Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
allemaal hoger, waar ligt jouw drempel eigenlijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Broertje: ♫ Kip kip kip ♪ Meisjes: WHUUUUUUUUUUUUUUUU ![]() |
![]() |
||
Citaat:
man: "wat is er?" vrouw: "ja ik heb het zooo druk met dit en dat en zus en zo lukt niet" -snik snotter- man: "Hoe komt dat dan?" vrouw: "-huil snotter- ja dat weet ik niet" man: "jawel, anders huilde je niet en deed je er iets aan" Beetje kort door de bocht maar bovenstaande gesprek zal sommigen wel bekend voorkomen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En handig, dat je zelf zo in elkaar zit, zeker wat betreft presteren onder druk, ik wou dat ik dat had. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb sowieso een hekel aan blije mensen eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik huil niet snel. Sterker nog; bijna nooit. De laatste paar jaar heb ik slechts een paar keer gehad dat ik een stroompje water over m'n wangen had lopen; dat had allemaal te maken met narigheid in relationele- en familiesfeer. En het gaat te furrr daar verder over uit te wijden op dit forum ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik kan me ook wel voorstellen dat er mensen zijn die janken om meer, maar er is gewoon een grens tot waar IK dat serieus kan nemen. En eenmaal over die grens heen, vind ik het al gauw irritant worden. Maar dan praten we echt over pietluttige dingen, he. Zoals "onee, ik heb een 5 voor mijn werkstuk, boeheoehoehoe ik ben zo zielig"-huilen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jullie maken van het huilen echt een activiteit he
![]() ![]() levend onderwerp wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben ooit in tranen uitgebarsten op m'n werk, omdat er best wel veel gebeurd was en er ineens iemand tegen me tekeer ging. Ik kon niet meer stoppen, maar heb gewoon snikkend boven de broodjes gestaan.
![]() En dan idd de klassieker: 'Wat is er?!" "Niks" "Ja maar, je huilt" "Ja ach, dat gebeurt wel eens".
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je snijdt wel een goed punt aan, mijn collega is van Italiaanse origine en die trekt zich zaken veel sneller aan. En dan niet persoonlijk, maar als hij het druk heeft dan zie je het onweerswolkje boven zn hoofd groeien om het maar zo te zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En nogmaals: aanstellers vind ik óók irritant, maar zoals jullie begonnen gooiden jullie een nogal grote groep mensen die huilen om begrijpelijke dingen op één hoop met aanstellers. Bovendien is er ook nog wel een verschil tussen hartverscheurend huilen omdat een familielid dood is, of van de stress en paniek waterige ogen krijgen en 'even moeten snotteren' zodat je ''zucht'' weer door kan. /pleidooi voor meer nuances. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen kan wel troosten, denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Helleu.
Ik had m'n presentatie van een kindergroep, en het was drama met een kind met een driftbui die met spullen ging gooien en toen een ander kind met een bloedneus, maar uiteindelijk kwam alles toch nog goed. En nu heb ik me toch een briljante stamppot gemaakt en hij is heerlijk <3 En dat zoenschema, omg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*mannenvriendengroep heeft*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wou dat ik meer tijd had, want ik ben echt heel benieuwd naar hoe ik functioneer binnen een vechtsport, maar dan wordt het wel driemaal per week trainen en daar heb ik simpelweg geen ruimte voor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|