Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was vergeten dat ik bij mijn ouders zit, en vergeten dat ze slapen. En ik zong heel hard 'THEY SEE ME ROLLIN. THEY HATIN. PATROLLINNNN TRYING TO CATCH ME RIDIN DIRTYYYY
tryjdhdjdh catch me ridin dirty thururhr catch my ridin dirty toen dacht ik, wacht, wat doe ik. toen hoorde ik uit de slaapkamer : HOU JE KOP. JEZUS. toen zei ik: ik heet geen jezus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vader: huhuhu. moeder: wat? vader: ja die vond ik leuk moeder: jezus... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo kan je het ook hebben over je puberale uitingen en of kaas meer vet bevat dan soepstengels ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zat net even op onzin en er werd zo'n mooie post gemaakt, die ik naar je wilde linken, maar toen deed ie het niet, was ie al weer weggehaald. Het ging ongeveer zo: "Hoe was de meeting?" "Ik denk dat ik niet kan slapen vanavond" "NOU DAN VERTELLEN JULLIE HET LEKKER NIET IK HOOP DAT HET KUT WAS" Allemaal binnen 1 minuut tijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kunnen we niet een keer Lowlands-reünie doen ofzo. Was hij trouwens de bedenker van die naam ja? Ik dacht E.andere E. Oh, en ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|