Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2010, 16:30
Verwijderd
Ik heb een vaatwasser.
Advertentie
Oud 26-11-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vaatwasser.
Ik las "ik ben een vaatwasser. "

Spoiler
Oud 26-11-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Meerdere mogelijkheden:
1) Ze heeft boulimia en probeert dit te verbergen door zoveel mogelijk servies te gebruiken. Ik denk dat mensen van een eetstoornis lichtelijk paranoïde worden van al het gedoe om steeds alle sporen uit te wissen. Ze denkt waarschijnlijk dat jij haar voedselvoorraad nauwlettend in de gaten houdt om te zien of er niet ineens veel verdwijnt. Daarom gebruikt ze veel servies, zodat jij denkt dat zij elke morgen bezoek krijgt en niet in haar eentje alles opeet.
2) Ze krijgt echt veel bezoek en probeert dit voor jou te verbergen. Dat verbergen lukt aardig, alleen vergeet ze dat jij haar servies afwast en zodoende merkt dat ze er veel vriendjes op nahoudt.
3) Ze eet 's ochtends zelfgeslacht everzwijn. Dat past niet op één bordje natuurlijk. De drie bekers gebruikt ze om het bloed in op te vangen - tegen de tijd dat de derde vol is heeft ze de eerste weer leeggedrinken. De schaaltjes gebruikt ze voor ogen, nieren, milt e.d. De borden zodat het everzwijn haar kleed niet viesmaakt. Het bestek om in het zwijn te steken. Dan lijkt het net een stekelvarken. Ze heeft een stekelvarkenfetisj.

Sowieso lief van je om haar afwas te doen.
Wat een goede post
Verwijderd
Citaat:
Sonja Bakker zegt: "Eet geen olijven, dat zijn calorieënbommen. Drie olijfjes bevatten maar liefst 120 kcal."

Dat is toch niet echt zo?

Wat is Sonja Bakker toch een kutwijf.
Verwijderd
Kijk uit voor Stefenootje, ze heeft een vaatwasser!
Oud 26-11-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 26-11-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:

De olijven zelf waarschijnlijk niet, maar ze zijn wel heel vet natuurlijk. Ze drijven in hun vet. Dus het verbaast me niets.
Oud 26-11-2010, 16:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je doet haar fokking afwas?
Eh, ja. Ik vind afwassen helemaal niet erg en als ik toch met dat van mij bezig ben doe ik dat van haar ook meteen. Er is niks raars aan eens iets voor anderen doen hoor. Daar krijg je dan soms ook iets voor terug.

Citaat:
Meerdere mogelijkheden:
1) Ze heeft boulimia en probeert dit te verbergen door zoveel mogelijk servies te gebruiken.
2) Ze krijgt echt veel bezoek en probeert dit voor jou te verbergen. Dat verbergen lukt aardig, alleen vergeet ze dat jij haar servies afwast en zodoende merkt dat ze er veel vriendjes op nahoudt.
3) Ze eet 's ochtends zelfgeslacht everzwijn.
1) Ze houdt van koken en geeft dit ook toe. Niks mis mee.
2) We wonen niet in het centrum ofzo, het huis is erg gehorig (Ik kan dus horen als er iemand is) en ze heeft een vaste vriend, in Amerika.
3) Ze is veganist.
Oud 26-11-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Er is niks met eens iets voor anderen doen hoor. Daar krijg je dan soms ook iets voor terug.
Verwijderd
Citaat:

Je denkt toch niet dat Sonja Bakker verstand heeft van voeding?
Verwijderd
Waarschijnlijk is dat 'Ze houdt van koken' dan de verklaring!
Oud 26-11-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Je denkt toch niet dat Sonja Bakker verstand heeft van voeding?
Ik keek weleens naar dat vreselijke program van haar, dan zit te te kijken naar een filmpje van iemand die lekker friet zit te eten met allemaal sauzen en nom, en dan het enige wat ze heel de tijd zegt: oooh kijk nou hoe vies!! Kijk nou hoe vettt! Bah!!

Oud 26-11-2010, 16:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je bent wel van de overdreven oogbewegingen vandaag he.
Eerst en nu
Kijk maar uit, straks ploppen ze ineens uit je hoofd.

Citaat:
Waarschijnlijk is dat 'Ze houdt van koken' dan de verklaring!
Ja, maar toch niet 's ochtends vroeg bij haar ontbijt?
En dan gebruik je toch juist pannen en niet bordjes en glazen?
Oud 26-11-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Je bent wel van de overdreven oogbewegingen vandaag he.
Eerst en nu
Kijk maar uit, straks ploppen ze ineens uit je hoofd.
Dus je vindt het vreemd dat ik verbaasd bent dat je andermans afwas doet? Zoals je het schreef leek het net alsof het elke dag vaste prik is dat jij haar afwas doet, en dat zij nooit iets doet. Dat mag ik toch wel een beetje vreemd vinden?
Oud 26-11-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar toch niet 's ochtends vroeg bij haar ontbijt?
En dan gebruik je toch juist pannen en niet bordjes en glazen?
Hm, dat is ook weer zo. Ik zou zeggen, vraag het haar gewoon! Zo'n rare vraag is het niet, lijkt me.

