Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm ja, ik weet niet of het nou zo verstandig is om dat hier neer te gaan zetten, gezien mijn vriend (nouja, sinds gisteren dus ex-vriend) ook op dit forum rondzwerft en het me misschien niet in dank afneemt als ik ga vertellen wat er is gebeurd. En nog een conflict is echt wel het laatste waar ik zin in heb. |
![]() |
|
![]() |
Er is veel gebeurd sinds gisteren.
Me vriend praat nooit over gevoelens en wil nooit praten over dingen. Tevens vind hij de studentenvereniging erg belangrijk ( tenminste dat dacht ik, want zo leek het er altijd op) Dus ik was gisteren even met zijn beste vriend aan het praten op msn, Had er met hem over dat ik op deze manier niet door wil. Hij stuurde 1 sms naar mijn vriend met als inhoud: '' Kerel ga NU naar je buurvrouw, hoe dom kan je zijn om haar te laten gaan?! Ze is dol op je en jij op haar! dus ga ervoor!'' Blijkbaar was dit wat hij nodig had.Hij heeft vannacht om half 3 mij een mail gestuurd met hoe hij zich voelt, en alles uitgelegd Echt zoo ontzettend lief! Had 't nooit van hem verwacht! Hij heeft zelfs vanavond voor mij gekookt! Vandaag moet hij tappen bij zijn vereniging, normaal is hij dan rond 6uur thuis. Maar nu komt hij speciaal voor mij om half 1 thuis zodat we nog samen een film kunnen kijken! Heerlijk! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu na goed te hebben gepraat samen gaat hij het in ieder geval proberen om meer te vertellen! ![]() |
![]() |
|
Ugh, volgende week gaat ie weer terug.. zie er nu al tegenop na een maand lang 's avonds bij hem te kunnen zijn..
Dit weekend veel familie dingen (verjaardagen en sinterklaas) maar ben gewoon heel erg happy met hem ![]() Wou alleen dat ik niet zo aan mezelf twijfelde
|
Gister was ik beetje dronken, en hij had nog niet gereageerd op een lief smsje en daar werd ik onzeker van. Dus ik ging een beetje dramatisch doen en het sloeg nergens op, maar hij was zoooo lief en voelde zich kut omdat ik eventjes niet meer geloofde hoe leuk hij me vindt.
Ik had gedroomd dat het uit was, en toen ik dat tegen hem vertelde zei hij 'dat gaat sowieso niet gebeuren'. We hopen allebei dat we voor altijd bij elkaar blijven, dat zou echt een leuk leven worden ![]()
|
Wow St*r, heb je een klap op je achterhoofd gehad?
![]() ![]() ot: Alles lijkt wat rustiger te worden nu ze een eigen huis heeft. Ze heeft wel besloten niet met kerst erbij te zijn en hoewel dat ook echt het beste is vind ik het toch raar. En vandaag gebeurde er iets waar ik normaal gesproken met haar over zou hebben gepraat, want dat kan ik met niemand anders, maarja ze is er niet meer. ![]()
|
Nou hij komt vanavond kijken naar de voorstelling waar ik inspeel. Gelukkig heeft ie nog een kaartje kunnen reserveren, want anders had ik dat niet zo leuk gevonden.
![]()
|
![]() |
ot:
Het verdriet, stress en spanning merken we wel terug in ons samen zijn. Maar goed, ook hier moeten we samen door heen komen. Dat gaat vrij aardig, maar kost ook negatieve energie. We hebben geen ruzie, maar je voelt gewoon dat het even minder ontspannen is (begrijpelijk ook, maar na de zoveelste negatieve gebeurtenis word je er een beetje moe van)... any way, vandaag was daar niks van te merken! We hebben leuk en lekker gehad ![]() Ik heb gisteren mij erg kwetsbaar opgesteld: ik pakte haar hand vast zei en dat ik bang was om haar weer kwijt te raken...Ze reageerde best wel van ''loop nou niet slap te lullen - ![]() Voor de rest gaat mij wel ok! Vanavond met vrienden afgesproken (vond meisje niet zo leuk, want die wil liever dat ik bij haar blijf), maar ik denk dat het wel even goed is...voor mij, voor haar en voor ons. We hebben elkaar bijna elke dag gezien (en dat ging nog vrij goed)... Oja, goede resultaten met mijn studie gehaald! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf vind ik het ook moeilijk om over gevoelens te praten, maar ik merk dat het stapje voor stapje beter gaat. Tip: verwacht niet gelijk te veel er van...geef hem daarin vertrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hij twijfelt, heeft het gevoel iets te 'missen' terwijl hij zich dat aan de andere kant niet voor kan stellen omdat we zo goed bij elkaar passen.
Gisterenochtend had ie besloten het uit te maken, maar in de loop van de dag begon die positieve dingen te zien.. nu een soort van proef periode om te kijken of zn gevoel nog in zn positieve veranderd en anders is het voorbij.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Klopt, het is ook echt iets wat donderdagavond/vrijdagochtend opeens op kwam zetten. Hij was ook flink kapot ervan enzo. Weet ook niet zo goed wat nu, want we zijn wel samen en slapen ook samen enzo, maar weet niet, heb het gevoel dat t afscheid nemen is.
Hij weet dus niet wat ie mist, das het verrotte. Het zou kunnen dat t komt omdat hij overal altijd voor heeft moeten knokken, en dit gaat simpel in verhouding. Of hij voelt meer als een broer voor me, of of of.. ik weet t niet.. |
![]() |
|
pfff dat komt echt ineens uit de lucht vallen zeg
![]()
|
Na al die maanden dat ik voor hem had willen gaan had ik het eindelijk afgesloten, geaccepteerd dat ik spoken zag en hij me helemaal niet zo leuk vond en hij verliefd was op iemand anders. En dan komt hij verdomme nu met een 'je weet best dat ik je altijd al heel leuk heb gevonden en ik ben verliefd op je en ik weet niet of een relatie gaat werken maar ik wil het heel graag proberen'.. Wat moet ik daar nu mee, hoe haalt hij het in zijn hoofd
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mist hij een bepaalde spanning in de relatie....? Of gaat alles te snel? Bang om nu al te gaan samenwonen...? Naja, het beste is om afstand te nemen, want dan komt hij er vanzelf wel achter wat hij mist of wat er loos is. Voor de rest vind ik het echt heel, maar ook heel weird en onverwachts. En ja, de ene keer ben meer verliefd dan de andere keer. Sterkte! (pers. denk ik wel dat het weer goedkomt, maar hij moet dan wel ze best doen. ![]() ot: Heel fijn...Echt ongeloofelijk...Het voelt weer zoals we elkaar leerde kennen. Heel relax, leuk, laten elkaar vrij, (hele) goede seks, ontspannen, veel lachen...en dat ondanks een hele lastige periode. We hebben echt een hele sterke band! We willen er echt voor gaan, en zo voelt het ook echt. Voor de rest voel ik me ook prima, heb weer meer plezier in dingen, en wil nu echt dingen doen, die ik graag wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
We hebben het kerst gemaakt. Het sneeuwde al de hele dag en toen ik de opmerking maakte dat het dan eigenlijk nu kerst zou moeten zijn zodat we tenminste ook een witte kerst hadden, ging hij ineens naar boven. Komt hij terug met de doos waar de kerstboom in zit, zet die in de kamer neer en gaat de ballen en de lampjes ook allemaal halen. Zegt hij 'het is dan wel nog geen kerst, maar dat kunnen we het wel maken'. Dus hebben we samen de kerstboom opgezet, het kerstdorpje in de vensterbank gezet, een kerststuk op de tafel en allemaal losse dickenshuisjes onder de kerstboom.
![]()
||
Citaat:
Na alles wat er gebeurd is, en hoe hij nog geen twee weken geleden tegen zijn beste vriendin (en tevens een vriendin van mij) heeft gezegd dat ik me alle signalen van zijn kant heb ingebeeld en dat hij hoogstens had gezegd dat ik mooie ogen had.. En dan zou hij er nu ineens klaar voor zijn en wel verliefd op me zijn, flikker toch op.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist.. Sterkte ![]() |
![]() |
|
Mijn overgrootmoeder is vannacht overleden
![]() Nu zijn er in plaats van 5 nog maar 4 generaties van ons op deze aardkloot. Ik mis haar nu al. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
wow dott ja dat is zeker onverwachts.. hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Citaat:
![]() Ik mis hem!!!! En ws duurt het nog 2 dagen voordat ik hem weer zie en dat vind ik veeeel te lang. Maarja, gelukkig smst ie echt lief ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Ik vind het zo fijn bij hem te zijn. Ik voel me zo op mijn gemak en veilig en ontspannen en ik hou zo veel van hem. <3
||
Citaat:
En dan t weekend weer, en dan weer een hele week niet.. dus tja.. kan alleen maar hopen.. T ene moment denk ik dat t wel goed komt en heeft ie t over kerst enzo, en even later lijkt ie weer afstandelijk.. zucht.. Ik zelf heb het idee dat t komt omdat alles vrij vanzelfsprekend gaat tussen ons.. geen moeilijkheden en gedoe, we lijken gewoon heel veel op elkaar..
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|