Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2010, 10:50
Carn
Carn is offline
ik ook. Kon voor geen meter slapen, lag rond 4:30 nog te draaien
Oud 14-12-2010, 10:52
Verwijderd
Ik heb zo raar gedroomd . Eerst dat ik in 2016 dood zou gaan door een zonne-explosie, toen dat mijn ouders me gingen uithuwelijken en toen iets heel bizars met school, ijs copypasten, mjin schooltas die gordijntjes had gekregen en iemand die ik al heel lang niet meer heb gezien.
Oud 14-12-2010, 10:53
Verwijderd
Oei, dat is wel heel laat ja. Bij mij vielen m'n ogen dicht toen ik nog voor m'n laptop zat, en eenmaal in bed viel ik dus ook niet meteen in slaap. Beetje jammer.
Oud 14-12-2010, 10:54
Verwijderd
ik ben om 11 uur in slaap gevallen met een boek op mijn hoofd toen werd ik om drie uur wakker, met een boek op mijn hoofd en toen heb ik gelezen tot zes en werd ik om acht wakker door een smsje van een docent dat er een les uitvalt dus dat we lekker in onze bedden kunnen blijven liggen! Dat heb ik ook maar braaf gedaan, nog steeds eigenlijk.
Oud 14-12-2010, 10:57
Verwijderd
Eigenlijk zou iemand me nu moeten motiveren om me aan te kleden en naar de supermarkt te gaan om brood en yoghurt te halen.
Oud 14-12-2010, 11:00
Verwijderd
ga eens naar de supermarkt en kleed je eens aan. in die volgorde.
Oud 14-12-2010, 11:02
Verwijderd
Ga eens naar de supermarkt om brood en yoghurt te halen!
Oud 14-12-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
ga eens naar de supermarkt en kleed je eens aan. in die volgorde.
Meh. Daar is het te koud voor. En het dorp te klein. En ik sta hier toch al niet bekend als iemand met een goed verstandelijk vermogen, geloof ik.
Oud 14-12-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Ga eens naar de supermarkt om brood en yoghurt te halen!
Kijk, dat had ik nodig ik ga me maar aankleden dan.
Oud 14-12-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Meh. Daar is het te koud voor. En het dorp te klein. En ik sta hier toch al niet bekend als iemand met een goed verstandelijk vermogen, geloof ik.
Ah, jij bent de "speciale" van het dorp?
Oud 14-12-2010, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Pf, t was nog best een gedoe om op de kantine te komen. Ik hou niet zo van touchscreens. Maar het zal nog wel wennen. Ik weet nu alleen niet of ik op de web n walk zit of dat ik superduur aan het internetten ben. Wie helpt mij
Welke foon heb je? En welk abonnement?
Oud 14-12-2010, 11:07
Verwijderd
Fijn wakker worden met My brightest diamond <3
Oud 14-12-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ah, jij bent de "speciale" van het dorp?
Zoiets. Vooral toen ik een jaar of elf, twaalf was. En toen ging ik in de stad naar school en ging ik niet meer zoveel om met dorpsgenoten en nu denken ze misschien wel dat ik nog steeds half-idioot ben.