Citaat:
Dus je vindt het vreemd dat ik verbaasd bent dat je andermans afwas doet? Zoals je het schreef leek het net alsof het elke dag vaste prik is dat jij haar afwas doet, en dat zij nooit iets doet. Dat mag ik toch wel een beetje vreemd vinden?
Natuurlijk, goedheid is zeldzaam.
Oud 26-11-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat wel vreemd ja, als je een gedeelde keuken hebt is het toch normaal dat je af en toe de afwas van anderen opruimt?
Oud 26-11-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Misschien doet haar roomie wel 't toilet. Dan bikkelt ze háár kak van de rand. Dat is toch wel een afwasje waard?
Oud 26-11-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat wel vreemd ja, als je een gedeelde keuken hebt is het toch normaal dat je af en toe de afwas van anderen opruimt?
Af en toe vind ik iets anders dan 'meestal'.

Waar ik gewoond heb (en woon) werd daar ook altijd nogal krampachtig mee omgegaan. Dit is van jou, en dit is van mij, en jouw vieze borden raak ik niet aan. Dat hoeft nou ook weer niet, nee.
Oud 26-11-2010, 16:43
Verwijderd
Nou, ik ga hardlopen. . Doei!
Oud 26-11-2010, 16:43
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Waar ik gewoond heb (en woon) werd daar ook altijd nogal krampachtig mee omgegaan. Dit is van jou, en dit is van mij, en jouw vieze borden raak ik niet aan. Dat hoeft nou ook weer niet, nee.
Ja maar waar jij gewoond hebt was het wel dramatisch, daar mocht je stukje vlees niet eens in hun koelkast liggen.
Oud 26-11-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ja maar waar jij gewoond hebt was het wel dramatisch, daar mocht je stukje vlees niet eens in hun koelkast liggen.
Ik wil er nooit meer over praten plz. ;x
Oud 26-11-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Nee, vind ik eigenlijk niet normaal. Maar het is maar wat je gewend bent.
Oud 26-11-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:

Ik had er geen problemen mee. Maar die Duitsers waren ook vrij gründlich m.b.t. het schoonmaken van de keuken.
Oud 26-11-2010, 16:47
Verwijderd
het antwoordapparaat net. De stem van mijn tante: 'ja, jullie zitten vast te eten nu en nu hebben jullie geen zin om op te nemen. En nu zitten jullie een beetje boven jullie bord te gniffelen omdat ik jullie door heb. ha! oke doei'

<3
Oud 26-11-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ik keek weleens naar dat vreselijke program van haar, dan zit te te kijken naar een filmpje van iemand die lekker friet zit te eten met allemaal sauzen en nom, en dan het enige wat ze heel de tijd zegt: oooh kijk nou hoe vies!! Kijk nou hoe vettt! Bah!!

Haha, ja, dan zit ik helemaal te watertanden en zij kraakt alles af, waardoor ik nóg meer zin heb in vette friet met extra mayo

En als je dan ziet wat die mensen wél mogen eten van haar... dan zit het hele gezin lekker te eten en 'het slachtoffer' mag dan een rijstewafeltje ofzo
Oud 26-11-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja, dan zit ik helemaal te watertanden en zij kraakt alles af, waardoor ik nóg meer zin heb in vette friet met extra mayo

En als je dan ziet wat die mensen wél mogen eten van haar... dan zit het hele gezin lekker te eten en 'het slachtoffer' mag dan een rijstewafeltje ofzo
Ja, vreselijk. Het is gewoon een poldertutje die iedereen aan de AGV en eierkoeken wil hebben. En geen olijven!!! Olijven zijn eng!!
Oud 26-11-2010, 16:52
Verwijderd
Ja, het is wel een revolutionaire oplossing voor overgewicht, minder eten.
Oud 26-11-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is wel een revolutionaire oplossing voor overgewicht, minder eten.
Idd
Oud 26-11-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ik had er geen problemen mee. Maar die Duitsers waren ook vrij gründlich m.b.t. het schoonmaken van de keuken.
Een keuken hoort dan ook smetteloos te zijn, tbh.
Oud 26-11-2010, 17:05
Verwijderd
Ik zag vandaag een collega in uggs. En ik maar denken dat ik tussen de intelligente mensen zat.
Oud 26-11-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Een keuken hoort dan ook smetteloos te zijn, tbh.
En wat als je nu zin hebt in gepocheerde smetjes?
Oud 26-11-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
En wat als je nu zin hebt in gepocheerde smetjes?
Oud 26-11-2010, 17:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, mijn afspraak bij de kaakchirurg is verzet naar 27 december. Dan komt mijn vervolgafspraak pas in het jaar daarna en dat moet ik zelf betalen. Godverdomme poepoverheid moet lekker plukken van mensen die geld hebben en niet van mij!
Oud 26-11-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 26-11-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Godver, mijn afspraak bij de kaakchirurg is verzet naar 27 december. Dan komt mijn vervolgafspraak pas in het jaar daarna en dat moet ik zelf betalen. Godverdomme poepoverheid moet lekker plukken van mensen die geld hebben en niet van mij!
Al spijt van je VVD-stem?
Oud 26-11-2010, 17:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Al spijt van je VVD-stem?
Het begint te komen ja. Hoewel dit ook was gebeurd als ik D66 had gestemd.
Oud 26-11-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Het begint te komen ja. Hoewel dit ook was gebeurd als ik D66 had gestemd.
Nee, dan zouden mensen nu veel vaker oude omaatjes over straat helpen en was iedereen lief en aardig tegen elkaar.
Oud 26-11-2010, 17:17
Verwijderd
Godverdomme, ging net bijna op Pioen zitten!
Oud 26-11-2010, 17:18
Verwijderd
Over lief en aardig gesproken; iedereen in m'n directe omgeving loopt zich de laatste tijd af te vragen of ik soms 'n dinnetje heb, want "je bent zo opgewekt en vol energie".. wat.

Citaat:
Oh, dat hoef je maar één keer te doen, daarna zul je merken dat ze verbazingwekkend veel waakzamer worden.
Oud 26-11-2010, 17:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, dan zouden mensen nu veel vaker oude omaatjes over straat helpen en was iedereen lief en aardig tegen elkaar.
Want mijn stem was de doorbraak

Let jij nou maar op je kat, Einstein.
Oud 26-11-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Over lief en aardig gesproken; iedereen in m'n directe omgeving loopt zich de laatste tijd af te vragen of ik soms 'n dinnetje heb, want "je bent zo opgewekt en vol energie".. wat.
Inderdaad... "dinnetje"...?
Oud 26-11-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Want mijn stem was de doorbraak

Let jij nou maar op je kat, Einstein.
Ja, ik heb op de SGP gestemd, want mijn stem is toch niet de doorbraak.
Oud 26-11-2010, 17:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik heb op de SGP gestemd, want mijn stem is toch niet de doorbraak.
Oh hou toch op

Ik kan natuurlijk zeggen dat ik er last van heb (is ook wel een beetje waar, soms) en dat ze er echt NU uitmoeten. Plus dat ik echt niet nog een maand kan gaan zitten zenuwen!
Oud 26-11-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Oh hou toch op

Ik kan natuurlijk zeggen dat ik er last van heb (is ook wel een beetje waar, soms) en dat ze er echt NU uitmoeten. Plus dat ik echt niet nog een maand kan gaan zitten zenuwen!
Ja, zo bevestig je weer dat het VVD-dogma dat de markt alles wel kan oplossen in de zorg niet werkt!
Oud 26-11-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad... "dinnetje"...?
Vriendinnetje.

Pannenkoek.
Oud 26-11-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Vriendinnetje.

Pannenkoek.
Dat weet ik ook wel, maar je snapt blijkbaar de grol niet.
Oud 26-11-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik ook wel, maar je snapt blijkbaar de grol niet.
Ik weet ook wel dat jij dat weet en ik weet ook dat jij weet dat ik dat weet maar ik hoopte dat je het e.e.a. uit wilde leggen getuige de implicaties van mijn uitleg want ik begrijp inderdaad de grol niet. Laat staan de grap.
Oud 26-11-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ook wel dat jij dat weet en ik weet ook dat jij weet dat ik dat weet maar ik hoopte dat je het e.e.a. uit wilde leggen getuige de implicaties van mijn uitleg want ik begrijp inderdaad de grol niet. Laat staan de grap.
De grol is dat ik - uiteraard ironisch - kan begrijpen dat jij ontstemd bent (getuige de "wat"-uitroep) over het feit dat iemand in jouw omgeving het woord "dinnetje" gebruikt!
Oud 26-11-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
De grol is dat ik - uiteraard ironisch - kan begrijpen dat jij ontstemd bent (getuige de "wat"-uitroep) over het feit dat iemand in jouw omgeving het woord "dinnetje" gebruikt!
*grinnik*

Dat is dan ook niet het geval, dat was slechts een poging van mij om speels over te komen hier
Oud 26-11-2010, 17:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Squash fetish!

Regels voor berichten