Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2010, 08:28
[untitled]
[untitled] is offline
Citaat:
Ik denk dat ik nu kapot van liefdesverdriet zou moeten zijn, maar ik voel echt helemaal niets. Ik ben net een robot. Het lukt me ook gewoon niet om met emotie te praten; ik voel me volkomen nuchter en rationeel. De rolluiken zijn naar beneden en ik denk dat ik mezelf gewoon niet toesta om iets te voelen omdat het me anders te veel wordt. Het is uit. Het is echt uit en ik kan het maar niet tot me door laten dringen.
je schiet er niet zoveel mee op om emoties te verdringen. Dan hebben je er misschien nog langer last van dan wanneer je gewoon je emoties de vrije loop laat.

Wat is er gebeurt?
Oud 02-12-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
je schiet er niet zoveel mee op om emoties te verdringen. Dan hebben je er misschien nog langer last van dan wanneer je gewoon je emoties de vrije loop laat.

Wat is er gebeurt?
True. Ik doe ook niet mijn best om het te verdringen, maar het lukte me gewoon niet om er iets bij te voelen. Nu lukt het met vlagen een beetje, maar het wil nog steeds niet echt tot me doordringen ook al hou ik het niet bewust tegen.

Hm ja, ik weet niet of het nou zo verstandig is om dat hier neer te gaan zetten, gezien mijn vriend (nouja, sinds gisteren dus ex-vriend) ook op dit forum rondzwerft en het me misschien niet in dank afneemt als ik ga vertellen wat er is gebeurd. En nog een conflict is echt wel het laatste waar ik zin in heb.
Oud 02-12-2010, 16:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mijn BFF is ineens geupgrate tot Vriendin, en het is geweldig. We zijn subliem samen.
Wat leuk zeg
Oud 02-12-2010, 17:39
Verwijderd
Verdrietig.
Oud 02-12-2010, 18:21
Verwijderd
De dochter van mijn huisbazin ontmoet op de opening van de straat 2 weken geleden. Toen heeft ze mij uitgenodigd voor een feestje in een café hier morgenavond. Vandaag even bevestigd. Ik ben benieuwd, ik ken hier geen hond en zij is wel een toffe.
Oud 02-12-2010, 18:49
ST*R
ST*R is offline
Ik ben zoo verliefd maar nu zie ik 'm een paar dagen niet en dat is kut..
Oud 02-12-2010, 18:51
kopin
kopin is offline
ik ben ook spr verliefd, maar k weet niet of hy me wel ziet staan...
hij is zoooooooo knap!! (en ik niet!!)
Oud 02-12-2010, 20:08
flower1989
flower1989 is offline
Er is veel gebeurd sinds gisteren.
Me vriend praat nooit over gevoelens en wil nooit praten over dingen. Tevens vind hij de studentenvereniging erg belangrijk ( tenminste dat dacht ik, want zo leek het er altijd op)
Dus ik was gisteren even met zijn beste vriend aan het praten op msn,
Had er met hem over dat ik op deze manier niet door wil.

Hij stuurde 1 sms naar mijn vriend met als inhoud:
'' Kerel ga NU naar je buurvrouw, hoe dom kan je zijn om haar te laten gaan?! Ze is dol op je en jij op haar! dus ga ervoor!''

Blijkbaar was dit wat hij nodig had.Hij heeft vannacht om half 3 mij een mail gestuurd met hoe hij zich voelt, en alles uitgelegd Echt zoo ontzettend lief! Had 't nooit van hem verwacht! Hij heeft zelfs vanavond voor mij gekookt!
Vandaag moet hij tappen bij zijn vereniging, normaal is hij dan rond 6uur thuis. Maar nu komt hij speciaal voor mij om half 1 thuis zodat we nog samen een film kunnen kijken!

Heerlijk!
Oud 02-12-2010, 20:15
indigo
indigo is offline
Mijn vriendje is de liefste van de hele wereld alles in het heelal en ver daarbuiten <333.
Oud 02-12-2010, 21:27
Roosje
Roosje is offline
Wat fijn flower, je was eerst bang dat het uit was toch? Goed dat hij nu weer echt z'n best voor je doet.
Oud 03-12-2010, 08:18
flower1989
flower1989 is offline
Citaat:
Wat fijn flower, je was eerst bang dat het uit was toch? Goed dat hij nu weer echt z'n best voor je doet.
Ja, ik dacht dat hij het studentenleven belangrijker vond. Maar dat blijkt niet zo te zijn, hij kan gewoon niet zijn gevoelens uiten waardoor hij ervoor wegloopt.. En dan maar richting de kroeg gaat.
Nu na goed te hebben gepraat samen gaat hij het in ieder geval proberen om meer te vertellen!

Oud 03-12-2010, 10:06
Aurora
Aurora is offline
Morgen.
Oud 03-12-2010, 10:21
Dott
Dott is offline
Ugh, volgende week gaat ie weer terug.. zie er nu al tegenop na een maand lang 's avonds bij hem te kunnen zijn..
Dit weekend veel familie dingen (verjaardagen en sinterklaas) maar ben gewoon heel erg happy met hem
Wou alleen dat ik niet zo aan mezelf twijfelde
Oud 03-12-2010, 12:35
Verwijderd
Woeh, vanavond
Oud 03-12-2010, 13:41
ST*R
ST*R is offline
Gister was ik beetje dronken, en hij had nog niet gereageerd op een lief smsje en daar werd ik onzeker van. Dus ik ging een beetje dramatisch doen en het sloeg nergens op, maar hij was zoooo lief en voelde zich kut omdat ik eventjes niet meer geloofde hoe leuk hij me vindt.
Ik had gedroomd dat het uit was, en toen ik dat tegen hem vertelde zei hij 'dat gaat sowieso niet gebeuren'. We hopen allebei dat we voor altijd bij elkaar blijven, dat zou echt een leuk leven worden
Oud 03-12-2010, 15:14
miekmuis
miekmuis is offline
Wow St*r, heb je een klap op je achterhoofd gehad? Nee hoor, vind het heel erg leuk voor je dat je eindelijk echt iemand hebt gevonden

ot: Alles lijkt wat rustiger te worden nu ze een eigen huis heeft. Ze heeft wel besloten niet met kerst erbij te zijn en hoewel dat ook echt het beste is vind ik het toch raar. En vandaag gebeurde er iets waar ik normaal gesproken met haar over zou hebben gepraat, want dat kan ik met niemand anders, maarja ze is er niet meer.
Oud 03-12-2010, 15:40
Tink*
Tink* is offline
Nou hij komt vanavond kijken naar de voorstelling waar ik inspeel. Gelukkig heeft ie nog een kaartje kunnen reserveren, want anders had ik dat niet zo leuk gevonden. Ik hoop dat ie het een beetje leuk vindt.
Oud 03-12-2010, 16:19
T.M.
T.M. is offline
ot:
Het verdriet, stress en spanning merken we wel terug in ons samen zijn. Maar goed, ook hier moeten we samen door heen komen. Dat gaat vrij aardig, maar kost ook negatieve energie. We hebben geen ruzie, maar je voelt gewoon dat het even minder ontspannen is (begrijpelijk ook, maar na de zoveelste negatieve gebeurtenis word je er een beetje moe van)...
any way, vandaag was daar niks van te merken! We hebben leuk en lekker gehad

Ik heb gisteren mij erg kwetsbaar opgesteld: ik pakte haar hand vast zei en dat ik bang was om haar weer kwijt te raken...Ze reageerde best wel van ''loop nou niet slap te lullen - ''...Maar vind het wel heel moeilijk om met die kwetsbaarheid om te gaan.

Voor de rest gaat mij wel ok! Vanavond met vrienden afgesproken (vond meisje niet zo leuk, want die wil liever dat ik bij haar blijf), maar ik denk dat het wel even goed is...voor mij, voor haar en voor ons. We hebben elkaar bijna elke dag gezien (en dat ging nog vrij goed)...

Oja, goede resultaten met mijn studie gehaald!
Oud 03-12-2010, 16:22
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Ja, ik dacht dat hij het studentenleven belangrijker vond. Maar dat blijkt niet zo te zijn, hij kan gewoon niet zijn gevoelens uiten waardoor hij ervoor wegloopt.. En dan maar richting de kroeg gaat.
Nu na goed te hebben gepraat samen gaat hij het in ieder geval proberen om meer te vertellen!