Zo, nu ben ik aangekleed, en dan is de drempel om weg te gaan alweer een stuk lager!
Oud 14-12-2010, 11:11
Verwijderd
Oh en mijn moeder is vandaag voor het eerst weer aan het werk!
Oud 14-12-2010, 11:13
Carn
Carn is offline
Zeg dobbie, bevalt jouw HD?
Oud 14-12-2010, 11:13
Verwijderd
bij dwdd over het 'lied' 4.33 min, dat je al die tijd stilte hoort.
WTF dit is mij echt te vaag, en iedereen ging toen het klaar was keihard klappen en mathijs fluiten. Wat is er nou in vredesnaam leuk aan om 4.33 naar stilte te luisteren .
Oud 14-12-2010, 11:15
Verwijderd
Citaat:
WTF dit is mij echt te vaag, en iedereen ging toen het klaar was keihard klappen en mathijs fluiten. Wat is er nou in vredesnaam leuk aan om 4.33 naar stilte te luisteren .
Citaat:
Nablijven voor muziek en dan 5 minuten naar een filmpje van een muziekstuk moeten kijken waarin ze 'stilte' spelen. Het leek wel uren te duren... Je zag de verveling gewoon toeslaan bij de mensen uit het orkest. Ze mochten alleen af en toe tegelijkertijd een blaadje omdraaien.
Oud 14-12-2010, 11:15
Carn
Carn is offline
Misschien behoor je niet tot de DWDD doelgroep!
Oud 14-12-2010, 11:17
Macrador
Macrador is offline
Ik wil mijn leerkracht aardrijkskunde vermoorden
Oud 14-12-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Je begrijpt er ook niets van. Dat is kunst. Ja, ook stilte kan kunst zijn.
Oud 14-12-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Je begrijpt er ook niets van. Dat is kunst. Ja, ook stilte kan kunst zijn.
ja dat is het
Oud 14-12-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
ja dat is het
Barbaar!

Oud 14-12-2010, 11:38
Verwijderd
Dag dropjes
Oud 14-12-2010, 11:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dag snoepje.
Oud 14-12-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat dwdd altijd maar 30 seconden optredens deed, dus ik zat echt van huh, de 30 seconden zijn allang voorbij! (ik had vooraf niet echt heel goed opgelet)
Oud 14-12-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Dag dropjes
Dag winegum.
Oud 14-12-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Dag winegum.
Oh bedankt voor je sms trouwens, superlief <3.
Oud 14-12-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Oh bedankt voor je sms trouwens, superlief <3.
Graag gedaan hoor <3
Hoe is het nu?
Oud 14-12-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Graag gedaan hoor <3
Hoe is het nu?
Meh, gisteravond aardig mijn zinnen kunnen verzetten, maar nu ik weer alleen ben begin ik weer te balen. Heb een mail terug van mijn scriptiebegeleider dat ik 'm definitief niet mag schrijven (tenzij ik er nog wat puntjes bij op kan praten en het tentamen dus wel gehaald heb), donderdag heb ik inzage in het tentamen.
Oud 14-12-2010, 11:50
Verwijderd
Moe!
Oud 14-12-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Meh, gisteravond aardig mijn zinnen kunnen verzetten, maar nu ik weer alleen ben begin ik weer te balen. Heb een mail terug van mijn scriptiebegeleider dat ik 'm definitief niet mag schrijven (tenzij ik er nog wat puntjes bij op kan praten en het tentamen dus wel gehaald heb), donderdag heb ik inzage in het tentamen.
Oh bah
Ik vind het wel ehh.. heftig allemaal hoor. Het is één tentamen dat je nu dan een.. jaar studievertraging kan brengen?
Oud 14-12-2010, 11:57
Verwijderd
Ik heb zojuist een professionele beroepskeuze test gedaan omdat mijn moeder die voor haar werk test. Hij zegt op academisch niveau vooral onderwijs, psychologie en gezondheidszorg-achtige dingen
En ik moet vooral geen constructeur voertuigbouw worden.

Als ik geen opleiding zou hebben, zou ik met mijn interesses kappersassistent, orgelman of sandwichmaker moeten worden en vooral geen bijrijder.
Oud 14-12-2010, 11:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Same. Peet en ik kwamen tot de conclusie dat er een steekje los zat bij die vent.
Het mooiste vond ik nog dt Matthijs zei dat het te downloaden was op iTunes yes, betalen voor 4 min stilte
Oud 14-12-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Oh bah
Ik vind het wel ehh.. heftig allemaal hoor. Het is één tentamen dat je nu dan een.. jaar studievertraging kan brengen?
Ja.
Oud 14-12-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Same. Peet en ik kwamen tot de conclusie dat er een steekje los zat bij die vent.
Het mooiste vond ik nog dt Matthijs zei dat het te downloaden was op iTunes yes, betalen voor 4 min stilte
dat vind ik dan wel weer tamelijk geniaal. Ook wel logisch, want hoe komt ie anders op nummer 1 in de top 40 (dat was het idee toch? Dat dit de kerst nummer 1 wordt in Engeland?)

Ik zou het bijna overwegen, serieus
Oud 14-12-2010, 12:04
Verwijderd
OMG mozbaby is op komst! http://forum.scholieren.com/showthre...5#post31170005
Oud 14-12-2010, 12:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat vind ik dan wel weer tamelijk geniaal. Ook wel logisch, want hoe komt ie anders op nummer 1 in de top 40 (dat was het idee toch? Dat dit de kerst nummer 1 wordt in Engeland?)

Ik zou het bijna overwegen, serieus
Ik ken er zo al 4 in Engeland die een hekel hebben aan x factor, die is daar net afgelopen. Misschien een tip
Oud 14-12-2010, 12:05
Verwijderd
ja het was ook al gesaaitopicd
Oud 14-12-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
ja het was ook al gesaaitopicd
Oh ja ik had geen zin om terug te lezen
Oud 14-12-2010, 12:06
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...1#post31168581 hier!
Nee als je altijd alle saaitopics moet teruglezen hou je zo weinig tijd over
Oud 14-12-2010, 12:08
Verwijderd
! !!!!!!!!!!!!! Wow.
Oud 14-12-2010, 12:09
Verwijderd
Oh en en en vrijdag komen er mensen naar ons huis kijken die het misschien willen kopen! Spann0nddd.
En vandaag is mama alweer gaan werken . Ze moest van de bedrijfsarts. Maar ze is nog helemaal niet beter.
Oud 14-12-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...1#post31168581 hier!
Nee als je altijd alle saaitopics moet teruglezen hou je zo weinig tijd over
Klopt, maar bij intens geen leven hebben wil ik nog wel eens fijn teruglezen

Maar gelukkig maar! Ik was al bang dat moz ons vergeten was en alleen de babytopicmensjes op de hoogte hield!
Oud 14-12-2010, 12:11
Verwijderd
en OMG wat was er gisteren in één avond veel sneeuw trouwens gelukkig was alles alweer goed aangeveegd tegen de tijd dat ik naar huis moest. Behalve de parkeerplaats dan, dus daar heb ik een paar rondjes over 15 cm sneeuw gereden/geschoven
Oud 14-12-2010, 12:12
Verwijderd
Maar nu ga ik alles teruglezen en het is wel heftig. Het lijkt me best eng. Mozke, als je dit leest, sterkte en succes en alles en wow!
Oud 14-12-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
en OMG wat was er gisteren in één avond veel sneeuw trouwens gelukkig was alles alweer goed aangeveegd tegen de tijd dat ik naar huis moest. Behalve de parkeerplaats dan, dus daar heb ik een paar rondjes over 15 cm sneeuw gereden/geschoven
Wij hadden helemaal geen sneeuw De weergoden slaan ons zomaar over.
Oud 14-12-2010, 12:14
Verwijderd
Oh trouwens, heeft iemand ervaring met plakbh's? Mijn galajurk is zo sexy dat een strapless bh er een stukje bovenuit komt
Oud 14-12-2010, 12:14
Rationeel
Rationeel is offline
"Ben gisteren opgenomen met hypertensie, en ik word nu driemaal daags geprimed tot ik ingeleid kan worden. Al 1 cm ontsluiting in the pocket... "

geen idee wat het allemaal inhoudt, maar
Oud 14-12-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
"Ben gisteren opgenomen met hypertensie, en ik word nu driemaal daags geprimed tot ik ingeleid kan worden. Al 1 cm ontsluiting in the pocket... "

Oud 14-12-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:

haha ze is opgenomen met hoge bloeddruk, en drie keer per dag wordt er een hormoon (prostaglandine) tegen de baarmoedermond aangesmeerd, tot die soepel genoeg is zodat ze een ander hormoon (oxytocine) in een infuus kan krijgen dat de weeën opwekt. En de baarmoedermond staat nu al 1 cm open.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten