Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me vandaag dat ik eigenlijk niet wist hoe een bepaald plekje van de onderkant van mijn kin eruit ziet omdat ik nooit boven een spiegel hang. Nou, het was een gebied vol verrassingen! Blijkbaar zit daar een moedervlek! En een centimeter daarnaast, een baardhaar! Nou vind ik het bijzonder sympathiek van dat haartje dat het moeite doet om daar te zijn, zo, helemaal alleen, maar ik ben toch ook weer blij dat ik geen twee meter ben en iedereen maar tegen die moedervlek en haar aankijkt. Deel één uit de serie 'ochtend bekentenissen'
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ach melatonine, heb het wel liggen en gebruik het wel eens als ik een tentamen heb en er erg vroeg uit moet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook van die melatonine-capsules, met nog valeriaan enzo erin. Geen idee of ze echt werken, misschien is het alleen het idee, maar ik heb ze wel eens gebruikt en toen sliep ik goed. In tegenstelling tot de tijd daarvoor. Nu slaap ik sowieso wel goed
![]() En hoi. Werkdagje AH weer klaar. Vanavond nog schouwburg en dan is het even drie dagen rust. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is zo'n Bional Nachtrust-capsule. Ik heb ze een tijdje geslikt en heb mezelf toen ook moeten dwingen om ermee te stoppen, want het werd inderdaad gewoonte en dat is natuurlijk niet echt goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja, ik lig helaas altijd wel een tijdje wakker en slaap ook heel licht, en daarbij word ik ook veel te vroeg wakker. Dus dan slaap ik maar zo'n 4 uur op een dag. Tenzij ik heb gedronken, dan ben ik heel snel weg en als ik een beetje een kater heb kan ik echt uren in bed blijven liggen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
#1497 Saai = 589.37 inch Martiño | 500 | 16-09-2011 19:48 |