Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En Eddie Murphy is echt niets vergeleken met Pryor. Ik wil, ten slotte, ook nog zeggen: Bill Bailey, Ross Noble en Dara O'Briain.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Goeiemiddag allemaal. Ik ben vandaag redelijk productief geweest qua studie maar er moeten vanmiddag nog heel wat bladzijden gelezen worden. Bweh.
|
Ik doe een open sollicitatie naar trambestuurder en nu moet ik opmerkingen invullen. Wat wordt verwacht dat ik daar typ? Ik heb nu: Ik zou graag solliciteren naar de functie van trambestuurder. Het lijkt mij een heel interessante baan en het contact met mensen vind ik prettig.
Help? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En verder, tja, wat spreekt je aan in het trambestuurder zijn? Dat kan ik niet voor je verzinnen.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Misschien moet je dan niet zo zeer in je brief zetten waarom je die baan graag wil hebben, maar meer benadrukken waarom jij geschikt zou zijn als trambestuurder.
||
Citaat:
|
Goede redenen die aangeven of je geschikt bent zijn bijvoorbeeld klantvriendelijkheid, punctualiteit, zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel (let wel, je bent verantwoordelijk voor je passagiers).
En voordat je dat in je brief zet moet je wel even bij jezelf nagaan of je dat kunt waarmaken, anders val je na een tijdje alsnog door de mand.
|
|