lekker jongens.

/wheezle foto
Oud 12-11-2010, 13:31
Verwijderd
Als ik op de universiteit forum (al is dat niet zo vaak) dan doe ik dat ook altijd op wit, ja. En dan telkens snel ietsjes naar beneden scrollen zodat er niet heel groot HOI DEZE SITE HEET SCHOLIEREN.COM in beeld staat.
Oud 12-11-2010, 13:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wtf, "laat hem toch"??
Ik bedoel, als hij dat nou leuk vindt.
Oud 12-11-2010, 13:37
Uice
Uice is offline
Nee, dat vind ik natuurlijk niet echt, maar ik vind het wel echt gezeik om er zo'n nieuwsissue van te maken. Dat mensen zich hierom gaan opwinden, in plaats van om dingen die er echt toe doen.
Oud 12-11-2010, 13:44
Verwijderd
Mijn familie is gevraagd om deel te nemen aan een of ander nieuw televisieprogramma. Het is een quiz en dan komen er zo allemaal buitenlandse gezinnen die gaan spelen tegen allemaal Nederlandse gezinnen. De quiz gaat, volgens de beschrijving, over "verassende (sic) weetjes en grappige feitjes" uit/over de Nederlandse cultuur en de cultuur van de allochtonen die ze hebben opgetrommeld. De bedoeling is dan dat je van elkaar leert. Oja, de teams worden geleid door BN'ers. :') Wat een circus, wat een gedoe.
Oud 12-11-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Mijn familie is gevraagd om deel te nemen aan een of ander nieuw televisieprogramma. Het is een quiz en dan komen er zo allemaal buitenlandse gezinnen die gaan spelen tegen allemaal Nederlandse gezinnen. De quiz gaat, volgens de beschrijving, over "verassende (sic) weetjes en grappige feitjes" uit/over de Nederlandse cultuur en de cultuur van de allochtonen die ze hebben opgetrommeld. De bedoeling is dan dat je van elkaar leert. Oja, de teams worden geleid door BN'ers. :') Wat een circus, wat een gedoe.
hoe hebben ze jouw familie gevonden?
Oud 12-11-2010, 13:53
Uice
Uice is offline
Moeten jij en X dan ook meedoen?

Laatst gewijzigd op 12-11-2010 om 14:09.
Oud 12-11-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
godver, mijn nieuwe patta's lopen lekker jongens.
[afbeelding]

/wheezle foto

Ik maak toch geen foto's van mijn aller über stash.
Oud 12-11-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
hoe hebben ze jouw familie gevonden?
Via-via. We worden wel vaker benaderd voor dergelijke dingen, iedereen in onze familie spreekt braaf twee of drie talen (waaronder fatsoenlijk Nederlands) en heeft een universitair diploma, dus publieke omroepen e.d. vinden ons een goed voorbeeld van integratie, denk ik.

Citaat:
Moeten jij en X dan ook meedoen?
Naam wegediten plox.

Het zou wel leuk zijn als hij meedeed, ja, geestelijk gehandicapten op tv zijn altijd amusant. Ik denk alleen niet dat de redactie er akkoord mee zou gaan, ook omdat het dus niet per se een gezin moet zijn maar gewoon leden uit dezelfde familie. Ik hoef ook niet per se mee te doen als ik niet wil. En dat wil ik niet, want ik vind het helemaal niet interessant om een beetje LEUKE FEITJES te spuien over 'mijn' cultuur. Ik heb geen cultuur. M'n ouders gaan ook niet meedoen, denk ik, die vinden Nederland gewoon hun cultuur dus die zullen ook wel geen zin hebben om een halfuur over matroesjka's te gaan zitten lullen.
Oud 12-11-2010, 14:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Naam wegediten plox.

Het zou wel leuk zijn als hij meedeed, ja, geestelijk gehandicapten op tv zijn altijd amusant. Ik denk alleen niet dat de redactie er akkoord mee zou gaan, ook omdat het dus niet per se een gezin moet zijn maar gewoon leden uit dezelfde familie. Ik hoef ook niet per se mee te doen als ik niet wil. En dat wil ik niet, want ik vind het helemaal niet interessant om een beetje LEUKE FEITJES te spuien over 'mijn' cultuur. Ik heb geen cultuur. M'n ouders gaan ook niet meedoen, denk ik, die vinden Nederland gewoon hun cultuur dus die zullen ook wel geen zin hebben om een halfuur over matroesjka's te gaan zitten lullen.
Ik wil heel graag dat het gebeurt.
Oud 12-11-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wil heel graag dat het gebeurt.
Wat, dat hij en ik meedoen? Waarom?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten