Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 15:44
Verwijderd
Dat zou best een leuke vraag zijn voor in Ranking, ware het niet dat bijna iedereen hier elkaar wel eens gemeet heeft. Bij wie acht je de kans het grootst dat het eigenlijk een zwetende veertiger is?
Advertentie
Oud 25-11-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dat zou best een leuke vraag zijn voor in Ranking, ware het niet dat bijna iedereen hier elkaar wel eens gemeet heeft. Bij wie acht je de kans het grootst dat het eigenlijk een zwetende veertiger is?
Ben ik even blij dat ik verschillende mensen gemeet heb hier en dus niet genoemd kan worden HA!
Oud 25-11-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ben ik even blij dat ik verschillende mensen gemeet heb hier en dus niet genoemd kan worden HA!
Jij bent sowieso al zowat een zwetende veertiger for reals [/inkopper]
Oud 25-11-2010, 15:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dobermann.
Oud 25-11-2010, 15:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
jaeger, definitely
Oud 25-11-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
jaeger, definitely
die doet natuurlijk wel een oude-mensenstudie
Oud 25-11-2010, 15:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
@Viv: Barwerk? Waarom?
Oud 25-11-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Je doet me pijn. Geestelijk pijn. *snifs*
Oud 25-11-2010, 15:51
Verwijderd
Ik ben een pittige veertiger met een k0rt kapsel.
Oud 25-11-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
@Viv: Barwerk? Waarom?
Omdat het leuk is en omdat ik jou daar ook wel een juist persoon voor vind. Sociaal en spontaan.
Oud 25-11-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
jaeger, definitely
.
Oud 25-11-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-11-2010, 15:53
Carn
Carn is offline
lal

Oud 25-11-2010, 15:54
Verwijderd
Oud 25-11-2010, 15:57
Verwijderd
Jaeger vind ik geen type om een zwetende veertiger te zijn, maar misschien kan hij wel gewoon goed acteren en neemt hij ons allemaal in 't ootje. Ook omdat niemand hem nog gezien heeft, maar hij heeft o.a. mij en Uice al een paar keer gespot. Of moet ik zeggen: bespied? Vanuit de bosjes? Met een kloppende erectie in de vuist geklemd? Wie weet! Het is duidelijk tijd dat je 'ns naar een meeting komt, Jaeger, om je van de verdenkingen te ontdoen.
Verwijderd
Ik dacht dat jij aan mijn zijde stond! *teleurgesteld*
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
.
..
Oud 25-11-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Jaeger vind ik geen type om een zwetende veertiger te zijn, maar misschien kan hij wel gewoon goed acteren en neemt hij ons allemaal in 't ootje. Ook omdat niemand hem nog gezien heeft, maar hij heeft o.a. mij en Uice al een paar keer gespot. Of moet ik zeggen: bespied? Vanuit de bosjes? Met een kloppende erectie in de vuist geklemd? Wie weet! Het is duidelijk tijd dat je 'ns naar een meeting komt, Jaeger, om je van de verdenkingen te ontdoen.
fffff
Oud 25-11-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Bespied? Pfft. De keer dat ik jou spotte stond ik bijna naast je een peukje te roken voor het PCH.

Oh, en meeten vind ik eng.
Oud 25-11-2010, 16:02
Uice
Uice is offline
Hm, Hume was een toffe peer.
Oud 25-11-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat jij aan mijn zijde stond! *teleurgesteld*
Ik ben een slaaf van mijn emoties Als iets grappig is dan moet ik lachen.
Oud 25-11-2010, 16:03
Uice
Uice is offline
Hee Para, ik ben nu dat trucje met de schaar aan het doen dat jij zo eng vindt, en je kan me lekker niet tegenhouden.
Oud 25-11-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Bespied? Pfft. De keer dat ik jou spotte stond ik bijna naast je een peukje te roken voor het PCH.
Wanneer? Zeg dan ook even gedag. Je bent net een kameleon. Hoewel het op zich niet zo moeilijk is om aan mij te ontkomen, want ik kijk niet echt om me heen als ik in gedachten verzonken ben.

Citaat:
Dan stel ik een exclusief-voor-Amsterdammers-meet voor met jou, Uice en mij. Dan gaan we op een geheime datum bier drinken in een geheime kroeg en na afloop zullen we op het forum posten dat je geen man van veertig bent. Of dat je dat wel bent en ons misbruikt hebt in de toiletten, afhankelijk van hoe de avond verloopt.
Oud 25-11-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Serieus?
Oud 25-11-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Hee Para, ik ben nu dat trucje met de schaar aan het doen dat jij zo eng vindt, en je kan me lekker niet tegenhouden.
Het is geen trucje, het is gewoon ongecontroleerd zwaaien met een schaar. Niet bij mij komen klagen als de schaar in je oog gaat, hoor. Al zal ik je dan wel kippensoep komen brengen, zo ben ik dan wel weer. Lekkere kippensoep voor je oog.
Oud 25-11-2010, 16:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is geen trucje, het is gewoon ongecontroleerd zwaaien met een schaar. Niet bij mij komen klagen als de schaar in je oog gaat, hoor. Al zal ik je dan wel kippensoep komen brengen, zo ben ik dan wel weer. Lekkere kippensoep voor je oog.
Het is een trucje.

Ik scandeer David Hume door de kamer. Zo leer ik over filosofie terwijl ook mijn Britse accent oefen. Ondertussen doe ik de scharentruc en word ik daarin steeds behendiger.
Oud 25-11-2010, 16:13
Verwijderd
Ik zie het voor me, en in mijn hoofd ijsbeer je er ook bij. En gaat de truc af en toe mis.
Oud 25-11-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Serieus?
Ja, want stiekem ben ik een zwetende veertiger.
Oud 25-11-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Het is een trucje.

Ik scandeer David Hume door de kamer. Zo leer ik over filosofie terwijl ook mijn Britse accent oefen. Ondertussen doe ik de scharentruc en word ik daarin steeds behendiger.
Haha

Nou, laat je behendigheid maar zien als ik weer langskom. Wel vanaf de andere kant van de kamer plz want ik heb m'n ogen graag rond en functioneel en niet slap en lekgeprikt.
Oud 25-11-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ja je zult de eerste niet zijn met meetangst hoor
Oud 25-11-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Als ik 't niet dacht!
Oud 25-11-2010, 16:25
Ymir
Ymir is offline
hai gusy wats goin on over here?!
Oud 25-11-2010, 16:30
Elmp
Elmp is offline
Niks Sint.
Oud 25-11-2010, 16:50
Verwijderd
jeetje, 8,5 uur bijna non stop geleerd en nu moet ik zo meteen nog geconcentreerd 2 uur een tentamen maken . Ik ben dood vanavond.
Oud 25-11-2010, 16:51
Verwijderd
Als je nu corrigeert voor de studielast, zou ik in het tempo van Maxime Verhagen in ongeveer 40 jaar afstuderen.
Oud 25-11-2010, 16:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sann! Waarom heb ik het idee dat ik jou veel te lang niet normaal heb gesproken
Oud 25-11-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Sann! Waarom heb ik het idee dat ik jou veel te lang niet normaal heb gesproken
Ik heb geen idee, want volgens mij valt het wel mee!
Oud 25-11-2010, 16:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb geen idee, want volgens mij valt het wel mee!
Als je studeert gaat de tijd langzamer hè. Dat zal het zijn
Oud 25-11-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Als je studeert gaat de tijd langzamer hè. Dat zal het zijn
We hebben toch ehm vorige week ofzo nog een uitgebreide msn sessie gehad?
Oud 25-11-2010, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
We hebben toch ehm vorige week ofzo nog een uitgebreide msn sessie gehad?
Dat is toch lang! we moeten maar weer eens Skypen!
Oud 25-11-2010, 16:57
Verwijderd
Zo meteen de katten ophalen, hopelijk hebben ze het overleefd!
Oud 25-11-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Zo meteen de katten ophalen, hopelijk hebben ze het overleefd!
Blauw buikje?
Oud 25-11-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch lang! we moeten maar weer eens Skypen!
Goed idee! Vanavond ben ik na mijn tentamen een paar uurtjes vrij, ben denk ik rond 10 uur thuis, dan doen?
Oud 25-11-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Blauw buikje?
Ehh...
Verwijderd
het park waar we met de meet waren, was dat het zuiderpark?
Verwijderd
En nu heb ik een nieuwe avatar.

Oh, welke meet? Den Bosch-meet?
Oud 25-11-2010, 17:05
Verwijderd
ja de den bosch meet
Oud 25-11-2010, 17:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goed idee! Vanavond ben ik na mijn tentamen een paar uurtjes vrij, ben denk ik rond 10 uur thuis, dan doen?
Laten we dat doen
Oud 25-11-2010, 17:06
Verwijderd
Jullie waren toch naar het park om de IJzeren Vrouw gegaan? (Er is trouwens ook een IJzeren Man en een IJzeren Kind, mocht het je interesseren.) Dat is het Prins Hendrik-park.
Oud 25-11-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Laten we dat doen

het is mogelijk dat ik dusdanig chagrijnig ben dat ik niet aanspreekbaar ben hoor, of dat ik mijn zorgen aan het verdrinken ben in de kroeg. Maar zo niet, dan vind ik het een zeer puik plan!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten