Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jaeger vind ik geen type om een zwetende veertiger te zijn, maar misschien kan hij wel gewoon goed acteren en neemt hij ons allemaal in 't ootje. Ook omdat niemand hem nog gezien heeft, maar hij heeft o.a. mij en Uice al een paar keer gespot. Of moet ik zeggen: bespied? Vanuit de bosjes? Met een kloppende erectie in de vuist geklemd? Wie weet! Het is duidelijk tijd dat je 'ns naar een meeting komt, Jaeger, om je van de verdenkingen te ontdoen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en meeten vind ik eng. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik scandeer David Hume door de kamer. Zo leer ik over filosofie terwijl ook mijn Britse accent oefen. Ondertussen doe ik de scharentruc en word ik daarin steeds behendiger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, laat je behendigheid maar zien als ik weer langskom. Wel vanaf de andere kant van de kamer plz want ik heb m'n ogen graag rond en functioneel en niet slap en lekgeprikt. |
![]() |
|
|