Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee, dat vind ik natuurlijk niet echt, maar ik vind het wel echt gezeik om er zo'n nieuwsissue van te maken. Dat mensen zich hierom gaan opwinden, in plaats van om dingen die er echt toe doen.
|
Verwijderd
|
Mijn familie is gevraagd om deel te nemen aan een of ander nieuw televisieprogramma. Het is een quiz en dan komen er zo allemaal buitenlandse gezinnen die gaan spelen tegen allemaal Nederlandse gezinnen. De quiz gaat, volgens de beschrijving, over "verassende (sic) weetjes en grappige feitjes" uit/over de Nederlandse cultuur en de cultuur van de allochtonen die ze hebben opgetrommeld. De bedoeling is dan dat je van elkaar leert. Oja, de teams worden geleid door BN'ers. :') Wat een circus, wat een gedoe.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Het zou wel leuk zijn als hij meedeed, ja, geestelijk gehandicapten op tv zijn altijd amusant. Ik denk alleen niet dat de redactie er akkoord mee zou gaan, ook omdat het dus niet per se een gezin moet zijn maar gewoon leden uit dezelfde familie. Ik hoef ook niet per se mee te doen als ik niet wil. En dat wil ik niet, want ik vind het helemaal niet interessant om een beetje LEUKE FEITJES ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|