Ik denk dat je ook veel geduld moet hebben en fouten moet accepteren als hij iets zegt wat misschien niet helemaal lekker overkomt.
Zelf vind ik het ook moeilijk om over gevoelens te praten, maar ik merk dat het stapje voor stapje beter gaat.
Tip: verwacht niet gelijk te veel er van...geef hem daarin vertrouwen.
Oud 03-12-2010, 16:32
Verwijderd
Het gaat supergoed
Oud 03-12-2010, 18:08
Lente
Lente is offline
ik baal er soms echt van dat bijna al mijn vrienden alles voor elkaar hebben. leuk voor ze dat ze samenwonen, maar ik mis soms echt die tijd dat ik niet de enige was die studeerde en vrij was
Oud 03-12-2010, 18:36
Qimm
Qimm is offline
zin in morgen fijn sinterklaas vieren met m'n vriendjes en vriendinnetjes. Dat moet haast wel gezellig worden
Oud 04-12-2010, 11:15
Dott
Dott is offline
Het is verbazend hoe snel iets wat zo vreselijk goed en fijn is, op t randje van kapot gaan staat, zonder echt een concreet probleem dat je kunt oplossen dit voel zo kut..
Oud 04-12-2010, 11:34
Verwijderd
@Dot: Wat is er gebeurd dan? Oh meisje toch.... Pm staat open, je weet het. Kop op!

ot: Het is zo fijn om helemaal hyper te zijn en dan rustig naast hem in slaap te vallen. En hij zit nu samen met mijn zusje op de gitaar te pingelen en ik word daar zo blij van.
Oud 04-12-2010, 11:35
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Het is verbazend hoe snel iets wat zo vreselijk goed en fijn is, op t randje van kapot gaan staat, zonder echt een concreet probleem dat je kunt oplossen dit voel zo kut..
wat isser ineens gebeurd joh, aangezien je om 11 uur gisteren nog zon fijne post over jullie samen maakte
Oud 04-12-2010, 11:59
Dott
Dott is offline
Hij twijfelt, heeft het gevoel iets te 'missen' terwijl hij zich dat aan de andere kant niet voor kan stellen omdat we zo goed bij elkaar passen.
Gisterenochtend had ie besloten het uit te maken, maar in de loop van de dag begon die positieve dingen te zien.. nu een soort van proef periode om te kijken of zn gevoel nog in zn positieve veranderd en anders is het voorbij..
Oud 04-12-2010, 12:04
Verwijderd
WTF Dott...
Oud 04-12-2010, 12:29
Dott
Dott is offline
Ja, snap het maar..
Oud 04-12-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Hij twijfelt, heeft het gevoel iets te 'missen' terwijl hij zich dat aan de andere kant niet voor kan stellen omdat we zo goed bij elkaar passen.
Gisterenochtend had ie besloten het uit te maken, maar in de loop van de dag begon die positieve dingen te zien.. nu een soort van proef periode om te kijken of zn gevoel nog in zn positieve veranderd en anders is het voorbij..
Maar wat denkt hij dan te missen? Ik bedoel, twee weken geleden (ofzo) waren jullie nog bezig over samenwonen, vrij serieus. Dat doe je niet als je weet dat je twijfelt, lijkt mij... Jemig meisje, wat klote.... Wanneer zien jullie elkaar weer/spreek je hem weer/weet je meer?
Oud 04-12-2010, 13:06
Dott
Dott is offline
Klopt, het is ook echt iets wat donderdagavond/vrijdagochtend opeens op kwam zetten. Hij was ook flink kapot ervan enzo. Weet ook niet zo goed wat nu, want we zijn wel samen en slapen ook samen enzo, maar weet niet, heb het gevoel dat t afscheid nemen is.
Hij weet dus niet wat ie mist, das het verrotte.
Het zou kunnen dat t komt omdat hij overal altijd voor heeft moeten knokken, en dit gaat simpel in verhouding.
Of hij voelt meer als een broer voor me, of of of.. ik weet t niet..
Oud 04-12-2010, 14:00
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
pfff dat komt echt ineens uit de lucht vallen zeg nou hopelijk komen jullie er samen uit, vind het wel heel apart dat het zo van de een op de andere dag dat gevoel bij hem geeft eigk.
Oud 04-12-2010, 15:31
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Na al die maanden dat ik voor hem had willen gaan had ik het eindelijk afgesloten, geaccepteerd dat ik spoken zag en hij me helemaal niet zo leuk vond en hij verliefd was op iemand anders. En dan komt hij verdomme nu met een 'je weet best dat ik je altijd al heel leuk heb gevonden en ik ben verliefd op je en ik weet niet of een relatie gaat werken maar ik wil het heel graag proberen'.. Wat moet ik daar nu mee, hoe haalt hij het in zijn hoofd
Oud 04-12-2010, 16:25
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Na al die maanden dat ik voor hem had willen gaan had ik het eindelijk afgesloten, geaccepteerd dat ik spoken zag en hij me helemaal niet zo leuk vond en hij verliefd was op iemand anders. En dan komt hij verdomme nu met een 'je weet best dat ik je altijd al heel leuk heb gevonden en ik ben verliefd op je en ik weet niet of een relatie gaat werken maar ik wil het heel graag proberen'.. Wat moet ik daar nu mee, hoe haalt hij het in zijn hoofd
bitchslap die knakker en zeg dat hij er maar lekker in stikt.
Oud 04-12-2010, 17:15
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Dit had ik niet wacht...

Mist hij een bepaalde spanning in de relatie....?
Of gaat alles te snel? Bang om nu al te gaan samenwonen...?
Naja, het beste is om afstand te nemen, want dan komt hij er vanzelf wel achter wat hij mist of wat er loos is.

Voor de rest vind ik het echt heel, maar ook heel weird en onverwachts.
En ja, de ene keer ben meer verliefd dan de andere keer.

Sterkte! (pers. denk ik wel dat het weer goedkomt, maar hij moet dan wel ze best doen. )

ot:
Heel fijn...Echt ongeloofelijk...Het voelt weer zoals we elkaar leerde kennen. Heel relax, leuk, laten elkaar vrij, (hele) goede seks, ontspannen, veel lachen...en dat ondanks een hele lastige periode.
We hebben echt een hele sterke band! We willen er echt voor gaan, en zo voelt het ook echt.

Voor de rest voel ik me ook prima, heb weer meer plezier in dingen, en wil nu echt dingen doen, die ik graag wil.
Oud 04-12-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
niet doen, terwijl hij je aan het vertellen is hoe leuk hij je vindt geeft hij aan twijfels te hebben....
Oud 04-12-2010, 22:17
Neko*
Neko* is offline
We hebben het kerst gemaakt. Het sneeuwde al de hele dag en toen ik de opmerking maakte dat het dan eigenlijk nu kerst zou moeten zijn zodat we tenminste ook een witte kerst hadden, ging hij ineens naar boven. Komt hij terug met de doos waar de kerstboom in zit, zet die in de kamer neer en gaat de ballen en de lampjes ook allemaal halen. Zegt hij 'het is dan wel nog geen kerst, maar dat kunnen we het wel maken'. Dus hebben we samen de kerstboom opgezet, het kerstdorpje in de vensterbank gezet, een kerststuk op de tafel en allemaal losse dickenshuisjes onder de kerstboom. <3 Daarna maar spullen wezen halen voor gourmetten, want als het dan toch 'kerst' is, moet je natuurlijk ook gourmetten. Hij is zo lief en hij weet zo goed wat dit met me doet en waarom ik zo graag wil dat het kerst is. Hij geniet van de sneeuw, terwijl hij het een verschrikkelijke vieze en plakkerige boel vindt, alleen al omdat ik er blij van word. Ik wil hem nooit meer kwijt.
Oud 04-12-2010, 22:26
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik wil hem nooit meer kwijt.
alles gaat uiteindelijk kapot, maar desondanks leuk voor je.
Oud 04-12-2010, 23:49
giftig kevertje
Citaat:
bitchslap die knakker en zeg dat hij er maar lekker in stikt.
Hij belde me vandaag om te zeggen dat hij het respecteerde dat ik zo verstandig ben geweest vannacht (oftewel, dat ik naar huis ben gegaan ipv met hem naar bed te gaan, en dat ik niet op zijn zoenpogingen ben in gegaan).. Ik heb hem gesmst dat hij het recht niet had om alles te zeggen wat hij vannacht zei en dat hij dat nooit meer mag doen.
Na alles wat er gebeurd is, en hoe hij nog geen twee weken geleden tegen zijn beste vriendin (en tevens een vriendin van mij) heeft gezegd dat ik me alle signalen van zijn kant heb ingebeeld en dat hij hoogstens had gezegd dat ik mooie ogen had.. En dan zou hij er nu ineens klaar voor zijn en wel verliefd op me zijn, flikker toch op.
Oud 05-12-2010, 01:23
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
En dan zou hij er nu ineens klaar voor zijn en wel verliefd op me zijn, flikker toch op.
Waarschijnlijk had hij gewoon zin in seks en wilde hij je daar even voor gebruiken.
Oud 05-12-2010, 01:52
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Waarschijnlijk had hij gewoon zin in seks en wilde hij je daar even voor gebruiken.
Inderdaad
Oud 05-12-2010, 02:14
giftig kevertje
Hij heeft altijd gewoon seks met me gehad, dus dat is een beetje een domme reden.
Oud 05-12-2010, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het allemaal te vanzelfsprekend geworden en moet je wat afstand nemen.

Als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist..

Sterkte
Oud 05-12-2010, 08:58
Volk
Volk is offline
Mijn overgrootmoeder is vannacht overleden Ik kreeg gisteravond een telefoontje dat de doktoren haar hadden opgegeven. Twee uur later is ze overleden. Ik vind het echt heel erg, ze is maar 87 geworden, en ze was altijd zo vrolijk en kwiek tot ze opeens kanker kreeg dit jaar. Het rotte is nog wel dat ik niet naar de begrafenis kan, die is aan de andere kant van de wereld en zo veel geld heb ik niet. En ik zou zou graag afscheid van haar willen nemen.
Nu zijn er in plaats van 5 nog maar 4 generaties van ons op deze aardkloot. Ik mis haar nu al. Gelukkig heb ik een lief vriendje die me heel goed opvangt.
Oud 05-12-2010, 10:07
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Hij heeft altijd gewoon seks met me gehad, dus dat is een beetje een domme reden.
dan is het gewoon een foute kerel en laat je'm beter links liggen; hij zit duidelijk met je gevoel te fucken.
Oud 05-12-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
ja, maar nu niet meer blijkbaar, want jij had het afgesloten, dus moest hij wat nieuws verzinnen om te mogen
Oud 05-12-2010, 11:32
ST*R
ST*R is offline
wow dott ja dat is zeker onverwachts.. hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Citaat:
Wow St*r, heb je een klap op je achterhoofd gehad? Nee hoor, vind het heel erg leuk voor je dat je eindelijk echt iemand hebt gevonden
Haha ja ik weet ook niet wat er met me aan de hand is ik heb me gewoon nog nooit echt zo gevoeld, en zeker niet zo snel. We hebben pas een maand!

Ik mis hem!!!! En ws duurt het nog 2 dagen voordat ik hem weer zie en dat vind ik veeeel te lang. Maarja, gelukkig smst ie echt lief
Oud 05-12-2010, 16:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Mijn overgrootmoeder is vannacht overleden Ik kreeg gisteravond een telefoontje dat de doktoren haar hadden opgegeven. Twee uur later is ze overleden. Ik vind het echt heel erg, ze is maar 87 geworden, en ze was altijd zo vrolijk en kwiek tot ze opeens kanker kreeg dit jaar. Het rotte is nog wel dat ik niet naar de begrafenis kan, die is aan de andere kant van de wereld en zo veel geld heb ik niet. En ik zou zou graag afscheid van haar willen nemen.
Nu zijn er in plaats van 5 nog maar 4 generaties van ons op deze aardkloot. Ik mis haar nu al. Gelukkig heb ik een lief vriendje die me heel goed opvangt.
Ah, naar voor je 87 is een mooie leeftijd, vind ik hoor! Wel heel vervelend dat je niet naar de begrafenis kan inderdaad. Gecondoleerd.

OT: Ik vind het zo fijn bij hem te zijn. Ik voel me zo op mijn gemak en veilig en ontspannen en ik hou zo veel van hem. <3
Oud 05-12-2010, 19:11
Dott
Dott is offline
Citaat:
Misschien is het allemaal te vanzelfsprekend geworden en moet je wat afstand nemen.

Als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist..

Sterkte
Vanaf woensdag moeten we wel, zijn we sowieso tot t weekend helemaal apart..
En dan t weekend weer, en dan weer een hele week niet.. dus tja.. kan alleen maar hopen..
T ene moment denk ik dat t wel goed komt en heeft ie t over kerst enzo, en even later lijkt ie weer afstandelijk.. zucht..

Ik zelf heb het idee dat t komt omdat alles vrij vanzelfsprekend gaat tussen ons.. geen moeilijkheden en gedoe, we lijken gewoon heel veel op elkaar..
Oud 05-12-2010, 20:40
Giles
Giles is offline
Drie stellen uit de omgeving verloofd afgelopen week. Yikes.
Oud 05-12-2010, 21:04
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Ik zelf heb het idee dat t komt omdat alles vrij vanzelfsprekend gaat tussen ons.. geen moeilijkheden en gedoe, we lijken gewoon heel veel op elkaar..
Jesus...dat mannen moeilijk beginnen doen omdat het 'te goed klikt' en er geen gedoe is... wtf snap er maar wat van
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten